|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - [Rover 25'lift]
luk7 - Wto Wrz 08, 2015 00:57 Temat postu: [Rover 25'lift] Panowie jestem ponownie na tropie jakiegoś Roverk'a.
Czy warto ?
Rover 25
Roverk'a chciałbym zagazować jakie koszty i jaki gaz założyć ?
Pozdrawiam
Vigoslaw - Wto Wrz 08, 2015 06:37
Ładnie wygląda, ciekawa cena...
Szkoda, ze nie ma zdjęcia silnika...
i ubogoe zdjęcia środka.
Poza tym do sprawdzenia czy nie ma HGF-u
Pozdrawiam,
V.
luk7 - Wto Wrz 08, 2015 10:31
tutaj więcej zdjęć, mam tam sporo kilometrów niewiem czy jest sens się odbić w razie czego od szrota bo będzie bolało.
R
Vigoslaw - Wto Wrz 08, 2015 12:07
Wyglada dobrze, trochę brudny zbiorniczek od płynu chłodniczego...
Ciekawi mnie ta flaga Namibii n zderzaku z tyłu...
Jak dla mnie warty obejrzenia, bo jest ładny
Pozdrawiam,
V.
bociannielot - Wto Wrz 08, 2015 12:22
no ta flaga jest co najmniej dziwna...
luk7 - Wto Wrz 08, 2015 15:12
Wiem ze temat walkowamy pewnie 1000 razy ale jakie oznaki hgf oprocz majonezu w zbiorniczku?
bociannielot - Wto Wrz 08, 2015 15:41
kopci, szarpie, nie ma mocy, jak to miales 214i i nie miales hgf?
Vigoslaw - Wto Wrz 08, 2015 18:58
do tego podnosi się temperatura układu, ubywa płyn chłodniczy...
V.
sknerko - Wto Wrz 08, 2015 19:07
Oj szpece od HGFu co dieslami latają Hgf może się objawiac tak jak piszecie a może być tak jak u mnie było w poldku, malutkie kropelki oleju w płynie i raz na jakiś czas puchły węże i skakała temperatura (nieświadomy rok przejeździłem z Hgf). Fakt że był słabszy wtedy. Bywa że tylko ubytki płynu są do wydechu i to w takich ilościach że trudno się domyślić bo kopcenie na biało minimalne.
Z tym szarpaniem to jakoś nigdy się nie spotkałem. a latam Kserią coś ok 17 lat plus dziesiątki innych które spotkałem
luk7 - Wto Wrz 08, 2015 19:48
Miałem 214i i był taki muł że nawet bym nie rozpoznał utraty mocy więc nawet nie wnikałem w temat .
Ten Roverek jest dla 4 osób z tą kanapą ?
bociannielot - Wto Wrz 08, 2015 20:17
Niby na 5 ale tak bardziej na 4
luk7 - Wto Wrz 08, 2015 22:24
A jeśli chodzi o samochód MG ZS 2.0 diesel jak to wygląda ?
Miałem diesla CRDI w mieście więc to słabo wyglądało, a jak z MG ?
Oczywiście chodzi o spalanie.
bociannielot - Sro Wrz 09, 2015 07:46
luk7 napisał/a: | A jeśli chodzi o samochód MG ZS 2.0 diesel jak to wygląda ? | u mnie w 45, ze zmienionymi wtryskami spalanie pomiędzy 6,6 a 8,8l/100km (najwyższy wynik uzyskany zimą, wyniki w cyklu mieszanym z przewagą miasta).
iktorn73 - Pon Wrz 14, 2015 19:09
Mój 5.3 l w trasie,6.2 l po Warszawie. Pozdrawiam
luk7 - Sro Wrz 16, 2015 21:48
Czy ta sztuka z takim silnikiem będzie odpowiednia do zagazowania ?
R
Vigoslaw - Czw Wrz 17, 2015 06:39
luk7,
Każda benzynowa jednostka w R daje się bezproblemowo zagazować...
Pozdrawiam,
V.
bociannielot - Czw Wrz 17, 2015 07:28
Dziwny ten rover 25, taki duży
sTERYD - Czw Wrz 17, 2015 14:15
ciekawe co mu wybuchło w bagażniku.
luk7 - Pią Wrz 18, 2015 07:13
Panowie byłem wczoraj oglądałem niebieskiego Roverka 45 z ogłoszeń.
Wygląd fajny kilka drobnych rzeczy do zrobienia, ale czy 1.6 109km to naprawdę taki muł ? to w ogóle nie jechało .
Pedał w podłogę zanim to się rozbujało, musiałem go cisnąć na każdym biegu ponad 3tys/obr żeby do tej setki dociągnąć.
Nie ukrywam przesiadam się z diesla z szybszego momentu obrotowego ale to szło gorzej od mojego 214i 75km .
Czy ja muszę się poprostu przestawić na benzynę czy może coś go bolało ? .
Ktoś może oglądał tą sztukę ? R45lift jeśli sprzedający twierdzi że do wymiany jest przepływka to z jakiego powodu może być taka potrzeba ?
sknerko - Pią Wrz 18, 2015 07:32
luk7 napisał/a: | Pedał w podłogę zanim to się rozbujało, musiałem go cisnąć na każdym biegu ponad 3tys/obr żeby do tej setki dociągnąć.
Nie ukrywam przesiadam się z diesla z szybszego momentu obrotowego ale to szło gorzej od mojego 214i 75km . | bardzo możliwe że sprzęgło się kończy bo 1.6 daje rade, że dieslem bez modów ciężko za nim nadążyć.
bociannielot - Pią Wrz 18, 2015 08:10
Przepływka kończy się bo chce, bo ona tak ma, bo lubi... zamiast wymieniac, lepiej mafless zalatwic mapki, w poliftach bylo troche kombinacji ale chyba juz sa nowe bezprolemowo instalowane. Wyeliminujesz koniecznosc posiadania przepływomierza całkowicie w dieslu i na dodatek podniesiesz nieco moc
luk7 - Pią Wrz 18, 2015 13:09
Czy opłaca pchać się w skóry ? zawsze byłem przeciwny skórom w samochodzie.
W zimie zimno w lato ciepło i się człowiek 'przykleja'.
Chcę jutro obejrzeć Rovera 45 w jasnych skórach, ale nie jestem przekonany
Czy ktoś posiada z forumowiczów jasne skóry i może powiedzieć coś na ich temat ? (użytkowanie,jak w zimie, jak w lato?).
Pozdrawiam
sTERYD - Pią Wrz 18, 2015 14:32
jasna skóra jest o tyle lepsza, że się latem nie nagrzewa, ale i ciemna nie przeszkadza jak się jeździ w spodniach. Plus skóry na pewno jest taki, ze znacznie łatwiej utrzymać w czystości.
|
|