Zobacz temat - Czerwone MG ZT z Ciechanowa
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - Czerwone MG ZT z Ciechanowa

MAJSU - Pią Sty 23, 2015 23:01
Temat postu: Czerwone MG ZT z Ciechanowa
http://otomoto.pl/mg-zt-z...-C35660693.html ktos kojarzy czy to nie ta sama opisywana jakiś czas temu na forum ? Wiem że tamta była zmęczona w środku.
AdaskoC - Sob Sty 24, 2015 15:07

A co chcesz o nim wiedzieć?
MAJSU - Sob Sty 24, 2015 16:05

Wszystko ! Sprzedający to jakiś pajac więc przez telefon się nie można nic dowiedzieć.
AdaskoC - Sob Sty 24, 2015 22:51

Jak sprzedający pajac to wiadomo ze trzeba odpuścić :-) ja mam roboty masę, ale jak będziesz zainteresowany tym to mogę podjechać pod koniec tygodnia i zobaczyć go.
MAJSU - Nie Sty 25, 2015 12:27

AdaskoC napisał/a:
Jak sprzedający pajac to wiadomo ze trzeba odpuścić :-) ja mam roboty masę, ale jak będziesz zainteresowany tym to mogę podjechać pod koniec tygodnia i zobaczyć go.


Jakbyś był w okolicy i byś mógł zobaczyć jak to się trzyma lakierniczo i czy nie jest zajechany wewnątrz bo chyba o tym ktoś kiedys pisał. Ponoć przebieg x 2. Zresztą cena podejrzanie niska i wisi od czterech miesięcy jak to ten.

AdaskoC - Nie Sty 25, 2015 13:32

Zadzwoń do niego i zapytaj w dokładnie którym miejscu do obejrzenia w Ciechanowie. Bo fotki to widać że u nas na giełdzie robione. Ciekawe jak na żywo wygląda, bo widać już handlarski myk, czyli fotki mokrego auta :)

Cena też nie jest taka atrakcyjna aż bardzo, zwłaszcza że musisz doliczyć akcyzę w tej pojemności to około 2300, skarbówka 160, tłumaczenia 100, recykling 500, rejestracja 270, przegląd 100, OC 600, rozrząd, oleje, płyny, filtry 2500 itd... To jakieś 7 tyś na początek :) + cena auta :) Jeśli jeszcze jakieś inne rzeczy do wymiany to już nie bardzo warto się pakować w to.

Koszt takiego auta z Niemiec to 500-700 euro, no tak do 3500 - 4000 zł + 1000 transport. Wtedy wiesz że kupujesz trupa i nie łudzisz się ze nic w niego nie wsadzisz. Natomiast jeśli chcesz takie na prawdę fajne auto z Niemiec, to niestety, jest ono dużo, dużo droższe niż u nas w PL :)

W wakacje ściągnąłem 75 2003 r z Niemiec 2.0 V6 w białych skórach, do full opcji brakowało tylko rolety i ksenonów. Koszt z transportem 3200 PLN, z książką serwisową 170 tyś km, pierwszy właściciel.

Więc może się zastanów czy samemu nie warto jechać?


I oczywiście nie mówię że te czerwone MG jest jakieś złe, popsute czy coś. Bo nie widziałem go na oczy :) Ale rozmawiałem z kolegą i możliwe że wiem kto jest właścicielem :)

MAJSU - Nie Sty 25, 2015 22:31

Z opłatami chce za nie 11 tyś. Nie chce mi się jeździć do DE po samochód, nie znam się na tym.
j0zek - Nie Sty 25, 2015 23:20

W dobrym stanie w życiu nie dostaniesz ZT z tym silnikiem za 11k.
AdaskoC - Pon Sty 26, 2015 07:46

11 tys z opłatami, czyli jakieś fiku-miku będzie :-)

Ja juz przez cenę bym odpuścił:-) za te auto z opłatami i żeby sie do jazdy nadawało trzeba dużo więcej zapłacić.

MAJSU - Pon Sty 26, 2015 17:28

AdaskoC napisał/a:
11 tys z opłatami, czyli jakieś fiku-miku będzie :-)

Ja juz przez cenę bym odpuścił:-) za te auto z opłatami i żeby sie do jazdy nadawało trzeba dużo więcej zapłacić.


Bez przesady. Za moje BMW w tym wieku dałem nie wiele więcej a gdzie BMW cenowo a gdzie Rover.

Bidi - Pon Sty 26, 2015 17:31

MAJSU napisał/a:
AdaskoC napisał/a:
11 tys z opłatami, czyli jakieś fiku-miku będzie :-)

Ja juz przez cenę bym odpuścił:-) za te auto z opłatami i żeby sie do jazdy nadawało trzeba dużo więcej zapłacić.


Bez przesady. Za moje BMW w tym wieku dałem nie wiele więcej a gdzie BMW cenowo a gdzie Rover.


to sobie kolego kup MG ZT nawet na 8-9 tys zł tylko później nie płacz i nie mów ze Rover/MG to złomy bo się psują czy części fortunę kosztują, jest zasada co dobre i dbane na zachodzie też kosztuje a wnioski z tego posta wyciągnij sam ;)

MAJSU - Wto Sty 27, 2015 22:16

Bidi napisał/a:
MAJSU napisał/a:
AdaskoC napisał/a:
11 tys z opłatami, czyli jakieś fiku-miku będzie :-)

Ja juz przez cenę bym odpuścił:-) za te auto z opłatami i żeby sie do jazdy nadawało trzeba dużo więcej zapłacić.


Bez przesady. Za moje BMW w tym wieku dałem nie wiele więcej a gdzie BMW cenowo a gdzie Rover.


to sobie kolego kup MG ZT nawet na 8-9 tys zł tylko później nie płacz i nie mów ze Rover/MG to złomy bo się psują czy części fortunę kosztują, jest zasada co dobre i dbane na zachodzie też kosztuje a wnioski z tego posta wyciągnij sam ;)


Części są tanie jak barszcz, sprawdzałem.

j0zek - Wto Sty 27, 2015 22:30

MAJSU napisał/a:
Bidi napisał/a:
MAJSU napisał/a:
AdaskoC napisał/a:
11 tys z opłatami, czyli jakieś fiku-miku będzie :-)

Ja juz przez cenę bym odpuścił:-) za te auto z opłatami i żeby sie do jazdy nadawało trzeba dużo więcej zapłacić.


Bez przesady. Za moje BMW w tym wieku dałem nie wiele więcej a gdzie BMW cenowo a gdzie Rover.


to sobie kolego kup MG ZT nawet na 8-9 tys zł tylko później nie płacz i nie mów ze Rover/MG to złomy bo się psują czy części fortunę kosztują, jest zasada co dobre i dbane na zachodzie też kosztuje a wnioski z tego posta wyciągnij sam ;)


Części są tanie jak barszcz, sprawdzałem.


Może i są, ale potem roi się na różnych forach jakie to MG chu*owe, bo ciągle coś trzeba robić/wymieniać

AdaskoC - Wto Sty 27, 2015 23:03

MAJSU, BMW idzie o wiele taniej naprawić niż Rovera/MG :) Dobre częsci do NASZYCH autek kosztują spore pieniądze. Serwisuje kumplowi BMW 5, aż mi się śmiać zawsze chce jak widzę ceny nowych częsci do jego auta.
MAJSU - Wto Lut 03, 2015 21:51

AdaskoC napisał/a:
MAJSU, BMW idzie o wiele taniej naprawić niż Rovera/MG :) Dobre częsci do NASZYCH autek kosztują spore pieniądze. Serwisuje kumplowi BMW 5, aż mi się śmiać zawsze chce jak widzę ceny nowych częsci do jego auta.


Tak ? A co tam jest takie drogie do ZT z części eksploatacyjnych ? U mnie w E36 za komplet klocków i tarcz na obydwie osie plus regeneracja zacisków i nowe gumowe przewody hamulcowe płaciłem jakoś 2.5 tyś. Dwumas ze sprzęgłem 1.9 tyś.

Wychodzi na to że szkoda sobie głowę zawracać tymi samochodami :( Prawie nic nie warte, zerowy wybór, drogie w utrzymaniu... Dziwne bo dużo rozwiązań w tym modelu Rover wziął przecież z BMW E46. Z którą piątką porównujesz ? E39 ?

j0zek - Wto Lut 03, 2015 22:35

MAJSU napisał/a:
AdaskoC napisał/a:
MAJSU, BMW idzie o wiele taniej naprawić niż Rovera/MG :) Dobre częsci do NASZYCH autek kosztują spore pieniądze. Serwisuje kumplowi BMW 5, aż mi się śmiać zawsze chce jak widzę ceny nowych częsci do jego auta.


Tak ? A co tam jest takie drogie do ZT z części eksploatacyjnych ? U mnie w E36 za komplet klocków i tarcz na obydwie osie plus regeneracja zacisków i nowe gumowe przewody hamulcowe płaciłem jakoś 2.5 tyś. Dwumas ze sprzęgłem 1.9 tyś.

Wychodzi na to że szkoda sobie głowę zawracać tymi samochodami :( Prawie nic nie warte, zerowy wybór, drogie w utrzymaniu... Dziwne bo dużo rozwiązań w tym modelu Rover wziął przecież z BMW E46. Z którą piątką porównujesz ? E39 ?


Jeździj dalej E36 :tak:

MAJSU - Wto Lut 03, 2015 23:13

j0zek napisał/a:


Jeździj dalej E36 :tak:


Nie chce mi sie...

AdaskoC - Wto Lut 03, 2015 23:17

Zakładaliśmy dwumas w E39(zreszta ten sam co w e36 ), 1200zl luka. Za to najtańszy luka za ok 1400 do 75. Ja nie mam zamiaru sie z Toba sprzeczać które auto jest droższe w utrzymaniu. Jest bym chcial drogie auto w utrzymaniu to bym sobie Q7 kupil, tam hamulce kosztują tyle co moje ZT.
MAJSU - Sro Lut 04, 2015 11:57

AdaskoC napisał/a:
Zakładaliśmy dwumas w E39(zreszta ten sam co w e36 ), 1200zl luka. Za to najtańszy luka za ok 1400 do 75. Ja nie mam zamiaru sie z Toba sprzeczać które auto jest droższe w utrzymaniu. Jest bym chcial drogie auto w utrzymaniu to bym sobie Q7 kupil, tam hamulce kosztują tyle co moje ZT.


Ja się normalnie pytam a ty się spinasz jakbym mówił że masz brzydkie dziecko... Rzucasz jakieś slogany, subiektywne oceny, zero konkretów i się obrażasz. Myślałem że masz pojęcie o czym piszesz i jakąś praktyczną wiedzę. Już myślałem że coś źle spojrzałem i Rover jest tak okrutnie drogi a tu raptem 200zł różnicy na dwumasie który pada raz na żywot samochodu. Dobrze że nie wpadłeś do kanału ze śmiechu jak ten rachunek zobaczyłeś bo to farsa zaiste !! !

AdaskoC - Sro Lut 04, 2015 13:59

:-)
Dawidovs - Sro Lut 04, 2015 15:03

AdaskoC, jedyna warta napisania odpowiedź:)
MAJSU, włóż głowę w śnieg i ochłoń trochę chłopie. Skoro ktoś z użytkowników R lub MG mówi ci że utrzymanie naszych fur jest droższe od innych to ma rację. Sam się o tym nie raz przekonałem.
Przepływka - 600, koło pasowe - 600, sprzęgło delikatniejsze niż np. w BMW za samą naprawę wołają 600 w górę bo trzeba odkręcać sanki.. Przykłady można by mnożyć ale jeśli się patrzy np. na klocki czy tarcze hamulcowe to jest jak w autach innych marek.
Sam się przekonałem, że na częściach do swojej 75 nie mogę oszczędzać i muszę kupować z górnej póły bo inaczej wymieniam dwa razy. Dlatego utrzymanie 75 lub MG ZT jest droższe od np. e36

MAJSU - Sro Lut 04, 2015 15:28

Dawidovs napisał/a:
włóż głowę w śnieg i ochłoń trochę chłopie. Skoro ktoś z użytkowników R lub MG mówi ci że utrzymanie naszych fur jest droższe od innych to ma rację. Sam się o tym nie raz przekonałem.


A ja ci mówię skocz w ogień to fajne. Jestem super ekspertem więc nie polemizuj ze mną bo i tak nie przytoczę ci rzeczowych argumentów.

Dawidovs napisał/a:
Przepływka - 600, koło pasowe - 600, sprzęgło delikatniejsze niż np. w BMW za samą naprawę wołają 600 w górę bo trzeba odkręcać sanki.. Przykłady można by mnożyć ale jeśli się patrzy np. na klocki czy tarcze hamulcowe to jest jak w autach innych marek.
Sam się przekonałem, że na częściach do swojej 75 nie mogę oszczędzać i muszę kupować z górnej póły bo inaczej wymieniam dwa razy. Dlatego utrzymanie 75 lub MG ZT jest droższe od np. e36


Przepływka E36 - 600, koła pasowego się tu nie wymienia, sprzęgło 600.

AdaskoC - Sro Lut 04, 2015 15:30

Dawidovs, :brawo: .

Niestety BMW to nie tylko marka, to styl bycia, Ci ludzie w większości maja inny światopogląd.

longer86 - Sro Lut 04, 2015 15:41

tak wracając do samego początku tej dyskusji, kupić e36 za niewiele więcej niż 11 tysi a kupić MG ZT za tyle... skoro wydałeś tyle na e36 w jakim ono jest stanie? bardzo dobrym, czy tylko jeżdżącym, ale dużo do zrobienia?

ja kupiłem mojego R 4 lata temu niby jeździł i dużo OK, ale z perspektywy czasu wiem ile w niego już wsadziłem, a idealny nadal nie jest

pelson91 - Sro Lut 04, 2015 23:03

MAJSU, spójrz w mój garaż, myślę, że wszystko stanie się jasne.
MAJSU - Sro Lut 04, 2015 23:44

AdaskoC napisał/a:
Dawidovs, :brawo: .

Niestety BMW to nie tylko marka, to styl bycia, Ci ludzie w większości maja inny światopogląd.


Oooo argumentów brakuje :)

longer86 napisał/a:
tak wracając do samego początku tej dyskusji, kupić e36 za niewiele więcej niż 11 tysi a kupić MG ZT za tyle... skoro wydałeś tyle na e36 w jakim ono jest stanie? bardzo dobrym, czy tylko jeżdżącym, ale dużo do zrobienia?


W takim że za 20 sprzedam je z pocałowaniem ręki w kilka dni :)

longer86 - Czw Lut 05, 2015 00:23

Skoro Twoje bmw sprzedaż za 20 zł z pocałowaniem ręki to dołóż te 10980zł kup MG.

E36 za 20 tysi to chyba tylko jakiś napaleniec kupi

MAJSU - Czw Lut 05, 2015 09:25

longer86 napisał/a:
Skoro Twoje bmw sprzedaż za 20 zł z pocałowaniem ręki to dołóż te 10980zł kup MG.


20zł piechotą nie chodzi !! !

longer86 napisał/a:
E36 za 20 tysi to chyba tylko jakiś napaleniec kupi


Trochę jak z Roverem :D Kupować samochód marki która nie istnieje.

Na szczęście napaleńców na zadbane BMW w Polsce nie brakuje :)

longer86 - Czw Lut 05, 2015 09:42

gościu halo tu rzeczywistość, obudź się poszukaj popatrz i pokaż mi e36 które sprzeda się za 20 tysięcy.

a Rover fakt nie istnieje i pewnie dlatego tutaj jesteśmy

j0zek - Czw Lut 05, 2015 13:16

MAJSU napisał/a:
Oooo argumentów brakuje :)


Nie trzeba pisać argumentów, wystarczy prześledzić inne fora, na których wypowiadają się kierowcy BMW, czytać ich tok rozumowania, sposób bycia i podejścia do różnego rodzaju rzeczy :ok:

[ Dodano: Czw Lut 05, 2015 13:16 ]
longer86 napisał/a:
gościu halo tu rzeczywistość, obudź się poszukaj popatrz i pokaż mi e36 które sprzeda się za 20 tysięcy.

a Rover fakt nie istnieje i pewnie dlatego tutaj jesteśmy


Jak ma E36 330 i jeszcze w M pakiecie doinwestowane to za 20 tys. sprzeda lekko

flapjck1 - Czw Lut 05, 2015 13:31

glupie e30 1,8is w dobrym stanie za 10k ciezko kupic, wiec 20k za zadbane i fajnie specyfikowane e36 mnie nie zdziwi
longer86 - Czw Lut 05, 2015 13:49

flapjck1 napisał/a:
glupie e30 1,8is w dobrym stanie za 10k ciezko kupic
bo e30 to już powoli klasyka, a widać, że MAJSU, ma e36 328i.
flapjck1 - Czw Lut 05, 2015 17:25

oj chyba najlepsza opcja do ostrego zapierniczania bawara, wiec tez cene trzymac bedzie...
MAJSU - Czw Lut 05, 2015 17:53

j0zek napisał/a:

Nie trzeba pisać argumentów, wystarczy prześledzić inne fora, na których wypowiadają się kierowcy BMW, czytać ich tok rozumowania, sposób bycia i podejścia do różnego rodzaju rzeczy :ok:


Tak ? No tak się składa że jestem moderatorem na drugim co do wielkości forum BMW w Polsce i porównując jacy tu są hejterzy to w szoku jestem :)

j0zek napisał/a:
Jak ma E36 330 i jeszcze w M pakiecie doinwestowane to za 20 tys. sprzeda lekko


Otóż to... 328, 330 było dopiero w E46.



longer86 napisał/a:
flapjck1 napisał/a:
glupie e30 1,8is w dobrym stanie za 10k ciezko kupic
bo e30 to już powoli klasyka, a widać, że MAJSU, ma e36 328i.


Jakbyś nie wiedział to E36 328i jest jednym z najbardziej poszukiwanych modeli na rynku :) Nie bez przyczyny ma przydomek "Mityczne 328".

flapjck1 napisał/a:
oj chyba najlepsza opcja do ostrego zapierniczania bawara, wiec tez cene trzymac bedzie...


Dokładnie ale pewnie tu bym się zaraz dowiedział że MG to i lepiej lata od mojego 328 :D

AdaskoC - Czw Lut 05, 2015 18:11

MAJSU, a Ty dalej się spinasz :D

Tu nikt nie ma zamiaru się sprawdzać czy lepiej lata ZT 190 czy Twoje E36 :)

Ale jeśli chcesz coś do latania to polecam ZT 260 :) Silniczek V8 4,6L Mustanga, robi robotę, tylny napęd dopełnia reszty :) Radość ogromna, no i na pewno jest ich mniej niż np E36, co zwraca uwagę. Ale cena nadającego się egzemplarza na nieieckim rynku ok 90 tyś, u nas praktycznie nie do kupienia lub conajmniej ciężko.

Dodatkowo można ten silnik odblokować, bo niestety jest zblokowany do 260KM. Zestaw kosztuje ok 2tys

j0zek - Czw Lut 05, 2015 19:46

Cytat:
Dokładnie ale pewnie tu bym się zaraz dowiedział że MG to i lepiej lata od mojego 328 :D


MG ZT260 lata lepiej od E36 328 :]

Jeśli chodzi o jakieś hejtowanie to raczej nie spotkałem się tutaj na forum, a trochę tutaj jestem.
Jak już to mogą się pojawić jakieś różnice zdań (co jest naturalne) i wtedy między sobą ludzie wyjaśniają :D

Oczywiście są również normalni użytkownicy marki BMW, ale chyba nie trzeba wspominać jak duży odsetek jest wieśniaków, którzy myślą nie wiadomo co, bo jeżdżą BMW :-)

MAJSU - Czw Lut 05, 2015 20:34

j0zek napisał/a:

MG ZT260 lata lepiej od E36 328 :]


Zdecydowanie ale zestawiając ten samochód z E36 M3 bo tylko z tym modelem można go porównywać jeżeli chodzi o topowe wersje jak już to wypada okrutnie blado. Cena z kosmosu w porównaniu do tego co oferuje.



j0zek napisał/a:
Oczywiście są również normalni użytkownicy marki BMW, ale chyba nie trzeba wspominać jak duży odsetek jest wieśniaków, którzy myślą nie wiadomo co, bo jeżdżą BMW :-)


Oczywiście ! Są fora dla wieśniaków jak BMW Klub Ciućków czy inne BMW Mazowsze ale są takie które poziom trzymają. Zapraszam np. na http://bmw-syndykat.pl/ jak ktoś chce zobaczyć E36 za 20-30 i więcej tyś zł albo filmik jak kto woli https://www.youtube.com/watch?v=mutLZWPDfeM

j0zek - Czw Lut 05, 2015 20:42

Cytat:
Zdecydowanie ale zestawiając ten samochód z E36 M3 bo tylko z tym modelem można go porównywać jeżeli chodzi o topowe wersje jak już to wypada okrutnie blado. Cena z kosmosu w porównaniu do tego co oferuje.


Ja napisałem odpowiedź, że jest takie ZT, które objedzie 328, natomiast z M3 nie ma żadnych szans z kilku prostych powodów - mimo o wiele większego momentu od najsłabszej wersji M3 to odstaje, ponieważ więcej waży i pewnie kilka innych parametrów ma gorszych.
Poza tym jakby nie patrzeć to auto ma inne przeznaczenie. To są takie trochę uliczne krążowniki (a R75 kanapowozy) i tylko wersja V8 ma tam w pewnym stopniu pierdolnięcie. E36 jest innym typem auta, mniejsze, bardziej zadziorne i agresywne co widać po wyglądzie oraz wielu oferowanych jednostkach.
Inne przeznaczenie aut po prostu.

A co do ceny to faktycznie jest z kosmosu, ale nie ma się co dziwić jest ich tak mało, że głowa boli. To tzw. biały kruk, a jak wiadomo takowych nikt nigdy nie widział:P
Jak już jest jakiś właściciel i ma zamiar go sprzedać to wie, że cenę zwinduje i a nóż się trafi taki maniak, który wciągnie za każdą kasę.

MAJSU - Czw Lut 05, 2015 21:52

No tak, zrobili tego mega mało.
longer86 - Czw Lut 05, 2015 22:16

mało a do tego nikt nie podrabia, W MG nie przykleja sie znaczka V8 na diesla . a w polsce jeździ więcej BMW M3 diesel niż wzystkich wyprodukowanych prawdziwych M3. :D ale fakt e46 m3 CSL to mnie urzekło
j0zek - Czw Lut 05, 2015 23:08

longer86 napisał/a:
mało a do tego nikt nie podrabia, W MG nie przykleja sie znaczka V8 na diesla . a w polsce jeździ więcej BMW M3 diesel niż wzystkich wyprodukowanych prawdziwych M3. :D ale fakt e46 m3 CSL to mnie urzekło


No właśnie mam chyba pewien przypadek gościa u mnie w mieście co chyba cos kręci.
Ma czarne (podobno 260 V8), ale jak go zobaczyłem to tak na szybko kilka rzeczy jest nie tak:
- znaczki V8 co prawa na karoserii ma tam gdzie w oryginale są, poza tym reszta :
- brak 2 podwójnych rur wydechowych - ma tylko z lewej strony podwójną - mega dziwne, ludzie raczej dokładają, a nie odejmują
- chromowane lusterka, listwy ozdobne i progi
- i generalnie obecnie stoi na zimówkach ze stalowymi 15 calowymi felgami + kołpaki (aż trudno uwierzyć, aby posiadacz takiego auta stawiał go na takim kole ?? ?)
poza tym w połowie lat '90 przerobił Opla Calibrę na replikę Porsche.

Tak więc odnoszę wrażenie, że albo auto poskładane z kilku i z faktycznym V8 pod maską (znajomy podobno słyszał go na ulicy kiedyś, bo jechał za nim i mówił, że dość głośny bulgot)
Albo możliwe, że miał bazę Rovera 75 i podokładał elementy karoserii z ZT .

Niestety nie miałem możliwości zobaczenia z bliska jak wygląda kokpit i tunel środkowy

AdaskoC - Czw Lut 05, 2015 23:56

j0zek napisał/a:
Tak więc odnoszę wrażenie, że albo auto poskładane z kilku i z faktycznym V8 pod maską (znajomy podobno słyszał go na ulicy kiedyś, bo jechał za nim i mówił, że dość głośny bulgot)


V6 od V8 idzie rozróżnić po dźwięku na spokojnie :) Co prawda jadąc za kimś jest trudniej, niż oglądając go spokojnie.

Ale to raczej jakiś gumak, wieśniaczący auto.

rafalmis1 - Pią Lut 06, 2015 01:00

a ja bym mimo 11 tyś. tego MG obejrzał. Ja kupiłem swój za 15500 prawie 3 lata temu i nikt mi nie mówił, że wtedy, że to mało. W sumie, mimo wydanych 30 tys. na samochód ,nie powiem, że był kombinowany. Adam jak wiesz coś więcej o tym aucie to napisz. Przecież czasem trupy sprzedają za większe pieniądze
Markzo - Pią Lut 06, 2015 05:47

3 strony klepania o niczym :D panowie dajcie na luz, kto ma 75/zt wie, że niestety tanio nie jest :) a przebijanie, które auto droższe to już na prawde skrajna głupota ;)
MAJSU - Pią Lut 06, 2015 20:23

Markzo napisał/a:
3 strony klepania o niczym :D panowie dajcie na luz, kto ma 75/zt wie, że niestety tanio nie jest :) a przebijanie, które auto droższe to już na prawde skrajna głupota ;)


Dokładnie :) Ja po prostu chcę kupić zadbane ZT :-)