Zobacz temat - [R75] odolejacze kv6 - Moto-Build
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] odolejacze kv6 - Moto-Build

R75 - Pon Kwi 06, 2015 15:29
Temat postu: [R75] odolejacze kv6 - Moto-Build
gdyby ktoś był zainteresowany
www.moto-build.com

'Red' Oil Vapour Catch Tank
Red anodised oil vapour catch tank with red hose. Alloy catch tank to help prevent your V6 inlet manifold clogging up, very simple and straightforward to fit, comes with mounting bracket and silicon hoses plus fitting instructions.
Price: £68.00
Postage and Packing £9.00 UK mainland only.

jest tez kilka innych bajerów głownie do mg zt, np. sprężyny obniżające :)

AdaskoC - Pon Kwi 06, 2015 15:43

Gdzie tu jakikolwiek sens? Na allegro po 120zł są :)
zedziczek - Pon Kwi 06, 2015 16:48

Łapacz oleju akurat jak Adasko napisał nie jest wart swojej ceny, są to identyczne łapacze jak się kupuje z Chin na ebayu, oni szukają leniwych którym się nie chciało poszukać :p lub nawet z UK

http://www.ebay.co.uk/itm...5d0caa#shpCntId

do wyboru do koloru ;) co do spężyn to chyba obecnie najlepsze obniżające na rynku do MG ZT (może jedyne), samochód jedzie jak po szynach, nie ma praktycznie wychylania na zakrętach, jednak jeśli ktoś lubi komfort nie bedzie zadowolony ;) bo będzie czuł wszystkie nierówności ;) to typowe sportowe sprężyny, kiedyś Eibach jeszcze robił jednak zaprzestali już produkcji, bo za wiele ZT nie zostało żeby produkcja się opłacała, nie było popytu, jedyna opcja jeszcze dla chcących to zestawy od BMW E46, które niestety wymagają nieco przeróbek niemniej jednak jest spory wybór na rynku zestawów do e46.

Przykład samochodu na takim zestawie do e46, oczywiście wysokość można regulować samemu a w niektórych przypadkach twardość również wszystko zależy od tego ile ktoś chce wydać:

http://i126.photobucket.c...0/SDSC00980.jpg

R75 - Pon Kwi 06, 2015 21:33

fakt drogo, wow nisko ten MG siedzi :)
zedziczek - Pon Kwi 06, 2015 22:34

Przód 70mm tył 50mm :) jak już mówiłem można regulować w zależności od zestawu :) na tyle trzeba jedynie rozwiercić tulejke dolną mocowania amortyzatora, a przód niestety już więcej pracy bo poduszke górnego mocowania trzeba przerobić, ponieważ inny rozstaw śrób, element podwieszania przewodów trzeba też doczepić, no i łącznik drążka reakcyjnego musi być krótszy.