|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Nasze auta - 400 Sedan
Arti245 - Wto Maj 08, 2012 21:57 Temat postu: 400 Sedan Witam na forum jestem nowy i chcial bym przedstawić wam swojego roverka Jest to 400 z 2.0 Sdi (105km)w seri, mój jest nieco podkręcony na 146KM co w zupełności wystarcza przy tak lekkim aucie. Główne zmiany które wprowadziłem to :
-Gleba -45mm od serii Eibach fadern
-Progresywne zawieszenie
-Wszystkie szyby przyciemnione
-Przyciemnione światła i kierunkowskazy
-Xenon 8000k Philips
-Światła do jazdy dziennej w miejscu halogenów
-Zmienione podświetlenie wewnątrz
-Większość zarówek zmieniona na LED SMD
-Aluski czarny matt
-Oraz sporo innych duperelków
Ogólnie autko dość fajnie się prezentuje, ma przyzwoite osiągi i małe spalanie
Dzięki zmianie zawieszenia bardzo dobrze trzyma się w zakrętach, praktycznie się nie kładzie nawet przy znacznych prędkościach.
Czekam na wasze oceny oraz sugestie dotyczące auta.
http://zapodaj.net/ef474f146f98.jpg.html
http://zapodaj.net/06e3b839fb00.jpg.html
http://zapodaj.net/23778bfd4f20.jpg.html
http://zapodaj.net/72a4da733003.jpg.html
http://zapodaj.net/ebc848c59048.jpg.html
http://zapodaj.net/8fe627f6728c.jpg.html
http://zapodaj.net/d82d5ec9dfca.jpg.html
http://zapodaj.net/a923ce191df2.jpg.html
Vigoslaw - Sro Maj 09, 2012 07:32
Hej,
Wygląda bardzo niepozornie
Cały jest taki ciemny, trochę smutno wygląda
Czy to są felgi od Abarth'a?
Bo są strasznie rzadkie i nawet dosyć ciekawy pomysł do Roverka
Te wszystkie modyfikację, to na seryjnych częściach, czy kombinowałeś?
Fajna bryczka, długiego okresu bezawaryjności życzę
V.
pelson91 - Sro Maj 09, 2012 08:38
ja czekam tylko na spis modyfikacji mechanicznych
bociannielot - Sro Maj 09, 2012 09:50
ta kierunki w przednich lampach moim zdaniem nie pasują, no i fele też nie do końca (na pewno logo za bardzo rzuca się w oczy), poza tym fajnie że zawiecha poszła w parze z podniesieniem mocy i ogólnie szerokości życzyć . A jak spalanie po takich modyfikacjach
Pływak - Sro Maj 09, 2012 10:20
pelson91 napisał/a: | ja czekam tylko na spis modyfikacji mechanicznych |
Też jestem ciekaw
Co do autka to fajne ale na pewno koło na NIE. Za małe, za brzydkie i te białe napisy na oponie. Szukał bym jakiś ładnych 17 cali
leszczu - Sro Maj 09, 2012 11:14
Druga końcówka to tylko atrapa, czy prawdziwy tłumik
maniu48 - Sro Maj 09, 2012 11:22
Od czego zrobiłes pszeszczep silniczka??
Bo coś nie chce mi sie wierzyc zeby na L series (z sdi) dalo sie wyciągnąc taka moc.
rovek - Sro Maj 09, 2012 14:08
Od Stara http://otomoto.pl/star-200-T2675745.html , liczba koni sie zgadza hehe. Z daleka widać, że to fake, a lewy wydech nie ma tłumika więc pewnie pustak.
Arti245 - Sro Maj 09, 2012 14:16
Jestem jestem juz poprawilem posta odwrotnie wbilem cyfry ma 146km nie 164
Zmiany polegały na zwiększeniu ciśnienia doładowania na 1,3Bar Podkęceniu dawki i zmianie elektroniki silnika coś tam grzebali przy jakiś mapach czy czymś nie znam sie na tym za specjalnie Na początku były problemy z czarnym kopciuchem z tyłu, znajomy polecił kupić nową turbine lub dać tą do regeneracji, doszedłem do wniosku ze kupie nową i udało mi sie okazyjne kupić nowego gareta. I problemy ustały, co do wydechu to jest całość przelotowa puszki zostawione dla niepoznaki podczas kontroli w środku idzie rura na przelot na obie końcówki co do alusów to choruje nad jakimiś ładnymi 17 oczywiście czarne w macie ale narazie brak funduszy
[ Dodano: Sro Maj 09, 2012 15:16 ]
pustak to pewnie ty jestes wieczorem jak bedzie chlodniej to zrobie foto jak para idzie
rovek - Sro Maj 09, 2012 14:27
Arti245 napisał/a: | wieczorem jak bedzie chlodniej to zrobie foto jak para idzie | Tak, tylko dużo wody zagotuj żeby dużo tej pary było.
Przejadły mi się osoby, które mówią, że w samochodzie mają 200km, a potem okazuje sie, że leje sie z tego, potem z tamtego i wychodzi, że tak naprawde to nic nie było robione, a samochód jest niezadbany i usyfiony i gaszą się potem spryciarze.
Zrób lepiej zdjęcia układu od dołu oraz komory silnika, jeśli myle się to podaj adres na pw, wyśle piwko na przeprosiny.
Arti245 - Sro Maj 09, 2012 14:29
ok nawet moge plastiki z silnika sciągnąć zebys sobie obejrzał
maniu48 - Sro Maj 09, 2012 14:35
a EGR zatkales?ile masz niutka
KNA - Sro Maj 09, 2012 15:39
Ładne autko, inne niż wszystkie. Z modów jedynie mi nie pasuje przyciemnienie wszystkich szyb, bo może i fajnie to wygląda, ale w nocy nic nie widać, a i przy pierwszej kontroli Policji masz z marszu zabrany dowód chyba, że na miejscu ściągniesz folię. No i ksenon w zwykłych lampach, w razie stłuczki, nawet nie z twojej winy to ty leżysz, jeżeli ktoś powie, że go oślepiłeś, albo sami się ich doszukają.
Arti245 - Sro Maj 09, 2012 19:28
nie oślepia xenon jest uregulowany na cacy lada moment dojdą spryski do lamp i bede walczyl nad wstawieniem soczewek, co do szyb to nie ma problemu mialem juz dobre 5 kontroli i sie nie burzą o nie tyle ze chcą atest i homologacje od foli a to posiadam bo bylo to robione w autoryzowanym salonie Co do Nm to mam aktualnie 338.9Nm przy 2561 Rpm
greg-si - Sro Maj 09, 2012 20:29
Arti245 napisał/a: | Dzięki zmianie zawieszenia bardzo dobrze trzyma się w zakrętach, praktycznie się nie kładzie nawet przy znacznych prędkościach. |
W to nie uwierzę
Ogólnie fajnie gdyby nie:
- kierunki przednich lamp
- białe napisy na oponach
Tak jak napisał Pływak kółka wyglądają bardzo średnio.
Co do mechaniki się nie wypowiem bo L-series to nie moja bajka.
Tak czy inaczej fajnie że jest kolejna osoba grzebiąca R400
KNA - Sro Maj 09, 2012 20:35
Ksenon możesz sobie mieć uregulowany, możesz mieć soczewki i spryskiwacze, ale brakuje jeszcze samopoziomowania, oraz najważniejszego, czyli homologacji na lampie. Co do szyb, to z tego co wiem to szyby z przodu muszą mieć chyba nie mniej niż 70% przepuszczalności światła (jak się mylę to poprawcie) i tyle mają szyby oryginalnie, tak jest w prawie i śmiem wątpić żeby atest, czy homologacja tu coś zmieniły. Tak czy inaczej, to twoje auto, twoje pieniądze i twoja odpowiedzialność, nic mi do tego. Co do auta, to tak jak powiedziałem, bardzo ładne i wyróżniające się.
PS: A mi kółka bardzo się podobają i jak to mówią "każdy ma swój gust, a o gustach się nie dyskutuje".
Arti245 - Czw Maj 10, 2012 08:25
co do samopoziomowania to powiem wam ze jest to taka ściema że szok mam mrcedesa okulara z orginalnym xenonem i poolega to na tym ze nie ma tam przycisku regulacji wysokości świateł, tylko silniczki automatycznie regulują wysokość swiateł w zalznosci od tego ile mamy naładowane do bagażnika, działa to w momencie zapalenia świateł, później nic sie nie poziomuje a co do szyb to wiem wiem ze 70% ale jak zatrzymują do kontroli i widzą ze auto zadbane szyby porządnie zrobione nie oklejone w garażu byle jak to powiem wam ze nawet słowem sie nikt jeszcze nie odezwał a co do alusów to planuje jakieś 17 lub 18 na niskim kapciu lecz to wymaga kasy ale coś wykombinuje i oczywiście pójdą w czarny matt
KNA - Czw Maj 10, 2012 22:42
To chyba masz masz coś nie tak z tym samopoziomowaniem w tym Mercedesie, bo kuzyn w Vectrze C, też ma oryginalne ksenony i samopozimowanie pracuje cały czas, reaguje nawet na najmniejsze górki i pagórki.
Jeszcze co do samych ksenonów, to oglądając angielskie programy zauważyłem, że tam dużo samochodów ma je wsadzodzone do zwykłych lamp, mało tego, w programie "Fani czterech kółek" (może ktoś ogląda) też sam mechanik wsadził ksenony do zwykłych lamp i jeszcze się tym chwalił sprzedając auto (chyba był to jakiś Lexus o ile się nie mylę), więc ciekawy jestem czy to jakaś samowolka tak jak u nas, czy poprostu tylko w Polsce mamy zawsze pod górkę jeżeli chodzi o udogodnienia.
rovek - Pią Maj 11, 2012 07:34
KNA napisał/a: | To chyba masz masz coś nie tak z tym samopoziomowaniem w tym Mercedesie |
W okularach kombi tak jest, poziomowanie zależne jest tylko od ugięcia tylnego zawieszenia żeby po oczach nie waliło, to taki półśrodek.
Arti245 - Nie Maj 13, 2012 14:36
ja akurat mam sedana i wlasnie tak dziala to samopoziomowanie wiec szlu to nie robi, a co do xenonów to tylko w polsce takie chore prawo
[ Dodano: Nie Maj 13, 2012 15:36 ]
Próbował ktoś kiedy kolwiek wsadzić zegary z r45 do r400
Remigiusz - Nie Maj 13, 2012 15:03
Zarąbista 420 Mi sie Felgi z tymi napisami super podobają Jedynie zegary na 45 pasowały by lepiej W Dieslu je wsadzić nie jest większy kłopot trzeba tylko trochę kabelki porzeźbić
Co do tych 146km to niezłe mapki w SDI I to już tak max wydajność tej pompy Mi się tylko podwójny wydech nie widzi
Arti245 - Nie Maj 13, 2012 17:50
A wiesz moje jak jest z tymi zegarami bo bym z checia wstawil cyfrowe z 45 a kolejna modyfikacja to beda soczewki teraz na dniach jakoś
Remigiusz - Nie Maj 13, 2012 18:43
Arti245, W 420 brakuje dwóch wtyczek do zegarów 45 Trezba by zobaczyć do Rave
Arti245 - Nie Maj 13, 2012 18:48
hmmmm a bardziej na nasze jak by to najprostrzym sposobem zrobić ?
rovek - Nie Maj 13, 2012 18:49
Na pewno trzeba by dorobić sterowanie cyfrówki, a to może nie być proste.
Arti245 - Nie Maj 13, 2012 18:53
hmm czyli co nie oplacalny interes a ma ktoś moze w 400 soczewki tu z forum ?
Remigiusz - Nie Maj 13, 2012 18:57
rovek, Jakiej cyfrówki Zrobić się da to bez problemu większego
Arti245 - Nie Maj 13, 2012 19:05
Masz może jakieś konkretne porady instruktarz jak tego dokonać ?
|
|