|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 200 Vi] Swap na 2.0 Turbo czy remont VVC
Aful89 - Pon Kwi 20, 2015 17:10 Temat postu: [Rover 200 Vi] Swap na 2.0 Turbo czy remont VVC Panowie mam problem. Moje VVC klepie jak złe z tego co się dowiedziałem to nie koniecznie popychacze tylko młynki mechanizmów mogą również tak stukać. Powstało pytanie czy ładować się w remont głowicy i mechanizmów czy zrobić swap na jednostkę Turbo z tomcata która jest po remoncie i modach na 230 KM??
Markzo - Sro Kwi 22, 2015 05:50
swap swap swap
bociannielot - Sro Kwi 22, 2015 08:55
no to jeszcze jak po remoncie i pewny silnik to sie zastanawiasz?? tylko zawias bym do tego zmienil na twardszy bo charakterystyka vi to za malo na ciezszy jednak silnik
Harry - Sro Kwi 22, 2015 09:13
nawet nie masz cosie zastanawiać .tylko swap
maniu48 - Sro Kwi 22, 2015 16:03
Swap, swap
dzelo23 - Sro Kwi 22, 2015 17:00
Nie słuchaj Ich, Oni nawet w szczoteczkach do zębów by silniczki zmieniali.
Posłuchaj mnie
Zmieniaj silnik
Remigiusz - Sro Kwi 22, 2015 17:12
dzelo23 napisał/a: | Nie słuchaj Ich, Oni nawet w szczoteczkach do zębów by silniczki zmieniali.
Posłuchaj mnie
Zmieniaj silnik |
na L-serie
Harry - Sro Kwi 22, 2015 21:24
na k serie 1.1
Aful89 - Sro Kwi 22, 2015 21:41
Jak dużo trzeba rzeźbić żeby wsadzić silnik z 620 ti?
[ Dodano: Sro Kwi 22, 2015 21:41 ]
Okazało się że silnik pochodzi z 620 Ti.
BigBoyPL - Sro Kwi 22, 2015 21:48
Nic się kolego nie okazało tylko tak jest. Potrzebujesz sobie zrobić wiązkę elektryczną pod turbo razem z całym osprzętem. Przydała by ci się też skrzynka z Ti.
Markzo - Sro Kwi 22, 2015 21:51
mocowania z 220 coupe lub rzeźba vvc, wspomaganie, chłodzenie, elektryka no i skrzynia biegów.
Aful89 - Sro Kwi 22, 2015 23:31
I ktoś kto pomoże to zrobić. Koszty spore lepiej byłoby znaleźć tomcata.
bociannielot - Czw Kwi 23, 2015 09:38
Cytat: | Koszty spore lepiej byłoby znaleźć tomcata. | jakbys znalazl tomcata to sensu przerzucac silnika by nie bylo, bo zawieszenie w Vi ssie przy 200 w kancie niestety
flapjck1 - Czw Kwi 23, 2015 10:08
najlepiej 2,0 turbo wlozyc do okraglej 400tki, najlepszy balans i zawias
ale to takie pieprzenie...
Markzo - Czw Kwi 23, 2015 15:47
flapjck1 napisał/a: | najlepiej 2,0 turbo wlozyc do okraglej 400tki, najlepszy balans i zawias
|
a jeszcze lepiej od zs'a xD
bociannielot - Czw Kwi 23, 2015 16:01
Markzo napisał/a: | a jeszcze lepiej od zs'a xD | bo ja wiem
maniu48 - Czw Kwi 23, 2015 18:45
Raczej najlepiej do eR 45
|
|