|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Tuning wizualny - [R75] Świecąca cała tylna lampa.
scareface - Czw Paź 24, 2013 20:16 Temat postu: [R75] Świecąca cała tylna lampa. Witam.
Od razu mówię, że aparat ustawiony na tryb nocny więc dosyć mocno prześwietla, całość świeci identycznie jak oryginalny postój ani trochę mocniej.
Stop bardzo wyraźny i przeciwmgłowe również.
Ostatnio widziałem się z rafalmis1 i zapytał jak by wyglądały świecące całe tylne lampy w R75, więc już dzisiaj mogę dać odpowiedź
Stworzyłem mały poradnik jak to zrobić
Musimy tylko polutować styk żarówki na którym jest słabsze włókno z kabelkiem który potem przylutujemy do + z postoju. Następnie musimy skrócić podstawkę stykającą się z żarówką aby stykało się tylko to mocne włókno
Trzeba zrobić jeszcze rowek na kabel żeby miał wyjście z wciśniętej żarówki.
rafalmis1 był głównym inicjatorem ja tylko to zrealizowałem
Nie odpowiadam za wszystko złe co może być z tym związane. Gwarantuje że stop świeci bardzo mocno i go bardzo wyraźnie widać.
MatiNitro - Czw Paź 24, 2013 20:17
Cooo na to Pan od przeglądów Albo co gorsza jak ktoś Ci na tył najedzie i powie że świateł stopu nie było widać Może być problem jak wyjdzie taka samoróbka.
scareface - Czw Paź 24, 2013 20:22
koniec prac
[ Dodano: Czw Paź 24, 2013 21:22 ]
światło stopu jest tak wyraźnie widoczne. musiał bym nagrać film żeby to było widać.
Co do przeglądu to czego tu się czepić? Stop bardzo wyraźny, przeciwmgłowe bardzo wyraźne
dukat11 - Czw Paź 24, 2013 21:23
tylko że STOP ma być wyraźnie widocznie a nie oślepiać. Już współczuje jadącym z tyłu jak depniesz po hamulcach.
scareface - Czw Paź 24, 2013 21:42
Kurde przesadziłem. Chodziło mi o to, że Stop jest wyraźnie widoczny.
Myślę, że musieli byście to zobaczyć na żywo i ocenić bo zdjęcia nie ukazują tego jak jest na prawdę.
Za chwilę mogę pójść zrobić zdjęcia z lampą błyskową i już nie praktycznie w ogóle nie będzie widać, że coś się świeci, i wtedy będzie, że za słabo świecą i nikt mnie nie zauważy
pelson91 - Czw Paź 24, 2013 21:43
pomysł spoko, wykonanie też, tylko właśnie zastanawiam się nad tym, jak musi ten stop walić po oczach
scareface - Czw Paź 24, 2013 21:48
tak swoją drogą, miałem taki sam patent w Hondzie i nie raz jechaliśmy w dalszą trasę, gdzie za mną jechali znajomi i nie usłyszałem od nich że stop oślepia. Jutro przyjedzie kolega i oceni, myślę, że się wypowie na ten temat.
pelson91 - Czw Paź 24, 2013 21:48
w Hondzie to coraz popularniejsze znajomy miał taki własnie US style i wyglądało to zacnie
scareface - Czw Paź 24, 2013 21:52
miałem to przez 3 lata, wszystkie przeglądy przechodziłem, z przodu kierunkowskazy też mi się świeciły z światłami, jak miałem raz kontrole w nocy i zostawiłem na postojówkach to przyszedł policjant i zapytał co się nie powinno świecić z przodu. I zauważyłem że miałem włączone halogeny, na kierunki słowa nie powiedział, na tylne lampy tak samo.
bizon - Pią Paź 25, 2013 15:29
pomysl ciekawy, a la octavia.
i nie rozumiem dlaczego wszyscy sie uczepili tego stopu, przeciez dwuwloknowa na mocniejszym wloknie tez ma 21w czyli tyle ile normalnie zarowka stopu
Harry - Pią Paź 25, 2013 17:03
bizon napisał/a: | pomysl ciekawy, a la octavia.
i nie rozumiem dlaczego wszyscy sie uczepili tego stopu, przeciez dwuwloknowa na mocniejszym wloknie tez ma 21w czyli tyle ile normalnie zarowka stopu |
to samo chciałem napisać
U siebie w 200 też planuje tak zrobić
tylko chce zrobić tak,że żarówki normalnie będzie można wymieniac, a uCiebie chyba trzeba lutować
scareface - Pią Paź 25, 2013 18:06
no dzisiaj specjalnie zwracałem uwagę na samochody ;
skoda, ford, kia, toyota i na pewno dużo więcej, ma pozycyjną ze stopem i jakoś jeżdżą i chyba przeglądy przechodzą a no i panowie macie rację, że 21W jest na stopie standardowo więc jak raziłem wcześniej tak samo teraz
Harry - Pią Paź 25, 2013 20:21
scareface napisał/a: | skoda, ford, kia, toyota i na pewno dużo więcej, ma pozycyjną ze stopem i jakoś jeżdżą i chyba przeglądy przechodzą |
gdyby było to nielegalne to by nieprodukowali zarówek 5w/21w
scareface - Pią Paź 25, 2013 22:31
Harry napisał/a: | gdyby było to nielegalne to by nieprodukowali zarówek 5w/21w |
racja
rafalmis1 - Pią Paź 25, 2013 22:42
widziałem dzisiaj na żywo i powiem, że mi bardziej podoba się tak jak fabryka dała, ponieważ góra i dół lampy mają taką samą powierzchnie klosza,a środek posiada coś w rodzaju pasków i jak dam mnie psuję, to wygląd. Wybacz Marcinie jak ci uraziłem
scareface - Pią Paź 25, 2013 22:49
rafalmis1 napisał/a: | widziałem dzisiaj na żywo i powiem, że mi bardziej podoba się tak jak fabryka dała, ponieważ góra i dół lampy mają taką samą powierzchnie klosza,a środek posiada coś w rodzaju pasków i jak dam mnie psuję, to wygląd. Wybacz Marcinie jak ci uraziłem |
Każdy ma własne zdanie mi się tak podoba i tak będę jeździł
HarryVip - Pon Lis 11, 2013 20:49
Robię to programowo. Bez kabelków. Przy czym pozycja, stop i fog świecą z jednakową intensywnością. LSM podaje zmniejszone napięcie na żarówki 21W. Po naciśnięciu hamulca lub włączeniu przeciwmgielnych żarówki świecą z całą intensywnością.
scareface - Wto Lis 12, 2013 22:34
HarryVip napisał/a: | Robię to programowo. Bez kabelków. Przy czym pozycja, stop i fog świecą z jednakową intensywnością. LSM podaje zmniejszone napięcie na żarówki 21W. Po naciśnięciu hamulca lub włączeniu przeciwmgielnych żarówki świecą z całą intensywnością. |
moja wersja jest w takim razie dla zielonych co z komputerami nie mają doczynienia, ale efekt ten sam i u Ciebie i u mnie
dj_darco - Pią Sty 31, 2014 22:31
HarryVip napisał/a: | Robię to programowo. Bez kabelków. Przy czym pozycja, stop i fog świecą z jednakową intensywnością. LSM podaje zmniejszone napięcie na żarówki 21W. Po naciśnięciu hamulca lub włączeniu przeciwmgielnych żarówki świecą z całą intensywnością. |
Interesuje mnie sposób programowania LSM. jak to zrobić aby nie robić w lampach mostkowania
arkady - Sro Mar 05, 2014 21:56
powiedz po zalozeniu diod na tablice kontrolka o przepaleniu zarowki swieci ci sie ?
rafalmis1 - Czw Mar 06, 2014 02:46
arkady, sekretarka scareface, się zgłasza i juz ci tłumaczy Marcin (scareface,) założył paski Led, a do pasków dolutowana jest żarówka 14V, bardzo mala, tak żenie wwidać żółtego światła z niej i dzięki temu nie świeci komunikat o spalonej żarówce.
Ja z zrobiłem podobnie, bo też dałem paski Led, ale dolutowalem się do Nie świecące żarówki Led z systemem Can Bus. Dioda nie świeciła, ale system działał wiec wykorzystałem to i nie mam komunikatu o spalonej zarowce
szpynior - Czw Mar 06, 2014 12:58
Zawsze można założyć normalna żarówkę i wyłączyć sprawdzenie żarówki
scareface - Pią Mar 07, 2014 23:52
szpynior napisał/a: | Zawsze można założyć normalna żarówkę i wyłączyć sprawdzenie żarówki |
to dlaczego my o tym jeszcze nie wiemy??
[ Dodano: Pią Mar 07, 2014 23:52 ]
no i oczywiście dziękuje mojej sekretarce rafalmis1:)
szpynior - Sob Mar 08, 2014 08:34
scareface, byście kupili sobie z rafalmis1, bmw scanner i po kłopocie. DLRY-y do zaprogramowania i powyłączanie komunikatów o żarówkach
A jak chcesz potestować przed zakupem daj znać na pw .
rafalmis1 - Sob Mar 08, 2014 11:51
szpynior, mam BMW Scaner i cham nie dział :-\
damiwr - Sob Mar 08, 2014 11:59
Mi tez nie działa tzn. odpala ale nie ma aktywnego przycisku continue
rafalmis1 - Sob Mar 08, 2014 16:01
damiwr napisał/a: | Mi tez nie działa tzn. odpala ale nie ma aktywnego przycisku continue |
to tak jak u mnie
szpynior - Sob Mar 08, 2014 17:38
Jutro sprawdzę jak to u mnie wygląda.
Rozumiem że LSM - Coding Data - tam wykonujecie ?
damiwr - Sob Mar 08, 2014 23:10
Nie Piotrze problem polega na tym że interfejs jest podłączony do kompa inpa działa jak trza a po instalce pa jest tylko takie okno i nic nawet stery nic nie dają
dodam że dziś pobrałem se DEMO i odpala jak ta lala, ale oczywiście do DEMO.
wiem że na focie jest napisane że nie podłączony ale nawet jak jest podłączony to nic się nie dzieje dalej a napisane że podłączony.
szpynior - Nie Mar 09, 2014 10:40
damiwr, a widzisz ja mam inną wersję . U mnie pokazuje PaSoft 1.4.0.7 z 2009 roku .
No i zadam głupie pytanie ale łączycie się tym ?
http://allegro.pl/bmw-pas...4025766195.html
rafalmis1 - Nie Mar 09, 2014 12:50
szpynior, podobnym. Nie ma naklejki BMW i kabel jest na stałe
szpynior - Nie Mar 09, 2014 12:57
a możecie foto wrzucić
damiwr - Nie Mar 09, 2014 15:57
No ja łącze się kablem od impa choć i działa przynajmniej na wersji DEMO tylko trzeba odpowiednio ustawić interfejs
czyta nawet VIN i cofnięty licznik niestety jest to demo i nie za bardzo chce mi się wierzyć że jest tyle błędów
Szukam innej wersji i zobaczymy.
wiem już wiem musi być sparowany kabel do pasoft. i koniec choć ja się nie poddam tak łatwo i powalczę sobie jeszcze skoro demo śmiga.
szpynior - Nie Mar 09, 2014 16:36
Tu by musiał się Marek wypowiedzieć ale chyba kabelek do Inpy ma się niejako do BMWScanner i dlatego może nie działać prawidłowo. U mnie to osobny fejs.
damiwr - Nie Mar 09, 2014 17:06
szpynior napisał/a: | U mnie to osobny fejs. |
to się zgadza bo jak chcesz se odblokować wersje demo co działa i na inpowym kablu to 1200$
a tak można za 135 mieć z programem z allegro.
MaReK - Nie Mar 09, 2014 22:57
Musiałby się tylko fejs przedstawić programowi jako BMWScanner
|
|