|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Przewody do chłodnicy oleju
punciaks - Pon Lis 24, 2014 19:22 Temat postu: [R75] Przewody do chłodnicy oleju Witam kolegów. Ostatnio zobaczyłem plamki oleju pod autem, wiec wybrałem się do mojego mechanika szukać przyczyny. Okazało się, że kapało z przewodów dochodzących do chłodnicy oleju, ale ponieważ nie miał zbytnio czasu powiedział abym się zjawił za tydzień.... no i niestety dziś po uruchomieniu silnika olej sobie ładnie wyciekł i zaświeciła się kontrolka niskiego ciśnienia. Ponieważ do mechanika mam ok 5 km i średnio chce mi się chce go holować mam pytanie: czy trudno się je wymienia? Mam zamiar dać je do zakucia do profesjonalnej firmy, tylko nie wiem czy są one wkręcane, zaciskane, na opaski? Czy ktoś miał z tym do czynienia? Czy bez kanału można to zrobić?
zedziczek - Pon Lis 24, 2014 23:26
Sam tego jeszcze nie miałem okazji rozbierać:
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001706
tu możesz zobaczyć jak to wygląda
rafalmis1 - Wto Lis 25, 2014 01:31
Będzie ciężko bez kanały
[ Dodano: Wto Lis 25, 2014 01:31 ]
W sumie z kanałem tez
SeniorA - Wto Lis 25, 2014 11:51
punciaks napisał/a: | ale ponieważ nie miał zbytnio czasu powiedział abym się zjawił za tydzień. | jeszcze podziękuj mechanikowi , że zbagatelizował wyciek oleju z przewodów ciśnieniowych oleju.
punciaks - Sob Lis 29, 2014 22:01
Dzięki koledzy za rady. Wstałem dziś godzinę wcześniej niż zwykle, aby się za to zabrać, ale poranek na Podhalu przywitał mnie 10cm świeżego śniegu co całkiem odebrało mi marne chęci do leżenia pod autem w kałuży oleju. Przypomniałem sobie, że przy kupnie OC kupiłem tez assistance, ale ponieważ nie wgłębiałem się w tajniki umowy nie liczyłem na zbyt dużo. Ale o dziwo gość na infolinii powiedział, że po to to ubezpieczenie jest i Roverek za friko pojechał lawetą do mechanika. Jeszcze raz dzięki za rady
[ Dodano: Sob Lis 29, 2014 21:25 ]
No i problem powrócił...mechanik wymienił oba węże od oleju (dał do zakucia) no i dziś po 20 km od naprawy znowu rozerwało jeden wąż. Ostatnio dolny, a dzisiaj górny. Mam pytanie: Czy wąż był gdzieś osłabiony, czy istnieje inna usterka która może powodować rozrywanie węży od chłodnicy oleju?
[ Dodano: Sob Lis 29, 2014 22:01 ]
Czy możliwe, że jest za duże ciśnienie w przewodach, a nie pojawia się żaden błąd, ani nie świeci żadna kontrolka?
karol77787 - Nie Lis 30, 2014 16:25
Witam. Ja tez mialem wyciek z tych przewodow. Kupilem uzywki i tez byly nieszczelne. Dalem do zakucia i problem zniknal. Moze kiepska ta regeneracja byla w twoim wypadku?
kirk50 - Nie Lis 30, 2014 19:42
Miałem ten sam problem z cieknącymi przewodami....kupiłem na allegro używane razem z chłodniczką oleju od Freelandera 2,5...ja mam 2,0 ale przewody i chłodniczka to to samo...kupiłem całośc za 90 zl...wymieniłem u p.Wojtka z Puszczykowa...wymiana około 3 godzin i problem zniknął całkowicie... [/list]
SeniorA - Nie Lis 30, 2014 20:21
Cytat: | Czy możliwe, że jest za duże ciśnienie w przewodach, a nie pojawia się żaden błąd, ani nie świeci żadna kontrolka?
| tak ,może być usterka zaworu odciążającego. Tu o tym też było wiecej i wszystkie informacje : https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75987
punciaks - Nie Lis 30, 2014 21:20
Zna ktoś może symbol tego czujnika? Czy to coś takiego:
http://allegro.pl/rover-7...4628277811.html
czy takiego:
http://allegro.pl/rover-7...4788949362.html
może go wymienię profilaktycznie bo majątku nie kosztuje, a nie mam już zamiaru patrzeć na kałużę oleju pod autem
SeniorA - Nie Lis 30, 2014 21:26
to nie ma być czujnik , tylko zawór. Zawór to : iglica , sprężyna naciskowa i korek gwintowany na klucz 6 kątny wsadowy.
|
|