|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Nasze auta - bonus89 - R200
bonus89 - Czw Mar 03, 2011 18:16 Temat postu: [bonus89 - R200] Jak w temacie w środe umówiony z mechanikiem a jutro po reszte gratów, głowica z landka 1.8 (rozwiercenie wylotowych na 41mm) kolektor wydechowy VVC (i tu pytanie, czy dwururka z 16V pasuje do kolektora VVC?, kat. wybebeszony) Do tego ssak z landka 1.8 z wtryskami, dolotem się zajmę jak odbiorę auto od mechanika (czekam na przepustnice z poldka) do tego planuję airboxa simoty na rurce odpowiedniej średnicy i z zimnym dolotem. Do tego wyrzucam sprężarkę i chłodnice klimy (na sprężarce strasznie łożysko brzęczy a na klimie mi nie zależy). Jak myślicie ile można KM na tym ugrać? Chciał bym stanąć i porównać go do zdrowej serii 1.6. Wielkimi modami tego nazwać nie można, ale przy okazji robienia uszczelki coś się podłubie, zresztą 1.4 to mało rozwojowa jednostka, nawet nie mam pomysłu co można innego
Kozik - Czw Mar 03, 2011 22:21
bonus89 napisał/a: | . Do tego wyrzucam sprężarkę i chłodnice klimy (na sprężarce strasznie łożysko brzęczy a na klimie mi nie zależy). Jak myślicie ile można KM na tym ugrać? |
Ja wywaliłbym sprężarkę tylko w jednym przypadku - kompresor...
Znajomy będzie dumał i do pedałka (nissana micry) będzie zakładał, zobaczymy co z tego będzie...
bonus89 - Czw Mar 03, 2011 22:28
ale wiadomo że kompresor to już masa kosztów w tym silniku. A te mody to takie nisko budżetowe przy okazji robienia HGFa i bez żadnej ingerencji w elektryke. Po za tym nie chciałem zwiększać pojemności, myślałem jeszcze o głowicy i osprzętu od VVC + właśnie to VVC w 1.4 ale to też już większa kasa
[ Dodano: Czw Mar 03, 2011 22:28 ]
A wiadomo jakie nissana silniki są... Rover wytrzymałością się niestety umywa
Shrekinho90 - Pią Mar 04, 2011 15:39
Myślę że po tym co planujesz objedziesz 1.6, możesz jeszcze zająć się resztą wydechu, no chyba że już coś tam dłubałeś.
bonus89 - Pią Mar 04, 2011 21:09
Shrekinho90, Wydech zmieniony tylko ostatni na SuperSprinta przelotowy, będzie wybebeszony kat i jak narazie nie ma $$ na powiększenie średnicy ale to już wlecie, właśnie wróciłem z częściami i jestem mega zadowolony Ssak z MG ZR 1.8 bez VVC, wtryski z VVC i wydechowy 4-2 z ZRa 160 :D Teraz pytanie, bo nie mogłem dostać dwu rurki od VVC, czy pasuje ta zwykła od 16V? Czy można ją dopasować jakoś? I co do 1.6 to cieszył bym się gdybym objechał, ale nawet jakby szły w miarę równo był bym zadowolony
[ Dodano: Pią Mar 04, 2011 21:09 ]
Jeszcze jedno pytanko, kupiłem ssaka z takim czymś na wtyczke z lewej strony jak na foto? u siebie w 8V tego nie miałem i widze że niektóre (starsze) ssaki też tego nie mają. Co to jest i czy muszę to podpinać?
Marrkus - Pią Mar 04, 2011 21:44
To przypadkiem nie jest MAP? Nowsze silniki z MEMS3 miały go już na zewnątrz (starsze w obudowie ECU)
bonus89 - Pią Mar 04, 2011 21:49
Więc skoro mam go w kompie, nie musze podłączać tej wtyczki? bo pewnie takiej nie mam
slax - Pią Mar 04, 2011 23:12
ale wtedy u Ciebie powinien iść wężyk z korektora do kompa w , którym jest czujnik - zaznaczyłem na foto miejsce w kolektorze z którego wychodzi przewód. Pytanie brzmi czy w Twoim nowym kolektorze jest miejsce żeby wetknąć weń przewód
bonus89 - Pon Mar 07, 2011 20:04
jutro poszukam, ale jeśli nie to spróbuję dorobić port do takiego wężyka dokładnie w tym miejscu co u mnie
[ Dodano: Sob Mar 05, 2011 17:41 ]
A tu foto z dzisiejszego czyszczenia, sprawdzania i malowanie pokrywy w kolor nadwozia:
[ Dodano: Pon Mar 07, 2011 20:04 ]
Poldo przepustnica już gotowa:
I pokrywka
Dwu rurka już opanowana, spasowała od primery 2.0 ode mnie tylko mocowanie do kolektora wytoczone przez kolege.
Wszystko już generalnie gotowe, głowica jutro jedzie na planowanie a ja oczekuję na uszczelki powinny być w czwartek i wtedy też się auto złoży do kupy. Brakuje tylko osłony rozrządu ale za tym pojeżdze jutro. Niestety wszyscy wołają za nią ok 2 stówek a to troszke przekracza moje maksimum . I z racji tego że opcja z wkładką KNa się troszke spaliła coraz poważniej rozważam przeniesienie aku do bagażnika w celu zrobienia miejsca na jakąś parówę , z tym że musiał bym sprzedać suba i wzmak a ciężko mi się z nim rozstać
Kozik - Wto Mar 08, 2011 11:46
bonus89, skoro już taka dłubanina to czemu nie...
http://www.youtube.com/wa...feature=related
kaczor662 - Wto Mar 08, 2011 15:28
tez w tej sprawie zbieram informacje co, gdzie, jak i za ile tu np. ciekawy artykuł o portingu
http://www.garbiarnia.com...id=91&Itemid=50
dochodzą do tego jeszcze takie sprawy jak wieksze zawory, wałki, tu wszystko opisane, goolge tłumacz i miłęj lektury
http://kengine.dvapower.com/
bonus89 - Wto Mar 08, 2011 15:34
Przecież napisałem że porting też wykonuję, głowica jest właśnie u mechaniora, jest planowana i toczone otwory na większe
kaczor662 - Wto Mar 08, 2011 15:42
bonus89 napisał/a: |
Przecież napisałem że porting też wykonuję, głowica jest właśnie u mechaniora, jest planowana i toczone otwory na większe |
ale mówisz o rozwiercaniu kanałów, czy o zakładaniu wiekszych zaworów? przyda mi sie namiar na dobrego gościa od głowic
bonus89 - Wto Mar 08, 2011 15:48
zaworów nie dotykam, rozwiercam i poleruje kanały wlotowe i wylotowe
kaczor662 - Wto Mar 08, 2011 15:50
wiesz ze wlotowych sie nie poleruje bo sie paliwo bedzie skraplac, wydechowe mozna robic na lustro ale wlotowe nie moga byc zupełnie gładkie
bonus89 - Wto Mar 08, 2011 15:55
Ogarnia mi to wszystko mechanior, który naprawde ma z tego radoche, do tego to mój znajomy, jak tylko jakieś mody to zawsze chętny, i opanowany ma ten temat w 100% Z tych gratów i tak wiele nie wycisne, dopiero przed wakacjami będę próbował wystroić roverka na jakimś kompie innym, wtedy powinno przynieść to należyty efekt
kaczor662 - Sro Mar 09, 2011 06:22
wie ktos czy Ecumasterem mozna stroic reovera? podobno komputer rovera jest nieprogramowalny. jak nie Ecumasterem to czym?
Bumelant - Sro Mar 09, 2011 09:35
Mozna ecumasterem i wszystkim innym - czemu nie - tylko po co wkladac 1000-1500 pln (w zaleznosci od miejsca) w montaz ustrojstwa + strojenie auta o takim silniku i takiej mocy dla uzyskania watpliwych 1-2 koni... - no chyba, ze "lubisz miec"
bonus89 - Sro Mar 09, 2011 10:09
Bumelant napisał/a: | Mozna ecumasterem i wszystkim innym - czemu nie - tylko po co wkladac 1000-1500 pln (w zaleznosci od miejsca) w montaz ustrojstwa + strojenie auta o takim silniku i takiej mocy dla uzyskania watpliwych 1-2 koni... - no chyba, ze "lubisz miec" | Hah i tu widzisz mylisz się kolego każdy kto nie miał doświadczeń z tym silnikiem takie rzeczy prawi, wszyscy mi tu wmawiali że nie rozwojowa jednostka. Otóż będę go stroił ecumasterem jeśli się uda przed wakacjami, jak dostane inne wałki do niego. Takim osobom wszystkim dziękuje, tyle już się oczytałem jak to nie opłaca się tego robić a najgłośniej mówią Ci co mają mało z tym doczynienia i doświadczeń. Otóż na przepustnicy 52mm rozwierconym ssącym, wydechowym z ZRa 160 większymy wtryskami i obróbką głowicy bez strojenia któryś a angoli uzyskał 117km fakt że przy 6800rmp. ale to już kwestia wystrojenia a z odpowiednim dolotem i strojeniem 120km da radę wycisnąć. Ale to już sprawdzę sam na sobie nie słuchając takich "gdybań".
[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 10:09 ]
Bumelant, Przy okazji pytanie, co do Twojej teorii, po co ładujesz kase i robisz swojego 1.8 bez VVC, przecież to też seria K a blok taki sam jak w 1.4 jak i głowica Przecież nie ma sensu 1 czy 2 konie? ...
Bumelant - Sro Mar 09, 2011 10:17
Kolego Bonus89 ja w przeciwienstwie do pewnych osob "teoretykow" 3 lata dlubie to auto i juz prawie wszytko na nim przetestowalem organoleptycznie poznajac kazda srubke i trytytke Kwestie ecumastera to przerabialem z 2 lata temu. Co do mojego silnika - byla to kwestia grubej awarii poprzedniego i braku dalszej checi grzebania w nim - obecny jest bezusterkowy, ma duzo wieksza kulture pracy i jezdzi rownie dobrze jak poprzedni przy odpowiednim osprzecie + duzo wieksza dostepnosc np głowic. Ciesze sie, ze czytasz fora i drazysz - u mnie to wszystko lezy juz pod maska i zrobilo wiele tysi bananu na twarzy natomiast jak najbaradziej stroic mozna - ja wole seryjny komp - jezdzi auto idealnie Co do kosztow - akurat na tej konwersji to do przodu jestem po odsprzedazy chociazby mechanizmu vvc praktycznie caly słupek silnika sie zwrocil Aha jak cos - mam kontakt do czlowieka od ecumastera z ktorym ja dzialalem gdyby cos. Pozdr.
bonus89 - Sro Mar 09, 2011 10:31
koszty wiem jakie są, ale będę go stroił u znajomego najpierw na ecumasterze właśnie aby najpierw sprawdzić czy jest strojenie warte zachodu, puki co seryjny komp daje rade
Bumelant - Sro Mar 09, 2011 10:37
Moim zdaniem - srednio to dalo rade - przyrost jest malo odczuwalny. Byly tez problemy z falowaniami itp. Jest to mozliwe - probuj. Moim zdaniem na seryjnym kompie jest najlepsza jazda. Roverki jezdza lux jak sa zadbane - doszczelnione - nie wala bledami - lepiej sie skupic na fajnym dograniu silnika przy okazji uszczelki. Co chyba juz robisz u siebie. Portuj, poleruj - daje - oczulem to mocno. Duzo mozna ugrac rowniez dolotem, wydechem i dopracowaniem seryjnej niestabilnej elektryki. Gdyby cos zapraszam na PW - co sie da pomoge. PS. ta simota sredni pomysl olej ta kupe robiac dolot - pakuj seryjny box oczko wiekszy z vvc + papier wkladka lub jakis suchy filtr panelowy (ja uzywam pipercrossa) - najlepsze efekty uzyskasz stosujac wlasnie ten fabryczny dolot tylko bedziesz musial poswiecic z 2 dni na dogranie pewnych rzeczy w nim i zrobienie tego porzadnie. Aha i czemu z poldka przepust? Kupuj 52mm z vvc od razu oraz kolektor wydechowy rowniez z vvc - tej inwestycji napewno nie pozalujesz - moze byc tak na poldkowej ze za duzo powietrza wchodzi na raz - dodasz gaz i bedzie zmulenie chwile i dopiero ogien - ale okaze sie w praniu po autoadapcie kompa u mnie juz dalsze zwiekszanie tej srednicy oraz grzebanie w kolektorze dolotowym nie dalo juz porzadanego efektu - jak chcesz mam na zbyciu takowy kolektor z vvc wraz z wtryskami - zawsze sie pobawic mozna No i wisienka na torcie - jak to jest mems3 to jak juz zwiekszasz ilosc powietrza wdmuchiwanego, przeluznisz wydech to wypadalo by sie zajac mocniejsza iskra. Tego pewnie tez nie wiesz ale dobrym krokiem bedzie uzycie mocniejszych cewek z vvc.
Kozik - Sro Mar 09, 2011 11:32
ja na standardowym kolektorze z 16v wsadziłem przepustkę z poldona i zadziałało super, samochód dużo lepiej reaguje na gaz i jest mocniejszy (subiektywne odczucia). Jedyne co to nie można do tego dawać stożka byle jakiego, ja najlepsze efekty uzyskałem na standardowym dolocie i wkładce KN
Bumelant - Sro Mar 09, 2011 11:36
U mnie dedykowany stozek K&N wylecial po paru kilometrach. Syf i tyle. Duzo gorsza reakcja na gaz, duzo slabszy moment na dole i srodku - za to minimalnie lepsza gorka od 6500 ale ogolnie stozki sie nie sprawdzaja w tych silnikach. Dlatego polecam seryjny box + firmowa wkladka powietrza i tyle - poswiecic troszke czasu na dosczelnienie go, doprowadzenie powietrza, schlodzenie rurek i lepi nie bedzie moim zdaniem. No ale efekt dzwiekowy byl - pod remize w sam raz. Ryk ze hej...
spider666 - Sro Mar 09, 2011 13:13
Bumelant napisał/a: | Aha i czemu z poldka przepust? Kupuj 52mm z vvc |
bo z poldorovera jest jeszcze większa - 56mm
Bumelant - Sro Mar 09, 2011 13:49
Spider Masz u siebie moze w vvc? Nie doczytalem dokladnie - myslalem ze chodzi o mala metalowa. Poczules cos na lepi w stosunku do tej z vvc 52?
bonus89 - Sro Mar 09, 2011 23:09
Bumelant napisał/a: | Tego pewnie tez nie wiesz ale dobrym krokiem bedzie uzycie mocniejszych cewek z vvc. | Dobra rada nie wiedziałem, więc rozglądam się za cewką VVC, spider666 napisał/a: | bo z poldorovera jest jeszcze większa - 56mm | Dokładnie taka jest już gotowa, doszły uszczelki czekam na odbiór głowicy nie wiem czy przed weekendem złoże, po za tym nie wiem czy nie dostałem na szrocie złych wtrysków (od 1.4)
[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 23:08 ]
no i z teg wszystkiego chyba wkładka KNa wleci i powiększenie średnicy dolotu. Nie wiecie jak się ma SSak z VVC co do tego z freelandka 1.8? bo jeśli z VVC jest większy a dał bym rade go zaaplikować to uderze w ten temat. Ale narazie zajmę się iskrą bo na gazie jak latam to nie jest za dobra.
[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 23:09 ]
I jeszcze pytanie, bo kolektor wleciał od ZRa 160, ten z rovera VI jest lepszy?
kaczor662 - Czw Mar 10, 2011 06:17
mi polecono wsadzic wlasnnie caly ssak od vvc bo ma wieksze kanaly i wydajniejsze wtryski, ale w rece nie trzymalem to nie wiem na pewno.
Bumelant - Czw Mar 10, 2011 09:19
bonus89 napisał/a: |
[ Dodano: Sro Mar 09, 2011 23:09 ]
I jeszcze pytanie, bo kolektor wleciał od ZRa 160, ten z rovera VI jest lepszy? |
eee to - samo - to dobrze ze juz masz od razu poczujesz fajnie na plus ZR 160 byly mlodsze przedewszysktiem wiec wieksza szansza ze mniej przepalony heh
bonus89 - Czw Mar 10, 2011 19:45
nie jest to samo:
Ten od ZRa 160
a ten od VVC
[ Dodano: Czw Mar 10, 2011 19:37 ]
powiedzcie tylko czy cewka z VVC pasuje plug&play? Kupuje i zamieniam?
[ Dodano: Czw Mar 10, 2011 19:45 ]
Dopiero znalazłem, cewka moja ma wyjście na jeden przewód do kopółki a cewka z VVC 4 przewody na świece... Jak niby mam to zmienić na VVC?
slax - Czw Mar 10, 2011 21:29
ale w VVC nie ma klasycznego rozdzielacza (to znaczy kopułki i palca) zapłonu chyba, tam jest chyba jakiś elektroniczny rozdzielacz zapłonu, i z tego co się orientuje cą dwie cewki po jednej na parę świec, czy jakoś tak
bonus89 - Pon Mar 21, 2011 21:56
no własnie obejrzałem te cewki i tak też mi się wydawało. Ciekawe jak ze sterowaniem, ale pewnie nie łatwo...
[ Dodano: Pon Mar 21, 2011 21:56 ]
Wie ktoś może, czy po zmianie wtrysków i reszty tych gratów muszę zresetować kompa? Czy może potrzebny jest jakiś czas/sposób autoadaptacji nowych gratów? Co by mi komputer nie szalał
leszczu - Wto Mar 22, 2011 18:56
Mi się wydaje, że komp powinien sam się przyzwyczaić po jakimś tam czasie jazdy.
bonus89 - Wto Mar 22, 2011 19:50
już znalazłem odpowiedź w poradach technicznych odłącze klemy na dłuższy czas a potem jeden cykl po odpaleniu bez gazu aby wentylator się włączył a następnie jazda w pełnym zakresie obrotów aby go przyzwyczaić Auto powinienem odebrać czwartek/piątek i porobie jakieś foty i napisze jak to idzie w porównaniu do serii
leszczu - Wto Mar 22, 2011 20:46
bonus89 napisał/a: | porobie jakieś foty i napisze jak to idzie w porównaniu do serii |
I to koniecznie.
memphisto - Pon Mar 28, 2011 09:14
bonus89, i jak tam? jak się sprawy mają ? bo aż mnie ciekawość zżera
bonus89 - Pią Kwi 01, 2011 19:18
narazie stoi non stop u mechanika i czeka na jego wolny czas i wenę A ja zająłem się projektem pug 205 rat http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=66571 więc też na niego nie naciskam, chodź wiadomo rover priorytet!
[ Dodano: Pią Kwi 01, 2011 20:18 ]
Pytanie mam do wszystkich którzy resetowali kompa i czekali jeden cykl bez gazu po odpaleniu, czy w trakcie czekania roverek świrował obrotami troche? mój zaczął od ok 1k obrotow az doszedl po 4 minutak do 1300 obrotów i falował nimi troche, czy to normalne? aku był odłączony jakieś 4h i zostawiłem zapalone światła żeby prąd zabierały. I nie doczekałem załączenia wentylatora bo bałem się troche jak tak na wysokich dość obrotach chodził.
greg-si - Pią Kwi 01, 2011 19:29
up
memphisto - Pią Kwi 01, 2011 20:59
mnie raczej to samo czeka - jak wygląda adaptacja kompa do nowego silnika/nowych parametrów ?
[ Dodano: Pią Kwi 01, 2011 21:59 ]
bo ja nagadałem u mechanika, że komp się sam dopasuje a widzę, że u kolegi już są problemy a u mnie cały silnik zmieniany - nie wiem czy będzie lepiej czy gorzej a akumulator mam odpięty od tygodnia immo brak - wycięte
bonus89 - Sob Kwi 02, 2011 03:41
immo nie sprawia problemów, to nie to. Musze sprawdzić jeszcze potencjomentr przepustnicy poldowskiej tej, obroty na puszczonym gazie to mniej więcej 920-1020 rpm czyli nieźle skacze, coś nie tak, mi to na jakiś czujnik wygląda
[ Dodano: Sob Kwi 02, 2011 04:41 ]
a jeszcze może ktoś zna prawidłowe odczyty sondy lamda? bo komputer od gazu mi pokazuje i mniej więcej moge porównać
leszczu - Sob Kwi 02, 2011 07:52
bonus, a wkręciłeś do końca na przepustnicy taką śrubęczkę
bonus89 - Sob Kwi 02, 2011 21:08
jaką??? nie wkręcałem nic... możesz foto pokazać? Kurcze nie mały problem z tym mam, nie moge gazu wystroić dobrze bo benzyna szaleje i czasu wtryskiwaczy benzynowych nie moge porównać, po za tym jak stoi na wolnych obrotach ma ok 1100 obrotów jak się zagrzeje i widać jak sadzi spaliny z wydechu mocno, dawke na bank zbyt bogatą dostaje
[ Dodano: Sob Kwi 02, 2011 22:08 ]
no i jeszcze sprawa, musze sprawdzić czujnik położenia przepustnicy i wrazie czego przełożyć tylko powiedzcie jakie prawidłowe wartości powinien mieć na minimalnym i maxymalnym odchyleniu. Po za tymi wolnymi obrotami reszta wydaje się ok... przynajmniej na pierwszy rzut oka, dziś dostała po dupie beta e36 1.8 do końca dwójki miałem ją z 3-4 długoścxi auta za sobą
memphisto - Sob Kwi 02, 2011 21:14
bonus89, no to nieciekawa sprawa !
a istnieje szansa, że u mnie będzie podobnie przy swapie? czy nie powinno być żadnych problemów?
bonus89, a już coś jeździłeś autkiem ? jakieś wrażenia co do mocy są ? czy narazie tylko szukasz rozwiązania obrotów ?
aha, jak przepustnica jest lekko z oleju lub jakiejś substancji ciekłej to co może być powodem ?
leszczu - Nie Kwi 03, 2011 12:05
bonus89 napisał/a: | jaką??? nie wkręcałem nic... możesz foto pokazać? |
O tą. Musisz do końca wkręcić ile się da, bo ona jest od regulacji obrotów na biegu jałowym.
bonus89 napisał/a: | no i jeszcze sprawa, musze sprawdzić czujnik położenia przepustnicy i wrazie czego przełożyć tylko powiedzcie jakie prawidłowe wartości powinien mieć na minimalnym i maxymalnym odchyleniu. |
bonus89, odpuść sobie te ustawienia. Ja mam w tej chwili coś ponad 1000 ohm na zamkniętej, a roverek na obrotach chodzi pięknie.
Powiem ci jeszcze jedno co do twojego problemu z obrotami, może ci to w czymś pomoże. Jak zmieniłem sobie tą przepustnicę od Poldka, to oczywiście zrobiłem reset TPS( chyba wiesz jak się robi ) no, ale jak silnik się nagrzeł do odpowiedniej temperatury, bo na zimnym było ok, to przy dodaniu gazu np.: do 3000obr/min, obroty spadały prawie do zera, ale momentalnie wracały na swoje normalne położenie czyli 850 obr/min i tak samo miałem przy zmianie biegów, Myślałem, że to wina krokowca, więc pojechałem na szrot kupić jakiś używany, no i w trasie go trochę "przedmuchałem" w dobrym znaczeniu tego słowa. Okazało się, że na szrocie nie mieli krokowca, ale to dobrze się złożyło, bo jak zajechałem do domu i przy gazowałem to obroty zachowywały się normalnie tak jak należy. Wszystko samo się naprawiło.
Więc myślę, że komputer potrzebuję trochę czasu, aby to wszystko zaczęło spół grac. Ja proponuje żebyś trochę nim pojeździł, wkręcił go na te obroty i może wszystko się po ustawia i będzie ok.
[ Dodano: Nie Kwi 03, 2011 13:05 ]
memphisto napisał/a: | a istnieje szansa, że u mnie będzie podobnie przy swapie? czy nie powinno być żadnych problemów? |
Myślę, że to samo ciebie się tyczy.
bonus89 - Nie Kwi 03, 2011 12:18
Jeee panowie dzięki leszczu nie wkręciłem teś śrubki i jest max wykręcona zaraz to zrobie mam nadzieje że pomoże ale roverek sam powoli zaczął się dostrajać wszystko chodzi coraz coraz lepiej i jak zaczyna wchodzić powyżej 3 tys. na dwójce to jest po prostu mistrz, po chwili już obroty na odcince nie spodziewałem się aż takiego efektu, każdy kto do niego wsiądzie i się przejedzie mówi że zamiata fajna sprawa
leszczu - Nie Kwi 03, 2011 12:24
Fajnie, ciesze się. Już nie mogę się doczekać jakiś pomiarów no i zdjęć jak i filmików.
memphisto - Nie Kwi 03, 2011 12:29
bonus89, najlepiej na hamownię się zbieraj
bonus89 - Nie Kwi 03, 2011 12:35
hamownia będzie ale po strojeniu na nowym kompie a jak narazie nie mogę narzekać, wcześniej grubo dostawałem od tej bety a dziś wystartowaliśmy we 3 ja roverkiem, obok ta beta 1.8 e36 coupe i beta 1.6 e30 sedan Ta ostatnia już na jedynce zgasła chociaż 1.8 trzymał się do mniej więcej 4k rmp na dwójce, tak nagle dostałem zastrzyk mocy i odstawiłem ją grubo radość mam więlką, zaraz tylko śrubke wkręce i mam nadzieje że na jałowym się obroty poprawią A i jest mały problem sprzęgło mam już na samiutkim wykończeniu dziwie się że łapie w ogóle, do tego zmieniłem płyn chłodniczy z czyszczeniem układu i zalałem silnik Mobilem 1 5W50 ale tylko na jakieś 5k co by głowica w czystości pozostała, potem dostanie motula 6100
memphisto - Nie Kwi 03, 2011 16:53
bonus89, to kręć śrubką i daj znać co z obrotami
a ile Cię to wyszło suma sumarum ?
i takie pytanie z ciekawości mam - czym się różni 1.6 16Vod 1.4 16V?
bo 1.4 8V od 1.4 16V różnił się głównie wtryskami, kolektorami, głowicą no i rozrządem a jakie są różnice między 1.4 16V a 1.6 16V ?
Pytam z ciekawości bo może się na kiedyś przydać
greg-si - Nie Kwi 03, 2011 17:38
memphisto napisał/a: | jakie są różnice między 1.4 16V a 1.6 16V ? |
W pojemności
memphisto - Nie Kwi 03, 2011 18:08
greg-si napisał/a: | W pojemności |
a no fakt
bonus89 - Nie Kwi 03, 2011 18:17
śrubka wkręcona i obroty fakt spadły troche, ale leszczu coś jest tak jak u Ciebie w przypadku, jak się tak mocno zagrzeje to faluje obrotami i czasami zgasnąć potrafi.
leszczu19901 napisał/a: | to oczywiście zrobiłem reset TPS( chyba wiesz jak się robi ) | chyba nie?
memphisto - Nie Kwi 03, 2011 18:25
bonus89 napisał/a: | jak się tak mocno zagrzeje to faluje obrotami i czasami zgasnąć potrafi. |
masz tak na PB czy na LPG ?
greg-si - Nie Kwi 03, 2011 19:06
bonus89 napisał/a: | leszczu19901 napisał/a:
to oczywiście zrobiłem reset TPS( chyba wiesz jak się robi )
chyba nie? |
Z tego co pamiętam kluczyk na zapłon (nieuruchomiony) i gaz 3 albo 5 razy do podłogę. Powinno być słychać.
memphisto, pomiędzy 1.4 a 1.6 16V różnica jest kosmetyczna. Inny skok więc inna korba. Reszta jest identyczna (chyba?).
memphisto - Nie Kwi 03, 2011 21:49
greg-si, a taki reset można robić w dowolnym momencie ?
Bo nie wiem, czy mi w servisie już próbowali auto odpalić czy nie i jak próbowali, to czy teraz trzeba aku odpinać czy w dowolnym momencie to można zrobić ?
Kozik - Nie Kwi 03, 2011 22:13
greg-si napisał/a: | memphisto, pomiędzy 1.4 a 1.6 16V różnica jest kosmetyczna. Inny skok więc inna korba. Reszta jest identyczna (chyba?). |
między 1,4 a 1,6 jest różnica w średnicy cylindra http://www.roverki.pl/cha...techniczne.html
Średnica cylindra x skok tłoka (mm)
1,4 75,0x79,0
1,6 80,0x79,0
1,8 80,0x89,3
greg-si - Pon Kwi 04, 2011 11:24
memphisto napisał/a: | greg-si, a taki reset można robić w dowolnym momencie ? |
Robisz kiedy chcesz jeśli to co napisałem jest prawdą
Kozik, a widzisz w bani mi się uwaliło że średnica ta sama a skok inny. Czyli zupełnie odwrotnie.
leszczu - Pon Kwi 04, 2011 13:56
greg-si napisał/a: | Z tego co pamiętam kluczyk na zapłon (nieuruchomiony) i gaz 3 albo 5 razy do podłogę. Powinno być słychać. |
Dokładnie tak, że na włączonym zapłonie dajesz 5 razy pedał gazu w podłogę.
slax - Pon Kwi 04, 2011 14:10
no ale potem trzeba zdaje się odpalić silnik prawda?
leszczu - Pon Kwi 04, 2011 14:21
slax napisał/a: | no ale potem trzeba zdaje się odpalić silnik prawda? |
To już chyba logiczne, że tak.
memphisto - Pon Kwi 04, 2011 14:47
Właśnie się dowiedziałem ile mnie wyniesie mój swap...
1924.24 PLN masakra... liczyłem na 1200 max 1500.. a tutaj taki numer / do tego oczywiście koszty silnika 1100 w zaokrągleniu 3.000 PLN a jak u Ciebie bonus? Ile imprezka Ciebie wyszła?
bonus89 - Pon Kwi 04, 2011 19:16
a mnie dokładnie 2 tysie oczywiście to już kompletny koszt, cena taka tylko dlatego że jeździłem, szukałem zbierałem i bez presji to było nie "na szybko" po kosztach troche części, to tamto siamto co się dało u znajomego sie porobiło i jest gitarka tylko musze jakiś tłumik zamiast kata wstawić bo wybebeszyłem i nie da się usiedzieć, już mam dość tak drze gębe dźwięk przyjemny dopiero jak się wyciszy powyżej 5k rmp, brzmi zupełnie jak załączony vtec
Co do tego reseta to wszystko prawda, włączyłem zapłon, otworzyłem mache i nie 3 ani 5 tylko 6 konkretnych wychyleń przepustnicy na maxa i po 3-4 sekundy trzymałem każdy rozchył i za 6 razem w krokowcu było słychać jak tryby zaszalały
leszczu - Sro Kwi 06, 2011 19:00
No jak tam bonus89, sprawy się toczą
bonus89 - Sro Kwi 06, 2011 19:17
coraz coraz lepiej, dziś już końcówka została zrobiona pod machą, czyli zmieniłem pasek klinowy i od wspomagania, na benzynie już zestrojony można powiedzieć, obroty tylko delikatnie i to czasem zafalują, dziwi mnie tylko jedno, że nie ma ssania, jak odpalam staje na poniżej lekko 1k rmp i stoi, elpidzi stroje tak metodą prób i błędów ale w next tygodniu jade bo bardzo ogarnięty koleś mi zestroi gazik, foty mogłem machnąć ale 3 razy mi za krótki pasek dawali i tyle się omęczyłem tym zciąganiem i zakładaniem że nie miałem sił już po tym skakaniu z kanału i z powrotem, jutro obfoce, tyle że nic specjalnego tak pon machą nie widać testy jakieś większe się nie odbyły jak narazie, licznika potrzebuje bo zepsułem swój, do benzyniaka 200 przed 98 rokiem, nawet do setki +/- nie moge złapać bo źle może wskazywać. jakoś pogoda się zacznie to troszke z innymi autami potestuje jego "MOC"
[ Dodano: Sro Kwi 06, 2011 20:17 ]
tyle że dół w porównaniu do 8V zyskał troszeczke tylko i nie wiem czy nie jest zasłaby przez ten wydech, musze tłumik zamiast obudowy kata wstawić i może się poprawi, za to obroty powyżej 4,5k to już killer sie zaczyna, jak tylko na nie wchodzi to zaraz baton na gębie
leszczu - Sro Kwi 06, 2011 19:27
bonus89 napisał/a: | tyle że dół w porównaniu do 8V zyskał troszeczke tylko i nie wiem czy nie jest zasłaby przez ten wydech, |
8V i 16V z dołu idą tak sama, ale już powyżej 5000obr/min 16V wciąga 8V.
bonus89 - Czw Kwi 07, 2011 10:52
jeśli idą identycznie to tu odczułem polepszenie też dołu tylko w porównaniu z polepszeniem góry to jest dość małe i myślałem że coś nie tak, a wydech i tak musze wstawić jakiś bo mi dowód zawinął i szukam czegoś na wymiar na allegro co by tłumiło mi jakoś
[ Dodano: Czw Kwi 07, 2011 11:52 ]
No więc wstawiam fotki, nic specjalnego nie widać na nich bo przecież na zewnątrz nic nie robiłem ale ewentualnie w celu potwierdzenia modów
No i coś o czym wcześniej nie wspominałem, cały układ mam teraz przelot, zamiast obudowy kata w następnym tygodniu wleci nie żadna strumiennica tylko przelotowy tłumik co by było troche ciszej a foto końcowego wydechu SuperSprint tyle że zostanie wysunięty jakieś 3 cm. bo za bardzo mi się schował:
Krzysi3k - Czw Kwi 07, 2011 11:20
No, no Ogień w tłoki teraz
Bumelant - Czw Kwi 07, 2011 11:25
No i very gut koniecznie doprowadz jeszcze do boxa rure - jak zdejmiesz ta lapaczke tak jak jest teraz, ze jest tylko dziura z obudowy to jest wyraznie gorzej u mnie i u Marcina bylo to samo - auto troche w gornym zakresie jak zarzynana krowa sie zachowywalo - generalnie nie warto zmieniac pojemnosci dolotu a pociagnac gdzies z za reflektora solidny kawalek rurki - ja sobie wykorzystalem jakas tam termiczna rurke z leroya za 14pln i jest git - natomiast wywalilem cala ta fabryczna lapaczke tak i owszem.
bonus89 - Czw Kwi 07, 2011 11:29
dokładnie łapaczka wywalona, rezonatora już brak, i będzie jeszcze robiony dolot, tylko zaspawam tą puszke od przodu tu gdzie ma seryjnie wlot, bo na kanale ładną przestrzeń widziałem pod tą puszką jak już nie ma rezonatora i rura szeroka będzie doprowadzona z pod puszki, równo pod filtrem powietrza do zaślepki halogenu tylko jakieś rury musze odnaleźć co by na stałę były i łatwo było zrobić na kolanku, wtedy wyjdzie mi tylko jeden zakręt o kącie +/- 120' więc nie powinno być dużo strat
Bumelant - Czw Kwi 07, 2011 11:30
Tak jest prosze Pana - jedynie sluszny kierunek. Pozdrawiam
leszczu - Czw Kwi 07, 2011 13:20
bonus89, czemu odwrotnie przepustnicę założyłeś A i jeszcze jedno. Dałeś tam jakaś uszczelkę między przepustnicą i kolektorem
[ Dodano: Czw Kwi 07, 2011 14:20 ]
Cytat: | - ja sobie wykorzystalem jakas tam termiczna rurke z leroya za 14pln i jest git - natomiast wywalilem cala ta fabryczna lapaczke tak i owszem. |
Byłaby możliwość żebyś pokazał to na fotce
bonus89 - Czw Kwi 07, 2011 13:23
leszczu19901 napisał/a: | bonus89, czemu odwrotnie przepustnicę założyłeś | Tak zakładając nie było rzeźby z linką i była plug&play i otworem ładnie się chowa do krokowca ale to tylko kosmetyczne sprawy, w jakim jest ułożeniu nie ma znaczenia
leszczu19901 napisał/a: | A i jeszcze jedno. Dałeś tam jakaś uszczelkę między przepustnicą i kolektorem | Przepustnica i ssak zostały zrównane idealnie do czoła ale delikatnie jeszcze dostały uszczelke w płynie przed złączeniem ';)
leszczu - Czw Kwi 07, 2011 13:25
bonus89 napisał/a: | Tak zakładając nie było rzeźby z linką |
Ja założyłem tak jak była oryginalna i nie miałem żadnego problemu z linka.
Cytat: | leszczu19901 napisał/a:
A i jeszcze jedno. Dałeś tam jakaś uszczelkę między przepustnicą i kolektorem
Przepustnica i ssak zostały zrównane idealnie do czoła ale delikatnie jeszcze dostały uszczelke w płynie przed złączeniem ';) |
No i dobrze, bo myślałem, że nic nie dałeś. Ja to dałem uszczelkę z takiego kartonu jak to kiedyś dawali i też jest w porządku.
Marrkus - Czw Kwi 07, 2011 18:48
Jakże po oczach walą te czerwone waldemary! Ja bym je wywalił w ch....e i kupił choćby magic jet a jeszcze lepiej wtryski pokroju matrix, hana..
bonus89 - Czw Kwi 07, 2011 21:24
Marrkus, wiem o tych wtryskach to zrobie w przyszłości bo te nie dają rady, i myśle że reduktor też do zmiany, tomasetto alaska na 8v dawał rade ale tutaj ewidentnie nie daje rady na wysokich obrotach, a wtryski prawdopodobnie wlecą OMVL
Kozik - Czw Kwi 07, 2011 21:36
bonus89 napisał/a: | , tomasetto alaska na 8v dawał rade ale tutaj ewidentnie nie daje rady na wysokich obrotach, | wal ciśnienie na 1,7 i da radę
Marrkus - Pią Kwi 08, 2011 19:44
bonus89 napisał/a: | a wtryski prawdopodobnie wlecą OMVL |
Zamienił stryjek .... wiadomo cena robi swoje ale zastanów się czy nie lepiej raz wydać więcej i mieć spokój (np kupując wtryski hana). A reduktor to lepiej wymienić niż kręcić ciśnieniem - bo jeszcze przy katowaniu zamrozisz
bonus89 - Sob Kwi 09, 2011 01:42
No i dziś pierwszy testowy bieg z mazdą 2.0 16V 626 115km która jak wiadomo momentu ma o wiele więcej niż mój 1.4 a masa właśna tylko 50kg więcej mazda. I ku mojemu mega zaskoczeniu, z rolki od 50 do 170 pół maski za mną mazda, kazdy bieg kończył sie tak samo, a z kreski nieznacznie więcej za mną Generalnie jestem mega zadowolony, auto jeszcze troche szaleje na jałowym, dolot nie zrobiony zupełnie, przedmuch 5cm za sondą lambda i na tym może stracić moc. Do tego obrotomierz się spsuł (no dobra ja zepsułem) i nie widząc obrotów na każdym biegu przetrzymywałem odcinke za długo, jak ogarne wydech sonde i dolot powinienem ją robić o minimum długość baton z mej twarzy nie schodził
[ Dodano: Sob Kwi 09, 2011 02:39 ]
ciekawe czy bym zjadł seryjnego 1.6?
[ Dodano: Sob Kwi 09, 2011 02:42 ]
i uprzedzam komentarze ludzi którzy mają zamiar napisać że to śmieszne, bo łatwo jest kupić takie 2 litry mocne i mieć więcej pod pedałem, ale mi większą przyjemność sprawia złojenie o ponad pół litra większego silnika skromnym 1.4
memphisto - Sob Kwi 09, 2011 09:25
bonus89, a z ciekawości tak pytam o co chodzi z twoim reduktorem? Czemu on niby nie daje rady teraz na wysokich obrotach ?
bonus89 napisał/a: | i myśle że reduktor też do zmiany, tomasetto alaska na 8v dawał rade ale tutaj ewidentnie nie daje rady na wysokich obrotach |
Co to znaczy i jak Ci się to objawiało, że autko nie dawało rady na wysokich obrotach na LPG ?
bonus89 - Sob Kwi 09, 2011 11:32
ciśnienie za niskie i wolniej się wkręca na obrotach wysokich na lpg, mniej ma siły, oczywiście da się jeździć ale jak się przełączy nagle na benzyne na wysokich to kick jest mocy
memphisto - Sob Kwi 09, 2011 13:01
bonus89 napisał/a: | ciśnienie za niskie i wolniej się wkręca na obrotach wysokich na lpg, mniej ma siły, oczywiście da się jeździć ale jak się przełączy nagle na benzyne na wysokich to kick jest mocy |
a to jak np w omedze 3.0 V6 na BP auto wkręca się superowo na obroty, a po zmianie na LPG traci ok 3 sekund do 100 to możliwe, że winny temu reduktor?
bonus89 - Sob Kwi 09, 2011 13:21
Cytat: | a to jak np w omedze 3.0 V6 na BP auto wkręca się superowo na obroty, a po zmianie na LPG traci ok 3 sekund do 100 to możliwe, że winny temu reduktor? | Zawsze auto będzie na LPG traciło zakładając zwykła instalacje dla "Kowalskiego" można robić konkret instalacje ale to kosztuje ze 2x tyle co zwykła sekwa żeby to chulało cacy, ja wiem że na lpg nie będzie jak na PB ale poprostu jest mocno za mało widać że wina ciśnienia bo na niskich pb i lpg mniej więcej tak samo ciśnie
Kozik - Sob Kwi 09, 2011 13:27
bonus89, sprobuj cisnienie podniesc, mi przy 1.4 16V tylko przy minusowych temperaturach brakowalo, w sensie takim ze zalewalo silnik. a co do 0stopni i wyzszych nie bylo wiekszych problemow. nie mowie ze to jest genialne rozwiazanie ale daje rade. jak ci walna wtryski to wtedy powymieniasz i parownik i wtryski
Powiem Ci ze ja w tym momenicie w VVC mam 2xAlaska i listwa taurusa zasilana z dwoch stron tymi alaskami. Co do poprzedniego setupu w 1.4 to mialem 1 alaske z podniesionym cisnieniem ale listwa wtryskowa byla zasilana rowniez z dwoch stron, wtedy bylo super.
bonus89 - Sob Kwi 09, 2011 14:44
Narazie gaz odstawiam poprostu wyreguluje tyle ile sie da i nie będę w niego pakował, nie szarpie nie gaśnie tylko poprostu ma mniej mocy a gaz mam na ekonomike a pb jak chce szybciej teraz zabieram się za zawias i felunek
Markzo - Sob Kwi 09, 2011 23:51
dawaj filma jak to śmiga, chyba CI całkiem żwawe 1.4 wyszło gratsy!
bonus89 - Nie Kwi 10, 2011 07:27
filmik dam jak licznik będzie działał żałuje mocno że nie nagrałem jak z mazdą latałem
leszczu - Czw Kwi 28, 2011 15:22
Coś temat zamilkł.
bonus89 - Czw Kwi 28, 2011 15:35
a fakt filmik miał być napisałem właśnie w innym temacie że problem miałem cały czas z obrotami i przedwczoraj czujnik położenia przepustnicy przełożyłem z oryginalnej do polonezowskiej, łatwo nie było 2 godziny rzeźby wycinania wyginania ale jest na ładzie, od razu po założeniu obroty idealnie trzymał i przestał palić 18l/100 zaraz zabieram się jeszcze za kosmetyke bo kilka mm brakuje żeby czujnik do końca się przekręcał i full mocy jeszcze nie ma po za tym nie kupiłem jeszcze tego tłumika i mam przedmuch odrazu za sondą lambda tylko troche to poczeka bo felgi zakupione a jutro lądują na aucie wraz z nowymi gumami
[ Dodano: Czw Kwi 28, 2011 16:35 ]
A, i przez ten czas stawałem z roverem kanciakiem GTI z hondowskim 1.6 125km i dostałem z kreski do 140 o pół auta
leszczu - Czw Kwi 28, 2011 15:44
bonus89 napisał/a: | felgi zakupione a jutro lądują na aucie wraz z nowymi gumami
|
Kiedy się pochwalisz
bonus89 - Czw Kwi 28, 2011 17:13
jak założe sesyjka będzie, ale narazie w ori kolorze zostają a już niedługo w takata green tylko z gruboziarnistą perłą . A felunek to ori 16' z BRMa
[ Dodano: Czw Kwi 28, 2011 18:13 ]
tu jest ten kolorek w perle tylko jakieś małe ziarno u mnie ma być spore, takie cukierkowe.
leszczu - Czw Kwi 28, 2011 17:14
bonus89 napisał/a: | A felunek to ori 16' z BRMa
|
Bardzo ładne felgi. Gdzie dorwałeś
bonus89 - Czw Kwi 28, 2011 17:18
Właśnie śmieszny temat leszczu gadałem z pływakiem kzrem i kimś jeszcze chyba jugolem na sb i miałem kupić 15' aukcja już była w zakładkach miałem wcisnąć kup teraz a oni ostro mnie na 16' namawiali, no to wszedłem w 16 w allegro i przeglądam sobie a tu dopiero rozpoczęta aukcja BRMkowych w stanie ideolo, tylko na jednej malutkie ryski na rancie, a aukcja za 500zł komplet no to 2 minuty zastanowienia i zamówiłem przyszły do mnie i sprawdziłem na wyważarce i prościutkie
leszczu - Czw Kwi 28, 2011 17:23
O to niezły farciarz z ciebie.
bonus89 - Pią Kwi 29, 2011 19:34 Temat postu: I jak panowie i panie?? :D Jak dla mnie rwie suty ale wiadomo każdy chwali swoje będą przemalowane w takata green gruboziarnistą perłe, ale narazie wygląda to tak:
Porządne fotki ogarne niedługo jak narazie tylko kalkulatorem i to jeszcze po zmroku delikatnym i tak wyszło
[ Dodano: Pią Kwi 29, 2011 20:34 ]
i jeszcze małe sprawdzanie zrobiłem bo wydawało mi się że te 16' są dużo lżejsze i waga borbetów starych z oponą 175/65 14 wychodziła 14,9kg a waga tych 16 z profilem 195/40 to 12,9kg. Od początku jak je do rąk wziąłem jakieś strasznie lekkie mi się felgi wydawały
leszczu - Pią Kwi 29, 2011 19:39
bonus89 napisał/a: | będą przemalowane w takata green gruboziarnistą perłe, |
Nie rób tego Teraz super wygląda.
bonus89 - Pią Kwi 29, 2011 19:53
leszczu19901, takata green mi się marzy od momentu jak tylko pierwszą taką fele zobaczyłem i to będzie zrobione na 100% bo mam takie uchybienie już w głowie że tak ma być
Dildo - Pią Kwi 29, 2011 21:19
No fajnie fajnie ale pomyśl też o ujednoliceniu odcienia lakieru nadwozia.
Krzysi3k - Pią Kwi 29, 2011 22:11
Wal na zielono, żeby nudy nie było
racek - Sob Kwi 30, 2011 09:34
no kontrast mzoe byc ciekawy.Robiles vt jak to bedzie wygladac??
bonus89 - Sob Kwi 30, 2011 12:33
Fotki z prawdziwego zdarzenia może opracuje jutro z kumplem a teraz na szybkości z cyfraka
[ Dodano: Sob Kwi 30, 2011 13:33 ]
I mały VT na życzenie Wiadomo że nie oddaje to rzeczywistości i kolor jakiś nie taki ale mniej więcej:
racek - Sob Kwi 30, 2011 13:26
bonus89, jest konkret idizesz w dobrym kierunku lustereczka od 25 by ladnie sie prezentowaly i przedni zderzak na gladko pozdro i wytrwalosci w dalszych modach
pistolet - Sob Kwi 30, 2011 13:26
Bębny i zaciski zostają czerwone? Czy malujesz na jakiś inny kolor?
bonus89 - Sob Kwi 30, 2011 15:39
pistolet napisał/a: | Bębny i zaciski zostają czerwone? Czy malujesz na jakiś inny kolor? | bębnów nie mam, z tyłu tarcze i zaciski i przód, w poniedziałek będą malowane na oczojebny zielony co by się gryzł z przyszłym kolorem felg. Lusterek z 25 nie wsadze bo każdy to robi zderzak by się przydał na gładko i będę coś o tym myślał ale to w dalekiej przyszłości. Ciesze sie z 2setki i nie chce jej zbyt upodabniać do innego modelu bo w tym setupie jaki jest teraz mi podchodzi
Raptile - Sob Kwi 30, 2011 20:15
bonus89, do mojego pasowały by w sam raz
xtek - Sob Kwi 30, 2011 23:04
Dildo napisał/a: | No fajnie fajnie ale pomyśl też o ujednoliceniu odcienia lakieru nadwozia. |
Haha, wlasnie o tym samym mialem napisac
bonus89 - Nie Maj 01, 2011 00:05
w nadwoziu różnią się tylko drzwi kierowcy bo były lakierowane przez rysę, i może wrażenie sprawiać że więcej elementów się różni ale tylko drzwi są ciemniejsze.
leszczu - Nie Maj 01, 2011 11:06
bonus89 napisał/a: | leszczu19901, takata green mi się marzy od momentu jak tylko pierwszą taką fele zobaczyłem i to będzie zrobione na 100% bo mam takie uchybienie już w głowie że tak ma być |
Ok. Jakoś to przeżyję.
Nowal - Nie Maj 01, 2011 12:00
bonus89, bardzo ładnie wygląd na tych felgach, zostaw je w takim kolorze bo ta zieleń to mi osobiście nie pasuje
Markzo - Nie Maj 01, 2011 12:29
kozak! super, ze nie robisz z niego zr'a, bardzo mi się widzi, a na tych zielonych felgach to juz totalny krejzol bedzie, tak 3mac!
dobryziom - Pon Maj 02, 2011 10:05
zielony kolor felg ala TAKATA bardzo fajny ale nie do takiego wzoru jak na mój gust... poszukał bym jakiś felg bardziej w japo0ńskim stylu...
bonus89 - Pon Maj 02, 2011 10:49
szukałem czegoś takiego najpierw ale żeby to naprawde wyglądało na coś porządnego japońskiego to praktycznie tylko rays, 1,5k jakieś podobne wzory a widziałem kiedyś foto podobnej felgi do tej z BRMa też 6 ramiennej i pozaokrąglanej w s14a pomalowanej własnie w takata perłe i bardzo mi się spodobało. Ale rozumiem Ciebie dlatego szukałem coś bardziej japońskiego na początku
dobryziom - Pon Maj 02, 2011 11:28
musze poszukac bo są dwa modele niemieckich firm chyba borbeta bardzo zblizonych stylistyka do RAYS czy VOLK i mozna dostac to w dobrych cenach oczywiscie nie beda kute ani bardzo lekkie a wygladowo super
longer86 - Pon Maj 02, 2011 11:36
coś np w ten deseń wyglądało by ekstra w takim kolorze: http://www.rotawheels.com/wheels.asp?wheelid=81
dobryziom - Pon Maj 02, 2011 11:47
ja tam Roty nie lubie nie jest to klasyczny JDM bo jadą na wzorach innych ta to wzor ala VOLK z posta wyzej... a cenow Rota tania nie jest...
longer86 - Pon Maj 02, 2011 12:11
no fakt tanio to niby nie wypada, ale z tego co wiem jest ceniona za jakość... mniejsza z tym chodziło mniej więcej o wzór. marka nie istotna
dobryziom - Pon Maj 02, 2011 12:18
longer86 napisał/a: | no fakt tanio to niby nie wypada, ale z tego co wiem jest ceniona za jakość... mniejsza z tym chodziło mniej więcej o wzór. marka nie istotna |
rozpoznawalna na pewno jest czy ceniona duzo osob mysli ze to stara japonska firma a tak na prawde taka jak pisałem wyblili sie na kopiowaniu starych JDM'owych wzorów firm z tradycjami jak VOLK, ADVAN, ENKEI, WORK, MUGEN, KOSEI... co do jakości faktycznie daja rade chociaz do wyzej wymienionych jeszcze im brakuje
camaro17 - Pon Maj 02, 2011 19:05
Może coś w ten deseń
pistolet - Pon Maj 02, 2011 19:12
Moim zdaniem za jasne trochę
Krzysi3k - Pon Maj 02, 2011 19:28
Moim zdaniem bomba
bonus89 - Pon Maj 02, 2011 19:49
moim też, na taki oczojebny miałem ochotę kiedyś i to dokładnie taki sam, dopuki takaty w perle nie zobaczyłem na żywca
Oskar - Pon Maj 02, 2011 20:37
Moim zdaniem REWELACJA.
dobryziom - Wto Maj 03, 2011 12:53
moim też rewelka i ta biała buda szał !@!$#
kasjopea - Wto Maj 03, 2011 12:59
dobryziom, szał czego?
Pływak - Wto Maj 03, 2011 13:10
Robi robotę ten ZR. Właśnie taki oczojebny kolor wygląda kozacko na białym lub czarnym aucie
dobryziom - Wto Maj 03, 2011 13:40
kasjopea napisał/a: | dobryziom, szał czego? |
teraz już nie wiem czego
bonus89 - Wto Maj 03, 2011 16:44
oj tam oj tam na srebrnym też będzie elegaaancko stickerbombe w czarnozielonej kolorystyce zrobie i jakoś to będzie
radomraptile - Wto Maj 03, 2011 17:23
mozna malowac powinno byc git , najwyzej sie przemaluje ..
Kozik - Wto Maj 03, 2011 19:04
też kiedyś miałem podobne zapędy
były różowe ale ten różowy oczotegowny kolor szybko blakł
młody wtedy byłem
radomraptile - Wto Maj 03, 2011 20:48
a nie myslales nad czyms takim?
kasjopea - Wto Maj 03, 2011 21:11
O fuj .
bonus89 - Wto Maj 03, 2011 22:31
złoty jest zarezerwowany dla subaru i nie chce bezcześcić tego koloru moturem 1.4 po za tym jak wspomniała kasjo... FUJ
leszczu - Sro Maj 04, 2011 10:48
radomraptile napisał/a: | a nie myslales nad czyms takim? |
Już lepiej na zielono.
wlodi893 - Czw Maj 05, 2011 16:27
Popieram! Zielony i moim skromnym zdaniem zacnie sie prezentuje Także działaj, i czekam na efekty!
Tomi - Czw Maj 05, 2011 21:35
bonus89 napisał/a: | Właśnie śmieszny temat leszczu gadałem z pływakiem kzrem i kimś jeszcze chyba jugolem na sb i miałem kupić 15' aukcja już była w zakładkach miałem wcisnąć kup teraz a oni ostro mnie na 16' namawiali, no to wszedłem w 16 w allegro i przeglądam sobie a tu dopiero rozpoczęta aukcja BRMkowych w stanie ideolo, tylko na jednej malutkie ryski na rancie, a aukcja za 500zł komplet no to 2 minuty zastanowienia i zamówiłem przyszły do mnie i sprawdziłem na wyważarce i prościutkie |
Tylko jak zmienisz felgi i opony, to uważaj z szybkimi startami na asfalcie w ciepłe dni... abyś skrzyni biegów na ulicy nie zostawił.
bonus89 - Pią Maj 06, 2011 18:22
Tomi, jedną skrzynie już zajechałem na 175 szerokości, różnicówka na ulice się rozsypała na tych oponach już uważam, nie strzelam ze sprzęgła gdzie nie trzeba
Tomi - Pią Maj 06, 2011 19:49
No właśnie. R65 nie jest stworzona do takich rzeczy i pierwsze co się poddaje, to obudowa skrzyni przy mechanizmie różnicowym
marcinmarcin - Sob Maj 07, 2011 15:20
bonus89 napisał/a: | a aukcja za 500zł komplet | nieźle z chęcią bym takie na zimówki przytulił...
bonus89 - Sro Maj 11, 2011 21:22
no więc jak obiecałem kilka cywilizowanych fot:
Markzo - Sro Maj 11, 2011 21:24
najs! słit! fantastik !
bonus89 - Sro Maj 11, 2011 21:29
przy okazji gruntownego czyszczenia przekonałem się w jak fatalnym stanie mam lakier, musze zacząć zbierać konkretne środki i zrobić polerkę
imejdz - Sro Maj 11, 2011 22:24
bardzo bardzo fajnie się prezentuje ta felga jest cudna:) Zawsze mi się podobały postojówki w pomarańczowych kloszach kierunkowskazów Chyba u siebie zrobię taką modyfikacje. Tylko gdzieś słyszałem że to nie do końca legalne..
bonus89 - Sro Maj 11, 2011 22:27
imejdz, to nie postojówki trzeba było jakiś akcencik i foty strzelane były na awaryjnych ta akurat nie trafiona troche bo ładniej wyglądały jak przygasały, taki lekki pomarańcz był a tu świeci dość mocno
imejdz - Sro Maj 11, 2011 22:43
no domyślam się że awaryjne ale ten motyw mi podsunął taką wizje Fakt taki lekki akcencik pomarańczy w kloszach przednich kierunków jest cacy dlatego chciałbym przenieść żarówki postojówek w klosze kierunków może być ciekawy efekt:)) Ogólnie idziesz w dobrą stronę z modyfikacjami, ze smakiem tak jak lubię felga+gleba, drobne prawie niezauważalne modyfikacje które jednak w ogólnym widoku są zgrane i piękne. To jest to
Pływak - Sro Maj 11, 2011 22:54
bonus89 napisał/a: | przy okazji gruntownego czyszczenia przekonałem się w jak fatalnym stanie mam lakier, musze zacząć zbierać konkretne środki i zrobić polerkę |
Sama korektę najlepiej zrobić systemem 3M i później odpowiednio dbać o lakier
dziadekc1 - Czw Maj 12, 2011 13:55
imejdz napisał/a: | Chyba u siebie zrobię taką modyfikacje. Tylko gdzieś słyszałem że to nie do końca legalne.. |
kumpel z civic clubu ma zamontowane ambery. efekt zajebiaszczy ale od policji nie moze sie opedzic... on zamontowal sobie zarowke z oprawka dwuwloknowa i na jeden obwod ma podpiety kierunek a na drugi zasilanie z wylacznikiem w kabinie... wiec zawsze gdy go capna to on wylacza swiatla i ambery jak policja prosi o wlaczenie swiatel juz nie ma;) ten myk udal mu sie juz nie jednokrotnie... ale jak wszystko i kiedys go dorwa... narazie mu sie udaje
bonus89 - Czw Maj 19, 2011 19:36
nie wiem czy wiecie, ale dziś zdemontowując górną część puszki filtru powietrza zauważyłem że jest tam wsadzona fabrycznie zwężka ma ona ponad 40mm dziś ją zdemontowałem i kolosalna różnica nie widziałem tego wcześniej, a wystarczy wyłamać kawałek plastiku który ją trzyma i wychodzi kawałek rurki ze zwężką, po jej wyciągnięciu średnica powiększa się do blisko 60mm
leszczu - Pią Maj 20, 2011 12:15
bonus89, Możesz pokazać to na fotce ,bo chcę się upewnić, czy cię dobrze zrozumiałem.
bonus89 - Pią Maj 20, 2011 13:02
mam tylko kalkulator do fot w tym momencie chodzi o miejsce gdzie w górnej części puszki nakłada się gumową złączke, trzeba ją zdjąć i na siłe wyciągnąć tak dość luźnie siedzącą tam na zatrzaskach rurke
leszczu - Pią Maj 20, 2011 13:15
Chodzi ci o wyjecie tej rury która tu siedzi
bonus89 - Pią Maj 20, 2011 13:22
dokładnie to masz to ogarnięte, ale warto wspomnieć bo ja nie wiedziałem i wszystkie średnice powiększyłem a dopiero teraz po wyjęciu mam efekt najlepszy
leszczu - Pią Maj 20, 2011 13:27
Znaczy nie wyjąłem tej rurki u siebie, ale miałem zamiar zrobić taki mod, bo podpatrzyłem to na forum angielskim, ale nie myślałem, że będzie miało to taki efekt.
bonus89 - Pią Maj 20, 2011 13:44
no bo skoro przepustnice masz większą a przed samą przepustnice zwężka na 40+ mm to właściwie nic nie da powiększenie przepustnicy bo będzie dalej przez te 40mm ssać u mnie odczułem chyba nagle zmiane przepustnicy i dolotu po wywaleniu tego
imejdz - Pią Maj 20, 2011 13:54
chodzi o tą rure? mówicie że pozbycie się jej tak dużo daje?
leszczu - Pią Maj 20, 2011 14:06
Tak imejdz, chodzi o wywalenie tej rury.
Cytat: | u mnie odczułem chyba nagle zmiane przepustnicy i dolotu po wywaleniu tego |
No kurde idę zaraz wywalić tą rurkę.
Jeszcze myślę, aby zamiast tej gumowej rurki co idzie od przepustnicy do filtra powietrza wstawić coś innego. Jak myślicie
greg-si - Pią Maj 20, 2011 14:14
leszczu napisał/a: | Jeszcze myślę, aby zamiast tej gumowej rurki co idzie od przepustnicy do filtra powietrza wstawić coś innego. Jak myślicie |
Swego czasu o tym myślałem ale niestety dostać coś czarnego o takich parametrach by pasowała jest niemożliwe.
bonus89 - Pią Maj 20, 2011 14:15
ja o tym leszczu dawno myślałem silikonowe kolanko tam większej średnicy dam. imejdz, jeśli masz seryjny dolot to wątpie żeby to dało, ale jak ja zmieniłem przepustnice i zrobiłem dolot większej średnicy to tylko w tym miejscu miałem zwężkę i tamte mody ni jak się miały
leszczu - Pią Maj 20, 2011 14:31
bonus89, a skąd doprowadziłeś dolot
bonus89 - Pią Maj 20, 2011 15:38
wlot jest pod samą puszką a stara dziura załatana, dolot na kolanku 120' z za zderzaka, oczywiście musiałem pokaleczyć pas przedni delikatnie obok chłodnic aby rura weszła
leszczu - Pią Maj 20, 2011 15:46
Fajnie by było jakbyś kiedyś porobił foty tego dolotu.
bonus89 - Pią Maj 20, 2011 15:51
no jak mam znowu problem z aparatem, a kalkulatorem wiesz jak wychodzą... miałem nagrać dźwięk wydechu, dolotu z zewnątrz to i wtedy popracuje nad zdjęciami dolotu ale wiesz że mi to troche zajmuje a jak po zmroku będę wydech nagrywał to i efekty świetlne ze strzałów będą
leszczu - Pią Maj 20, 2011 15:56
bonus89 napisał/a: | a kalkulatorem wiesz jak wychodzą... |
A to zależy jaki kalkulator.
bonus89 napisał/a: | ale wiesz że mi to troche zajmuje |
Jasne, nie ma sprawy. Poczekam.
bonus89 - Sob Maj 21, 2011 09:55
Każdy element miałem ładny aż do wczoraj.... Jakaś !@!$# wjechała mi w błotnik ostro go kalecząć i felge mi pozdzierała tak konkretnie . Oczywiście uciekł ktoś a na moim błotniku czerwony lakier zostawił .....
Może uda mi się to narazie jakoś wypchnąć bez inwazyjnie ale czeka mnie i tak kupno błotnika i malowanko.... do tego felga........
Krzysi3k - Sob Maj 21, 2011 09:58
Dla mnie to jest chore, ja bym zostawił nr telefonu... 10% zniżek spadnie, a przynajmniej Ty kase dostaniesz...
bonus89 - Sob Maj 21, 2011 10:37
myśle jeszcze że może wypchne tylko go jakoś aby miał kształt i stickerbomba wylonduje na całym... W końcu dzwon podstawą tuningu
Krzysi3k - Sob Maj 21, 2011 10:46
http://www.spryciarze.pl/...-karoserii-auta
kzrr - Sob Maj 21, 2011 12:37
Krzysi3k, widziałem to już kiedyś. Ciekawe czy ktoś testował to na swoim
TrAViShOn - Sob Maj 21, 2011 14:04
Krzysi3k, ciekawy patent z tą różnicą temperatur...
Ciekawi mnie tylko, czy taki spray z CO można kupi i gdzie szukać
Ewentualnie czy jakowyś substytut nadałby się...
bonus89 - Sob Maj 21, 2011 16:35
TrAViShOn, robiłem to kiedyś na aucie brata a potem kumpla i działa ale nie na takie coś jak u mnie, bo głęboka rysa zrobiła wgięcia, to da się kupić i u nas nazywa się poprostu powietrze w sprayu takie jak do czyszczenia komputerowych rzeczy
Krzysi3k - Sob Maj 21, 2011 16:36
Ale nie ma być sprężone powietrze, tylko CO2
bonus89 - Sob Maj 21, 2011 16:44
ale mi sprężonym działało ale na małej wgniotce od kolana, bez rysy. Błotnik wyklepałem tak na farta, żeby tylko mniej więcej kształtu nabrał, ale wiadomo błotnik to prosty element i nie jest dość drogi. Felga mnie boli najbardziej
Krzysi3k - Sob Maj 21, 2011 17:01
Ale CO2 ma niższą temperature, a to właśnie chodzi o różnice temperatur
Harry - Sob Maj 21, 2011 17:16
no kupuje się sprężone powietrze z możliwością sprawdzania elektroniki, gdy trzymasz normalnie pojemnik to lecii powietrze, ale gdy go odwrócisz "do gory nogami" to leci ciecz o temp. ok. -40*C, tzn. miejsce schłodzone ma miej więcej taką temp. tak w skrócie
Krzysi3k - Sob Maj 21, 2011 17:23
No właśnie, a odwrócone CO2 ma temp. prawie -80 stopni C, więc różnica jest... Na sprężonym powietrzu podobno efekt mizerny...
greg-si - Sob Maj 21, 2011 17:49
Próbowałem coś takiego zrobić na podobnym wgnieceniu ciekłym azotem trochę wyszło ale rewelacji nie ma. Błotnik to kawał blachy i to jest pierdoła. Gorzej z felgą
Tomi - Sob Maj 21, 2011 18:49
bonus89 napisał/a: | myśle jeszcze że może wypchne tylko go jakoś aby miał kształt i stickerbomba wylonduje na całym... W końcu dzwon podstawą tuningu |
Darował bym sobie naprawę tego blotnika. Poszukaj w kolorze od anglika. Naprawa będzie Cię kosztowała 50-100 zł. Gdyby to był tylny, to trzeba by coś kombinować. Przedni tylko odkręcasz kilka śrub.
bonus89 - Sob Maj 21, 2011 19:36
no już wyklepałem go tak troszke, ale konieczna jest zmiana to na 100% i już takowy mam na oku, czekam tylko na foto Jak będzie stan lakieru na nim zadowalający to zostanie jak jest, a jeśli jakieś ryski itp. to stickerbombem zostanie potraktowany przed założeniem. Ale tak jak pisze Greg. Felga mnie najbardziej boli bo wiem że przez dłuższy czas funduszu na lakierowanie ich nie wytrzaskam
martens - Sob Maj 21, 2011 19:43
bonus89, potwierdzam slowa Tomiego - kupuj uzywke w kolorze - ja tak podmienilam prawie sladu nie ma (jest tego towaru pod dostatkiem i calkiem ladne). Podjedz do Autoswiata - pewnie cos znajda. Po lakierowaniu bedzie duza roznica.
edit:
nigdy nie zrozumiem tego jak mozna sp...ć po stuknieci kogos. Zawsze bede tepic takie zachowania niezaleznie od tego czy bede musiala potem swiadkowac czy nie
leszczu - Nie Maj 22, 2011 11:37
bonus89 napisał/a: | Każdy element miałem ładny aż do wczoraj.... Jakaś *%$#* wjechała mi w błotnik ostro go kalecząć i felge mi pozdzierała tak konkretnie . Oczywiście uciekł ktoś a na moim błotniku czerwony lakier zostawił .....
Może uda mi się to narazie jakoś wypchnąć bez inwazyjnie ale czeka mnie i tak kupno błotnika i malowanko.... do tego felga........
Obrazek
Obrazek |
Jakie chamstwo . Ale tak jak piszesz, szkoda najbardziej felgi, bo błotnik to nie problem wymienić.
Tomi - Nie Maj 22, 2011 12:09
leszczu napisał/a: |
Jakie chamstwo . Ale tak jak piszesz, szkoda najbardziej felgi, bo błotnik to nie problem wymienić. |
A ja bym się martwił, czy za chwilę nie okaże się, że do wymiany jest łożysko (n.p. razem z flanszą, czyli cała piasta), zwrotnica i n.p. skrzynia biegów, bo przez koło, półoś też dostała.
teraz jest o.k. ale jak łożysko dostało, to w ciągu miesiąca może zacząć huczeć.
Dlatego zwrócił bym uwagę na każdy nowy szum, hałas i wibracje, które się pojawią w najbliższym czasie...
... i podjedź sprawdź geometrię, bo może Cie to kosztować wymianą opon za niedługo.
bonus89 - Nie Maj 22, 2011 12:33
nie, aż takie mocne uderzenie nie było, felga jest poprostu porysowana na jednym ramieniu i zdarty lakier z rantu. Geometrie mam rozsypaną po ostatnim wpadnięciu w nieoznakowane dziury przy remoncie, ale sprawa jest już praktycznie u ubezpieczyciela i niedługo będzie u mnie rzeczoznawca, chodź na przeglądzie powedzieli że podłóżnica mogła mi się skrócić Ale nic pewnego, wszystko będzie zmienione bezgotówkowo, pewnie od wahaczy zaczną a na drążkach skończą. A żadnego hałasu nie był bym w stanie usłyszeć Ledwie sub się przebija przez ten wydech
leszczu - Pon Maj 23, 2011 13:36
bonus89, u ciebie też przy przyspieszaniu tak warczy jak przy stożku, po wyjęciu tej rurki z obudowy filtra
I z moich pierwszych testów po wyjęciu tej rurki, roverek jakby tak lepiej się zbiera.
bonus89 - Pon Maj 23, 2011 16:07
dokładnie, mi wszystko psuła zwężka bo cały dolot był już inny. A warczenia u mnie nie da się usłyszeć jak już pisałem, sub się przebija jedynie przez głośność tego wydechu
Jago - Wto Maj 24, 2011 19:12
Też wywaliłem tą zwężkę i tak jakby ciut lepiej pasuje jeszcze doprowadzić mu zimne powietrze ale czy to ma sens?
bonus89 - Wto Maj 24, 2011 19:18
Jago, większy niż wywalenie zwężki ale tylko jeśli zrobi się to dobrze
leszczu - Sro Maj 25, 2011 10:31
Jago napisał/a: | pasuje jeszcze doprowadzić mu zimne powietrze ale czy to ma sens? |
Pewnie, że jest. Masz już może jakiś pomysł skąd doprowadzić te zimne powietrze
bonus89 - Sro Maj 25, 2011 12:01
ale jest jedyna słuszna droga na dolot, jeśli ma coś dać, ja to sprawdziłem, bumelant sprawdził....
leszczu - Sro Maj 25, 2011 12:05
bonus89 napisał/a: | ale jest jedyna słuszna droga na dolot, jeśli ma coś dać, ja to sprawdziłem, bumelant sprawdził.... |
Ale jakoś mi się nie widzi wycinać coś w pasie przednim.
bonus89 - Sro Maj 25, 2011 12:08
leszczu, ale to tylko kosmetyczne powiększenie dziury jeśli ma coś dać to trzeba tak zrobić, jeśli nic to nie ma sensu ruszać seryjnego, napewno wywalenie rezonatora i zrobienie byle jak pogorszy serie. Pamiętaj albo grubo albo wcale
Nie wiem jak to jest w wersjach bez klimy, może łatwiej się przebić do zderzaka i nie trzeba ciąć, u mnie trzeba było
leszczu - Sro Maj 25, 2011 12:11
Ty miałeś wcześniej 16V
bonus89 - Sro Maj 25, 2011 12:13
opisane masz w temacie wszystko wcześniej był taki jak Twój
leszczu - Sro Maj 25, 2011 12:15
bonus89 napisał/a: | niee opisane masz w temacie wszystko wcześniej był taki jak Twój |
A kurde zapomniałem.
Chłodnicy rozumiem nie ruszałeś
bonus89 - Sro Maj 25, 2011 12:21
chłodnica na miejscu, brakowało mi tak poprostu ze 4cm żeby rura przeszła, i zrobiłem takie wcięcie
leszczu - Sro Maj 25, 2011 12:22
Kurde jak żeś ty to tam zmieścił, nie mam pojęcia.
Ja to jak patrzyłem u siebie to normalnie chłodnica jest prawie na styk z pasem przednim w tym miejscu.
bonus89 - Sro Maj 25, 2011 15:02
jak zdejmiesz zderzak to Ci się wszystko rozjaśni, bo jest troszeczke miejsca pod tą czarną blachą do której jest chłodnica przymocowana
leszczu - Czw Maj 26, 2011 10:25
bonus89, kurde poka na tym zdjęciu skąd wychodzi ten dolot, bo ja albo ślepy, albo się nie rozumiemy.
bonus89 - Czw Maj 26, 2011 17:59
leszczu, o szit jak ty masz jakoś inaczej chłodnice zamontowaną ja mam po bokach blachy z jednej i drugiej strony które je trzymają do pasa....
Ale u mnie rura wychodzi tędy gdzie zaznaczyłem:
leszczu - Pią Maj 27, 2011 10:31
No właśnie, bo ja cały czas się zastanawiałem jak tą rurę zmieściłeś.
Harry - Nie Maj 29, 2011 21:44
wywaliłem dzisiaj ta rurke z puszki , albo naprawdę lepiej sie zbiera, albo psychika,że coś zmieniłem
Jago - Nie Maj 29, 2011 23:06
Też myślałem w tamtym miejscu doprowadzić zimne powietrze
A w tamtym miejscu co jest narysowane nie będzie wody łapać?
bonus89 - Wto Lip 26, 2011 12:51
Jako że tak jakoś się nudziłem to przeczyściłem krokowca bo mi się obroty zwieszszały i falowały i nagrałem mały filmik z bardzo spokojnym startem (na LPG, zwykłym ciśnieniu tomasetto alasca i na zwykłych waldkach), benzyna odpala się dopiero od 6k RPM, bo asfalt nagrzany a z tymi laczkami się skrzynia zbyt nie przyjaźni Przy okazji troszkę dźwięku uchwycił telefon jak depnąłem mu, szkoda że tak jakość dźwięku zniekształca bo ja się kocham w tym dźwięku
http://www.youtube.com/embed/-oIdTBTOpa4
Krzysi3k - Wto Lip 26, 2011 12:58
bonus89, jak Ci padnie skrzynia to wrzucaj PG1 i się nie baw
bonus89 - Wto Lip 26, 2011 13:01
właśnie nie przemyślałem tego wcześniej ale padła mi zanim założyłem tą drugą głowice, a sanki zmieniałem wcześniej i wsadziłem od diesla z grubszym stabilizatorem (dużo mniej się kładzie w zakrętach) a tam już gotowe fabryczne mocowanie mam na PG1 i musiałem dorobić na R65. Jeśli by (chociaż wolał bym nie) stało się coś tej R65 to napewno spróbuje spiąć to na PG1, i sprzęgiełko z PG1 i miał bym wkońcu przynajmniej ten problem raz na zawsze rozwiązany. 31 jade na tor pierwszy raz w tym setupie to czasy porównam czy to wszystko miało sens
Markzo - Wto Lip 26, 2011 17:35
ładnie gada i niezle sie odpycha jak na 1.4, zacnie!
leszczu - Wto Lip 26, 2011 17:38
Ładnie burczy.
bonus89 - Sob Lip 30, 2011 15:56
sklece jeszcze jakiś filmik dzisiaj, wywaliłem cały tył, kanapy suba, obicia i prowadzenie się kolosalnie poprawiło, z dołu go tak łatwo ciągnie aż przyjemnie zero zamuły
Markzo - Sob Lip 30, 2011 19:21
pisales kiedys, ze nie masz kata. Niedlugo bede na hamowni to dam znac jaka jest roznica miedzy wydech przelotowym z katem i bez niego, moze tez bedzie trzeba go dprezyc
Raptile - Czw Wrz 15, 2011 15:34
Bonusik a co to
Kozik - Czw Wrz 15, 2011 19:11
Markzo napisał/a: | pisales kiedys, ze nie masz kata. Niedlugo bede na hamowni to dam znac jaka jest roznica miedzy wydech przelotowym z katem i bez niego, moze tez bedzie trzeba go dprezyc |
no i z katem jest lepiej
bonus89 - Pon Lut 18, 2013 11:09
Raptile napisał/a: | Bonusik a co to |
Nowy mod który niedługo zostanie zastąpiony błotnikiem w kolorze, chodź teraz to inaczej wygląda
Generalnie dawno nie było pisane auto z powodzeniem klepało wiejskie bumki do póki nie dowiedziałem się że to 150 kunioqw gufno ma tylko 9,96 do setki, więc żadne osiągnięcie. Jedyne bęcki które otrzymałem do 170km/h od kreski to mazda 323F sportif 130+ kunia o długość z mocniejszym się nie mierze bo bądź co bądź to zawsze będzie łan point for. Teraz auto jest na sprzedaż stoi nadal na nie do zaebania cosmach 16' z BRMa i lepszych oponach od badziewia T1R czy Pzero Nero. Zalewane wciąż olejem któremu zaufałem,
5W50 mobila i od max do min, po 8tys. km. bez dolewek. Niestety czas toru lublin jest mocno ograniczony z październikiem tego roku przez mohery których atrakcją jest w niedziele przejść się z dziećmi po supermarkecie niż pozwolić rozwijać pasje innym, z tego powodu planuję roverka zamienić na coś co bardziej nadaje się na torową chłostę. Niedługo na allegro a w najbliższej przyszłości mam nadzieję będzie cieszył kolejnego właściciela.
[ Dodano: Pon Lut 18, 2013 11:09 ]
|
|