|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - Czerwone MG ZT z Ciechanowa
MAJSU - Pią Sty 23, 2015 23:01 Temat postu: Czerwone MG ZT z Ciechanowa http://otomoto.pl/mg-zt-z...-C35660693.html ktos kojarzy czy to nie ta sama opisywana jakiś czas temu na forum ? Wiem że tamta była zmęczona w środku.
AdaskoC - Sob Sty 24, 2015 15:07
A co chcesz o nim wiedzieć?
MAJSU - Sob Sty 24, 2015 16:05
Wszystko ! Sprzedający to jakiś pajac więc przez telefon się nie można nic dowiedzieć.
AdaskoC - Sob Sty 24, 2015 22:51
Jak sprzedający pajac to wiadomo ze trzeba odpuścić ja mam roboty masę, ale jak będziesz zainteresowany tym to mogę podjechać pod koniec tygodnia i zobaczyć go.
MAJSU - Nie Sty 25, 2015 12:27
AdaskoC napisał/a: | Jak sprzedający pajac to wiadomo ze trzeba odpuścić ja mam roboty masę, ale jak będziesz zainteresowany tym to mogę podjechać pod koniec tygodnia i zobaczyć go. |
Jakbyś był w okolicy i byś mógł zobaczyć jak to się trzyma lakierniczo i czy nie jest zajechany wewnątrz bo chyba o tym ktoś kiedys pisał. Ponoć przebieg x 2. Zresztą cena podejrzanie niska i wisi od czterech miesięcy jak to ten.
AdaskoC - Nie Sty 25, 2015 13:32
Zadzwoń do niego i zapytaj w dokładnie którym miejscu do obejrzenia w Ciechanowie. Bo fotki to widać że u nas na giełdzie robione. Ciekawe jak na żywo wygląda, bo widać już handlarski myk, czyli fotki mokrego auta
Cena też nie jest taka atrakcyjna aż bardzo, zwłaszcza że musisz doliczyć akcyzę w tej pojemności to około 2300, skarbówka 160, tłumaczenia 100, recykling 500, rejestracja 270, przegląd 100, OC 600, rozrząd, oleje, płyny, filtry 2500 itd... To jakieś 7 tyś na początek + cena auta Jeśli jeszcze jakieś inne rzeczy do wymiany to już nie bardzo warto się pakować w to.
Koszt takiego auta z Niemiec to 500-700 euro, no tak do 3500 - 4000 zł + 1000 transport. Wtedy wiesz że kupujesz trupa i nie łudzisz się ze nic w niego nie wsadzisz. Natomiast jeśli chcesz takie na prawdę fajne auto z Niemiec, to niestety, jest ono dużo, dużo droższe niż u nas w PL
W wakacje ściągnąłem 75 2003 r z Niemiec 2.0 V6 w białych skórach, do full opcji brakowało tylko rolety i ksenonów. Koszt z transportem 3200 PLN, z książką serwisową 170 tyś km, pierwszy właściciel.
Więc może się zastanów czy samemu nie warto jechać?
I oczywiście nie mówię że te czerwone MG jest jakieś złe, popsute czy coś. Bo nie widziałem go na oczy Ale rozmawiałem z kolegą i możliwe że wiem kto jest właścicielem
MAJSU - Nie Sty 25, 2015 22:31
Z opłatami chce za nie 11 tyś. Nie chce mi się jeździć do DE po samochód, nie znam się na tym.
j0zek - Nie Sty 25, 2015 23:20
W dobrym stanie w życiu nie dostaniesz ZT z tym silnikiem za 11k.
AdaskoC - Pon Sty 26, 2015 07:46
11 tys z opłatami, czyli jakieś fiku-miku będzie
Ja juz przez cenę bym odpuścił:-) za te auto z opłatami i żeby sie do jazdy nadawało trzeba dużo więcej zapłacić.
MAJSU - Pon Sty 26, 2015 17:28
AdaskoC napisał/a: | 11 tys z opłatami, czyli jakieś fiku-miku będzie
Ja juz przez cenę bym odpuścił:-) za te auto z opłatami i żeby sie do jazdy nadawało trzeba dużo więcej zapłacić. |
Bez przesady. Za moje BMW w tym wieku dałem nie wiele więcej a gdzie BMW cenowo a gdzie Rover.
Bidi - Pon Sty 26, 2015 17:31
MAJSU napisał/a: | AdaskoC napisał/a: | 11 tys z opłatami, czyli jakieś fiku-miku będzie
Ja juz przez cenę bym odpuścił:-) za te auto z opłatami i żeby sie do jazdy nadawało trzeba dużo więcej zapłacić. |
Bez przesady. Za moje BMW w tym wieku dałem nie wiele więcej a gdzie BMW cenowo a gdzie Rover. |
to sobie kolego kup MG ZT nawet na 8-9 tys zł tylko później nie płacz i nie mów ze Rover/MG to złomy bo się psują czy części fortunę kosztują, jest zasada co dobre i dbane na zachodzie też kosztuje a wnioski z tego posta wyciągnij sam
MAJSU - Wto Sty 27, 2015 22:16
Bidi napisał/a: | MAJSU napisał/a: | AdaskoC napisał/a: | 11 tys z opłatami, czyli jakieś fiku-miku będzie
Ja juz przez cenę bym odpuścił:-) za te auto z opłatami i żeby sie do jazdy nadawało trzeba dużo więcej zapłacić. |
Bez przesady. Za moje BMW w tym wieku dałem nie wiele więcej a gdzie BMW cenowo a gdzie Rover. |
to sobie kolego kup MG ZT nawet na 8-9 tys zł tylko później nie płacz i nie mów ze Rover/MG to złomy bo się psują czy części fortunę kosztują, jest zasada co dobre i dbane na zachodzie też kosztuje a wnioski z tego posta wyciągnij sam |
Części są tanie jak barszcz, sprawdzałem.
j0zek - Wto Sty 27, 2015 22:30
MAJSU napisał/a: | Bidi napisał/a: | MAJSU napisał/a: | AdaskoC napisał/a: | 11 tys z opłatami, czyli jakieś fiku-miku będzie
Ja juz przez cenę bym odpuścił:-) za te auto z opłatami i żeby sie do jazdy nadawało trzeba dużo więcej zapłacić. |
Bez przesady. Za moje BMW w tym wieku dałem nie wiele więcej a gdzie BMW cenowo a gdzie Rover. |
to sobie kolego kup MG ZT nawet na 8-9 tys zł tylko później nie płacz i nie mów ze Rover/MG to złomy bo się psują czy części fortunę kosztują, jest zasada co dobre i dbane na zachodzie też kosztuje a wnioski z tego posta wyciągnij sam |
Części są tanie jak barszcz, sprawdzałem. |
Może i są, ale potem roi się na różnych forach jakie to MG chu*owe, bo ciągle coś trzeba robić/wymieniać
AdaskoC - Wto Sty 27, 2015 23:03
MAJSU, BMW idzie o wiele taniej naprawić niż Rovera/MG Dobre częsci do NASZYCH autek kosztują spore pieniądze. Serwisuje kumplowi BMW 5, aż mi się śmiać zawsze chce jak widzę ceny nowych częsci do jego auta.
MAJSU - Wto Lut 03, 2015 21:51
AdaskoC napisał/a: | MAJSU, BMW idzie o wiele taniej naprawić niż Rovera/MG Dobre częsci do NASZYCH autek kosztują spore pieniądze. Serwisuje kumplowi BMW 5, aż mi się śmiać zawsze chce jak widzę ceny nowych częsci do jego auta. |
Tak ? A co tam jest takie drogie do ZT z części eksploatacyjnych ? U mnie w E36 za komplet klocków i tarcz na obydwie osie plus regeneracja zacisków i nowe gumowe przewody hamulcowe płaciłem jakoś 2.5 tyś. Dwumas ze sprzęgłem 1.9 tyś.
Wychodzi na to że szkoda sobie głowę zawracać tymi samochodami Prawie nic nie warte, zerowy wybór, drogie w utrzymaniu... Dziwne bo dużo rozwiązań w tym modelu Rover wziął przecież z BMW E46. Z którą piątką porównujesz ? E39 ?
j0zek - Wto Lut 03, 2015 22:35
MAJSU napisał/a: | AdaskoC napisał/a: | MAJSU, BMW idzie o wiele taniej naprawić niż Rovera/MG Dobre częsci do NASZYCH autek kosztują spore pieniądze. Serwisuje kumplowi BMW 5, aż mi się śmiać zawsze chce jak widzę ceny nowych częsci do jego auta. |
Tak ? A co tam jest takie drogie do ZT z części eksploatacyjnych ? U mnie w E36 za komplet klocków i tarcz na obydwie osie plus regeneracja zacisków i nowe gumowe przewody hamulcowe płaciłem jakoś 2.5 tyś. Dwumas ze sprzęgłem 1.9 tyś.
Wychodzi na to że szkoda sobie głowę zawracać tymi samochodami Prawie nic nie warte, zerowy wybór, drogie w utrzymaniu... Dziwne bo dużo rozwiązań w tym modelu Rover wziął przecież z BMW E46. Z którą piątką porównujesz ? E39 ? |
Jeździj dalej E36
MAJSU - Wto Lut 03, 2015 23:13
j0zek napisał/a: |
Jeździj dalej E36 |
Nie chce mi sie...
AdaskoC - Wto Lut 03, 2015 23:17
Zakładaliśmy dwumas w E39(zreszta ten sam co w e36 ), 1200zl luka. Za to najtańszy luka za ok 1400 do 75. Ja nie mam zamiaru sie z Toba sprzeczać które auto jest droższe w utrzymaniu. Jest bym chcial drogie auto w utrzymaniu to bym sobie Q7 kupil, tam hamulce kosztują tyle co moje ZT.
MAJSU - Sro Lut 04, 2015 11:57
AdaskoC napisał/a: | Zakładaliśmy dwumas w E39(zreszta ten sam co w e36 ), 1200zl luka. Za to najtańszy luka za ok 1400 do 75. Ja nie mam zamiaru sie z Toba sprzeczać które auto jest droższe w utrzymaniu. Jest bym chcial drogie auto w utrzymaniu to bym sobie Q7 kupil, tam hamulce kosztują tyle co moje ZT. |
Ja się normalnie pytam a ty się spinasz jakbym mówił że masz brzydkie dziecko... Rzucasz jakieś slogany, subiektywne oceny, zero konkretów i się obrażasz. Myślałem że masz pojęcie o czym piszesz i jakąś praktyczną wiedzę. Już myślałem że coś źle spojrzałem i Rover jest tak okrutnie drogi a tu raptem 200zł różnicy na dwumasie który pada raz na żywot samochodu. Dobrze że nie wpadłeś do kanału ze śmiechu jak ten rachunek zobaczyłeś bo to farsa zaiste !
AdaskoC - Sro Lut 04, 2015 13:59
Dawidovs - Sro Lut 04, 2015 15:03
AdaskoC, jedyna warta napisania odpowiedź:)
MAJSU, włóż głowę w śnieg i ochłoń trochę chłopie. Skoro ktoś z użytkowników R lub MG mówi ci że utrzymanie naszych fur jest droższe od innych to ma rację. Sam się o tym nie raz przekonałem.
Przepływka - 600, koło pasowe - 600, sprzęgło delikatniejsze niż np. w BMW za samą naprawę wołają 600 w górę bo trzeba odkręcać sanki.. Przykłady można by mnożyć ale jeśli się patrzy np. na klocki czy tarcze hamulcowe to jest jak w autach innych marek.
Sam się przekonałem, że na częściach do swojej 75 nie mogę oszczędzać i muszę kupować z górnej póły bo inaczej wymieniam dwa razy. Dlatego utrzymanie 75 lub MG ZT jest droższe od np. e36
MAJSU - Sro Lut 04, 2015 15:28
Dawidovs napisał/a: | włóż głowę w śnieg i ochłoń trochę chłopie. Skoro ktoś z użytkowników R lub MG mówi ci że utrzymanie naszych fur jest droższe od innych to ma rację. Sam się o tym nie raz przekonałem. |
A ja ci mówię skocz w ogień to fajne. Jestem super ekspertem więc nie polemizuj ze mną bo i tak nie przytoczę ci rzeczowych argumentów.
Dawidovs napisał/a: | Przepływka - 600, koło pasowe - 600, sprzęgło delikatniejsze niż np. w BMW za samą naprawę wołają 600 w górę bo trzeba odkręcać sanki.. Przykłady można by mnożyć ale jeśli się patrzy np. na klocki czy tarcze hamulcowe to jest jak w autach innych marek.
Sam się przekonałem, że na częściach do swojej 75 nie mogę oszczędzać i muszę kupować z górnej póły bo inaczej wymieniam dwa razy. Dlatego utrzymanie 75 lub MG ZT jest droższe od np. e36 |
Przepływka E36 - 600, koła pasowego się tu nie wymienia, sprzęgło 600.
AdaskoC - Sro Lut 04, 2015 15:30
Dawidovs, .
Niestety BMW to nie tylko marka, to styl bycia, Ci ludzie w większości maja inny światopogląd.
longer86 - Sro Lut 04, 2015 15:41
tak wracając do samego początku tej dyskusji, kupić e36 za niewiele więcej niż 11 tysi a kupić MG ZT za tyle... skoro wydałeś tyle na e36 w jakim ono jest stanie? bardzo dobrym, czy tylko jeżdżącym, ale dużo do zrobienia?
ja kupiłem mojego R 4 lata temu niby jeździł i dużo OK, ale z perspektywy czasu wiem ile w niego już wsadziłem, a idealny nadal nie jest
pelson91 - Sro Lut 04, 2015 23:03
MAJSU, spójrz w mój garaż, myślę, że wszystko stanie się jasne.
MAJSU - Sro Lut 04, 2015 23:44
AdaskoC napisał/a: | Dawidovs, .
Niestety BMW to nie tylko marka, to styl bycia, Ci ludzie w większości maja inny światopogląd. |
Oooo argumentów brakuje
longer86 napisał/a: | tak wracając do samego początku tej dyskusji, kupić e36 za niewiele więcej niż 11 tysi a kupić MG ZT za tyle... skoro wydałeś tyle na e36 w jakim ono jest stanie? bardzo dobrym, czy tylko jeżdżącym, ale dużo do zrobienia?
|
W takim że za 20 sprzedam je z pocałowaniem ręki w kilka dni
longer86 - Czw Lut 05, 2015 00:23
Skoro Twoje bmw sprzedaż za 20 zł z pocałowaniem ręki to dołóż te 10980zł kup MG.
E36 za 20 tysi to chyba tylko jakiś napaleniec kupi
MAJSU - Czw Lut 05, 2015 09:25
longer86 napisał/a: | Skoro Twoje bmw sprzedaż za 20 zł z pocałowaniem ręki to dołóż te 10980zł kup MG. |
20zł piechotą nie chodzi !
longer86 napisał/a: | E36 za 20 tysi to chyba tylko jakiś napaleniec kupi |
Trochę jak z Roverem Kupować samochód marki która nie istnieje.
Na szczęście napaleńców na zadbane BMW w Polsce nie brakuje
longer86 - Czw Lut 05, 2015 09:42
gościu halo tu rzeczywistość, obudź się poszukaj popatrz i pokaż mi e36 które sprzeda się za 20 tysięcy.
a Rover fakt nie istnieje i pewnie dlatego tutaj jesteśmy
j0zek - Czw Lut 05, 2015 13:16
MAJSU napisał/a: | Oooo argumentów brakuje |
Nie trzeba pisać argumentów, wystarczy prześledzić inne fora, na których wypowiadają się kierowcy BMW, czytać ich tok rozumowania, sposób bycia i podejścia do różnego rodzaju rzeczy
[ Dodano: Czw Lut 05, 2015 13:16 ]
longer86 napisał/a: | gościu halo tu rzeczywistość, obudź się poszukaj popatrz i pokaż mi e36 które sprzeda się za 20 tysięcy.
a Rover fakt nie istnieje i pewnie dlatego tutaj jesteśmy |
Jak ma E36 330 i jeszcze w M pakiecie doinwestowane to za 20 tys. sprzeda lekko
flapjck1 - Czw Lut 05, 2015 13:31
glupie e30 1,8is w dobrym stanie za 10k ciezko kupic, wiec 20k za zadbane i fajnie specyfikowane e36 mnie nie zdziwi
longer86 - Czw Lut 05, 2015 13:49
flapjck1 napisał/a: | glupie e30 1,8is w dobrym stanie za 10k ciezko kupic | bo e30 to już powoli klasyka, a widać, że MAJSU, ma e36 328i.
flapjck1 - Czw Lut 05, 2015 17:25
oj chyba najlepsza opcja do ostrego zapierniczania bawara, wiec tez cene trzymac bedzie...
MAJSU - Czw Lut 05, 2015 17:53
j0zek napisał/a: |
Nie trzeba pisać argumentów, wystarczy prześledzić inne fora, na których wypowiadają się kierowcy BMW, czytać ich tok rozumowania, sposób bycia i podejścia do różnego rodzaju rzeczy |
Tak ? No tak się składa że jestem moderatorem na drugim co do wielkości forum BMW w Polsce i porównując jacy tu są hejterzy to w szoku jestem
j0zek napisał/a: | Jak ma E36 330 i jeszcze w M pakiecie doinwestowane to za 20 tys. sprzeda lekko |
Otóż to... 328, 330 było dopiero w E46.
longer86 napisał/a: | flapjck1 napisał/a: | glupie e30 1,8is w dobrym stanie za 10k ciezko kupic | bo e30 to już powoli klasyka, a widać, że MAJSU, ma e36 328i. |
Jakbyś nie wiedział to E36 328i jest jednym z najbardziej poszukiwanych modeli na rynku Nie bez przyczyny ma przydomek "Mityczne 328".
flapjck1 napisał/a: | oj chyba najlepsza opcja do ostrego zapierniczania bawara, wiec tez cene trzymac bedzie... |
Dokładnie ale pewnie tu bym się zaraz dowiedział że MG to i lepiej lata od mojego 328
AdaskoC - Czw Lut 05, 2015 18:11
MAJSU, a Ty dalej się spinasz
Tu nikt nie ma zamiaru się sprawdzać czy lepiej lata ZT 190 czy Twoje E36
Ale jeśli chcesz coś do latania to polecam ZT 260 Silniczek V8 4,6L Mustanga, robi robotę, tylny napęd dopełnia reszty Radość ogromna, no i na pewno jest ich mniej niż np E36, co zwraca uwagę. Ale cena nadającego się egzemplarza na nieieckim rynku ok 90 tyś, u nas praktycznie nie do kupienia lub conajmniej ciężko.
Dodatkowo można ten silnik odblokować, bo niestety jest zblokowany do 260KM. Zestaw kosztuje ok 2tys
j0zek - Czw Lut 05, 2015 19:46
Cytat: | Dokładnie ale pewnie tu bym się zaraz dowiedział że MG to i lepiej lata od mojego 328 |
MG ZT260 lata lepiej od E36 328
Jeśli chodzi o jakieś hejtowanie to raczej nie spotkałem się tutaj na forum, a trochę tutaj jestem.
Jak już to mogą się pojawić jakieś różnice zdań (co jest naturalne) i wtedy między sobą ludzie wyjaśniają
Oczywiście są również normalni użytkownicy marki BMW, ale chyba nie trzeba wspominać jak duży odsetek jest wieśniaków, którzy myślą nie wiadomo co, bo jeżdżą BMW
MAJSU - Czw Lut 05, 2015 20:34
j0zek napisał/a: |
MG ZT260 lata lepiej od E36 328 |
Zdecydowanie ale zestawiając ten samochód z E36 M3 bo tylko z tym modelem można go porównywać jeżeli chodzi o topowe wersje jak już to wypada okrutnie blado. Cena z kosmosu w porównaniu do tego co oferuje.
j0zek napisał/a: | Oczywiście są również normalni użytkownicy marki BMW, ale chyba nie trzeba wspominać jak duży odsetek jest wieśniaków, którzy myślą nie wiadomo co, bo jeżdżą BMW |
Oczywiście ! Są fora dla wieśniaków jak BMW Klub Ciućków czy inne BMW Mazowsze ale są takie które poziom trzymają. Zapraszam np. na http://bmw-syndykat.pl/ jak ktoś chce zobaczyć E36 za 20-30 i więcej tyś zł albo filmik jak kto woli https://www.youtube.com/watch?v=mutLZWPDfeM
j0zek - Czw Lut 05, 2015 20:42
Cytat: | Zdecydowanie ale zestawiając ten samochód z E36 M3 bo tylko z tym modelem można go porównywać jeżeli chodzi o topowe wersje jak już to wypada okrutnie blado. Cena z kosmosu w porównaniu do tego co oferuje. |
Ja napisałem odpowiedź, że jest takie ZT, które objedzie 328, natomiast z M3 nie ma żadnych szans z kilku prostych powodów - mimo o wiele większego momentu od najsłabszej wersji M3 to odstaje, ponieważ więcej waży i pewnie kilka innych parametrów ma gorszych.
Poza tym jakby nie patrzeć to auto ma inne przeznaczenie. To są takie trochę uliczne krążowniki (a R75 kanapowozy) i tylko wersja V8 ma tam w pewnym stopniu pierdolnięcie. E36 jest innym typem auta, mniejsze, bardziej zadziorne i agresywne co widać po wyglądzie oraz wielu oferowanych jednostkach.
Inne przeznaczenie aut po prostu.
A co do ceny to faktycznie jest z kosmosu, ale nie ma się co dziwić jest ich tak mało, że głowa boli. To tzw. biały kruk, a jak wiadomo takowych nikt nigdy nie widział:P
Jak już jest jakiś właściciel i ma zamiar go sprzedać to wie, że cenę zwinduje i a nóż się trafi taki maniak, który wciągnie za każdą kasę.
MAJSU - Czw Lut 05, 2015 21:52
No tak, zrobili tego mega mało.
longer86 - Czw Lut 05, 2015 22:16
mało a do tego nikt nie podrabia, W MG nie przykleja sie znaczka V8 na diesla . a w polsce jeździ więcej BMW M3 diesel niż wzystkich wyprodukowanych prawdziwych M3. ale fakt e46 m3 CSL to mnie urzekło
j0zek - Czw Lut 05, 2015 23:08
longer86 napisał/a: | mało a do tego nikt nie podrabia, W MG nie przykleja sie znaczka V8 na diesla . a w polsce jeździ więcej BMW M3 diesel niż wzystkich wyprodukowanych prawdziwych M3. ale fakt e46 m3 CSL to mnie urzekło |
No właśnie mam chyba pewien przypadek gościa u mnie w mieście co chyba cos kręci.
Ma czarne (podobno 260 V8), ale jak go zobaczyłem to tak na szybko kilka rzeczy jest nie tak:
- znaczki V8 co prawa na karoserii ma tam gdzie w oryginale są, poza tym reszta :
- brak 2 podwójnych rur wydechowych - ma tylko z lewej strony podwójną - mega dziwne, ludzie raczej dokładają, a nie odejmują
- chromowane lusterka, listwy ozdobne i progi
- i generalnie obecnie stoi na zimówkach ze stalowymi 15 calowymi felgami + kołpaki (aż trudno uwierzyć, aby posiadacz takiego auta stawiał go na takim kole ?)
poza tym w połowie lat '90 przerobił Opla Calibrę na replikę Porsche.
Tak więc odnoszę wrażenie, że albo auto poskładane z kilku i z faktycznym V8 pod maską (znajomy podobno słyszał go na ulicy kiedyś, bo jechał za nim i mówił, że dość głośny bulgot)
Albo możliwe, że miał bazę Rovera 75 i podokładał elementy karoserii z ZT .
Niestety nie miałem możliwości zobaczenia z bliska jak wygląda kokpit i tunel środkowy
AdaskoC - Czw Lut 05, 2015 23:56
j0zek napisał/a: | Tak więc odnoszę wrażenie, że albo auto poskładane z kilku i z faktycznym V8 pod maską (znajomy podobno słyszał go na ulicy kiedyś, bo jechał za nim i mówił, że dość głośny bulgot) |
V6 od V8 idzie rozróżnić po dźwięku na spokojnie Co prawda jadąc za kimś jest trudniej, niż oglądając go spokojnie.
Ale to raczej jakiś gumak, wieśniaczący auto.
rafalmis1 - Pią Lut 06, 2015 01:00
a ja bym mimo 11 tyś. tego MG obejrzał. Ja kupiłem swój za 15500 prawie 3 lata temu i nikt mi nie mówił, że wtedy, że to mało. W sumie, mimo wydanych 30 tys. na samochód ,nie powiem, że był kombinowany. Adam jak wiesz coś więcej o tym aucie to napisz. Przecież czasem trupy sprzedają za większe pieniądze
Markzo - Pią Lut 06, 2015 05:47
3 strony klepania o niczym panowie dajcie na luz, kto ma 75/zt wie, że niestety tanio nie jest a przebijanie, które auto droższe to już na prawde skrajna głupota
MAJSU - Pią Lut 06, 2015 20:23
Markzo napisał/a: | 3 strony klepania o niczym panowie dajcie na luz, kto ma 75/zt wie, że niestety tanio nie jest a przebijanie, które auto droższe to już na prawde skrajna głupota |
Dokładnie Ja po prostu chcę kupić zadbane ZT
|
|