Zobacz temat - [r 200] Dokładka przód - skąd wziąć
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning wizualny - [r 200] Dokładka przód - skąd wziąć

domel101 - Pon Wrz 27, 2010 20:25
Temat postu: [r 200] Dokładka przód - skąd wziąć
Witam. Z jakiego autka podpasuje tak zwany hokej aby wyglądało +/- tak :


Dzięki wielkie za jakiekolwiek propozycje

zouza - Pon Wrz 27, 2010 21:03

Auto jest buli, jego pytaj ;)
domel101 - Pon Wrz 27, 2010 21:15

a możesz mi podać jego nick na forum, bo nie moge znaleźć. Dzięki wielkie
zouza - Pon Wrz 27, 2010 21:19

bula21

Hokej hokejem, ale on jest dość obniżony....

memphisto - Czw Wrz 30, 2010 12:05

domel101, a nie chesz dokładki z MG ZR?

[ Dodano: Czw Wrz 30, 2010 12:05 ]


Póki przodu nie obniżysz, to nie warto żadnego hokeja ani też innej dokładki wsadzać, bo przód i tak wygląda jak na szczudłach, i żaden hokej/dokładka tego nie polepszy

bonus89 - Czw Wrz 30, 2010 18:32

będzie nawet jeszcze gorzej to wyglądało , w nadkolach i progach gazela a przód dokładka... Ja Swojego zglebiłem potężnie i żadnej dokładki nie chce, i tak nigdzie sie wjechać nie da a wygląd jest cacy
domel101 - Czw Wrz 30, 2010 19:38

akurat tak stoi, ale naprawde przód jest wyżej niż tył znaczy się prześwit miedzy opona-karoseria. Zbieram kase na jekieś obniżenie(ale bez przesady), najlepiej oryginalny zawias od silverstona:) albo jakieś amorki + sprężynki. no i w tym aucie jeździ jeszcze mój 2 letni synek:) uwielbia to autko:))
bonus89 - Czw Wrz 30, 2010 23:26

No to jak u mnie po -80mm Ci nie polece, ale od Zra chyba łatwiej dostaniesz a nie jest takie twarde
memphisto - Pią Paź 01, 2010 00:24

bonus89, jak to jest -80mm to ja jestem święty :P



[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 00:24 ]
dla przykładu dam -40 mm u siebie



masz 14" felgi czyli mniejsze niż u mnie, więc twoje auto powinno być sporo niżej niż moje przy -80mm

Pływak - Pią Paź 01, 2010 00:42

-80? Chyba przód razem z tyłem :lol:
memphisto - Pią Paź 01, 2010 00:49

uważam, że on ma -30mm bo ja mam -40mm i mam auto niżej niż on, a on ma 14" felgi na podobnym do mnie profilu :P

A gdyby miał mieć takie samo przełożenie to musiałby mieć opony 175/65/14

A takie to ja mam zimówki, i moim zdaniem on ma mniejszy profil niż 65 w tych alumach :D

bonus89 - Pią Paź 01, 2010 00:59

moje oponki właśnie są na wysokość 65 a Twój jest na tym poziomie z progami... Więc się zastanów zanim coś napisze, zresztą wrzuce jutro foto jakos jak się uda zrobić, od ziemi do początku tego haczyka pod zderzakiem tylnym mam niecałe 7cm. Zrobie miarką niedowiarku

[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 00:59 ]
A i to zdjęcie które wrzuciłeś jest nie aktualne :) aktulanie opona w tyle chowa mi się w nadkole jakieś 5mm

memphisto - Pią Paź 01, 2010 01:14

zrób przód, od zderzaka do ziemi, nie mam u siebie tego haczyka bo urwałem (długa historia :D ), więc nie mam porównania :mrgreen:

Zrób fotkę auta z boku najlepiej z profilu jak mój - to powinno wystarczyc do weryfikowania, a co do różnic, to zrób foto z miarką np przedniego zderzaka całkiem z przodu pod tablicą ile ma od ziemi do zderzaka lub od ziemie do zderzaka (po boku tam gdzie mamy te czarne dokładki)

Choć jak twierdzisz, że Ci się teraz chowa koło pół centymetra w nadkolu, fotka bokiem powinna to udokumentować :P ale z chęcią zobacze fotki z miarką z przodu abym porównał u siebie jak to się ma do mnie :mrgreen:

Wtedy z niedowiarka zmienię się w dowiarka :mrgreen:

bonus89 - Pią Paź 01, 2010 01:17

Spróbuje na jutro je zrobić, Ja mam jamexy które dodatkowo mechanior który się tym zajmuje u nas zgrzał w piecu w dół potem zahartował no i amory musiałem zmienić bo się wylały stare, teraz stoi na gazówkach monroe sport, uwierz jest naprawde twardy
memphisto - Pią Paź 01, 2010 01:21

pewno tak samo twardy jak skręcę swoje koni na maxa :mrgreen:
bonus89 - Pią Paź 01, 2010 16:14

A to gwint masz? foty może jutro deszcze za oknem a ja musze na prosty asfalt wyjechać żeby wam dokładnie pomierzyć
memphisto - Pią Paź 01, 2010 17:25

KONI z regulacją twartości, i otwieram maskę i mam taki klucz, który nakładam na kielich i kręcę sobie jak mi się podoba robiąc autko miękkie i komfortowe lub skręcam w drugą stronę robiąc autko coraz twardsze i sztywniejsze aż na samym końcu jest jak beton i na dziurach wszystko lata a głową walimy w sufit ale za to na zakrętach jest bajka :mrgreen:

Ogólnie nie śmigam tak bo za twardo, chyba, że jakieś głupoty z kolegami robię na parkingach, to skręcę na sztywno.

Gwint ma ciufcia, i ma taką samą regulację jak i ja, on lubi twardo :mrgreen:

[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 17:25 ]
tyle że on za ten gwint dał chyba jakoś ponad 2.000 PLN :P

bonus89 - Pią Paź 01, 2010 18:16

Właśnie ja za gwintem się oglądałem długo ale drogie były a jamexy dawały mało i tak przykąbinowałem troche
Ciufa - Pią Paź 01, 2010 19:27

memphisto napisał/a:
tyle że on za ten gwint dał chyba jakoś ponad 2.000 PLN :P

pomnóż razy 3 :D
memphisto napisał/a:
Gwint ma ciufcia, i ma taką samą regulację jak i ja, on lubi twardo :mrgreen:

tylko z przodu, z tyłu jest już inna regulacja (stopniowa)

rodi_ - Pią Paź 01, 2010 19:47

memphisto napisał/a:
KONI z regulacją twartości, i otwieram maskę i mam taki klucz, który nakładam na kielich i kręcę sobie jak mi się podoba robiąc autko miękkie i komfortowe lub skręcam w drugą stronę robiąc autko coraz twardsze i sztywniejsze aż na samym końcu jest jak beton i na dziurach wszystko lata a głową walimy w sufit ale za to na zakrętach jest bajka :mrgreen:

Ogólnie nie śmigam tak bo za twardo, chyba, że jakieś głupoty z kolegami robię na parkingach, to skręcę na sztywno.

Gwint ma ciufcia, i ma taką samą regulację jak i ja, on lubi twardo :mrgreen:

[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 17:25 ]
tyle że on za ten gwint dał chyba jakoś ponad 2.000 PLN :P


Ile dales za Koni?

Ciufa - Pią Paź 01, 2010 20:51

rodi_ napisał/a:
Ile dales za Koni?

ale on ma same wkłady koni w seryjnym amortyzatorze :)

rodi_ - Pią Paź 01, 2010 23:04

To chyba ze tak, takie rozwiazania raczej mnie nie interesuja.
bula21 - Pią Paź 01, 2010 23:39

i po co te kłótnie kto ma niżej, twardziej, itd.. ;]

w ogóle nie odpowiadacie koledze na jego pytanie to nie jest temat o sprężynach amorach itp..

kolega zadał proste pytanie jaka dokładka będzie pasować po założeniu niech sam oceni czy mu się podoba..

więc tak jak pisałem CI już na PW to jest samoróbka.. szczegóły znasz nie chce mi się drugi raz ich pisać chyba że komuś się to przyda..

pozdro

Pływak - Pią Paź 01, 2010 23:40

Ciufcia napisał/a:

ale on ma same wkłady koni w seryjnym amortyzatorze :)

Bo właśnie koni do R robi wkłady do seryjnej kolumny. Kupujesz wkład + sprężyny progresywne i masz gotowy kit... Komplet amorów koło 2Kzł sprężyny zależy jakiej firmy od 300 do 1000zł...

Jakie rozwiązanie Cię rodi interesuje?

memphisto - Pią Paź 01, 2010 23:46

Z całym szacunkiem panowie, ale to co piszecie jest prawdą w 50%

rodi, z przodu jest tak jak pływak pisze

Pływak napisał/a:
Bo właśnie koni do R robi wkłady do seryjnej kolumny. Kupujesz wkład + sprężyny progresywne i masz gotowy kit...


Inaczej nie kupisz, chyba, że szalejesz jak ciufcia i wydasz 6.000 na zawias

Natomiast tył mam oryginalny z koni, bez wkładek. Koni tylko przód robi tak, że wkład jest koni, spręzyny progresywne dajesz i tym sposobem przód masz koni, natomiast tył robią w całości swój i taki też tył mam

[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 23:45 ]
i też dopisuję się do pytania:

Pływak napisał/a:
Jakie rozwiązanie Cię rodi interesuje?


[ Dodano: Pią Paź 01, 2010 23:46 ]
Ciufcia napisał/a:
ale on ma same wkłady koni w seryjnym amortyzatorze :)


No obudowa musi zostać, zmienione są spręzyny i wnętrzność seryjnego amortyzatora na koni, innej opcji jak pływak pisał w przednich amorach nie ma :)

bula21 - Sob Paź 02, 2010 03:42

może jakieś upomnienia dla kolegów za robienie offtopic'u z tematu kolegi ;]

SA INNE TEMATY O ZAWIESZENIU potem kuzwa szuka się czegoś na forum i znajdujesz temat w którym jest napisane co innego... !

rodi_ - Sob Paź 02, 2010 11:22

Myslalem ze Koni robi kompletne mcphersony. Troche duzo kasy, za powiedzmy "druciarskie" rozwiazanie. Sprezyny juz mam eibacha, wiec chodzi mi o amorki do nich. Znowu cena Koni, to 500e a za 600-700e mozna juz miec gwint gaz-a :wink:

A co do tematu, to raczej dokladka do takiego zawiasu to raczej bedzie WT

memphisto - Sob Paź 02, 2010 12:08

rodi_ napisał/a:
A co do tematu, to raczej dokladka do takiego zawiasu to raczej bedzie WT


true :mrgreen:

Pływak - Sob Paź 02, 2010 18:55

rodi_ napisał/a:
Troche duzo kasy, za powiedzmy "druciarskie" rozwiazanie. Sprezyny juz mam eibacha, wiec chodzi mi o amorki do nich. Znowu cena Koni, to 500e a za 600-700e mozna juz miec gwint gaz-a :wink:


Druciarskie? :lol: Koni robi same wkłady do wszystkich aut gdzie amortyzator z obudową nie stanowi integralnej części i takie druciarstwo ludzie kupują, a co więcej są zadowoleni :] Druciarstwo to zakładanie sprężyn na seryjne amory, cięcie seryjnych sprężyn i wszelakie z nimi kombinacje. Pewnie jak by koni Ci dorzucił taką samą obudowę jak seryjna tylko pomalowaną na żółto tudzież czerwono już być uznał, ze to profi zestaw :rotfl:

memphisto - Sob Paź 02, 2010 20:22

Pływak, niestety, niektórzy mają wyimaginowane podejście :P
rodi_ - Sob Paź 02, 2010 20:42

Plywak nie chcesz mi powiedziec ze przewiercenie starej obudowy i zalozenie sruby to jest super profi?

memphisto Co wg Ciebie znaczy wyimaginowane podejscie?

memphisto - Nie Paź 03, 2010 01:16

Cytat:
memphisto Co wg Ciebie znaczy wyimaginowane podejscie?


że byłeś pewien, że koni robi kompletne profi zestawy przednie a jak pływak pisze

Pływak napisał/a:
Druciarskie? :lol: Koni robi same wkłady do wszystkich aut gdzie amortyzator z obudową nie stanowi integralnej części i takie druciarstwo ludzie kupują, a co więcej są zadowoleni

hellboy_d - Nie Paź 03, 2010 10:57

Koni robi tez kompletne kolumny Mc Persona , niewiele ale jednak .Wiem bo zdarza mi sie Koni handlowac amatorsko (vide moj link allegro) .
Np seria 8710 Sport badz czerwone 8740

memphisto - Nie Paź 03, 2010 10:59

hellboy_d, tylne robi, ale przednie chyba nie, a do R200 na 100% nie, nawet ciufcia, który ma zawias za 6.000 ma wkład konii :mrgreen:
hellboy_d - Nie Paź 03, 2010 11:03

Moze i nie robi do R 200 ale do innych i owszem . Z dyskusji wynikalo ze WOGOLE nie robi ...
A co to za zawias za 6000 pln z koni ?
KW inox jedynka czy 2 kosztuje 4000 pln ..


MAX Koni do R 200 to koszt 570 Euro ze sprezynami .. czyli za caly set tam male roznice miedzy zoltymi a STRt

memphisto - Nie Paź 03, 2010 11:20

hellboy_d napisał/a:
Z dyskusji wynikalo ze WOGOLE nie robi


słabo przejrzałeś dyskusję, bo niejednokrotnie w niej pisałem, że ja mam CAŁE KOMPLETNE AMORTYZATORY Z KONI wraz z sprężynami ale TYLNE, bo przednich nie ma, są tylko wkłady

hellboy_d napisał/a:
A co to za zawias za 6000 pln z koni ?
KW inox jedynka czy 2 kosztuje 4000 pln


A ja nie wiem, napisałem wcześniej, że ciufcia ma zawias za 2.000 PLN a on napisał pomnóż razy 3 :mrgreen: ja wiem tyle, że ma gwint z wkładami koni a amory chyba właśnie ma KW :) jego 3ba pytać :mrgreen:

hellboy_d - Nie Paź 03, 2010 11:27

No masz racje tam nie ma ze WOGOLE ;]
sorki

memphisto - Nie Paź 03, 2010 12:21

lajtem :mrgreen:

Mam propozycję skończyć OFFTOP nim kasjo albo inny dementor tu wpadnie i zarządzi nami :mrgreen: