Zobacz temat - [R416] Dalsze problemy z płynem chłodzącym
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416] Dalsze problemy z płynem chłodzącym

peter1 - Czw Sty 03, 2008 19:45
Temat postu: [R416] Dalsze problemy z płynem chłodzącym
Pisze jeszcze raz dzisiaj dostałem termostat ,wysłał mi go pan poczta . założyli go i niewiem co jest na postoju jest ok ujechałem trochę i wskazówka poszła do samego końca i przestał grzać a płyn zaczęło wywalać juz sam nie wiem co jest czy ? źle odpowietrzony czy co ? A co to za samochody ? Morze ktoś miał tak niech napisze proszę
Lukaszn2006 - Czw Sty 03, 2008 20:08

Ja miałem identyczny problem w mojej 214. Wymieniłem płyn, po przejechaniu kawałka było ok, w pewnym momencie temperatura urosła na max i się włączył wiatrak, temperatua spadła i od nowa tak samo, wywalało płyn, robiło ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym. Wymieniono mi termostat, no i ... i dalej to samo :( okazało się, że padła uszczelka pod głowicą, po wymianie od razu pięknie :)
peter1 - Czw Sty 03, 2008 20:17

ja miałem robioną uszczelkę i z tym jest ok
maciek.mm - Czw Sty 03, 2008 20:18

Ja bym zmienił temat posta, przeczytaj kącik odnośnie zasad panujących w tym dziale... najpierw czytaj potem pisz. Pozdrawiam
peter1 - Czw Sty 03, 2008 20:22

ja tak zrobiłem jeśli jesteś na ty forum to daj jakąś radę morze :shock:
Lukaszn2006 - Czw Sty 03, 2008 20:51

Co do termostatu jeszcze, to mój mechanik w owym termostacie nie znalazł jakiegoś odpowietrznika, no i sam zrobił tenże odpowietrznik, noże to jest powodem problemów? Staru termostat miał to, no a nowy ze sklepu nie:( To taka mała dziurka poprostu, można zrobić samemu rozwiercająć małym wiertłem....
lamer - Czw Sty 03, 2008 21:16

peter1 napisał/a:
ja miałem robioną uszczelkę i z tym jest ok

Jesteś pewny? Radziłem tobie w poprzednim poście spróbować jeździć z wyjętym termostatem. Próbowałeś?

I popraw temat postu jak nie chcesz ostrzeżenia od modów!

Brt - Czw Sty 03, 2008 21:30

Cytat:
I popraw temat postu jak nie chcesz ostrzeżenia od modów!


No właśnie którystam post na forum, a Ty nasz dalej olewasz. Na innych forach już dawno byłby ban...... :???:

Podobnie jak lamer, sprawdziłbym jeszcze raz ową uszczelkę.....

Lukaszn2006 - Czw Sty 03, 2008 21:32

Słusznie kolega radzi. To najlepszy sposób, żeby sprawdzić, czy wina lezy po stronie termostatu. Jak taki zabieg nie pomoże, no to mogą być przyczynami: wspomniana uszczelka, pompa wody może być niesprawna, mogą być przewody pozatykane jakimś świństwem, a nawet może być w chłodnicy jakiś alien. . .
giewu - Czw Sty 03, 2008 21:40

a czy ktokolwiek pomyślał najpierw o odpowietrzeniu układu chłodzącego ?
czy płyn po wymianie termostatu został nalany zgodnie z przykazaniami z FAQ ? :rotfl:

--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
peter1 jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji w swoim pierwszym poście) ...
... a wystarczyło przeczytać TO :cool:

peter1 sumiennie Cię przestrzegam: więcej upomnień nie będzie :cool:
--------------------------------------------------

kolin - Czw Sty 03, 2008 22:04

Odpowietrz układ chłodzenia i będzie OK
WhoLeeGuns - Czw Sty 03, 2008 23:40

A czy ktoś ma pomysł jak odpowietrzyć układ w R600ti? cuda mi się dzieją miałem pęknięty wąż który idzie do nagrzewnicy - naprawiłem i niestety po tej naprawie już musiałem dolewać borygo bo zbiorniczek wysechł - przed naprawą dolewałem raz na jakiś czas kilka kropelek a teraz mi ucieka jak szalony - myślę że się powoli odpowietrza ale wolał bym zrobić to raz a porządnie. Raczej nie ucieka mi na glebę bo jest sucho a wyparowac też raczej nie mógł
Dzięki za wszelkie podpowiedzi

peter1 - Pią Sty 04, 2008 17:57

jeździłem bez termostatu było ok ale musiałem zatykać chłodnicę bo chodził na ssaniu , a teraz założyłem termostat ,dzisiaj mi doradzili inni mechanicy aby wywiercić otwór w termostacie ale w którym miejscu zapomniałem spytać morze ktoś wie ? Bo jutro mój mechanik chce ponownie ściągać głowice i sprawdzać czy niema tam gdzieś błędu .
AndrewS - Pią Sty 04, 2008 18:22

peter1 napisał/a:
doradzili inni mechanicy aby wywiercić otwór w termostacie

kiedys na necie wdzialem taki patent
poszukaj
zdaje sie ze to chodzilo o k-series w MGF

peter1 - Pią Sty 04, 2008 18:33

Dzięki ale nie wiem gdzie szukać kurde już mnie przerasta to nie wiem co mam robić , już półtora miesiąca męki ale mam nadzieje że to pomogło by tylko gdzie szukać ?
AndrewS - Pią Sty 04, 2008 18:35

http://www.lame-delegatio....de/thermostat/
Brt - Pią Sty 04, 2008 18:50

peter1, dostajesz ostrzeżenie za ignorowanie upomnień administracji forum :(
String - Pią Sty 04, 2008 20:13

i poprawcie tego orta w tytule :razz: :mrgreen:
thef - Sob Sty 05, 2008 19:17

Peter1, jeszcze raz odnotujemy Twoje wejście na forum bez reakcji na prośby moderatorów i zamiast kolejnego ostrzeżenia Twój temat wyląduje w koszu, tak dla przykładu. Poza tym popraw w profilu miejsce zamieszkania.

PS>Ostatnie Twoje wejście na chwilę obecną to 4 Stycznia 2007, godz. 18:30 (Minut: 10)

walkie - Sob Sty 05, 2008 20:16

Ja bym tyle nie dyskutowała z kolega tylko dawno posta do kosza wrzuciła. Jak grochem o ścianę, juz bardziej na czerwono się nie da. Są pewne zasady, jeśli się tu zarejestrował to jest zobowiązany do ich przestrzegania. A ze ścianą trudno dyskutować.
JohnnyB - Wto Sty 08, 2008 15:01

to ja przy okazji troche sie podlacze:
JAki jest prawidlowy poziom plyny do chlodnicy w zbiorniczku wyrownawczym w R400 1.4 SI
A) na zimnym silniku
B) na cieplym silniku

thef - Wto Sty 08, 2008 15:23

Na zimnym silniku ma być poziom max i tyle, na gorącym Cię nie interesuje, no chyba, że układ jest zapowietrzony i poglądowo.