|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [r 200] 1.4 immo zawieszony,nie odpala kluczykiem
endriu1886 - Sob Sty 17, 2015 11:42 Temat postu: [r 200] 1.4 immo zawieszony,nie odpala kluczykiem witam.
Mam następujący problem.
Ostatnio dałem do mechanika samochód żeby ustawił zapłon, wszystko działało bez problemu, wjechał do garażu,
gdy przyjechałem odebrać auto to po włożeniu kluczyka nie chce odpalić,
świeci się czerwona dioda i po przekręceniu kluczyka piszczy i nic, pompa paliwa działa, centralny działa ale tylko z kluczyka bo pilot nie działa.
doszliśmy jednak do pewnego rozwiązania : gdy podgrzeje pilota na grzejniku lub suszarką to wtedy pilot zadziała, otworzy się i zamknie samochód i po tym zabiegu można odpalić auto.
po zgaszeniu i odpaleniu po paru min znowu problem się powtarza. przy zamknięciu kluczykiem drzwi centralny działa, kierunki migną 3 razy, dioda chwile mruga szybko a po chwili już mruga normalnie, po otworzeniu drzwi kierunki migną raz i zapala się czerwona dioda i nie idzie odpalić. podgrzeje pilot i znowu odpala.
wcześniej nie było problemu otwierał i zamykałem kluczykiem ale odpalał na dotyk.
Pomoże ktoś?
sTERYD - Sob Sty 17, 2015 12:11
wymień baterie w pilocie i popraw luty.
endriu1886 - Sob Sty 17, 2015 12:22
sTERYD napisał/a: | wymień baterie w pilocie i popraw luty. |
bateria jest dobra, sprawdzana miernikiem, ale wcześniej odpalał za pomocą kluczyka normalnie, nawet gdy pilot nie otwierał.
robsson78 - Sob Sty 17, 2015 18:08
Zaptyaj mechanika co tam nagrzebał, skoro chciał w tym aucie ustawić zapłon, może być ciężko
wlodzimierz_10 - Sob Sty 17, 2015 18:17
Woltomierz może pokazać prawidłowe napięcie w baterii pilota, pod obciążeniem napięcie może spadać poniżej progu zadziałania.
Bateria nie jest droga, wymiana nie nastręcza trudności, proponuję wymienić.
BigBoyPL - Sob Sty 17, 2015 18:24
Koledzy czy ktoś z was przeprowadzał test czy immo puści bez baterii w pilocie ? Bardzo jestem ciekaw czy nie wystarczy sam sygnał ze stacyjki.
flapjck1 - Sob Sty 17, 2015 18:34
immo jest rozbrajane razem z centralnym zamkiem, czyli pilot dzialac musi
endriu1886 - Sob Sty 17, 2015 18:39
wlodzimierz_10 napisał/a: | Woltomierz może pokazać prawidłowe napięcie w baterii pilota, pod obciążeniem napięcie może spadać poniżej progu zadziałania.
Bateria nie jest droga, wymiana nie nastręcza trudności, proponuję wymienić. |
dobrze kupie baterie i sprawdzę, ale jakby ktoś jeszcze miał taki problem i go rozwiązał proszę tu pisać,
sTERYD - Sob Sty 17, 2015 23:12
skoro pomaga podgrzanie to trzeba będzie jeszcze poprawić luty. z tą baterią to przy okazji. Ponadto mierzyłeś baterie pewnie w domu, a na dworze jak jest chłodno, to napięcie jej spada, jak jest słaba, to tym bardziej znacząco.
Immo nie rozbroi bez baterii w pilocie, bo pilot emituje kod radiowy, a antena przy stacyjce tylko go łapie.
endriu1886 - Nie Sty 18, 2015 12:00
sTERYD napisał/a: | skoro pomaga podgrzanie to trzeba będzie jeszcze poprawić luty. z tą baterią to przy okazji. Ponadto mierzyłeś baterie pewnie w domu, a na dworze jak jest chłodno, to napięcie jej spada, jak jest słaba, to tym bardziej znacząco.
Immo nie rozbroi bez baterii w pilocie, bo pilot emituje kod radiowy, a antena przy stacyjce tylko go łapie. |
a kto może mi poprawić luty? bo się nie znam na tym za bardzo. jakiś elektryk czy ktoś inny?
m166 - Nie Sty 18, 2015 13:46
to bardzo proste jak masz lutownicę i kawałek cyny a jak nie to elektronik np zakład RTV.....
robsson78 - Nie Sty 18, 2015 14:06
Bardzo proste ale potrzeba trochę umiejętności i lutownica małej mocy bo łatwo spalić ścieżki, układ albo coś przegrzać.
endriu1886 - Sob Sty 24, 2015 15:41
wiec tak :
pilot ma zmienioną baterię, był też w serwisie rtv i stwierdził gościu że nie ma jak sprawdzić go bo działa na innej częstotliwości niż on ma miernik czy coś, ale stwierdził że powinien działać,
został sprawdzony i teraz już w ogóle nie działa nawet po podgrzaniu, cały czas immo zablokowane.
co robić? jak teraz odpalić auto?
robsson78 - Sob Sty 24, 2015 15:59
Teraz to jedynie kodem odbloowującym cztero cyfrowym TUTAJ masz instrukcję jak go wbić. Wystarczy wbić go raz i immo jest nieaktywne do momentu użycia pilota lub odłączenia akumulatora.
A teraz to na co czekasz bo przecież nie masz kodu immo. Zgadłem ?
Potrzebny jest komputer tzw. TestBook/T4 po podłączeniu można odczytać kod.
endriu1886 - Sob Sty 24, 2015 16:37
robsson78 napisał/a: | Teraz to jedynie kodem odbloowującym cztero cyfrowym TUTAJ masz instrukcję jak go wbić. Wystarczy wbić go raz i immo jest nieaktywne do momentu użycia pilota lub odłączenia akumulatora.
A teraz to na co czekasz bo przecież nie masz kodu immo. Zgadłem ?
Potrzebny jest komputer tzw. TestBook/T4 po podłączeniu można odczytać kod. |
tak zgadłeś, na pilocie są jakieś cyferki małe ale raczej to nie jest kod, a tak w skrócie kto mógłby to naprawić całkowicie? i ile takie coś by kosztowało?
flapjck1 - Sob Sty 24, 2015 16:43
a moze wystarczy zrobic parowanie?
kilka razy nacisnac na przemian zamykanie / otwieranie na pilocie
robsson78 - Sob Sty 24, 2015 16:48
Naprawić całkowicie tzn. nowy pilot dokupić (używany sprawny) i dokodowanie go.
Nie wiem skąd jesteś, kto to może zrobić i ile kosztuje, niech się wypowie ktoś bardziej obeznany.
Czytałem post w którym użytkownik leszczu wpominał że można dokodować nowy pilot jakoś inaczej ale wiem czy czegoś nie pomieszałem.
Drugim rozwiązaniem jest podłączyć pod komputer T4, odczytać kod i odblokować nim według instrukcji.
endriu1886 - Sob Sty 24, 2015 21:46
robsson78 napisał/a: | Naprawić całkowicie tzn. nowy pilot dokupić (używany sprawny) i dokodowanie go.
Nie wiem skąd jesteś, kto to może zrobić i ile kosztuje, niech się wypowie ktoś bardziej obeznany.
Czytałem post w którym użytkownik leszczu wpominał że można dokodować nowy pilot jakoś inaczej ale wiem czy czegoś nie pomieszałem.
Drugim rozwiązaniem jest podłączyć pod komputer T4, odczytać kod i odblokować nim według instrukcji. |
dziękuje za pomoc. jak sie wszystko zorientuje to napisze.
|
|