Zobacz temat - [R420Si] Problem z grzaniem w samochodzie..
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R420Si] Problem z grzaniem w samochodzie..

Robii2014 - Pon Lut 02, 2015 13:38
Temat postu: [R420Si] Problem z grzaniem w samochodzie..
Witam serdecznie !
Mam problem z grzaniem w samochodzie.
Zaraz jak go kupiłem to grzał ale słabo... Wymieniłem termostat i było już trochę lepiej ale od jakiegoś czasu coś się dzieje..
Podczas grzania samochód mi grzeje ale w pewnym, momencie nagle leci bardzo chłodne powietrze (jakby się włączyła klimatyzacja) i cały czas leci te zimne powietrze, choć silnik utrzymuje dobrą temperaturę...


Proszę o pomoc : )

Rademenez_ - Sro Lut 04, 2015 18:34

Witam. Sprawdził bym poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym, na zimnym silniku. Sprawdzić też można , czy jest pełny wąż między termostatem, a chłodnicą . Dolałbym też płynu do wskaźnika max i zaczekał, aż otworzy się termostat- rurka pomiędzy termostatem, a chłodnicą zacznie się robić ciepła.
slax - Sro Lut 04, 2015 19:33

To wygada jak by układ był zapowietrzony, może faktycznie mało płynu. Albo nagrzewnica tyle zakamieniona że jak się termostat otworzy to płyn omija nagrzewnice.
AndrewS - Sro Lut 04, 2015 22:17

Czy obie rurki wchodzce do kabiny do nagrzewnicy sa gorace ??
Robii2014 - Czw Lut 05, 2015 06:28

Ilość płynu jest na maxa, i układ był odpowietrzany i nadal nic.
Rurki miedzy termostatem sa tez gorące. Również sprawdzałem rurki które wchodzą do kabiny i też są gorące..
Myślę nad wyżej wymienioną nagrzewnicą, że może być aż tak zakamieniała..
Ale czy to ten problem ?? Czy nagle z tego powodu może lecieć od zaraz zimne powietrze ??

slax - Czw Lut 05, 2015 14:02

Masz LPG?
Robii2014 - Czw Lut 05, 2015 18:25

Tak Mam LPG od 2012r
slax - Czw Lut 05, 2015 18:33

A no widzisz. To może masz reduktor wpięty źle i płyn omija nagrzewnicę to raz, a dwa wystarczy że masz choć trochę zasyfiona nagrzewnicę i już płyn będzie ja omijał przez reduktor właśnie bo tam ma "lżej" ten drugi przykład przerabiałem u siebie, nagrzewnica była trochę tylko zasyfiona, niestety skończyło się na wymianie ale problem całkowicie ustąpił. Także na początek sprawdź czy dobrze w obieg wpięty jest reduktor jeśli tak to obstawiał bym zapchana nagrzewnicę.