|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Nasze auta - Pyros - Rover 221 Coupe Turbo(302kM 452nM wciąż za malo ;))
Pyros - Wto Sty 22, 2013 13:34 Temat postu: Pyros - Rover 221 Coupe Turbo(302kM 452nM wciąż za malo ;)) Pora aby zaprezentować moje autko
Kupiłem to auto w kwietniu 2012. Samochód był w opłakanym stanie, i wyglądał adekwatnie do pieniędzy za jakie go nabyłem (1200zł).
Nie oszukując tutaj nikogo, kupiłem je z myślą o upalaniu i o tym aby dawało jak najwięcej frajdy z jazdy. Także z zewnątrz nie do końca wygląda rewelacyjnie, ale wychodzę z założenia, że to auto nie ma wyglądać a ma latać
Seryjnie auto wyszło z hondowską D serią pod maską, niestety po 2 miesiącach w moich rękach tłok stwierdził, że ma dość pracy i wyskoczył bokiem
Awaria ta przyczyniła się do swapu na jedyny słuszny silnik czyli 2litry Turbo
SILNIK: 20t4G
- Pojemność 2.1L
- Kapitalny remont silnika (2015r)
- Kute tłoki wossner 86mm
- Szersza o 7cm i grubsza o 1cm chłodnica wody
- Na niczym nie było oszczędzane, wiec wszystko robione z głową
UKŁAD DOLOTOWY:
- Garrett GT2860RS
- Blow-off HKS
- Wyprowadzony stożek
-Duży centralny intercooler
-Większe wtryski 460
UKŁAD WYDECHOWY:
- 3" nierdzewny przelot na dwóch tłumikach
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
- Wskaźniki egt, afr, doladowanie, ciśnienie oleju
-ECU Master Det3
UKŁAD NAPĘDOWY:
- spiek 6 łopatek (radzikowski)
-17" Wraz z czterama oponami XR01
- odelzone koło zamachowe
ZAWIESZENIE:
- sprężyny -40mm
- Rozpórka Przednia Sparco
Plany:
- Poszerzenia nadkoli
-Dystanse 35mm na strone
ŚRODEK:
- 2x Bimarco Cobra II
- 2x cztero punktowe pasy
- Całość wybebeszona
- Pełna klatka
CAR-AUDIO:
Brak
MOC:
286KM/382nM
Plany: Zbliżyć się bądź przekroczyć 300Km;)
adamsky - Wto Sty 22, 2013 14:34
Pyros, Dobra koza z Twojej coupety !
graty się należą!
greg-si - Wto Sty 22, 2013 14:49
Fajny z dobrym przeznaczeniem
Ładuj 15' jakieś na pojeżdżawki
Skrzynia z torsenem?
Wojtek88 - Wto Sty 22, 2013 16:28
Fajny, fighter Jak Ci się udało T-serie włożyć zamiast hondowskiej D-serii? ^^
Markzo - Wto Sty 22, 2013 16:36
Miodna maszyna szkoda, ze nie pisałes, miałem całą wiązke kabinową z skrzynkami bezpieczników itd z europejskiej coupe turbo
Czemu tłoki i korby z 820Ti? czym sie różnią od tych z 220 ? bo ja słyszałem i czytałem właśnie coś odwrotnego, że 220 Coupe Turbo ma mocniejszy układ korbowo tłokowy, np tłoki Mahle (to potwierdził dobryziom przy remoncie swojego silnika).
Kolory pod maską extra
Pyros - Wto Sty 22, 2013 16:45
Markzo, Wiele godzin spędziłem nad tym tematem i wiele osób robiło własnie na tych tłokach i korbach 300+.
Btw, mam taką wlepe na aucie co Ty awatar, jak chcesz to mogę podesłać początą
[ Dodano: Wto Sty 22, 2013 16:45 ]
Wojtek88, Mając wózek i przednią belkę to nie ma żadnego zagadnienia trzeba tylko dorobić jedno mocowanie na prawej podłożnicy
Markzo - Wto Sty 22, 2013 17:10
Pyros napisał/a: |
Markzo, Wiele godzin spędziłem nad tym tematem i wiele osób robiło własnie na tych tłokach i korbach 300+. |
podeślij linka do jakiś tematów, bo ja się do czegoś zupełnie odwrotnego dokopałem. BTW oglądałeś jedne i drugie korby/tłoki przed montażem? mierzyłeś je?
Pokaż foto tej wlepy
Vito_ - Wto Sty 22, 2013 22:40
Gratulacje bardzo fajny projekt!!
Blachy OB to poprzedniego właściciela? Bo swojego turbielca kupiłem na takich blaszkach.
Na upalanie zainwestuj w hamulce 282 najlepiej na 2 tłoczkach z legenda coupe i tył na 260mm
Do tego 15" i 225/45/15 R888
Podoba mi się kolorystyka silnika
Miałbym jedną prośbę Mógłbyś zważyć auto w obecnym stanie? Masy bitumiczne wewnątrz pozbywałeś się opalarką czy zostały jeszcze?
Kombinowałeś np z maską z laminatu lub panelami targi, żeby jeszcze zejść z masy ?
Vigoslaw - Sro Sty 23, 2013 19:48
Pyros, no gratuluje!
Nareszcie skończyłeś
Teraz, to jak się ustawimy na spota, to będziemy musieli 30 min wcześniej wyjechać
Gratuluje świetnego samochodu i niebywałych umiejętności
P.S.
Myślę nad kupnem 800 Ti, tak, żeby się dopasować
Pozdrawiam,
V.
Yog-Sothoth - Sro Sty 23, 2013 20:54
Szkoda tylko że auto zrobione też czyimś kosztem..
http://forum.roverki.eu/v...p=693068#693068
leszczu - Pią Lut 01, 2013 13:27
Pyros, jakiej farby używałeś do malowani skrzyni i silnika
Julek - Sro Lut 06, 2013 00:46
piekne autko pozazdroscic takiej maszyny;p
Pyros - Sob Mar 09, 2013 18:30
Daawno mnie tu nie było.
Z takich małych aktualzacji. Przyciemniłem lampy z tyłu oraz oddałem do piasowkowania i malowania koła na biało
Dodatkowo, na półce leży i czeka ecumaster, ale zanim go zamontuje, będę musiał kupić fmic, oraz większe wtryski.
Auto obecnie tak wygląda...
Markzo - Sob Mar 09, 2013 18:38
Dokładka troche za duża
seryjne wtryski 440 nie wystarczają? co wkładasz?
slax - Czw Sie 15, 2013 16:32
Pyros zapodaj jakiś tel do siebie, mam sprawę a jakoś PW nie dochodzą do Ciebie
Pyros - Sro Wrz 04, 2013 19:10
Taki mały up, zawitało fmic, podniosłem doładowanie do 1.1bara, więc auto odwiedziło hamownie. Niestety nie udało się shamować auta na 4 biegu ponieważ ślizgało się ono na rolkach Pomiar na 5 biegu zaowocał niestety tylko takimi cyferkami... Przyczyna malejące doładowanie do 0.7bara z racji zwykłej hamowni a nie obciązeniowej. Na dniach powinienem miec wykres z hamowni drogowej która jest dużo bardziej dokładna. Na 1.1bara według gtecha auto robi powtarzalne 5.1 -5.2 do setki i 8.9 na 1/8 mili
Markzo - Sro Wrz 04, 2013 22:06
Trzeba było popsikać opony wd40, podobno znacznie to poprawia ich przyczepność do rolek gratki wyniku, jest gruuuubo
Vito_ - Pon Paź 07, 2013 19:12
Udało się sensownie zmierzyć wóz? Wóz wystrojony na Ecumasterze? DET II czy III?
Pyros - Pią Paź 25, 2013 13:10
Tak auto zostało po kilku dniach shamowanie na hamowni drogowej i wyszedł praktycznie taki sam wynik 241km i 368nm, ale z ładniejszym wykresem. Auto niestety jeszcze nie jest wystrojone na niczym, strojenie będzie wiosną na DetIII, więc mam nadzieję że to jeszcze trochę poprawi Do tego czasu w srodku zawita klatka, oraz płyta pod silnik i kolektor wydechowy "baran"
Trochę zdjęc i filmików z akcji
http://youtu.be/aqFBq3--YUM
http://youtu.be/6Ji5Mrr-5z4
Vito_ - Nie Lis 03, 2013 18:26
Jeszcze dwa pytania
1. Skoro nie wystrojony to jak ominąłeś odcięcie na 0,9bara w kompie, że dmuchasz ponad 1?
2. Jak kształtuje się obecnie AFR, mierzyłeś wogóle?
ps. bardzo ładny wynik sam będę celował w te okolice na wiosnę
Pyros - Nie Lis 03, 2013 21:06
Bardzo łatwy sposób mianowicie diody zenera Rozwijając, każdy map sensor ma wbudowaną membranę która zamienia ciśnienie w odpowiedni sygnał który jest podawany do kompa w voltach. Z tego co pamiętam w naszych ecu 0.85bara daje sygnał ~2,4V. Po wlutowaniu 4diód zenera w jadną nóżke od mapsenosora uzyskałem to, że na komputer jest wysyłany maksymalny sygnał 2.4V. Czyli wyeliminowałem tkz over boost, który brał się z tego, że komputer widział sygnał >2,4V. Na seryjnej mapie auto jest na tyle podlane, że nawet na doładowniu 1.1-1.2bara afr oscyluje w granicach 11-11.4.
Odrazu uprzedzam, że to wszystko jest rozwiązaniem tymczasowym i auto bedzie wystrojone z głową na przyszły sezon, to są tylko eksperymenty które mogły się zakończyć popłynięciem tłoków, jeżeli ktoś chce to mogę wysłać dokładne instrukcje co i jak, ale nie biorę odpowiedzialnosci za konsekwencje Choc ja sam tak jeżdzę już od dłuższego czasu
greg-si - Nie Lis 03, 2013 21:16
Jaką masz pompę paliwa?
Czy montowałeś regulator ciśnienia paliwa?
slax - Nie Lis 03, 2013 21:23
Pyros, skąd są te filmiki, borsk?
Vito_ - Pon Lis 04, 2013 23:27
Podziękował za wytłumaczenie, myślę, że schemat ze zdjęciami nie zaszkodzi. Zawsze może się komuś przydać
mystek - Pią Lut 07, 2014 07:27
Przyjacielu, co to za dokladke masz na przednim zderzaku? To oem rover czy dobierana z czegos?
Pyros - Wto Paź 28, 2014 19:42
mystek, Dokładka pochodzi od golfa vr6 3generacji
Autko trochę się pozmieniało, przede wszystkim popracowałem trochę nad kwestią wizualną, wleciały nowe błotniki, zderzak i maska. Dodatkowo zadbałem o układ hamulcowy i pojawiły tarcze 302mm a na nowe felgi weszły slicki xr01 215/45/17
Markzo - Czw Paź 30, 2014 00:18
Te dym z fotki z Twojego postu to mam nadzieje opony? co to za heble? jakie zaciski? jaka moc teraz? dawaj jakiś film jak to śmiga
ten patent z diodą zdał egzamin? ja mierzyłem afr w swoim i faktycznie, czasami nawet do 10 spadał
Pyros - Czw Paź 30, 2014 22:31
Pomyliłem się, tarcza ma 300mm Zacisk jest z hondy S2000 a tarcza z renault Scenic II z rozwierconym otworem centralnym. Aby tarcza weszła na piastę musiałem ja zeszlifować ~2mm. Rozważałem jakieś większe zaciski, kilku tłoczkowe, ale w aucie które jest pozbawione absu, i jest stosunkowo lekkie kończyłoby się na tym, ze zbyt łatwo blokowały się koła. Na takim setupie jest idealnie, modulacja hamulca jest duża, a koła bardzo ciężko jest zblokować.
Co do mocy się nic nie zmieniło, bo auto stało do dnia dzisiejszego od dwóch miesięcy. Przy zmianie przewodu olejowego, nypel od strony zasilania turbiny wyszedł razem z gwintem, i przeszło miesiąc czekałem na zestaw naprawczy z Angli. Niestety w gr28rs jest powalny gwint 7/16cala...
Dioda zenera cały czas u mnie działa, afr mam lepszy ale to chyba ze względu na wtryski 460ccm które mam u siebie włożone. Ale mam już zakupionego deta3 aby to wszystko ładnie wystroić + zastanawiam się poważnie aby pokombinować etanolem
W sumie ostatni filmik jaki nagrywałem to ten, dupy nie urywa. Teraz jest znacznie szybciej + skrzynie z lekko innymi przełożeniami wpadła. Jak poskładam to nagram kolejny
https://www.youtube.com/watch?v=0EtoRum9oUQ
Markzo - Pią Paź 31, 2014 05:56
Zapierdziela Ci to
Zacisk 1 tłoczkowy? czy 2? z tyłu zostało 256mm z ori zaciskiem czy cuś innego? Ta dioda mnie bardzo zaciekawiła, podesłałbyś jakieś foto/schemat?
Jeśli włozyłeś 460 to jakie miałeś wcześniej? niebieskie czy czerwone? i jaka wydajność? bo z tym nie można dojśc końca, jedni piszą 440, inni 380, jeszcze inni, że zależnie od pompy paliwa
Skrzynia sporo krótsza niż u mnie, mix z 600?
Wojtek88 - Pią Paź 31, 2014 19:44
Ale to jedzie
Pyros - Sob Lis 01, 2014 10:51
Zacisk jest jedno tłoczkowy, z tyłu póki co seria.
Schemat wraz ze zdjęciem umieszczę jak będę miał już autko mobilne i pod domem Tylko przy temperaturach ujemnych auto i tak łapie overboosta ponieważ te diody zenera są bardzo wrażliwe na temperaturę. Mi to nie przeszkadza, bo auto i tak jeździ tylko w ciepłe dni, a zimą sporadycznie i wtedy duża moc nie jest potrzebna.
Wtryski miałem seryjne od coupety turbo o oznaczeniu MJY10023 (chyba mają czerwony pierścień) i mają one wydajność 380ccm przy 3barach, a włożyłem MJY100460 chyba niebieskie ,ale o wydajności 460ccm przy 3 barach. Kiedyś potrzebowałem samej listwy paliwowej do 620ti a koleś nie chciał sprzedać samej listwy to kupiłem ją razem z tymi wtryskami za 120zł Dopiero później się okazało, że są one dużo wydajniejsze
Kozik - Sob Lis 01, 2014 11:34
Pyros, bez strojenia wsadziłeś te niebieskie i było lepiej czy coś kombinowaleś?
Pyros - Nie Lis 02, 2014 11:51
Można powiedzieć, że bez strojenia, ale mam wskaźnik egt i afr'u. A do tego regulator ciśnienia paliwa i mbc. I wysterowałem tym tak aby było git
Markzo - Nie Lis 02, 2014 12:03
paliwo zdejmowałes regulatorem? mi pomiar afr pokazywał na serii +td04+fmic miejscami spadek do 10...
Pyros - Pon Lis 03, 2014 20:00
Przy tym doładowaniu nie musiałem ściągać paliwa regulatorem, jest w tej chwili 3.2 bara ustawione.
Znalazłem w czeluści telefonu jeszcze jeden filmik, na którym jest 0-140 kmh i pokaz jak hamują te heble ze 140 do 0
Auto już poskładałem, więc postaram się na dniach nagrać coś nowego
http://youtu.be/8EhA4Cbfd14
greg-si - Pon Lis 03, 2014 20:07
Słyszę profile
Pyros - Nie Lis 09, 2014 11:22
Jop, profile
Wtej chwili borykam sie z mocno pikujacym doladowanien, w piku 1.5 bara, a stalego doladowania 1,1 bara. Gtrs ma chyba takiego spoola, ze zawor mbc i westgate ma za dlugi czas reakcji aby to ogarnac...
Markzo - Nie Lis 09, 2014 11:25
mbc na EBC nie będzie problemu
Pyros - Czw Sty 01, 2015 20:06
Jako, że jest zima i auto zapadło w sen zimowy, korzystam z okazji i małymi krokami przygotowuje auto na przyszły sezon. Jako, ze w ciągu 2 miesięcy będzie wstawiana klatka bezpieczeństwa, trzeba było ściągnąć deskę rozdzielczą, a przy okazji jest pretekst i motywacja by ogarnąć cały nieład panujący pod kokpitem (głównie wiązka elektryczna). Związku z tym, że będzie klatka, koniecznie musiałem przenieść zegary ze słupka, wpadłem na pomysł, aby wpasować je w kratkę nawiewu, na środku deski. Mocowanie zegarów zrobiłem z 1.5mm aluminium. Oto efekt
Lnino - Pią Sty 02, 2015 02:37
Ciekawa maszynka, a pomysł z zegarami pierwsza klasa.
Pyros - Nie Lut 01, 2015 22:47
Niestety wstawienie klatki się trochę opóźni z racji tego, że najbliższy wolny termin mają na 22 kwietnia Ale projekt jest i dokładnie będzie tak wyglądać. Zdecydowałem się na nieco bardziej rozbudowaną klatkę, z racji tego, że wolno tym autem nie jeżdżę a podstawowa klatka głównie chroni przed dachowaniem niż przed uderzeniami bocznymi..
greg-si - Pon Lut 02, 2015 17:10
Będzie skręcana czy spawana?
Ile to kosztuje tak mniej więcej i ile docelowo może ważyć?
Pyros - Sro Lut 18, 2015 11:58
Klatka będzie w całości spawana, waga pewnie będzie oscylować w granicach 60-70kg.
Edit:
Klatka będzie ważyć w okolicach 45kg
[ Dodano: Sro Lut 18, 2015 11:58 ]
Wczorajsze kreski Zobaczymy ile wyjdzie po finalnym strojeniu wynik na 1.5bara w piku, stalego doladowania 1.3bara
Remigiusz - Sro Lut 18, 2015 12:32
No taki wykres to rozumiem
To jest w końcu słuszna moc
slax - Sro Lut 18, 2015 13:04
Się dzieje, już ostatnio to ładnie jechało No nic na następnym spocie zamawiam przewózkę.
Markzo - Sro Lut 18, 2015 13:33
rewelka wynik gratki!! wtryski i pompa seria?
_markos - Sro Lut 18, 2015 16:42
Będziesz jeździł cały czas w kasku? Jak tak, to spoko. Jak nie, to jej nie montuj, bo przy strzale zabijesz się jeszcze bardziej krwawo niż bez niej.
Przy tak rozbudowanej klatce niepociągnięcie jej do przednich kielichów jest zupełnie bez sensu.
Pyros - Czw Lut 19, 2015 22:52
_markos, Ato głownie bedzie jeździć głownie na kajtkach więc w kasku Na katce bedzie odpowiednia atulina, więc na ulicy bez kasku też dobrze.
Co do zastrzałów na przednie kielichy, rozmawiałem z wykonawcą klatki i doszliśmy do wniosku, że lepiej by ich nie było. Przy zastrzałach powinno się obspawać całą bude a to są bardzo duże koszta. I dodatkowo jak masz zastrzały to nawet przy delikatnym dzwonem cała buda się gnie i nie już do odratowania...
tomii620si - Nie Mar 29, 2015 22:27
A ja tak podbije temat... Masz jakiś filmik jak to idzie przy tych 286kM ?
Ogólnie kiedy chcesz stroić maszynerie ?
Pyros - Nie Kwi 19, 2015 10:25
Filmiku żadnego nie mam. Nie było sprzyjających warunków do nagrywania. Auto od dwóch dni już stoi na hamowni u mnie w pracy i tylko w doskokach mój tuner coś tam ryza. Od jutra ma już coś grubiej działać Silnik jest strojony Detem3 w systemie FuelImplat, co jest jednoznaczne z pisaniem mapy od podstaw...
Trochę kabelkologi:
W wolnej chwili przeniosłem akumulator do bagażnika oraz dodatkowo kombinuje z zaadoptowaniem barana z nissana s14
[ Dodano: Nie Kwi 19, 2015 11:25 ]
Kolektor wyspawany i dopasowany, nie jest tak hop siup jak opisywali na angielskim forum. Nie obylo sie bez zezby, trzeba bylo odciac do polowy rury wychodzace z cylindra 1 i 2 i je zbudowac od zera. Efekt poniżej.
Strojenie chwilowo wstrzymane przez urlop stroiciela. Ten czas wykorzystałem na montaż wspomagania i kolektora wydechowego, dodatkowo wpada hydrauliczny ręczny ^^
Markzo - Pon Kwi 20, 2015 04:45
Fajnie wygląda bandażujesz? byłaby szansa, żebyś shamował go bez strojenia 1 raz? żeby zobaczyć do dał ten rurowiec? byłbym bardzo wdzięczny
Pyros - Nie Kwi 26, 2015 10:11
Postaram sie go jeszcze raz zmierzyć ale nie wiem czy uda mi sie osiagnac takie same ustawienie jakie byly wczesniej, bo troche krecilem mbc
Kolektor juz zamontowany po krótkim kataniu tak sie prezentuje pod maską
Markzo - Nie Kwi 26, 2015 11:56
ładniutko a czujesz jakąś różnice w jeździe? lag mniejszy, lepiej się zbiera? jak góra obrotów?
Pyros - Pon Kwi 27, 2015 20:56
Dopiero zrobiłem 5 km. delikatnie zmienił się dźwięk i jest minimalnie lepszy spool. Pojeżdzę trochę i wtedy coś więcej napiszę
Za to totalnie nie mogę się przyzwyczaić do wspomagania i zmniejszyło się czucie auta. Mam nadzieję, że to tylko kwestia przestawienia się
_markos - Wto Kwi 28, 2015 13:37
Jak to jest samochód tylko do zapie#dalania, to wyjmij wspomaganie, zamień maglownicę i zakombinuj coś ze zmianą przełożenia. W Civicu to był chyba najlepszy mod w kierunku poprawy czucia auta, tylko trzeba przyłożyć nieco więcej siły i ciężko się parkuje.
Kolektor powinieneś owinąć przed montażem, niepotrzebnie grzejesz powietrze pod maską.
Pyros - Sob Maj 09, 2015 18:48
Póki co wspomaganie zostaje, już się powoli do niego przyzwyczajam. Jak źle mi się będzie jeździć to wpadnie maglownica z hondy crx bez wspomagania bo wymiarowo jest taka sama. Ale mimo wszystko zależy mi na wspomaganiu bo ciasne nawrotki na kjsach to jest masakra bez wspomy
Kolektor wraz z downpipem będzie na pewno owinięty. W poniedziałek oddałem auto na wspawanie klatki, termin odbioru jest na najbliższy wtorek, już się nie mogę doczekać efektu
Markzo - Pon Maj 18, 2015 15:42
Co to się podziało??
slax - Pon Maj 18, 2015 16:17
Vigoslaw - Wto Maj 19, 2015 06:51
Pyros,
Relację poproszę, bo widać, że było grubo!
Pozdro,
V.
Pyros - Sro Maj 20, 2015 22:32
A więc po kolei, klatkę odebrałem, jestem meega zadowolony. Auto całe się usztywniło, zrobiło się baardzo przewidywalne i reagowało na najmniejszy ruchy kierownicą. Po prostu stało się małym gokartem
W ostatni weekend pojechałem na zlot Hondy połączony ze sprawnościówką na lotnisku. Auto przejechało 260km bez najmniejszego problemu. W sobotę pojechaliśmy pokatać. Przejazd próbny przejechałałem bez problemu. Podczas drugiego przejazdu nałożyły się dwie rzeczy które doprowadziły do poważnej awari, nie wiem jakim cudem, po dwóch latach wypięła się kostka od wentylatora chłodnicy co prawie doprowadziło do zagotowania (kreska tuż przed czerwonym polem) oraz na długim lewym łuku olej odpłynął na krawędź miski i pompa oleju nie miała czego zasysać. Podczas wychodzenia z tego zakrętu usłyszałem, że popychacze hydrauliczne zaczynają dzwonić, czyli pracowały bez oleju.... Niestety z powodu przegrzania silnika tuleje cylindrów musiały spuchnąć a dodatkowy brak smarowania poskutkował zatarciem się tłoków. na domiar złego kawalontek tłoka się oderwał, poleciał na turbo i skończyło się urwaniem wirnika wydechowego... Dziś go znalazłem w downpipie...
Co do auta mam dwa pomysły.
Napewno kolejny silnik już będę składał na kutych tłokach i korbach.
Drugi pomysł trochę bardziej zwariowany, kupię z anglii rozbite audi s3 i przełożę silnik wraz z napędami do Coupety
Tak auto latało tuż przed awarią Pierwszy przejazd więc jeszcze dużo do poprawy było
https://www.youtube.com/watch?v=6T_x5L0UB8c
Markzo - Czw Maj 21, 2015 04:50
o w dupe ale nie fart, w sumie pierdoła z tym wiatrakiem a takie szkody... tylko go nie sprzedaj
Mam pytanie odnośnie zegarka afr, czemu w czasie jazdy ciągle miga 20? na początku (przy starcie) pracował chyba normalnie, a potem ciągle na ubogo, czemu? za wolno działa?
I jeszcze 2 pytanka - to sie stalo w czasie jazdy, sam pęd powietrza nie wystarczyl do schlodzenia silnika?
Miales full stan oleju? Troche dzwine przy takiej konstrukcji miski, ze olej az rak odplynal...
Vigoslaw - Czw Maj 21, 2015 06:25
Oj Piotrus, Piotruś bez kasku
Co do pomysłów...
To dzisiaj rano wpadłem na pomysł silnika od SAAB-a, ale tam to do 500 koni dojdziesz, więc raczej Ciebie nie namawiam...
Najbardziej rozsądny pomysł, to silnik od S-ki, bo masz najlepsze dojście do części i wiedzy.
Kwestia jak to wsadzić i zrobić żeby grało...
Co do T- serii, coś pechowa i jak testy pokazują, chyba nie sprawdza się przy Twoim stylu jazdy
Będę sledził rozwiązania, bo jak znam Ciebie, to na złom TOMCAT-a nie oddasz
p.s.
Ciekawią mnie jeszcze odpowiedzi na pytania Markzo,
Pozdrawiam,
Vig
Markzo - Czw Maj 21, 2015 07:53
Opcji na swap innych motorow jest duzo...1,8t czy saab czy vr6 chociazby. Jednak te przyczyny podane przez Pyrosa sa dla mnie troche dzwine i troche nie jasne, jesli problem lezy w czyms innym to bedzie mozna zabic kazdy motor...
Pyros - Czw Paź 15, 2015 22:47
A wiec od początku, afr na początku pokazuje ladowanie akumulatora dopiero po chwili pokazuje wartosc 20 ponieważ jest podpieta sonda szerokopasmowa której ten zegar bez kontrolera nie pokazuje.
Vigoslaw, Markzo, zmiana silnika na cos z innej stajni byłaby tylko tym podyktowana, ze można byłoby odrazu przelozyc z S3 napędy, i mieć jedyna coupete w quattro Jeżeli nadal zostane przy fwd to zmiana silnika nie ma sensu bo robienie powyżej 350km w osce jest bez sensu. A koszta zakupu rozbitego S3/TT bedzie zblizony do kupienia kucizny i turbo do Tserii. Ale dość mocno zniecheca mnie ilosc pracy i rzeźby aby to wszystko spasowac, ale z drugiej strony bylby to jedyny taki projekt i później frajda jezdzenia quattro przeogromna, plusem bylyby wieksze moce które bedzie mozna uzyskac i przeniesc je na asfalt
[ Dodano: Czw Paź 15, 2015 23:47 ]
Temat w końcu ruszył do przodu. Finalnie stwierdziłem, że najlepiej i najbezpieczniej będzie odbudować ten silnik na kuciźnie. Jestem na etapie kompletowania gratów. Ostatnio dorwałem cały kompletny silnik wraz z osprzętem za 700zł Cały osprzęt pójdzie na sprzedaż a sam goły słupek posłużył na bazę nowego silnika. Głowicę oddałem do obróbki już leży u mnie wyremontowana i błyszcząca, jutro mają do mnie dojść kute tłoki Wossnera dzięki którym uzyskam pojemność 2.1L. Korby zostawiam seryjne, jestem przekonany, że powinny bez problemu przyjąć docelową moc i doładowanie. W bardzo fajnych pieniądzach udało się dorwać Garretta Gt28RS, mając raz turbo na kulkach uparłem się, że nigdy więcej nie kupię turbiny na ślizgu . Zadbałem też o sprzęgło i kupiłem spieka 6 łopatkowego zrobionego u radzikowskiego oraz wysłałem koło zamachowe do odelżenia (seria waży aż 11.5kg!) W wolnej chwili postaram się zrobić małą fotorelacę
Markzo - Sob Paź 17, 2015 12:19
UP UP UP
Jedyna słuszna droga heh czekam na efekty
A co ze zużyciem oleju? podobno na kutych tłokach na zimno będzie je słychać bo muszą być luźniej pasowane i więcej oleju będzie pił, prawda to? w ile celujesz? 400+?
flapjck1 - Sob Paź 17, 2015 12:35
Markzo napisał/a: |
A co ze zużyciem oleju? podobno na kutych tłokach na zimno będzie je słychać bo muszą być luźniej pasowane i więcej oleju będzie pił, prawda to? w ile celujesz? 400+? |
Nieprawda, prawidlowo poskladany silnik nie bierze oleju
Kumpel ma saaba na wossnerze i ma cichszy motor niz ja w serii po circa 200 kkm a oliwy nie ubywa mu ani grama a ma program na 270KM
Pyros - Czw Lis 05, 2015 00:27
flapjck1 napisał/a: | Markzo napisał/a: |
A co ze zużyciem oleju? podobno na kutych tłokach na zimno będzie je słychać bo muszą być luźniej pasowane i więcej oleju będzie pił, prawda to? w ile celujesz? 400+? |
Nieprawda, prawidlowo poskladany silnik nie bierze oleju
Kumpel ma saaba na wossnerze i ma cichszy motor niz ja w serii po circa 200 kkm a oliwy nie ubywa mu ani grama a ma program na 270KM |
Wszystko jest zależne od pasowania silnika, kute tloki mają wieksza rozszerzalnosc cieplna. Więc palujac go na zimnym bedzie wciągal wiecej oliwy, ale po rozgrzaniu nie powinnien wciagac oleju. Kute tloki dzwonia na zimnym jak jest zbyt luźne pasowanie, wossner zaleca do swoich tlokow 7setek.
Planowana moc to mysle ze jakies 300-320km i 400-450nM, wiecej jak dla mnie to jest nieporozumienie w fwd i do mojego zastosowania auta..
[ Dodano: Czw Lis 05, 2015 00:27 ]
Temat ostro ruszył do przodu. Doszły do mnie kute tloki wossnera nadwymiar, tego samego dnia dół silnika poleciał do Dziak Motorsport na pasowanie rozwiert i planowanie bloku. Tutaj naprawdę bardzo ale to bardzo polecam chłopaków od Dziaka, bardzo rzeczowe podejście i pełen profesjonalizm a do tego bardzo atrakcyjne ceny. W czasie oczekiwania na paczke zwrotną zająłem sie głowicą która zostala splanowana, zawory zostały dotarte na 3 kąty a popychacze całkowicie opróżnione dodatkowo wymienione gumki zaworowe. Wstawilem tez w sprężynki w gwinty od kolektora wydechowego.
Oczywiście dodatkowo kupa gratów, uszczelka pod glowice oraz śruby NGA, wszystkie siemeringi earlinga, panewki korb glyco a glowne Kinga.
Do skladania silnika kupilem specjalny olej Millersa który ultra gęsty wiec przy pierwszym rozruchu nie trzeba sie martwic brakiem smarowania.
Zdjec z telefonu wstawic nie moge wiec zrobię to w wolnej chwili
maniu48 - Czw Lis 05, 2015 09:04
Działaj działaj pyros, może kiedyś znów zrobię sobie wycieczkę do viga to Przewieziesz mnie swoją fura. Jaka jest różnica w średnicy tłoki Wossnera względem serii?
Markzo - Czw Lis 05, 2015 17:23
Dawaj fotki bo motór już złożony kiedy planujesz wyjechać?
Pyros - Pią Lis 06, 2015 14:35
W poprzednim poscie pojawily sie zdjecia
maniu48 napisał/a: | Działaj działaj pyros, może kiedyś znów zrobię sobie wycieczkę do viga to Przewieziesz mnie swoją fura. Jaka jest różnica w średnicy tłoki Wossnera względem serii? |
Seria ma 84.4mm Wossnery mają 86mm.
Wyjechać chciałem dzisiaj ale niestety przesunie sie to dopiero na przyszły tydzień. Blok dopiero do mnie dotarł w środę wiec po 11 roboczogodzinach silnik prezentuje sie tak
Markzo - Sob Lis 07, 2015 02:41
ładuj to pod maskę i dowal koksu teraz już nic nie powinno się rozpaść
Pyros - Sob Lis 07, 2015 21:46
Nadszedł weekend więc stwierdziłem, że pora trochę odpocząć.
Oczywiście ja jak to ja nie mogłem usiedzieć spokojnie w domu, rano pojechałemi kupiłem bandaż termo firmy Turboworks do 1600 stopni, aby owinąć barana i downpipe. Myślałem, że na wszystko wystarczy 10m a juz na sam kolektor poszlo 6.5 metra, więc w poniedzialek będę musiał dokupić...
Tak wyglądał przed:
A tak po owinieciu
Markzo - Sro Lis 11, 2015 11:24
pierwsza fota to chyba nie R odpalony?
Pyros - Sro Lis 11, 2015 13:31
Markzo napisał/a: | pierwsza fota to chyba nie R odpalony? |
Ojj, zle zdjecie zlinkowalem, to akurat s8 d4 które ostatnio robiłem.
Silnik nie odpalony, dopiero wczoraj go włożyłem do budy. Wszystko robie mega dokladnie i nic nie odkładam na później, dlatego tyle czasu mi to zajmuje... Niestety, gwinty trzymajace przednia belke nie wytrzymaly i sie skończyły. W zeszlym roku z lewej strony mialem taka sama sytuację to juz wiem jak to ogarnąć
Na tą chwile tak to wyglada.
Markzo - Sro Lis 11, 2015 14:21
Klasa Panie
Widze, że masz dodatkowe nyple w pokrywie zaworów i duzy catch tank. Myślisz, że na tak zrobionym motorze będzie to potrzebne?
flapjck1 - Sro Lis 11, 2015 18:34
Odwietrzenia silnika nigdy dosc
Pyros - Sro Lis 11, 2015 23:08
Dokładnie odpowietrzenia nigdy za mało, niestety w t16 jest ono bardzo slabo rozwiazane. W starym silniku ktory mial spore przedmuchy przy tak dużym doładowania po przejechaniu 16km obwodnica przy prędkościach ponad 180 tego catch tanka calkowicie zapelnialo ( 1.3litra pojemnosci...) Po dorobieniu nypli spadlo to "tylko" do 0.3-0.4 litra...
Remigiusz - Pią Lis 13, 2015 01:01
Odpowietrzanie puścić do wydechu zamiast do catch tanku się akurat wypali olej cały i nie trzeba nic wypróżniać. Efekt Venturi w tym pomoże
Markzo - Pią Lis 13, 2015 23:54
Remigiusz napisał/a: | Odpowietrzanie puścić do wydechu zamiast do catch tanku się akurat wypali olej cały i nie trzeba nic wypróżniać. Efekt Venturi w tym pomoże |
Coś ptaszki ćwierkali, że odpaliło
Pyros - Wto Gru 22, 2015 15:06
Auto odpalilo juz dawno temu, niestety turbo które kupilem garret gt28rs okazało sie być totalnym smietnikiem. Auto na spokojnie przejechalo 300km bez turbo aby sie dotrzeć, dopiero w zeszłym tygodniu włożyłem pożyczone turbo chinski odpowiednik gt2871 na ślizgu. Auto wczoraj odwiedzilo hamownie obciążeniowa i na doladowaniu 0.6 bara (od 5700rmp rosnie do 0.8bara) oraz seryjnej mapie pokazalo 246km/320nM, wiec widzę duży potencjal po wystrojeniu na 1.3bara
Również w dniu wczorajszym zamontowalem hydrauliczny reczny, pozostalo tylko przeciągnąć do niego przewody
Remigiusz - Wto Gru 22, 2015 16:32
Pyros, Ty masz reczny odseparowany od glownej hydrualiki hamulcowej auta czy masz wpiętą do niej ?
Pyros - Sro Gru 23, 2015 10:50
Na tą chwilę jest sama dzwignia zamontowana dopiero na dniach będę ja podłączać. I wlasnie nie wiem czy wpinac w uklad czy zrobić na osobnych zaciskach. Dużo znajomych którzy śmigaja w kajtkach ma wpiety w seryjny układ i sprawuje sie to bez zarzutów....
tomii620si - Pon Gru 28, 2015 14:01
No to działaj
Kiedy chcesz go wystroić na gotowo ?
A co do hydrolapy.. Wpiecie w ori system ma tylko 1 wade.. Potrafi przepompowac płyn i niestety przyblokowac przednie koła.. O ile puki uzywasz tego tylko i wyłacznie na KJS to spoko ale na miescie lepiej "nie szpanować" bo przyblokuje Ci przód i dupa.. wiem co gadam bo kumpel ma driftowóz i na poczatku tez mial wpierte to wszystko w ori układ na pompce sprzegłowej? z lasnosa czy jakos tak i opowiadał, ze zdarza sie.. Dlatego też zrobił odseparowany układ i inna pompke dał
Poczytaj na forach driftingowych to tam wszystko bedziesz miał opisane.. Jak masz czas, kase i zaciski to lepiej zrobić na osobnych zaciskach i mozna pruć pełnym ogniem bez obaw
Pyros - Czw Wrz 08, 2016 10:33
Dluuuugo nic nie aktualizowalem. Autko caly czas jeździ i o dziwo jeszcze nie wybuchło Przez pół roku auto prawie caly czas stalo w garażu bo nie było czasu jeździć. W między czasie walczyłem z nieszczelnościa pod kolektorem wydechowym, kupiłem uszczelkę rainza ale ja wypalilo po 10km w koncu w cermotorze udalo sie zamówić uszczelke marki BGA z okuciami i ta trzyma bez problemu Dwa tygodnie temu podczas nocnego latania skoczyły sie łożyska na mechanizmie różnicowym. Jako ze mialem włożona skrzynie z 600ti bardzo mnie denerwowaly krótkie biegi a w szczegolnosci to ze 4bieg konczyl sie przy 180kmh a zapięcie 5biegu psul sprint do 200kmh Nie wiele myslac rozebralem ori skrzynie z 220ti (torsen A) wyciagnalem przelozenie główne i wlozylem do skrzyni od 600 ti i dzięki temu udalo sie zrobic hybryde z idealnymi przelozeniami Tak wygladaja prędkości przy 6500rmp a kręcę go normalnie do 6800 wiec prędkości sa jeszcze trochę wyższe
1 - 68.18 km/h
2 - 115.79 km/h
3 - 162.24 km/h
4 - 204.90 km/h
5 - 278.18 km/h
Na tej konfiguracji skrzyni sprint do 100kmh zajmuje powtarzalne 5.1 sec a 100-200kmh byly robione 3 pomiary i wynik wahal sie miedzy 10.8s a 11.4s. Osiagi mierzone za omoca najnowszego g-techa przy 13satelitach. Mierzenie licznikowe calkowicie mija sie z prawdą bo 100-200 niby robilem w 9 sekund
Po taniosci udalo sie kupic wysoką lotke z imprez gc8, oddale. Ja do lakiernika i zobaczymy co z tego wyjdzie. A pokusilem sie o zakup bo smiga po torze coupeta właśnie z tą lotka i mega mi sie podoba
bociannielot - Czw Wrz 08, 2016 13:02
wygląda słabo szczerze ta lota no ale moze cos dociśnie i się przyda
slax - Czw Wrz 08, 2016 17:58
Pyros, Kurna juz od jakiegoś czasu mysle o tej lotce, poka foto jak zamontujesz, jak bedzie fajne kupuje taka sama
longer86 - Czw Wrz 08, 2016 18:35
Nie pasuje do tej budy.. Sorry chlopaki
greg-si - Czw Wrz 08, 2016 18:41
slax, rób dużą z ZS po lifcie
tomii620si - Czw Wrz 08, 2016 19:05
Fajnie, że auto jeździ szaleje itd
Ale nowy image auta srednio mi sie widzi - o ile szportowe malowanie jak najbardziej tak to lotka kontrowersyjna ale znośna ale przedni i tylny zderzak + wysuniety pas pod lampka (pas holowniczy) to po prostu dramat dla mnie - ja wiem ze to fun car itd.. ale no mi osobiscie sie nie widzi
[ Dodano: Czw Wrz 08, 2016 20:05 ]
A no i jeszcze takie pytanko - jakie sa przelożenia 620Ti i 220Ti ?
Mi akurat nie chodzi o czasy a raczej o ekonomie i obroty - jakkolwiek to brzmi bo mieszkam przy DK3 i zazwyczaj jak jade poza miasto to predkosciami ~140km/h i obroty na 5 biegu sa po prostu dla mnie wnerwiajaco wysokie
Pyros - Czw Wrz 08, 2016 19:43
bociannielot, zobaczymy jak bedzie wygladac na aucie, głównym powodem zmiany jest wlasnie ustsbilizowanie lekkiego tyłu. I tak klatka i aku w bagazniku pomogly ale przy większych predkosciach mogloby byc stabilniej.
greg-si, lotka od mg jest duzo za wąska, z tego co mierzylem to jest 15cm węższa niz klapa w coupecie....
tomii620si, to nie jest nowy imige auta, to jest zdjecie auta skad wziąłem inspiracje na tę lotke
220T box
5 Gear = 0.765
4 Gear = 0.935
3 Gear = 1.222
2 Gear = 1.750
1 Gear = 2.923
Final = 3.647
620Ti box
5 Gear = 0.765
4 Gear = 1.033
3 Gear = 1.308
2 Gear = 1.842
1 Gear = 3.167
Final = 3.938
Jak widac w obydwu skrzyniach 5 bieg jest taki sam ale skrzynie różnią sie przelozeniem głównym. Z tego co liczylem to przy 140kmh miedzy nimi jest 300rmp różnicy ( ale nie jestem pewien, w necie są specjalne kalkulatory)
Gekus - Czw Wrz 08, 2016 21:39
A mi się w sumie nawet podoba, ale raczej tylko pod warunkiem "wyścigowego" oklejenia, na cywilu chyba średnio to będzie wyglądać. A jakby tak zamontować tylko górną część spoilera bez podstawki?
bociannielot - Pią Wrz 09, 2016 08:12
Gekus, to Ci wtedy tak nie będzie dociskac jak cały spoiler, zresztą rozwalenie tego jest bez sensu, lepiej by bylo sprzedac (będą chętni) i kombinowac z niższym, ale to auto już dawno nie znosi kompromisów i w kwestii docisku zapewne też potrzebny będzie większy niż mniejszy
longer86 - Pią Wrz 09, 2016 08:23
To moze cos w stylu spoilerów z lotusa elise, taki bardziej w stylu F&F
slax - Sob Wrz 10, 2016 07:50
Ja już widziałem efekt, i mnie się podoba Niech się Piotrek pochwali
bociannielot - Sob Wrz 10, 2016 10:44
slax napisał/a: | Ja już widziałem efekt, i mnie się podoba Niech się Piotrek pochwali | to nie spoileruj oh wait !
Pyros - Nie Wrz 11, 2016 10:27
Lotka zamontowana, szczerze mam mieszane uczucia, ale wszyscy mi mówią ze wygląda mega dobrze. Przez kilka detali lotka stylistycznie mega pasuje, bo boki rombu który tworzy spoiler idealnie łączą sie w lini z bokami auta oraz bokami słupków bocznych i owal podstawy spoilera (bok przy trzecim stopie) idzie równo owalem klapy, więc całościowo wyglada jak od tego auta. Zdecydowanie na żywo wyglada lepiej niz na zdjeciach, podejrzewam ze po prostu musi mi sie opatrzyć i bedzie git
bociannielot - Nie Wrz 11, 2016 10:29
Jest lepiej niż myślałem ale z tym mega dobrze to lekka przesada
Remigiusz - Nie Wrz 11, 2016 10:31
Widze ze chłodzenie z pod maski jest
tomii620si - Nie Wrz 11, 2016 11:03
Strasznei małe fotki ale wyglada to calkiem okej
I weź te dystanse wypie.. spod maski rodem z civica bo wyglada to jak powypadkowe
flapjck1 - Nie Wrz 11, 2016 11:20
Lotka git,
toksyn - Nie Wrz 11, 2016 12:32
Bajera masz w planach go malować ?
Gekus - Nie Wrz 11, 2016 12:36
To jest tak pop.dolone że aż mi się podoba no może trochę mniej całkiem od tyłu, ale reszta jest git Weź no jakieś większe te foty wrzuć tylko jakbyś mógł
Markzo - Nie Wrz 11, 2016 15:08
Wolałbym go z ori lotką + to co angole wrzucają na tylną szybę i faktycznie, opuść maskę i może jakieś wylociki?
longer86 - Nie Wrz 11, 2016 16:55
Dla mnie ta lotka jest zbyt duza do sylwetki tomcata, co jak co impreza jest jednak muskularniejsza
Pyros - Pon Wrz 19, 2016 15:15
Markzo, opuścić maski nie mogę, bo będzie dotykala silnika który jest podniesiony na łapach aby nie przychaczyc nigdzie miską olejowa + aby ciepło z komory uciekło. I tak podczas ostatniej pojezdzawki na lotnisku temperatura byla na tyle duża, ze lakier tuż nad turbina sie "zmetnił" i widać bąbelki, a maska się odksztalcila....
Co do lotki uważam, ze pasuje i zostaje tak jak jest.
A tu kilka fotek z weekendowej imprezy, jak obrobie filmy to bedzie kilka onboardow..
Raptile - Pon Wrz 19, 2016 22:03
Pyros Ty Dziku Ty Miło sie temat czyta
Pyros - Sob Lis 26, 2016 18:04
Na początku miesiąca udało sie wystartować w kolejnym Kjs'ie. Rajd juz był nieco bardziej wymagający. Odcinki były mocno zróżnicowany w tym jeden po żwirowni w ktorym sie dość mocno skupialem na bardzo dużych kamieniach na trasie oraz na wszech obecnej glinie która utrudniała jazde na semislickach... Niestety na dwóch odcinkach złapałem taryfe i prrzez to spadlem w generalce o okolo 13miejsc...
[ Dodano: Sob Lis 26, 2016 18:04 ]
Niestety po ostatnim rajdzie w którym zarylem dość mocno przednia belka zaczęła delikatnie pękać prawa podluznica... Po oględzinach ogarnietego blacharza temat jest jak najbardziej do ogarniecia. Dodatkowo rozbuduje klatkę o dodatkowe zastrzaly na kielichy przednie oraz obspawam wszelkie zgrzewy aby maksymalnie wzmocnić nadwozie. Auto po przygotowaniu do dzialania wyglada tak :
slax - Czw Gru 01, 2016 20:27
Coś tam rzaby cwierkajo że Piotrek podziałał przy Tomcacie?
Pyros - Sob Kwi 22, 2017 20:20
Troche sie ruszyło do przodu, jako ze przy aucie działam sporadycznie i to po godzinach mojej pracy to wszystko idzie wolniej niz bym chciał, ale z drugiej strony jest zima i nigdzie mi sie nie spieszy. Na dzień dzisiejszy przednia część nadwozia jest obspawana i pomalowana podkładem. Przy samym oczyszczaniu karoserii z seryjnej gumy która wypelnia seryjne zgrzewy zeszlo mi okolo 10h
Dodatkowo dziś przygotowałem wzmocnienia usztywniajace przednie fatuchy. Wiec zostało mi tylko je wspawac oraz dorobic zastrzaly przednich kielichow do klatki. Oraz najwazniejsze - wzmocnienie przednich podluznic.
Jeden blacharz podpowiedzial aby po długości oblozyc je blacha 2mm a drugi aby kupic podluznice rozciac je i zrobic z nich nakładkę na seryjne podluznice. Czas pokaże jak rozwiąże ten problem.
A to kilka zdjęć z postępujących prac.
[ Dodano: Sob Kwi 22, 2017 21:20 ]
Po miesięcznym przestoju spowodowanym zlamanym palcem udalo mi sie wyspawac wszelkie wzmocnienia i pomalować komorę. W tej chwili jestem już na etapie składania. Środek jest poskladany na gotowy, elektryka pod maską również wraz z chłodnicami. Mam nadzieje, ze autko juz będzie jeździc w przyszłym tygodniu
greg-si - Sob Kwi 22, 2017 20:36
Te zastrzały przed kielichami powinny już wszystko przetrzymać
Pyros - Sob Kwi 22, 2017 21:14
Niestety te auta z racji tak ujowego rozwiązania przedniego zawieszenia mają wadę ponieważ wszelkie przeciążenia od przyspieszania hamowania i wpadniecie w dziurę idą na sam czubek podłuznicy. Wiec podłuznicy w tamtym miejscu została obłożona blachą 2mm a od góry zastrzal który ma za zadanie przekazac cześć siły na klatkę bezpieczeństwa. Minus częściowe usunięcie strefy zgnioty. Ale uważam, ze podczas dzwonu rura ta i tak sie podda, a w jest ona w spawania pod takim kontem i w szczycie kielicha, ze w razie czego powinno go ściąć..
Vigoslaw - Nie Kwi 23, 2017 08:25
Good job!
Składaj i zacznij w końcu latać
Pozdro,
Vig
Pyros - Nie Kwi 30, 2017 22:28
Udało sie poskładać i nawet do domu nim przyjechałem Zostało jeszcze kilka pierdół do ogarnięcia, musze wykombinować nowy silnik silnik dmuchawy. Stary wraz z obudowa nie wchodzi w swoje miejsce z powodu zastrzalow ktore idą na przednie kielichy. Dodatkowo chyba od długiego postoju zaczęła umierać pompa paliwa, na całe szczęście kupionego od dawien dawna mam boscha 044. Oraz do podoskladania zostało wnętrze auta bo wszystkie zegary oraz przełączniki są nie podlaczone.
luke27 - Pon Maj 01, 2017 08:54
Miałem ten sam problem z silnikiem dmuchawy. Wywaliłem część z filtrem, przyciąłem nieco moduły. Wykorzystując łączniki do kominków, nity, klej i rury, poskładałem w całość dorabiając uchwyty z blachy alu.
Pyros - Wto Lip 18, 2017 11:06
Mały update. Skrzynia hybryda padła, udało mi sie kupić skrzynie z torsenem typu A za 600zl xD Dodatkowo wlecialo koło zamachowe odelzone o 2kg oraz caly zawias na tyl z poliuretanu. Auto wczoraj odwiedziło hamownie obciazeniowa i poakazalo 291km/444nm Niestety skończył sie układ paliwowy i góra obrotów jest bardzo slaba co widać na wykresie. Wtryski 630ccm oraz bosch 044 juz leży i czeka na montaż. Mam nadzieje, ze po wymianie dojdzie jeszcze kilka koni aby 3 z przodu sie pojawiła
Po wymianie nagram kilka filmików aby pokazać jak to jeździ
Markzo - Sro Lip 19, 2017 08:43
graty wyniku na jakiej turbinie to to teraz lata? dużo dmuchasz?
Raptile - Sro Lip 19, 2017 10:22
gt2871
Pyros - Sro Lip 19, 2017 13:26
1.2b pod koniec maleje do 1.1. Dziś montuje pompę, wtryski i odrazu auto wlatuje na rolki
Markzo - Sro Lip 19, 2017 22:01
Pyros napisał/a: |
1.2b pod koniec maleje do 1.1. Dziś montuje pompę, wtryski i odrazu auto wlatuje na rolki |
dawaj dawaj i chwal się efektem
Auto dalej na det 3?
Pyros - Wto Sie 22, 2017 16:54
Jest czysta kunia
Doładowanie to samo co na wcześniejszym pomiarze tylko wtryski większe wleciały. Niestety rano wydmuchało uszczelke pod kolektorem wydechowym stąd taki agresywny wzrost na wykresie.
302km/452nm
Markzo - Wto Sie 22, 2017 19:05
Elegancki wynik czekam co calej wymodzisz
|
|