Zobacz temat - [Rover 200 Vi] Swap na 2.0 Turbo czy remont VVC
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 200 Vi] Swap na 2.0 Turbo czy remont VVC

Aful89 - Pon Kwi 20, 2015 17:10
Temat postu: [Rover 200 Vi] Swap na 2.0 Turbo czy remont VVC
Panowie mam problem. Moje VVC klepie jak złe z tego co się dowiedziałem to nie koniecznie popychacze tylko młynki mechanizmów mogą również tak stukać. Powstało pytanie czy ładować się w remont głowicy i mechanizmów czy zrobić swap na jednostkę Turbo z tomcata która jest po remoncie i modach na 230 KM??
Markzo - Sro Kwi 22, 2015 05:50

swap swap swap ;)
bociannielot - Sro Kwi 22, 2015 08:55

no to jeszcze jak po remoncie i pewny silnik to sie zastanawiasz?? tylko zawias bym do tego zmienil na twardszy bo charakterystyka vi to za malo na ciezszy jednak silnik
Harry - Sro Kwi 22, 2015 09:13

nawet nie masz cosie zastanawiać .tylko swap :wink:
maniu48 - Sro Kwi 22, 2015 16:03

Swap, swap
dzelo23 - Sro Kwi 22, 2015 17:00

Nie słuchaj Ich, Oni nawet w szczoteczkach do zębów by silniczki zmieniali.
Posłuchaj mnie ;)
Zmieniaj silnik :D

Remigiusz - Sro Kwi 22, 2015 17:12

dzelo23 napisał/a:
Nie słuchaj Ich, Oni nawet w szczoteczkach do zębów by silniczki zmieniali.
Posłuchaj mnie ;)
Zmieniaj silnik :D


na L-serie :mrgreen:

Harry - Sro Kwi 22, 2015 21:24

na k serie 1.1 :mrgreen:
Aful89 - Sro Kwi 22, 2015 21:41

Jak dużo trzeba rzeźbić żeby wsadzić silnik z 620 ti?

[ Dodano: Sro Kwi 22, 2015 21:41 ]
Okazało się że silnik pochodzi z 620 Ti.

BigBoyPL - Sro Kwi 22, 2015 21:48

Nic się kolego nie okazało tylko tak jest. Potrzebujesz sobie zrobić wiązkę elektryczną pod turbo razem z całym osprzętem. Przydała by ci się też skrzynka z Ti.
Markzo - Sro Kwi 22, 2015 21:51

mocowania z 220 coupe lub rzeźba vvc, wspomaganie, chłodzenie, elektryka no i skrzynia biegów.
Aful89 - Sro Kwi 22, 2015 23:31

I ktoś kto pomoże to zrobić. Koszty spore lepiej byłoby znaleźć tomcata.
bociannielot - Czw Kwi 23, 2015 09:38

Cytat:
Koszty spore lepiej byłoby znaleźć tomcata.
jakbys znalazl tomcata to sensu przerzucac silnika by nie bylo, bo zawieszenie w Vi ssie przy 200 w kancie niestety
flapjck1 - Czw Kwi 23, 2015 10:08

najlepiej 2,0 turbo wlozyc do okraglej 400tki, najlepszy balans i zawias :P


ale to takie pieprzenie...

Markzo - Czw Kwi 23, 2015 15:47

flapjck1 napisał/a:
najlepiej 2,0 turbo wlozyc do okraglej 400tki, najlepszy balans i zawias

a jeszcze lepiej od zs'a xD

bociannielot - Czw Kwi 23, 2015 16:01

Markzo napisał/a:
a jeszcze lepiej od zs'a xD
bo ja wiem ;-)
maniu48 - Czw Kwi 23, 2015 18:45

Raczej najlepiej do eR 45