|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Alarm - nie działa pilot zdalnego sterowania
Brt - Wto Lut 05, 2008 20:02 Temat postu: [R600] Alarm - nie działa pilot zdalnego sterowania Marrkus, kuzyn w R600 po prostu dolożył normalnego osobnego pilota radiowego do istniejącego systemu, bo nie było sensu reanimacji poprzedniego. Koszty to ok 100PLN Może to jest wyjście dla Ciebie
Marrkus - Wto Lut 05, 2008 20:23
Proszę więcej informacji na ten temat
kwiatekt11 - Wto Lut 05, 2008 20:30
Marrkus napisał/a: | Proszę więcej informacji na ten temat | kup poprostu sterownik centralnego zamka z dwoma pilotami podłącz je do auta i bedzie wszystko banglać
Brt - Wto Lut 05, 2008 21:06
niestety szczegółów nie znam ale po prostu najlepiej tak jak pisze kwiatek11 na allegr jest sporo takich rozwiązań niektóre nawet z "bajerami"
Marrkus - Sro Lut 06, 2008 08:48
kwiatekt11 napisał/a: | Marrkus napisał/a: | Proszę więcej informacji na ten temat | kup poprostu sterownik centralnego zamka z dwoma pilotami podłącz je do auta i będzie wszystko banglać |
Nie wszystko - niestety czujniki ultrasoniczne wewnątrz auta (te w podsufitce) załączane są w momencie użycia pilota. Podłączenie sterownika takiego o jakim mówisz umożliwia jedynie zamknięcie auta i uzbrojenie alarmu ale bez ochrony wnętrza samochodu - jednym słowem jak ktoś zbije mi szybę i wpakuje się do środka nie otwierając drzwi alarm będzie milczał
..
Chyba że się mylę -ale takie są moje wnioski wynikające z bieżącego stanu wiedzy.
Brt - nie mógłbyś podpytać się czy twojemu kuzynowi działały czujki ruchu ?
Marrkus - Sro Lut 06, 2008 09:20 Temat postu: [R600 All ] Alarm - nie działa pilot zdalnego ster. Chciałbym poruszyć temat pilotów zdalnego sterowania alarmem w Roverze serii 600.
Co wiadomo:
- są dwa rodzaje alarmów, w modelach do połowy '96 były piloty jedno przyciskowe z diodą IR (transmisja w paśmie podczerwieni),
od połowy '96 były piloty radiowe z dwoma przyciskami
- w prosty sposób nie da się wymienić starszego alarmu na nowszy (pomimo, że oba wykonane są przez firmę Valeo) ani nowszego na starszy
- starsze piloty (IR) nie wymagały synchronizacji nowsze po wymianie baterii należy zsynchronizować z centralką alarmu
(otwieramy samochód kluczykiem i wciskamy 4-8 razy przycisk LOCK - ten z kropeczkami)
Schematy instalacji alarmu w nowszej wersji:
PYTANIE - czy ktokolwiek ma pomysł na zsynchronizowanie pilota w inny sposób niż opisany wyżej?
Czy podpięcie pod TEST BOOK może pomóc?
Są to piloty zmiennokodowe - wysyłany przez nie sygnał jest za każdym razem inny i zależny od czasu (jakiś wbudowany zegar wewnętrzny) i ilości przyciśnięć
Brt - Sro Lut 06, 2008 09:58
Na prośbę Marrkusa wydzieliłem tematy o alarmie z wątku dot. 620ti
misiek_KR - Sro Lut 06, 2008 13:11
czy można prosić o więcej szczegółów dotyczących podłączenia uniwersalnego sterowania centralnego zamka do alarmu który jest w roverku. Sterowanie mam na podczerwień ale kupiłem auto i nie było pilota w ogóle. i chciałbym to przerobić. Już kilka alarmów zakładałem od podstaw ale nie miałem do czynienia z fabrycznymi ani tym bardziej na podczerwień.
Brt - Sro Lut 06, 2008 13:14
myślę, że najłatwiej podpiac się pod przewody od bębenka zamka w drzwiach kierownika. Te uniwersalne zwykle mają wiele opcji i da się to jakoś do siebie dopasować. Taka moja hipoteza - nie wiem jak jest w praktyce.
misiek_KR - Sro Lut 06, 2008 13:49
Dobra już sie dogadałem z gościem co mi sprzeda uniwersalny sterownik ma instrukcje montazu więc opisze wszystko co i jak i gdzie podłączyć. Tylko musze poczekać na cieplejsze dni bo jedynie cokolwiek przy aucie moge robić pod chmurką.
A tak jeszcze dla ścisłości gdzie znajduje sie sterownik zamka czy alarm?
Brt - Sro Lut 06, 2008 13:58
hmmmm dwie opcje pamiętam: gdzieś w bagażniku lub gdzieś w okolicy dźwigni ręcznego ale niech ktoś to potwierdzi
Marrkus - Sro Lut 06, 2008 16:17
Centralka jest w bagażniku, po prawej stronie pod tapicerką. Sterowanie (uniwersalne) da się podłączyć bez większych problemów. Do centralki tej dochodzą przewody od przełącznika który jest opisany na schemacie jako "drivers lock barrel switch" - myślę że wystarczy się tam wpiąć
Jest jednak mały mankament tego rozwiązania - Czujnik ruchu nie będzie reagował - by włączyć tą opcję potrzebny jest jednak oryginalny pilot lub całkowita wymiana alarmu na jakiś uniwersalny
[ Dodano: Pon Lut 11, 2008 21:35 ]
Dziś się dowiedziałem kilku ciekawych rzeczy
1. Poznałem człowieka, który potrafi zsynchronizować centralkę i pilot starszego typu (jedno przyciskowy na podczerwień) - jeśli ktoś chce namiary mogę podać. Opisywał mi przypadek kiedy to kobieta zamknęła pilotem samochód i później już nie mogła go odpalić z kluczyka. zajęło mu to kilka godzin ale dał radę
2. Piloty IR są stało kodowe - można se na dobrą sprawę dorobić w dość prosty sposób
3. Zmian kodu w alarmach nowszej wersji następuje prawdopodobnie jedynie po wymianie baterii. Czyli z tą zmiennokodowością to nie jest tak do końca prawda
Człowiek ten niestety nie był w stanie naprawić mojego alarmu głównie z powodu konstrukcji modułu alarmu - jest tam mikro kontroler motoroli który ma pamięć wewnętrzną i tam zapisuje dane.
Do złącz diagnostycznego dochodzi z alarmu jedna linia - prawdopodobnie służy do diagnostyki i między innymi naprawy rozstrojonego alarmu - jednak taką informację musiał by potwierdzić właściciel TEST BOOK-a
misiek_KR - Nie Lut 24, 2008 19:03
podłączyłem wczoraj uniwersalne sterowanie na pilota do orginalnej centralki, było troche problemów ale opisze wszystko dokładnie z fotorelacją jak bede miał chwilke. Ważne ze działa wszystko ok.
NEOSSS - Nie Lut 24, 2008 22:42
Centralka alarmu znajduje się w bagażniku...
Centralka czujnika ruchu pod ręcznym...
Centralka pilota z tyłu puszki bezpieczników w kokpicie...
Czaiłem się z kupnem i ktoś kupił centralke z pilotem oryginalną... Ehh
http://www.allegro.pl/ite..._centralka.html
U mnie 2 wredne piloty nie chcą zaskoczyć
Marrkus - Pon Lut 25, 2008 21:01
NEOSSS napisał/a: | Centralka alarmu znajduje się w bagażniku...
Centralka czujnika ruchu pod ręcznym...
Centralka pilota z tyłu puszki bezpieczników w kokpicie...
Czaiłem się z kupnem i ktoś kupił centralke z pilotem oryginalną... Ehh
http://www.allegro.pl/ite..._centralka.html
U mnie 2 wredne piloty nie chcą zaskoczyć |
Nie wiem jak w starszych modelach (z pilotem IR) ale pomiędzy siedzeniami pod podłokietnikiem w autach po '97 jest odbiornik fal radiowych, centralka alarmu i centralnego zamka w bagażniku.
Obawiam się że centralkę którą chciałeś zakupić mógłbyś zamontować raczej w modelu 200/400/25/45 a być może w MGF lub podobnym ale gwarantuję ci że w R600 nie było centralek firmy LUCAS a jedynie Valeo
NEOSSS - Pon Lut 25, 2008 21:07
Zwracam honor
piter34 - Sro Mar 05, 2008 12:44
Marrkus napisał/a: | jeśli ktoś chce namiary mogę podać. |
Co za pytanie...
Dawaj!
Marrkus - Sro Mar 05, 2008 21:14
piter34 napisał/a: | Marrkus napisał/a: | jeśli ktoś chce namiary mogę podać. |
Co za pytanie...
Dawaj! |
Może nie będę podawał publicznie ale jak ktoś chce na priva wyślę.
piter34 - Sro Mar 05, 2008 21:29
Marrkus napisał/a: | Może nie będę podawał publicznie |
Dlaczego nie?
misiek_KR - Wto Mar 11, 2008 18:01
no to załączam obiecane fotki
teraz mały opis
- mase podpinamy gdzieś pod karoserie
- dwa przewody do sterowania zamkiem (zamykanie - otwieranie) podpinamy do przewodów koloru zielono/czewony i zielono biały. Nie wiem który gdzie ale jest 50 szans że dobrze podepniemy nic sie nie stanie jak bedzie na odwrót wtedy naciśnięcie zamykania w pilocie bedzie otwierało, wtedy tylko trzeba zamienić kabelki ze sobą.
Podłączyć trzeba dokładnie pod te co na zdjęciu, bo w tej kostce jest kilka tego właśnie koloru.
- zasilanie "+" podpiąłem pod gruby przewód na którym znalazłem plus z drugiej kostki alarmu, ma on kolor niebesko/czerwony widać w którym miejscu kostki on jest.
jeszcze dopisze że ja mam orginalnie alarm sterowany na podczerwień (ale nie dostałem pilota jak kupowałem auto) nie wiem jak sie sprawa ma dla centralek w alarmach ze sterowaniem radiowym, bo tam jest chyba inna centralka.
jakość zdjęć troche nie za bardzo bo robiłem telefonem ale to co potrzeba to widać
thef - Pią Mar 14, 2008 15:42
Marrkus, podaj chociaż orientacyjne namiary na tego pana. A swoją drogą, co na to PHJOWI i przemo285, czy z pomocą testbooka da się dorobić pilota na podczerwień?
Marrkus - Pią Mar 14, 2008 19:15
TO może zrobimy tak: jak ktoś będzie chciał namiary to proszę o info na PW. Nie znam tego pana dokładnie, nie jest to ani mój znajomy ani kolega, widziałem go 2 razy. Namiary dostałem przez przypadek od pani ze sklepu z alarmami bo chłopak zaopatruje sie u nich w sklepie w części - z tego co widziałem jest elektronikiem z wykształcenia i dobrze się zna na na elektronice cyfrowej (nie to co ja choć też skończyłem elektryk).
Ze względu na to że nie mam pojęcia czy pan ten się zgadza na upublicznianie jego danych i nr tel, rozwiązaniem z wysyłaniem danych na PW uważam za najstosowniejsze.
Informuję również wszelkich zainteresowanych, że nie pobieram żadnych opłat oraz nie czerpię żadnych korzyści materialnych z tego powodu. - tak na wszelki wypadek
thef - Sob Mar 15, 2008 01:41
Spoko, Marrkus, chciałem wiedzieć czy on jest dostępny w Białymstoku, bo jak sie orientuję w obecnej chwili, to jedyna osoba, która jest w stanie dorobić pilota IR.
mariuszek86 - Wto Cze 10, 2008 17:41
na koniec kostki wtyknąc do starej centralki bo mnie tez denerwuje te celowaie w czujnik
januszek63 - Sro Gru 10, 2008 20:45
Prawie wszystko się zgadza ,ale ten plus u mnie to biało niebieski ,niebiesko czerwony jest masą od sygnału alarmowego po wypięciu wtyczek i zwarciu go do masy włącza się klakson alarmu.Owszem jeżeli wtyczki od centralki są wpięte na przewodzie niebiesko-czerwonym, jest napięcie 12V, ale jak się tam podpiąłem i odłączyłem klakson alarmu to na jego przewodach pojawiło się znikome napięcie którego nie powinno być .Po za tym reszta u mnie gra ,głównie chodziło mi o te dwa przewody do mastera .DZIĘKI
b_mol - Pią Sty 09, 2009 14:39
misiek_KR chciałem tylko podziękować, gdyż przydał się opis przez Ciebie umieszczony! Tym samym potwierdzam, że w moim R620Si 1995r wszyskie kolory i podłączenia odpowiadały dokładnie opisowi.
PS:oczywiście otwieramie z zamykaniem pomyliłem i musiałem przepinać (nie trafiłem za pierwszym razem )
siwekpila - Sob Sty 31, 2009 12:38
pomocy!!! kupiłem sterownik z pilotem Car Protect BX10 i niewim jak sie wpiac w ta stara centralke.
[ Dodano: Sob Sty 31, 2009 12:43 ]
a oto schemat tego sterownika Car Protect BX10
[/img]
centralka w aucie mam ta po 96r. radiowa
Car Protect BX10
Mayson - Sob Sty 31, 2009 15:58
Czyli w autach po 1996 roku, pod podłokietnikiem jest odbiornik pilota radiowego. Czy istnieje jakiś sposób, aby sprawdzić czy on jest sprawny? Jakiś test? Pytam, bo istnieją testy dla całego układu centralny/alarm ale nie ma wzmianki o odbiorniku pilota.
(Te screeny pochodzą z suplementu do Accorda V `96) Dodam, że o elektryce nie mam pojęcia.
siwekpila - Nie Lut 01, 2009 08:18
po calym dniu walczenia z centralka w bagazniku zdecydowalem sie na podłaczenie w dzwiach kierowcy bezproblemowo dalo sie podlaczyc i wszystko dziala jak nalezy
Mayson - Pią Kwi 03, 2009 13:42
siwekpila, a pod co podłączyłeś w drzwiach? Pod kable do siłownika centralnego?
siwekpila - Sob Kwi 04, 2009 08:18
tak pod kable od zamka w drzwiach i wszysko ok.
Mayson - Sob Kwi 04, 2009 08:40
Dzięki
misiek_KR - Sob Kwi 04, 2009 16:08
te same kolory kabli co w drzwiach są przy centralce w bagażniku więc nie ma problemu z wpięciem sie w bagażniku zamiast drzwi.
Mayson - Sob Kwi 04, 2009 17:40
misiek_KR napisał/a: | te same kolory kabli co w drzwiach są przy centralce w bagażniku |
No właśnie nie wiem gdzie wygodniej... w bagażniku trzebaby leżeć chyba, a przy drzwiach dostęp bez problemu żadnego. Inaczej jeszcze; znalazłem elektryka, co zna te auta i chce wpiąć się pod maską... Zobaczymy, jestem na etapie umawiania się na konkretny termin.
Nie ukrywam, że wolałbym w bagażniku, bo tam nie ma wilgoci, wiatru, kurzu, itp... Może go przegadam
misiek_KR - Sob Kwi 04, 2009 21:33
nic nie trzeba leżeć dostęp jest super wystarczy sie nachylić do bagażnika stojąc przy aucie a sterowniki mają opcje otwierania tylnej klapy i zawsze można sobie zrobić otwieranie z pilota a z bagażnika bliżej kablem do siłownika
centralki lubią jak mają sucho nie są wogóle zabezpieczone od wody i płytke szlag trafia od wilgoci.
Mayson - Wto Kwi 07, 2009 15:57
misiek_KR, czy Ty masz podłączone kierunkowskazy i migają gdy zał/wyłączasz central
Kamil_Gorniak - Nie Kwi 19, 2009 14:25
mam problem wymienilem baterie w pilocie i przestal dzialac wie ktos co mozna zrobic w takiej sytuacji??
misiek_KR - Wto Kwi 21, 2009 19:06
nie mam podpiętych kierunkowskazów nie trzeba ich podpinać bo przy podpięciu sie jak pokazałem na fotach to i tak mrugają i alarm działa ale bez czujników w podsufitce czyli tak jak przy zamykaniu z kluczyka.
Niestety u mnie nie mrugają bo przy próbach podpięcia gdzieś zrobiłem jakieś zwarcie i spaliłem alarm, działa mi tylko centralny
RoBBoD - Sob Lip 18, 2009 17:41
Dziś podłączyłem centralny TRACKPRO BX30 wpinając sie w bagaju przed oryginalną centralką. Początkowo miało być w drzwiach, co ciekawe po 2h walki wziąłem do ręki miernik i okazało się ze nie było tam prądu. W drzwiach kierowcy biegnie 5 przewodów, grubsze: czarny (masa wg mnie), żółto jakiś (skleroza) i biało-niebieski. Kolejnymi są niebiesko czerwony i niebiesko biały oczywiście wstępnie tez odwrotnie podłączone
Podłączyłem to ostatecznie z bagaju bo tam znajazło sie to życiodajne 12V. Instrukcja określa to fachowo jako sterowanie minusem i impulsem 0.5sek. Drzwi zamykają sie i otwierają zgodnie z oznaczeniami pilota.
Problem a raczej zagadka polega na tym że:
- zamykając drzwi z kluczyka migają kierunki przy otwarciu obojętnie czy kluczem czy z ilota tez
- zamykając pilotem i noskiem od środka nic nie miga przy otwariu tym bardziej
Z tego co wiem to się nie uzbraja.
Czy ten zamek jest na tyle kumaty i wie kiedy jest zamykany od zew a kiedy od wew
Wie ktoś coś więcej w temacie
Mayson - Sob Lip 18, 2009 18:51
RoBBoD napisał/a: | Czy ten zamek jest na tyle kumaty i wie kiedy jest zamykany od zew a kiedy od wew |
W żadnym z moich aut (i ojca) nigdy nie migały kierunki, gdy zamykało się centralny bolcem od środka... kluczykiem też nigdy nie mruga, za to z pilota mruga zawsze. Tak jest chyba w każdym aucie na ziemi (pomijając Tavrię)
davidoff - Sob Lip 18, 2009 19:16
mam problem podczas zamykania z pilota kierunkowskazy raz migają a raz nie co może być przyczyna takiego zachowania ?
Mayson - Sob Lip 18, 2009 19:19
davidoff napisał/a: | podczas zamykania z pilota kierunkowskazy raz migają a raz nie co może być przyczyna takiego zachowania |
W moim poprzednim R600 właśnie tak się działo, wymieniłem baterie w pilotach i problem zniknął.
Deamian - Sob Lip 18, 2009 20:13
A u mnie jak zamykam z kluczyka ( pilot czasami nie działa i obawiam się zamykania nim ) też kierunki czasami migają a czasami nie i to z kluczyka
RoBBoD - Nie Lip 19, 2009 01:00
Właśnie...
Z kluczyka miga z dodanego pilota nie bo traktuje to jako zamkniecie od środka.
Jak mignie to załącza alarm bez czujek ultradzwiekowych a jak nie miga to nic poza zamknietymi drzwiami. Dlatego zalezy mi na tym by mrugało. Zna ktoś zasade działania tego? Może w zamku jest jakas elektryka co podaje impuls inaczej jakos??
Hmmmmmmmmm HELP
davidoff - Sro Sie 12, 2009 07:40
witam wymieniłem baterie w pilocie na nowe i problem z migającymi kierunkowskazami dalej występuje tzn od jakiegoś czasu już wogole nie migają co moze byc tego przyczyna ? co jest odpowiedzialne za miganie ?
tomyx - Pią Sie 21, 2009 17:55
pomoże ktoś? próbuje założyć uniwersalny sterownik w swoim R600 ale nie działa.Podłączałem tak jak misiek_KR napisał i d...a. Czy w Roverkach po 97r centralka jest taka sama? Nie wiem pod które kable się podpiąć
[ Dodano: Pią Sie 21, 2009 19:17 ]
RoBBoD, RoBBoD pomocy! Skąd wziąłeś +12,w jakie kable podpiąłeś sterowanie i gdzie dałeś masę. Pomóż bo już mi ręce opadają
alter6 - Sob Sie 22, 2009 20:02
aby uzyskać 12V wepnij się w biało czarny przewód on jest w taj pierwszej kostce obok grubego przewodu żółto czerwonego tam jest cały czas napięcie czy jest kostka podłączona czy nie następnie.
Zamykanie podłączasz pod zielono/czerwony a drugi pod zielono/biały
Czarny podpinasz pod czarny i tyle powinno śmigać
No chyba ze kupiłeś sterownik z wyjściem na czujniki ruchu to wtedy odłączasz od oryginalnego alarmu i wpinasz do zakupionego sterownika.
Tego ostatniego jeszcze nie rozgryzłem jakie przewody ale jestem w trakcie jak dojdę to na pewno opisze co i jak.
tomyx - Sob Sie 22, 2009 20:19
Ok,dzięki,jutro będę walczył dalej. A ten czarny to masa? Bo chyba centralny jest sterowany plusem i wtedy masy nie podłączamy, a może się mylę?
davidoff - Sob Sie 29, 2009 12:48
a ja nadal nie mogę znaleźć rozwiązania na mój problem
SviRu - Pon Wrz 14, 2009 17:10
Panowie mam rovera 600 po 97 czujki w srodku itp. Niestety z autem nie dostalem pilota oryginalnego. Czy jest jakakolwiek możliwość zakupu takiego pilota oryginalnego - i czy bedzie on działał? Czy można kupić jakiś zamiennik?
Znalazlem sporo tego na allegro >
http://www.allegro.pl/sea...ing=ROVER+PILOT
Dedykowane do 600tki znalazlem natomiast na ebay.co.uk - tam teo jest od groma.
Może ktoś dać foto oryginalnego pilota do 600tki po 97?
Ps. Czy ten pilot normlanie steruje centralnym otworz/zamknij?
Deamian - Pon Wrz 14, 2009 18:02
Cytat: | Panowie mam rovera 600 po 97 czujki w srodku itp. Niestety z autem nie dostalem pilota oryginalnego. Czy jest jakakolwiek możliwość zakupu takiego pilota oryginalnego - i czy bedzie on działał? Czy można kupić jakiś zamiennik? |
Z tego co wiem nie opłaca się programować nowego pilota. Lepiej już kupić uniwersalną centralkę z pilotami i może jeszcze jakimiś bajerami. Opis masz w tym temacie na pierwszej stronie. Mam nadzieje że go przeczytałeś
Marrkus - Pon Wrz 14, 2009 18:45
Jedyna znana mi firma która dorabia piloty do R600 to:
http://www.remotekey.co.uk/cars/rover/rover-600/
Niestety ceny nie są rewelacyjne a wręcz ostraszają
SviRu - Czw Paź 01, 2009 16:16
Odświeżam temat.
Chciałbym wymienić centralkę na jakąś inną oryginalną (wyciągniętą z padłego r600) wyposażoną w pilota.
Czy taka podmiana jest możliwa? Robił ktoś może coś takiego?
Myślałem o wymianie samej centralki alarmu (jak sądzę tam są przechowywane informacje o pilotach itp) - chyba, żę się mylę i te informacje są przechowywane jeszcze gdzieś.
Chciałbym żeby alarm w środku wciąż funkcjonował - co w przypadku dokładanych centralek nie jest takie proste
Marrkus - Czw Paź 01, 2009 16:57
jeśli znajdziesz komplet centralka + pilot (fajnie by było gdyby były 2 szt) to możesz śmiało wymieniać - będzie działało - już kiedyś ktoś tu coś takiego robił.
SviRu - Czw Paź 01, 2009 18:50
Nawet kiedy w aucie jest immobilizer? Czy to info jest pewne na 100%? Szkoda mi kasy wydawac jak sie okaże, że to do niczego się nie nada
Marrkus - Czw Paź 01, 2009 20:26
jeśli masz auto po facelifting-u to obwód immo jest całkowicie odseparowany od alarmu.
w starszych modelach gdzie był pilot z diodą IR moduł alarmu zawierał również immo - ale w nowszych immo zaszyte jest w kluczyku
SviRu - Czw Paź 01, 2009 21:04
Dzieki za info. Dostałe informacje, że da się dorobić pilot do tej centralki - tylko niestety kosztuje to koło 200zł - prawie tyle co alarm nowy .
Narazie szukam centralki z pilotami. Może się jakaś znajdzie. Oczywiście auto mam po lifcie.
Pino - Pią Paź 02, 2009 15:14
davidoff napisał/a: | mam problem podczas zamykania z pilota kierunkowskazy raz migają a raz nie co może być przyczyna takiego zachowania ? |
zwróć uwagę przy wyciąganiu kluczyka za stacyjki, musi nastąpić charakterystyczne kliknięcie, jeżeli wyciągniesz klucz ze stacyjki i wysunie się on "cicho" to nie będzie mrugać bo alarm będzie myślał, że kluczyk jest w stacyjce, wyciąg go bardziej energicznie aż kliknie i spróbuj zamknąć.
BorysOpole - Sob Maj 07, 2011 09:30
po który przewód powinienem podpiąć centralny zamek w tym schemacie ?
niebieski biały ?
Deamian - Sob Maj 07, 2011 11:14
BorysOpole napisał/a: | po który przewód powinienem podpiąć centralny zamek w tym schemacie ?
niebieski biały ? |
Musisz mieć drugi schemat na drugiej kartce tego alarmu. Pod niebieski możesz tylko czujniki z drzwi podpiąć.
BorysOpole - Sob Maj 07, 2011 12:04
to jest cała instrukcja z niego
z tego co napisałeś sterowanie jest minusem ?
linki do instrukcji
str 1
http://www.fotosik.pl/pok...aa2f9aadb1.html
str2
http://www.fotosik.pl/pok...8df2ce6b2e.html
str3
http://www.fotosik.pl/pok...40e13fced2.html
Deamian - Sob Maj 07, 2011 12:18
Biały dajesz do przewodu który odpowiada za otwieranie
Biało-czarny dajesz do przewodu który odpowiada za zamykanie
Żółty i żółto-czarny zwierasz i dajesz do masy
A pomarańczowy i pomarańczowo-czarny izolujesz i zostawiasz
BorysOpole - Sob Maj 07, 2011 12:21
czyli tego niebieskiego nie podpinam nigdzie ?
Deamian - Sob Maj 07, 2011 12:23
Bierzesz z oryginalnej instalacji Możesz go podpiąć pod sygnał z krańcówek drzwi
BorysOpole - Sob Maj 07, 2011 12:30
tak biorę z orginalnej instalacji mam tą na podczerwień, ten sygnał z białego i biało czerwonego wiem gdzie podpiąć ale nie wiem gdzie podpiąć właśnie ten niebieski - włączniki drzwiowe co to jest wogóle:)
Deamian - Sob Maj 07, 2011 12:36
do każdych drzwi masz oddzielny przewód
kierowcy: powienien byc zielono-niebieski
pasażera przód: zielono-czerwony
lewe tylne: zielono-żółty
prawe tylne: zielono-biały
wszystko z większej kostki. otwórz drzwi i zobacz czy pojawia się na tych przewodach masa
BorysOpole - Sob Maj 07, 2011 12:40
czyli wpiąć w ten od kierowcy ?
Deamian - Sob Maj 07, 2011 13:44
Możesz od kierowcy a możesz i we wszystkie.
niuniek24w - Sob Gru 17, 2011 21:22
januszek63 napisał/a: | Prawie wszystko się zgadza ,ale ten plus u mnie to biało niebieski ,niebiesko czerwony jest masą od sygnału alarmowego po wypięciu wtyczek i zwarciu go do masy włącza się klakson alarmu.Owszem jeżeli wtyczki od centralki są wpięte na przewodzie niebiesko-czerwonym, jest napięcie 12V, ale jak się tam podpiąłem i odłączyłem klakson alarmu to na jego przewodach pojawiło się znikome napięcie którego nie powinno być .Po za tym reszta u mnie gra ,głównie chodziło mi o te dwa przewody do mastera .DZIĘKI |
U mnie była ta sama przypadłość. Ile ja się namęczyłem i kierunki nadal nie migały. Pobrzękiwała tylko syrena od sygnału dźwiękowego. Dałem sobie już spokój i miało być bez kierunków już ale siadłem na kompa i ten post znalazłem. Teraz działa. Pod sygnał otwarcia podłączyłem tez lampkę w środku. Teraz jak naciskam otwieranie zapala się wnętrze.Dzięki za pomoc.
Firq - Wto Lis 12, 2013 23:13
Pozwole sobie nie zakłądać nowego tylko stary odświeżyć
mam mały duzy problem
jest sobie rover 620 si
i jest pilot do niego 2 przyciskowy bez bateri
założyłem nową baterie tzn z innego pilota ale tam działa bez problemu ta bateria i przy próbie synchronizacji nic ...
jak auto się zamyka albo otwiera z kluczyka to światła awaryjne migają jak trza alarm sie uzbraja ale pilot ni reaguje nic
pytanko czy dioda na pilocie VALEO MPT 1340 powinna mrugać jak naciskam jakiś przycisk bo nic nie mruga na pilocie i jak otworze auto z kluczyka wsiadam do fury i wciskam zamkniecie np 30 tys. razy nic sie nie dzieje... jakies porady pomysły
tomii620si - Sro Lis 13, 2013 14:35
Nową baterie
W pilocie są dwie baterie (model masz "napisany" w środku obudowy obok gniazda baterii..). Może to jest przyczyną Twoich problemów z pilotem..
A ja mam inny problem.
Kupiłem auto z uszkodzonym pilotem.. Ten moduł zaznaczony na żółto jest urwany. Da się to jakoś naprawić, przylutować czy już mogę zacząć szukać centralki na alledrogo i podpinać się ?
Firq - Sro Lis 13, 2013 19:04
cr 2016 takie cos mam koło baterii napisane to jest model ? i maja byc dwie baterie tak na pewno bo 2 nie chcą wejsc
thorm - Sro Lis 13, 2013 21:32
żeby migały kierunkowskazy zamykaniem z kluczyka musi być spełniony jeden warunek po wyjęciu kluczyka muszą się zetknąć dwie baryłki w stacyjce jeśli nie będzie tam styku to po przekręceniu zamka nie działa alarm z kluczyka na zamknięciu kierunkowskazy mrugają 3 razy a przy otwarciu 1 raz alarm na ir pozbyłem się kłopotu ze stykiem w stacyjce wyjmując baryłki działa za każdym razem a w dziwach przy zamku jest specjalny mikro styk do alarmu jak nie łączy to i kierunkowskazy się nie załączą trzeba rozebrać i wyczyścić
Firq - Sro Lis 13, 2013 22:54
co moge jeszcze zrobic z tym pilotem tomii620si, u mnie 2 baterie sie nie mieszczą
sTERYD - Sro Lis 13, 2013 23:09
tomii620si, To wygląda na rezonator, tylko moje stare oczy nie rozpoznają parametrów. Pewnie Adi-mistrzu będzie wiedział. Jeśli to kwarc, to przelutowanie powinno zadziałać.
tomii620si - Czw Lis 14, 2013 12:41
Firq - tak to jest model baterii
Idą tam dwie bardzo płaskie baterie.
Chciałem Ci zrobić foto ale kluczyki zostawiłem w drugim Roverze... Jak będę miał chwilkę czasu to skoczę do auta po kluczyki i Ci zrobie spyfoto
sTERYD - dałeś troche nadziei, że to jeszcze zadziała
Zjem obiad to skocze do elektronika i może coś pomoże
Tutaj fotka z neta, że są 2 baterie:
2 x CR2016 Batteries - są one mega cienkie. Nie takie jak w zegarku o grubości dajmy 0.5mm tylko może z 0.3mm Takie naprawdę bardzo bardzo płaskie. U zegarmistrza kupisz takie baterie bez problemu
Firq - Czw Lis 14, 2013 18:47
a jak założe te baterie i nacisne przycisk to dioda ma migac na pilocie ?
Pawkaz - Czw Lis 14, 2013 19:49
Firq napisał/a: | a jak założe te baterie i nacisne przycisk to dioda ma migac na pilocie ? |
Tak, zarówno przy otwieraniu jak i zamykaniu.
Podczas otwierania na zielono, a przy zamykaniu na czerwono.
Firq - Pią Lis 15, 2013 22:50
ok załozyłem dziś nowe dwie baterie i miga dioda na zielono i na czerwono ale jak otworze auto z kluczuka wsiadam i wciskam zamykanie nawet 30 razy to nic sie nie dzieje.... czy coś źle robie
Pawkaz - Sob Lis 16, 2013 11:21
Firq a masz wtedy włączony silnik ?
Ja np przy włączonym silniku nie mogę zaryglować drzwi poprzez naciśniecie guzika na pilocie, a inni mogą
Firq - Nie Lis 17, 2013 13:55
nie no wsiadam do auta i kluczyk w rece i wciskam zamykanie na pilocie. a mam odpalic czy jak ?
Pawkaz - Nie Lis 17, 2013 14:57
Firq napisał/a: | nie no wsiadam do auta i kluczyk w rece i wciskam zamykanie na pilocie. |
Wtedy R powinien sie zamknąć.
Firq - Nie Lis 17, 2013 17:14
ale ten diabeł w ogóle nie reaguje ... co może byc jeszcze nie halo
tomii620si - Sob Sty 04, 2014 13:52
Chłopaki a jak wygląda immobilizer w ori kluczyku
Bo chyba będę zmuszony też kupić uniwersalną centralke do 600 bo ktoś zajechał mi pilot i wpadłem na pomysł, że po co nosić kluczyk + pilot jak na alledrogo są kluczyki już z pilotami i miejscami na Immo. Tylko czy jest on podobny np. do Hondowskiego immo kształtem czy coś. Czy może ktoś z was już taki zestaw kupił i montował u siebie ?
Wolałbym mieć po prostu wszystko w jednym kluczyku jak już i tak będę to robić..
Marrkus - Wto Sty 14, 2014 00:06
Wygląda tak:
http://www.autodiag.pl/in...ry-philips-id33
tomii620si - Wto Sty 14, 2014 00:27
Czyli jest taki sam jak w VW itd...
To moge kupić pilot z odpowiednim grotem i żeby obudowa była z np. VW czy czegoś z tej listy i powinno działać...
Super
Dzięki za pomoc
Marrkus - Wto Sty 14, 2014 21:35
Tylko niestety by wyciągnąć chip z kluczyka musisz rozciąć tą gumową zewnętrzna warstwę klucza. By nie niszczyć oryginalnych kluczyków można do programować chipa ale koszt około 150 pln. Kiedyś się zastanawiałem czy nie spróbować własnych sił w tej materii. Można kupić i programatory i same chipy
Programatory:
http://allegro.pl/listing...p&string=GAMBIT
Chipy:
http://allegro.pl/listing...=category-18554
[ Dodano: Wto Sty 14, 2014 21:35 ]
Tylko wybierając taki pilot musisz się liczyć z lichą ich jakością. I nalezy pamiętać by dobrali odpowiedni grot (ale widziałem że mają do accordów cc7 czyli do 600 też podpasuje)
tomii620si - Wto Sty 14, 2014 22:30
Tak wiem.. mam pełną świadomość tego..
Akurat co jakiś czas jestem we wrocławiu a tam jest jeden sklep który sprzedaje tam kluczyki i chwalą sie dobrą jakością tych kluczyków.. Będę to przy okazji zajadę i zobacze.. Jak będzie faktycznie lipa to sobie opuszczę ale jeśli będzie okej to mogę zaryzykować
Tak wiem. Cały czas jak patrze to Acco CC7
|
|