Zobacz temat - [R75] Wahacze przednie - regeneracja
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Wahacze przednie - regeneracja

tupack997 - Pon Maj 16, 2011 15:57
Temat postu: [R75] Wahacze przednie - regeneracja
Witam

Byłem na przeglądzie przy wymianie oponek na letnie i potwierdziło się że mam wahacze a dokładnie sworznie do wymiany.

Czy jest tylko jedna droga i kupno nowych czy można je regenerować i czy ktoś je regenerował i jak z ich trwałością .


pozdrawiam
Krzychu

apples - Pon Maj 16, 2011 19:59

tupack997 napisał/a:
Byłam na przeglądzie przy wymianie oponek na letnie i potwierdziło się że mam wahacze a dokładnie sworznie do wymiany.

Czy jest tylko jedna droga i kupno nowych czy można je regenerować i czy ktoś je regenerował i jak z ich trwałością .
Było już o tym kilkakrotnie. http://forum.roverki.eu/search.php i http://forum.roverki.eu/v...p=494108#494108 lub http://forum.roverki.eu/g...eu%2Fsearch.php :wink:
tupack997 - Wto Maj 17, 2011 08:54
Temat postu: [r75] wahacze przednie regeneracja
Witam

jednak nic o regeneracji nie znalazłem w tej pomocy

bardziej mi zależy na fakcie czy się opłaca regeneracja i czy się to opłaca

pzdr
Krzychu

apples - Wto Maj 17, 2011 11:12

tupack997 napisał/a:
jednak nic o regeneracji nie znalazłem w tej pomocy
Źle szukałeś albo wcale. Pisałem o tym również. :wink: Szukaj dalej.

np. http://forum.roverki.eu/v...p=426232#426232

tupack997 - Sro Maj 18, 2011 12:25
Temat postu: [r75] wahacze przednie regeneracja
Witam

Ok nie doczytałem ale dzięki za pomoc
jestem już po regeneracji sworzni w wahaczach i zobaczymy

Zostawiłem auto i po 3 godzinach było po sprawie
150zł od wahacza ( ale miałem słabe sworznie tylko te przy kole jak by były obydwa do zrobienia to 200 zł za wahacz )

fajny konkretny mechanik polecam zajmuje się regeneracją zawieszeń itd

Warszawa
Ul. Czarna Droga 5B (Za Domem Kultury Zacisze)
Tel.022-679-83-23
http://www.maglownice.zacisze.biz


pozdrawiam Krzychu

sknerko - Sro Maj 18, 2011 13:16

Dodaj go na stronie klubowej do polecanych warsztatów z odpowiednim komentarzem
maciekstasio - Sro Maj 09, 2012 21:04

Witam,
dzisiaj zdjąłem przednie wahacze, też szukam warsztatu gdzie regenerują najlepiej gdzieś w Piasecznie albo Warszawa Południe, ale może podjadę na to Zacisze.
Dajesz im stare i odbierasz od razu inne zregenerowane czy czekasz aż twoje ci zrobią??

[ Dodano: Sro Maj 09, 2012 21:04 ]
Oddałem wahacze na Strzelecką, jutro odbiór i składam wszystko do kupy. Czekam jeszcze na nowe tuleje, powinny przyjść jutro. Do tego wymienię łączniki stabilizatora bo również mają luzy.
Polecam się, jeżeli chodzi o naprawy przy Roverkach.
Moja lokalizacja to Zielony Ursynów, Grabów, zapraszam.
maciek-stachursky@wp.pl
510-124-246

ARTUR1983 - Sro Maj 09, 2012 21:09

Nie wiem po co ta regeneracja skoro nowy wahacz plus końcówka drążka tuleja i stabilizator jest za 450 zł komplet... .
maciekstasio - Czw Maj 10, 2012 22:06

Każdy ma to co lubi. Najtańszy wahacz, podróba to koszt 300zł. Regeneracja kosztuje 100-150 zł za wahacz. Jeżeli robisz dwie strony oszczędzasz 300 zł. Rachunek jest prosty. Do tego na najtańszej podróbie pojeździsz tyle samo, albo i mniej, co na naprawianym więc po co przepłacać.
Jeżeli coś da się naprawić to po co wyrzucać i kupować nowe?

mimo66 - Pią Maj 11, 2012 07:59

Mam dwa stare wahacze po wymianie, i tak się zastanawiam czy ich nie zregenerować.
Tyle, że nie mam pojęcia gdzie to mogę zrobić w okolicach Gorzowa Wlkp.
Może ktoś z Was zna jakiś warsztat ?

Druga opcja to wysyłka do warsztatu gdzieś w Polsce.
Jeżeli macie jakieś wiadomości na ten temat, proszę o informację.

21matys - Pią Maj 11, 2012 10:22

mimo66,
1) http://www.twojserwis.com.pl/index.html

2) Bytomiu - Szombierkach.
ul.Zabrznska 23. tel. 32/286-15-97

maciekstasio - Czw Paź 18, 2012 10:27

No i już.
Pół roku pojeździłem na regenerowanych i znowu mają spore luzy, nie przeszedłem badania technicznego.
Kupuję teraz podróby SRL, zobaczymy ile pojeżdżę.

sknerko - Czw Paź 18, 2012 13:35

maciekstasio, to ile zrobiłes km przez ten czas bo ja na regenerowanych już jakieś 15kkm mam
maciekstasio - Czw Paź 18, 2012 18:17

nie wiem, może z 3 tys km
Tak na prawdę wymieniam tylko lewą stronę. Przed regeneracją miała mega luz, więc się w sumie nie dziwię, że już się wyrobił. Prawy wahacz jest ok.

sash997 - Czw Paź 18, 2012 20:03

maciekstasio napisał/a:
Przed regeneracją miała mega luz, więc się w sumie nie dziwię, że już się wyrobił.

moim zdaniem troche nie na miejscu takie myślenie...skoro miałeś mega luz to poto oddałeś do regeneracji aby Ci zrobili dokładnie i żebyś śmigał tym tyle lub prawie tyle co na nowym...

maciekstasio - Pią Paź 19, 2012 19:14

no tak było, ale sie nie udało sie..... Może regeneratorzysta olał i zregenerował sztukę która już do regeneracji się nie nadaje. Więcej już nie będę regenerował bo się nie opłaca.
AAND - Pon Paź 22, 2012 22:51

wahacze oryginalne !! 430 zł sztuka @@ oryginalnie zapakowane MG Rover, wahacze sygnowane przez lemforder... więc jeśli chodzi o zawieszenie to nie da się kupić lepiej

http://allegro.pl/rover-7...2686910679.html

mamy też opcję budżetową SRL 260 zł, tylko przy zamówieniach telefonicznych, na allegro troszkę drożej

http://allegro.pl/rover-7...2734643498.html


pozdrawiam

mimo66 - Pią Lis 16, 2012 18:34

Prawie dwa lata temu wymieniłem wahacz lewy łącznie z tuleją firmy Delphi.
Kilka tygodni temu usłyszałem pukanie po lewej stronie, myślałem że to końcówka drążka kierowniczego która faktycznie jest do wymiany.
Niestety to tuleja wahacza.
Zastanawiam się jak to jest.
Miesiąc temu wymieniłem wahacz prawy, ale tuleje zostawiłem starą i jest wszystko ok.
Nowa tuleja może przejechała 3-4000 km i już szmelc.
Starą muszę poszukać w garażu i jeżeli znajdę to ją założę, bo jakość nowych części jest powalająca na kolana.

Loo - Nie Lis 18, 2012 17:21

Również dwa lata temu wymieniałem prawy wahacz z tuleją firmy teknorot zrobiłem około 15 tys. kilometrów , wahacz jest ok ale tuleja była do wymiany .
Znajomy mechanik który zajmuje się tylko zawieszeniami powiedział żeby kupić same wkłady do tulei i najlepiej jakby były całe pełne w środku ale niestety nie dostałem więc kazał kupić zwykłe.
Wziął stare tuleje na prasę i wprasował nowe wkłady ale nie tak jak jest zalecane tylko je przekręcił o 90 stopni i powiedział żę mi dłużej wytrzymają ( po starej znajomości oczywiście),
a tu zdjęcie tulei http://allegro.pl/rover-7...2751428644.html .

dukat11 - Nie Lis 18, 2012 18:42

Loo napisał/a:
Wziął stare tuleje na prasę i wprasował nowe wkłady ale nie tak jak jest zalecane tylko je przekręcił o 90 stopni i powiedział żę mi dłużej wytrzymają ( po starej znajomości oczywiście),


Oczywiście wytrzymają dłużej tylko tłumią nie w tą co potrzeba

Loo - Nie Lis 18, 2012 21:35

możliwe że tak jest ale na razie oprócz skręcania maksymalnie przy parkowaniu trochę się bardziej (tak mi się wydaje ) koła ślizgają to nie zauważyłem innych niedogodności.
Mechanik mi mówił że to są tuleje kierunkowe z tego co pamiętam ale dla stałych bywalców robi takie wyjątki , chyba jakiegoś wałka by nie zrobił w końcu cała moja rodzina jeździ do niego od 15 lat .
Dlatego mówił żebzy kupić pełne i byłem w intercarsie i na zdęciu były pełne a przyszły puste innych nie mają znalazłem jeszcze na allegro pełne ale już było za późno na kupno bo byłem umówiony na wymianę a nie chciałem znowu czekać cały tydzień a już strasznie tłukło przy ruszaniu.