Zobacz temat - [Rover 25'lift]
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [Rover 25'lift]

luk7 - Wto Wrz 08, 2015 00:57
Temat postu: [Rover 25'lift]
Panowie jestem ponownie na tropie jakiegoś Roverk'a.
Czy warto ?
Rover 25
Roverk'a chciałbym zagazować jakie koszty i jaki gaz założyć ?

Pozdrawiam

Vigoslaw - Wto Wrz 08, 2015 06:37

Ładnie wygląda, ciekawa cena...

Szkoda, ze nie ma zdjęcia silnika...

i ubogoe zdjęcia środka.

Poza tym do sprawdzenia czy nie ma HGF-u

Pozdrawiam,

V.

luk7 - Wto Wrz 08, 2015 10:31

tutaj więcej zdjęć, mam tam sporo kilometrów niewiem czy jest sens się odbić w razie czego od szrota bo będzie bolało.
R

Vigoslaw - Wto Wrz 08, 2015 12:07

Wyglada dobrze, trochę brudny zbiorniczek od płynu chłodniczego...
Ciekawi mnie ta flaga Namibii n zderzaku z tyłu... :twisted:

Jak dla mnie warty obejrzenia, bo jest ładny

Pozdrawiam,

V.

bociannielot - Wto Wrz 08, 2015 12:22

no ta flaga jest co najmniej dziwna...
luk7 - Wto Wrz 08, 2015 15:12

Wiem ze temat walkowamy pewnie 1000 razy ale jakie oznaki hgf oprocz majonezu w zbiorniczku?
bociannielot - Wto Wrz 08, 2015 15:41

kopci, szarpie, nie ma mocy, jak to miales 214i i nie miales hgf? ;-)
Vigoslaw - Wto Wrz 08, 2015 18:58

do tego podnosi się temperatura układu, ubywa płyn chłodniczy...

V.

sknerko - Wto Wrz 08, 2015 19:07

Oj szpece od HGFu co dieslami latają ;) Hgf może się objawiac tak jak piszecie a może być tak jak u mnie było w poldku, malutkie kropelki oleju w płynie i raz na jakiś czas puchły węże i skakała temperatura (nieświadomy rok przejeździłem z Hgf). Fakt że był słabszy wtedy. Bywa że tylko ubytki płynu są do wydechu i to w takich ilościach że trudno się domyślić bo kopcenie na biało minimalne.
Z tym szarpaniem to jakoś nigdy się nie spotkałem. a latam Kserią coś ok 17 lat plus dziesiątki innych które spotkałem :)

luk7 - Wto Wrz 08, 2015 19:48

Miałem 214i i był taki muł że nawet bym nie rozpoznał utraty mocy więc nawet nie wnikałem w temat :mrgreen: .
Ten Roverek jest dla 4 osób z tą kanapą ?

bociannielot - Wto Wrz 08, 2015 20:17

Niby na 5 ale tak bardziej na 4 ;-)
luk7 - Wto Wrz 08, 2015 22:24

A jeśli chodzi o samochód MG ZS 2.0 diesel jak to wygląda ?
Miałem diesla CRDI w mieście więc to słabo wyglądało, a jak z MG ?
Oczywiście chodzi o spalanie.

bociannielot - Sro Wrz 09, 2015 07:46

luk7 napisał/a:
A jeśli chodzi o samochód MG ZS 2.0 diesel jak to wygląda ?
u mnie w 45, ze zmienionymi wtryskami spalanie pomiędzy 6,6 a 8,8l/100km (najwyższy wynik uzyskany zimą, wyniki w cyklu mieszanym z przewagą miasta).
iktorn73 - Pon Wrz 14, 2015 19:09

Mój 5.3 l w trasie,6.2 l po Warszawie. Pozdrawiam
luk7 - Sro Wrz 16, 2015 21:48

Czy ta sztuka z takim silnikiem będzie odpowiednia do zagazowania ?
R

Vigoslaw - Czw Wrz 17, 2015 06:39

luk7,

Każda benzynowa jednostka w R daje się bezproblemowo zagazować...

Pozdrawiam,

V.

bociannielot - Czw Wrz 17, 2015 07:28

Dziwny ten rover 25, taki duży :)
sTERYD - Czw Wrz 17, 2015 14:15

ciekawe co mu wybuchło w bagażniku.
luk7 - Pią Wrz 18, 2015 07:13

Panowie byłem wczoraj oglądałem niebieskiego Roverka 45 z ogłoszeń.
Wygląd fajny kilka drobnych rzeczy do zrobienia, ale czy 1.6 109km to naprawdę taki muł ? to w ogóle nie jechało :| .
Pedał w podłogę zanim to się rozbujało, musiałem go cisnąć na każdym biegu ponad 3tys/obr żeby do tej setki dociągnąć.
Nie ukrywam przesiadam się z diesla z szybszego momentu obrotowego ale to szło gorzej od mojego 214i 75km :P .
Czy ja muszę się poprostu przestawić na benzynę czy może coś go bolało ? :) .
Ktoś może oglądał tą sztukę ? R45lift jeśli sprzedający twierdzi że do wymiany jest przepływka to z jakiego powodu może być taka potrzeba ?

sknerko - Pią Wrz 18, 2015 07:32

luk7 napisał/a:
Pedał w podłogę zanim to się rozbujało, musiałem go cisnąć na każdym biegu ponad 3tys/obr żeby do tej setki dociągnąć.
Nie ukrywam przesiadam się z diesla z szybszego momentu obrotowego ale to szło gorzej od mojego 214i 75km .
bardzo możliwe że sprzęgło się kończy bo 1.6 daje rade, że dieslem bez modów ciężko za nim nadążyć.
bociannielot - Pią Wrz 18, 2015 08:10

Przepływka kończy się bo chce, bo ona tak ma, bo lubi... zamiast wymieniac, lepiej mafless zalatwic mapki, w poliftach bylo troche kombinacji ale chyba juz sa nowe bezprolemowo instalowane. Wyeliminujesz koniecznosc posiadania przepływomierza całkowicie w dieslu i na dodatek podniesiesz nieco moc :ok:
luk7 - Pią Wrz 18, 2015 13:09

Czy opłaca pchać się w skóry ? zawsze byłem przeciwny skórom w samochodzie.
W zimie zimno w lato ciepło i się człowiek 'przykleja'.
Chcę jutro obejrzeć Rovera 45 w jasnych skórach, ale nie jestem przekonany :roll:
Czy ktoś posiada z forumowiczów jasne skóry i może powiedzieć coś na ich temat ? (użytkowanie,jak w zimie, jak w lato?).
Pozdrawiam

sTERYD - Pią Wrz 18, 2015 14:32

jasna skóra jest o tyle lepsza, że się latem nie nagrzewa, ale i ciemna nie przeszkadza jak się jeździ w spodniach. Plus skóry na pewno jest taki, ze znacznie łatwiej utrzymać w czystości.