|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - Porada przy zakupie : MG MGB
fobis33 - Wto Gru 23, 2014 16:42 Temat postu: Porada przy zakupie : MG MGB Witam , jestem tu nowy.
Zaczne od przedstawienia się - Damian.
Planuje zakup pojazdu takiego jak MG MGB GT z roku 72-74. Mozliwe ze skusze sie na pojazd z kierownica po prawej stronie , ze wzgledu na cene.
moze ktos jest milosnikiem tych aut , lub ma wiedze i pomoze mi rozwiac kilka watpliwosci.
Autko chcialbym kupic lekko uszkodzone (ale nie az tak by wladowac w niego dziesiatki tysiecy na odnowe) - z tego co wiem szyby sa bardzo drogie.
Po 1 , ile takie autko pali /100km?
po 2 jak z jego awaryjnoscia , oraz prowadzeniem sie
po 3 - odczucie podczas jazdy zima (komfort)
po 4 - na co zwrocic szczegolna uwage podczas zakupu takiego pojazdu
longer86 - Wto Gru 23, 2014 19:26
tutaj chyba ciężko będzie Ci znaleźć odpowiedzi na te pytania.
ale jeśli mogę się wypowiedzieć to
ad 1. mając takie autko nie przejmowałbym się ile pali bo nie było by to auto do ujeżdżania na codzień.
ad 3. nie jeździłbym zimą gdybym już miał taką perełkę
flapjck1 - Sro Gru 24, 2014 15:32 Temat postu: Re: Porada przy zakupie : MG MGB
fobis33 napisał/a: |
Po 1 , ile takie autko pali /100km?
po 2 jak z jego awaryjnoscia , oraz prowadzeniem sie
po 3 - odczucie podczas jazdy zima (komfort)
po 4 - na co zwrocic szczegolna uwage podczas zakupu takiego pojazdu |
ad 1/ drugorzedne, ale okolic 10l/100km mozesz sie spodziewac, zalezec to bedzie od tego jeszcze czy bedzie to sztuka z overdriwem
ad 2/ anglik wiec szalu nie ma ale zadbana sztuka nie bedzie sie psuc - poza tym rzadko sie zdarzaja awarie "nagle", najpierw sa symptomy
ad 3/ srednio, cieplo bedzie, ale ze wzgl na typowa dla anglikow wentylacje bedzie raczej zaparowane w srodku
ad 4/ rdza rdza rdza, unikaj takich sztuk, w zakupie troche tansze sa mgbgt - moze taki? chyba ze koniecznie musi byc kabrio, no i wszystkie galanterie zawsze beda drogie
poza tym wartosc kolekjonerska maja wczesne sztuki, najtansze sa paskudne amerykanskie 5mil bumpers
czesci: zarowno seria jak i tuningi sa latwo dostepne, aczkolwiek sporo to fanty made in china, wiec jakosciowo slabo
kupuj jak najlepszy egzemplarz, bez rdzy, BEZWYPADEK!!!!!!!!!!, bez kitu na blasze i chyba na RHD bym sie nie zdecydowal, troche zabawy jest z przekladka
Irek - Wto Lut 10, 2015 17:28
Elo,
Flap - przeciez kolega pisze, że chce właśnie "MGB GT" czyli siłą rzeczy nie roadster (i tym bardziej nie tfu! kabrio... . A akurat w GT nagrzewnica daje radę...
I rubber bumper to dopiero od rocznika 74, więc przy tych założeniach prawdopodobieństwo zakupu niewielkie.
A poza tym tak jak Kolega Flap pisze - jak można to lepiej LHD bo przekładka nie tyle trudna co nieopłacalna - wymaga nowej deski a o nią ciężko. RHD na polskich drogach lokalnych to zdecydowanie mało fajne jest.
I unikać korozji... stanowczo. A w tym modelu może być wszędzie
Pozdrowionka
irek
flapjck1 - Wto Lut 10, 2015 19:47
taaaa, kapnalem sie pozniej ze pisze o mgbgt
ale reszta aktualna
|
|