|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [75]syczenie z pod wtrysku dlugo kręc
stanley89__ - Wto Paź 07, 2014 19:33 Temat postu: [75]syczenie z pod wtrysku dlugo kręc Witam mam problem z moim 75 od pewnego czasu łapią go glupawki z dlugim kreceniem by odpalił, zauważyłem, żę na odpalonym silniku sykocze cos impulsywnie z pod wtrysku? dokladnie nie tak z pod wtrysku tylko tego elementu plastikowego gdzie jest nadmiar. Zaznaczyłem to na zdjęciu
Moje pytanie czy to ma wpływ na problem z odpalaniem i czy da sie to jakos dokrecić?
wellman - Nie Paź 12, 2014 15:09
Tak, może mieć to wpływ na problemy z odpalaniem i nie, nie da się tego "dokręcić". Po długiej walce, sprawdzaniu pomp, wymianie czujników wałka i wału, czyszczeniu zaworu wysokiego ciśnienia i sprawdzaniu komputera (zero błędów) ostatecznie wyszło u mnie, że jeden wtrysk jest nieszczelny i gdy się przysłuchać, gdy jest ciepły, dziwnie syczy. Niemniej poza trudnym odpalaniem, żadnych innych problemów nie miałem.
Być może to samo jest u Ciebie i wtrysk prawdopodobnie nadaje się do regeneracji lub wymiany. Podjedź do jakiegoś diesel-serwisu to to sprawdzą.
dawidd - Nie Paź 12, 2014 18:08
dokręć nakrętkę cewki i powinno pomoc
stanley89__ - Pią Paź 24, 2014 08:09
witam uporałem się z problemem długiego kręcenia przy odpalaniu
Rozwiązanie: wyminą zaworu w pompie, wymieniłem 2 wtryskiwacze tez na używki ze sprawnego aua bo puszczały przelewami za dużo, ale to nie była przyczyna, wydałem tylko kasę na mechaniki i wtryski eh.
Niestety teraz mam problem z falowaniem obrotów na biegu jałowym, tak się wąchają, że aż przygasa światło w aucie, po odpięciu czujnika na szynie CR samochód chodzi równo, słychać tylko lekko głośniejszą prace wtrysku, chyba któryś jest uwalony co myślicie?
Dawidovs - Pią Paź 24, 2014 08:29
hmmm jak ja odpinałem wtyczkę od czujnika ciśnienia CR to mi od razu gasło auto.
Dodam że miałem problem z nierówną pracą silnika, falowaniem obrotów, wysokimi obrotami jałowego - obstawiano u mnie pompę wysokiego ciśnienia, pompy paliwa, czujnik wysokiego ciśnienia, wtryski itd.. Problemem okazała się WTYCZKA! Mam od 2 lat podpiętego boxa, końcówka idzie do czujnika CR. Wystarczyło ją wypiąć, podmuchać, wpiąć i cieszyć się bezproblemową jazdą.
Gdyby nie to to pewnie wydałbym na auto 2 tysie i dalej byłby problem...
|
|