Zobacz temat - [R75 tourer] airbag błąd 1807,1808
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75 tourer] airbag błąd 1807,1808

motostar - Pią Sie 21, 2015 16:51
Temat postu: [R75 tourer] airbag błąd 1807,1808
Zarejestrowalem sie dzisiaj bo widze ze warto.
W moim nowym nabytku napotkalem na szereg problemow I problemikow z wiekszoscia sobie poradzilem zostaly dwa.
Nie pali mi sie kontrolka ABS na liczniku nie jestem w stanie powiedziec czysystem dziala prawidlowo poniewaz jest uszkodzony czujnik ( jutro wymieniam ) ale laczy sie z diagnoskopem I wyglada wszystko dobrze.
Drugi to airbags odczytalem dwa bledy 1807 i 1808 ale sa bez opisu moze ktos jest w stanie mi pomoc .
Z gory dziekuje

motostar - Pią Sie 21, 2015 21:17

Poprawione mam nadzieje ze teraz dobrze .
sTERYD - Pią Sie 21, 2015 23:20

prawie.
Mógłbyś jeszcze z łaski Swojej zadbać o ortografię.

Kontrolka ABS nie zapala się nawet po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon?
Jakim diagnoskopem odczytujesz te błędy?

prebenny - Pią Sie 21, 2015 23:38

Zrób test zegarów i zobacz czy podczas testu się kontrolka zaświeci:

Rozdział 2:
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=85346#85346

MaReK - Sob Sie 22, 2015 10:16

Być może to jest ten model, któremu poprzedni właściciel zaślepił klejem do szyb diodę od ABS :)

motostar napisał/a:
Drugi to airbags odczytalem dwa bledy 1807 i 1808 ale sa bez opisu moze ktos jest w stanie mi pomoc .

A te błędy z jakiego programu i interfejsu otrzymałeś?

motostar - Sob Sie 22, 2015 11:29

No wlasnie nie swieci sie ta kontrolka nawet na tescie podstawilem licznik od angola i swieci sie wiec wnioskuje ze poprzedni wlasciciel dal licznik " do kalibracji :) " i cos majstry zwalili.
Bledy byly odczytane na cdif- ie

MaReK - Sob Sie 22, 2015 11:48

Masz po prostu zaślepiony kanalik od ABSu albo wywaloną na żywca diodę.
Wnioskuję zatem, że auto jest po jakiś przygodach. Może moduł poduszek też nie jest od niego - tylko od sedana, a wtedy będzie błąd bo inne są dane konfiguracyjne. Spójrz jeszcze czy napinacze pasów przednich nie są "wystrzelone" czyli ściągnięte, a jeśli nie, to czy połączenia pod siedzeniami są prawidłowo wykonane.

motostar - Sob Sie 22, 2015 15:24

Auto bylo swierzo przywiezione z Belgi poobijane delikatnie z kazdej strony zdecydowalem sie bo mam u siebie angola i wszystkie czesci blacharskie sobie poprzekladalem. Airbagi byly wszystkie cale. Sprawdze ten licznik.
MaReK - Sob Sie 22, 2015 19:15

Może spróbuj podłączyć sobie INPA kabelkiem za 40zl.
Masz diesla więc lepszej diagnostyki silnika mieć nie będziesz jak przy pomocy tego narzędzia. A on potrafi się skomunikować z modułem poduszek, więc może warto odczytać błędy prawidłowo.