|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak) oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [R220]miska olejowa 2.0 turbo
Rhos - Pon Lip 27, 2015 23:48 Temat postu: [R220]miska olejowa 2.0 turbo siemano,poszukuje miski do swojego grzmota,podejdzie od innego silnika?ktoś się orientuje?
Markzo - Wto Lip 28, 2015 04:56
od kazdego 20T4G/H zalozysz czyli z 200/400/600/800, beda sie roznily materialem (stal/alu), pojemnoscią (stalowe są w 220 coupe na 100%) i mocowaniami dla silnika.
Rhos - Pon Sie 24, 2015 23:05
o widzisz,to dlatego z 600tki mi nie podeszla:P a jak jest ze sprzeglem?pasuje od czegos innego niz Ti,np z diesla?tak gdzies slyszalem.
slax - Wto Sie 25, 2015 06:06
Z klekota pasuje, obijaj tarcze kevlarem. Ja obijałem ostatnio Markzo też, ja sobie chwalę a cena przynajmniej połowę niższa od nowego sprzęgła
Markzo - Wto Sie 25, 2015 12:34
slax napisał/a: | Z klekota pasuje, obijaj tarcze kevlarem. Ja obijałem ostatnio Markzo też, ja sobie chwalę a cena przynajmniej połowę niższa od nowego sprzęgła |
dokładnie, sprzęgło pasuje z diesla jeśli masz oryginalną tarcze, nie jakiś zamiennik to śmiało daj do obicia ja zapłaciłem:
-80zł nowe łozysko SKF,
-75zł obicie tarczy kevlarem,
-10zł szlif docisku,
-50zł docisk z diesla,
także śmieszna kasa miałem już wcześniej obitą tarczę kevlarem, to po 50kkm na prawde dobrze wyglądała:
Pyros - Wto Sie 25, 2015 20:40
U mnie tarcza kevlarowa przenosila na asfalt 380 niutonow za posrednictwem slickow i dawała radę wiec o czyms to swiadczy
|
|