Zobacz temat - [R75] ucieka gaz z klimy, brak uszkodzenia
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] ucieka gaz z klimy, brak uszkodzenia

jesaj - Sro Lip 08, 2015 14:29
Temat postu: [R75] ucieka gaz z klimy, brak uszkodzenia
Witajcie, pytanie.
Jeżdżę swoim roverkiem juz od wielu lat, w tym roku mam problem z klimą, po zimie już sprężarka sie nie załączyła, więc napełniłem klimę i byłem szczęśliwy tylko przez miesiąc, po miesiącu sprężarka jeszcze sie załączała ale efektywność zero prawie. Pojechałem na sprawdzenie szczelności-diagnoza-brak nieszczelności ( sprawdzona pod maską nie wewnątrz kabiny). Znowu mam nabitą i działa.

Pytanie czy któryś z kolegów spotkał sie z nieszczelnością klimy wewnatrz na slimaku?
Podkreslę że nie miałem wypadku i nigdy tam nic nie grzebałem:):)

Czy jest tam jakieś szybkie dojście aby to zdiagnozować?

Dzieki

slax - Sro Lip 08, 2015 15:42

To sprawdzanie szczelności maszyna to sobie można o kant dupy potłuc :D Mi tez tak sprawdzali i Panie szczelna, a po 2 tygodniach wszystko uciekło. Jeśli układ masz pusty po miesiącu, to gdzieś musi być nieszczelność, skraplacz albo któreś połączenie, niech nawalą kontrastu i wtedy szukają z lampą UV.

Szukają frajerów i tyle, byle tylko skasować za serwis. Ja pojechałem i się wykłóciłem i dostałem zwrot kasy.

Adas26as - Nie Sie 09, 2015 15:53

Witam też mam identyczny problem mimo ze jest kontrast w czynniku to wycieku w komorze silnika nie było, zostaje tylko sprawdzenie pod deską rozdzielczą. Z tego wszystkiego to nawet chłodnice wymieniłem. Może ktos miał podobny problem??
wellman - Nie Sie 09, 2015 19:03

slax, sprawdzanie szczelności barwnikiem UV też jest g...uzik warte. Trzech klimaludków, w tym jeden "profesjonalny warsztat" szukało u mnie nieszczelności właśnie z pomocą tego kontrastu i nic, a czynnika po 2 tygodniach było mniej niż połowa.