Zobacz temat - camaro17 - R400
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Nasze auta - camaro17 - R400

camaro17 - Nie Paź 18, 2009 20:41
Temat postu: [camaro17 - R400]
:ok: ROVER 414 by Camaro17

Witajcie,
Przedstawiam wam swego Roverka.

• MODEL: 1999r, K-series 4D Saloon
• SILNIK: 1,4 16v 103KM (i taki zostaje )
- Wymiana Akumulatora 45Ah zrobione
- Świece NGK zrobione
- Skrzynia zalana Valvoline zrobione
- Nowe sprzęgło LUK zrobione
- Olej w silniku - Mobil 1 - 10W40 - wymiana oleju co 15kkm zrobione

• UKŁAD DOLOTOWY: seria
- sportowy filtr powietrza stożek był i już nie będzie :)
- OEM wkładka w obudowie zrobione
- silikonowe kolano 90st dolotu w 3 warstwowym oplocie zrobione

• UKŁAD WYDECHOWY:
- brak katalizatora zrobione
- kompletny nowy wydech od złączki elastycznej zrobione
- sportowa końcówka tłumika Ulter zrobione

• ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
- nowe uziemienie silnika i całej budy zrobione
- Przednie Halogeny przeciwmgielne WESEM zrobione
- Przerobione tarcze zegarów zrobione
- Podświetlane wskazówki zegarów zrobione
- Dimmer ściemniający OEM Honda zrobione
- Sterowanie szybą w drzwiach pasażera do zrobienia
- podgrzewane lusterka zewnętrzne do zrobienia

• UKŁAD NAPĘDOWY:
- Opony zimowe - Maxiss 14' na stalówkach zrobione
- Opony letnie FULDA EXELERO 95V 195/45 16' na org. felgach MG ZR zrobione

• ZAWIESZENIE:
- Stabilizator tylny od MG ZS 2,5 V6 zrobione
- Rozpórka górna od Honda Civic VTi zrobione
- Obniżenie do zrobienia

• UKŁAD HAMULCOWY: ABS,
- Malowanie zacisków hamulcowych na złoto zrobione
- Sportowe tarcze hamulców do zrobienia
- Mocniejsze klocki hamulcowe do zrobienia
- Przewody hamulcowe w oplocie do zrobienia

• BODY-KIT: seria
- OEM fartuchy przeciw błotne przednie do zrobienia
- mała lotka na klapie bagażnika MG ZS do zrobienia
- soczewkowe reflektory przednie do zrobienia
- spryskiwacze mgłowe zrobione
- lusterka zewnętrzne od Rover 45 do zrobienia

• ŚRODEK:
- Podłokietnik z Rover 400 beż zrobiony
- Ala-Skórzano-drewniana gałka zmiany biegów zrobiona
- Montaż sportowych nakładek na pedały zrobione
- oklejenie folią drewno podobna wszystkich plastików zrobione
- skórzany mieszek zmiany biegów zrobione
- ALU ramki na pokrętła i zegary zrobione
- Osłona przeciwsłoneczna tylna- roleta zrobiona
- Podświetlenie przednie nóg zrobione
- Nowe liczniki MG ZS zrobione
- zabudowa słupków zrobione
- 3 dodatkowe wskaźniki zrobione
- Podstopnik od Hondy Civic VTi - do zrobienia
- Lusterko wsteczne z Maplight - do zrobienia
- Cup holder - do zrobienia
- Skórzana-mała kierownica z MG MGF do zrobienia
- Tylnie oparcie kanały z podłokietnikiem i zagłówkami do zrobienia

• CAR-AUDIO:
- kompletne wygłuszenie drzwi przednich do zrobienia
- głośniki wysokotonowe zrobione
- nowe głośniki przednie do zrobienia
- nowe głośniki tylne do zrobienia
- OEM radio Rover zrobione
- OEM sterowanie przy kierownicy radiem zrobione
- OEM zegarek z funkcją RDS do zrobienia

Samochód krótko po zakupie :



Pierwsze podejście do poprawienia wnętrza :



Roletka :



Nowe kółka na lato :



Następne podejście do oświetlenia wnętrza :



Podświetlenie zegarów plus nowe wskazówki starcie chyba ostatnie :) :



Montaż zegarów :



Stan obecny :


azer - Nie Paź 18, 2009 20:48

jak prosisz o komentarz to dodam coś od siebie. Dlaczego kolejny temat swojego postu piszesz drukowanymi? Strasznie mnie to drażni i nie rozumiem po co to robisz. Chcesz się wyróżnić w jakiś sposób, myślę że twoje auto samo powinno się obronić.

A co do samego auta to moje zdanie jest takie, że balansujesz nad pewną granicą i jesteś blisko jej przekroczenia. Narazie na plus większość modyfikacji.

michu1123 - Nie Paź 18, 2009 21:08

Fajnie, że założyłeś temat, w którym umieścisz wszystkie swoje modyfikacje w Roverku. Brakuje właśnie takiej zakładki, gdzie można w jednym poście przedstawiać swoje autko od A do Z.
Co do modyfikacji to wielkie :brawa: za pomysły i wykonanie. Oby tak dalej.

camaro17 - Pon Paź 19, 2009 21:59

Dobra jedziemy z tym koksem....................


Dzisiaj nowe graty do R400 zakupione



OEM rozpórka z Hondy Civic 5d 1,8 VTi made in JAPAN :mrgreen:

Pływak - Pon Paź 19, 2009 22:30

Tak z ciekawości zapytam po co Ci rozpórka? Jakieś poważniejsze zmiany się szykują?
SeevS - Pon Paź 19, 2009 23:30

O ja... mam mokrą klawiaturę... :/
greg-si - Wto Paź 20, 2009 15:24

Pływak napisał/a:
Tak z ciekawości zapytam po co Ci rozpórka? Jakieś poważniejsze zmiany się szykują?

A czy zakładanie rozpórki musi nieść za sobą jakieś straszne mody?

Też będę za jakiś czas zakładał rozpórkę oraz stabilizatory z VTi.
Jak wiesz zmiany takie niosą za sobą poprawę stabilności auta w zakrętach a co za tym idzie bezpieczeństwo. Tak samo jak i gleba w aucie (oczywiście zrobiona z głową a nie przycinanie sprężyn czy zmiana na jakieś jamexy).

dudus87 - Wto Paź 20, 2009 15:30

greg-si napisał/a:
Pływak napisał/a:
Tak z ciekawości zapytam po co Ci rozpórka? Jakieś poważniejsze zmiany się szykują?

A czy zakładanie rozpórki musi nieść za sobą jakieś straszne mody?

Też będę za jakiś czas zakładał rozpórkę oraz stabilizatory z VTi.
Jak wiesz zmiany takie niosą za sobą poprawę stabilności auta w zakrętach a co za tym idzie bezpieczeństwo. Tak samo jak i gleba w aucie (oczywiście zrobiona z głową a nie przycinanie sprężyn czy zmiana na jakieś jamexy).


jestem ciekaw jakiez to wielkie odczucie będziesz miał z rozpórką na serii :rotfl: widać że pojęcia nie masz, ale rób Twoje pieniądze Twój fun

Pływak - Wto Paź 20, 2009 15:33

greg-si napisał/a:
Pływak napisał/a:
Tak z ciekawości zapytam po co Ci rozpórka? Jakieś poważniejsze zmiany się szykują?

A czy zakładanie rozpórki musi nieść za sobą jakieś straszne mody?

Też będę za jakiś czas zakładał rozpórkę oraz stabilizatory z VTi.
Jak wiesz zmiany takie niosą za sobą poprawę stabilności auta w zakrętach a co za tym idzie bezpieczeństwo. Tak samo jak i gleba w aucie (oczywiście zrobiona z głową a nie przycinanie sprężyn czy zmiana na jakieś jamexy).


No faktycznie z takimi prędkościami pokonuje się zakręty w rodzinnym sedanie, ze trzeba rozpórki zakładać, a przy seryjnym zawiasie to akurat różnica jak cholera :lol: . Camaro pisał "no to jedziemy z tym koksem" myślałem, ze rozpórka to jedna z planowanych modyfikacji bo jesli nie to nie widzę sensu takiego rozwiązania. Co do jamexów to rozumiem, że miałeś założone i nie spełniły twoich wymagań? Możesz więcej mi napisać dlaczego nie byłeś zadowolony?

camaro17 - Wto Paź 20, 2009 15:41

dudus87, każdy montuje do samochodu to co chce, jedni jeżdżą seryjnym inni coś tam modzą to wszystko zależy od kierowcy i jego zainteresowań, ważne aby wszystko składało się w ładną i przyjemna całość.

Co do rozpórki to odczucia w normalnym użytkowaniu na pewno są, np. blachę podjeżdżanie pod krawężnik jedną stroną, buda jest stabilniejsza nie jest poddana na ruchy karoserii co za tym idzie możemy wyeliminować problem pękania przedniej szyby co jest bardzo częstym przypadkiem w R400 innych modelach a czego nie wiedza ich użytkownicy.
W czasie jazdy też jest odczuwalne stabilniejsze prowadzenie samochodu, a po za tym jest to wstęp do dalszych modyfikacji jakim będzie obniżenie zawieszenia.


Pływak proponuje tobie też się nad tym zastanowić, bawisz się w częste przymiarki felg po za tym posadziłeś swego R także nie widzę żadnych przeszkód a na pewno to wyjdzie ci na plus. Przecież montaż rozpórki nie jest jakimś nie wiadomo jakim osiągnięciem.

Pływak - Wto Paź 20, 2009 15:55

camaro17 napisał/a:

W czasie jazdy też jest odczuwalne stabilniejsze prowadzenie samochodu, a po za tym jest to wstęp do dalszych modyfikacji jakim będzie obniżenie zawieszenia.


No i właśnie tak myślałem, że coś przy zawieszeniu będziesz grzebał dlatego pytałem :mrgreen:

Co do rozpórki u mnie na razie nie ma w planach ale też nie mówię, ze nigdy się nie pojawi bo nic nie wiadomo ;)

greg-si - Wto Paź 20, 2009 16:14

dudus87 napisał/a:
jestem ciekaw jakiez to wielkie odczucie będziesz miał z rozpórką na serii :rotfl: widać że pojęcia nie masz, ale rób Twoje pieniądze Twój fun

a kto powiedział jak jeżdżę? Prowadziłeś kiedyś w ogóle R400 bo widzę że nie. Całkowicie inaczej ten samochód trzyma się drogi jak R200

Pływak napisał/a:
No faktycznie z takimi prędkościami pokonuje się zakręty w rodzinnym sedanie, ze trzeba rozpórki zakładać, a przy seryjnym zawiasie to akurat różnica jak cholera :lol:

Każdy jeździ jak uważa. Gdybym wiedział że jest to wyrzucenie pieniędzy w kałużę zaręczam Cię że na pewno bym nie myślał o takich dodatkach.

Pływak napisał/a:
Co do jamexów to rozumiem, że miałeś założone i nie spełniły twoich wymagań? Możesz więcej mi napisać dlaczego nie byłeś zadowolony?

Jestem z takich ludzi których nie stać na tanie rzeczy. U siebie jamexów nie miałem i nie będę miał. Kumpel sobie założył i samochód stał się niestabilny w zakrętach.
Mam sprężyny H&R które czekają aż mi drogę do domu skończą robić bo na serii wąsami pod hol zaczepiam w tym momencie.

Jak to mówią 'Mój cyrk moje małpy' dlatego takie bezsensowne zdania jak Twoje dudus87, są zbędnym dodatkiem.

Nawet jakbym miał montować rozpórkę tylko po to by mieć na czym się oprzeć przy zaglądaniu tu i tam to jest sens ją montować bo będzie spełniała swoją funkcję :)

Z mojej strony koniec bo nie ma sensu śmiecić w temacie camaro17

Pływak - Wto Paź 20, 2009 16:25

Cytat:

Jestem z takich ludzi których nie stać na tanie rzeczy. U siebie jamexów nie miałem i nie będę miał. Kumpel sobie założył i samochód stał się niestabilny w zakrętach.
Mam sprężyny H&R które czekają aż mi drogę do domu skończą robić bo na serii wąsami pod hol zaczepiam w tym momencie.


A kumpel mojego kumpla miał H&R i mówił, że ma 5km mniej po ich założeniu :lol: Opinie z drugiej ręki zachowaj dla siebie bo nie lubię jak ktoś się wypowiada o czymś z czym nie miał styczności. Po za tym jak był niestabilny to trzeba było oddawać na gwarancje 5 lat na jamexy jest no chyba, że nie był w 100% pewny, że to tylko i wyłącznie przez sprężyny :]

greg-si - Wto Paź 20, 2009 16:43

Pływak napisał/a:
Cytat:

Jestem z takich ludzi których nie stać na tanie rzeczy. U siebie jamexów nie miałem i nie będę miał. Kumpel sobie założył i samochód stał się niestabilny w zakrętach.
Mam sprężyny H&R które czekają aż mi drogę do domu skończą robić bo na serii wąsami pod hol zaczepiam w tym momencie.


A kumpel mojego kumpla miał H&R i mówił, że ma 5km mniej po ich założeniu :lol: Opinie z drugiej ręki zachowaj dla siebie bo nie lubię jak ktoś się wypowiada o czymś z czym nie miał styczności. Po za tym jak był niestabilny to trzeba było oddawać na gwarancje 5 lat na jamexy jest no chyba, że nie był w 100% pewny, że to tylko i wyłącznie przez sprężyny :]

Nie jest to zesłyszane czy wyczytane od ojca matki brata sąsiadki. Sam to stwierdził po tym jak mało co go tył nie wyprzedził na zakręcie gdzie na serii przy takiej prędkości nie miało to miejsca. Była to na pewno wina sprężyn bo po zmianie na serię wszystko wróciło do normy. Zresztą widziałem to w lusterku jak kontrował. Może jakby ustawił kąty i zbieżność to byłoby lepiej.
W każdym razie mało kto przyzna się do utopienia kasy.
A co do 5km mniej to byłby przynajmniej impuls do szybszych modów ;)

Pływak - Wto Paź 20, 2009 16:53

No to już wszystko wiadomo :lol: Wnioskuje, ze sprężyny założył na seryjne amory? Jeśli do tego nie ustawił zbieżności to już sobie sam odpowiedziałeś co było przyczyna dziwnego zachowania. Nawet jak byś sprężyny koni, czy eibach wsadził na seryjne amortyzatory bez ustawienie geometrii i zbieżności to będzie kupa, a coś o tym wiem bo ze zbieżnością po obniżeniu też walczyłem. No ale co tam ktoś założył sprężyny za 350zł i myślał, że na tym wydatki się skończą, a on będzie miał wyścigówkę :lol:
camaro17 - Wto Paź 20, 2009 17:11

Dobra panowie nie przesadzajcie temat jest poświęcony memu R400 i modom które w nim będę robił. Skończy na tym, że zakupiłem rozpórkę od Hondy Civic 1.8 VTi i bardziej liczyłem na pytania tego typu: a dlaczego właśnie taka a nie taką jakie są dostępne na allegro czyli zamienniki "tuningowe"???

Co do przydatności takiego elementu w konstrukcji zawieszenia to już myślę, że wiecie do czczego ono służy i czy jest przydatne. TAK jest. Zresztą sami sobie na to odpowiedzieliście. A co po niektórzy potraktowali to jakbym chciał pod maską jakieś nie wiadomo jakie egzotyczne elementy zamontować. :razz:

walkie - Wto Paź 20, 2009 20:50

fajne te zabawy z podświetleniami i diodami, podoba mi się to, felgi też bardzo fajne

jak dla mnie na minus te dodatkowe zegary i złote bębny (złota nie lubię) ;)

camaro17 - Wto Paź 20, 2009 22:11

walkie, dzięki :wink:
walkie - Wto Paź 20, 2009 23:11

camaro17, 5 zł :D
(żartuję oczywiście) ;)

komarek - Wto Paź 20, 2009 23:24

camaro17 napisał/a:
liczyłem na pytania tego typu: a dlaczego właśnie taka a nie taką jakie są dostępne na allegro czyli zamienniki "tuningowe"???
no właśnie dlaczego taką? :mrgreen:
des - Sro Paź 21, 2009 00:04

Bo japońskie :wink:
camaro17 - Sro Paź 21, 2009 10:36

Nie, nie panowie a więc:

1) jest to oryginalny produkt Hondy, racja.... made in Japan,
2) była seryjnie montowana w najmocniejszej wersji Hondy Civic VTi 167km
3) jest lepiej wykonana niż te tuningowe, no może nie wygląda jak ta tuningowa
4) racja trzeba wiercić 4 otwory w karoserii, jednak jej mocowanie spełnia lepszą rolę niż te które mają uszy
5) posiadacze Hond zdecydowanie wybierają te i org. z Hond Integry type-r (ciężko dostępne na rynku wtórnym, w ASO ponad 200 zł) z racji wykonania i trwałość, zresztą nie ma co się dziwić najlepsze firmy tuningowe Hond robią swoje rozporki właśnie z takimi mocowaniami a nie z "uszami"
6) cena 53 zł (nowa z atestem) a nie 100-150 za tuningowe

Lechos - Sro Paź 21, 2009 10:55

camaro17 napisał/a:
racja trzeba wiercić 4 otwory w karoserii
Czegos nie rozumie. Rozporka powinna byc mocowana do srub mocujacych macphersony z buda, wiec co Ci da przykrecenie jej gdzies indziej?
camaro17 - Sro Paź 21, 2009 11:40

Lechos, nie koniecznie, rozpórka jest montowana powyżej mocowań amortyzatorów to znaczy na oparciu blachy. Nigdzie nie jest napisane że uszy rozpórki muszą być mocowane do śrub amortyzatora, jeżeli taki system mocowania jest stosowany przez znane i profesjonalne firmy które robią zawieszenia do sportu to coś musi być w tym.

Dla przykładu
MUGEN


TEIN


W weekend będzie montowane, także wszystko się wyjaśni już niebawem.

tommyyogi - Pon Paź 26, 2009 19:25

W takimm razie czekm na pokaż Twojej rozporki .

Pozdro

camaro17 - Pon Paź 26, 2009 19:27

Witam, o to zdjęcia zapowiedzianej rozporki .

Zaraz po zamontowaniu



Po dodatkowym tuningu :mrgreen:


Koniu_zory - Wto Paź 27, 2009 00:43

co to masz na wężu od chłodnicy? rurka bo pewnie wąż łączyłeś ale co z niej wystaje?? co to za kabelek?
Markzo - Wto Paź 27, 2009 06:41

blow off :mrgreen: żart ;)
50Juro - Wto Paź 27, 2009 12:03

Camaro powiem ci szczerze ze szanuje twoją prace ale wydaje mi sie ze powoli zaczynasz przesadzac np z tymi zegarami na desce. Rover nie bedzie autem sportowym nie wazne co zrobisz to zawsze bedzie rover ze swoim angielskim temperamentem i spokojem.
camaro17 - Sro Paź 28, 2009 18:24

Wreszcie dostałem zamówione tweetery :!: I trzeba było je jakoś zamontować, można było iść po najniższej linii oporów i zamontować gdzieś na drzwiach lub w osłony lusterek. Lecz specjalnie zamówiłem takie tweeterki z aluminiowa obudową, aby ładnie wyglądały na słupku i tam je zamontowałem.
Z montażem nie było problemów, co do podłączenia też raczej nie było.



A tak wyszło na gotowo.




greg-si - Sro Paź 28, 2009 19:08

szczerze to wygląda to tragicznie...
tu masz jak powstawały moje słupki (niestety trzeba się zalogować) + kilka innych rzeczy:
http://strefacaraudio.pl/...ocza-vt7329.htm

Pływak - Sro Paź 28, 2009 20:15

Jak wyżej niestety nie wygląda to za dobrze imo lepszym rozwiązaniem było by flokowanie przez to obklejenie tym skóropodobnym materiałem tylko zepsułeś efekt swojej ciężkiej pracy...
tommyyogi - Sro Paź 28, 2009 21:01

nio i wyszła z Tego kupa ;( beznadzieja ,
Camaro pokaż klasę chyba stać Cię na wiecej.



Ocena wykonania : 1
Ocena pomysłu : 3-

Do poprawki

Markzo - Sro Paź 28, 2009 21:06

pojechali po ambicji :D ale fakt, wygląda to nieciekawie... Camaro wierzymy w Ciebie :)
walkie - Sro Paź 28, 2009 21:13

Camaro, jeszcze jedna taka modyfikacja a zmienię Ci nicka na mr.destruktor ;)
pajda - Sro Paź 28, 2009 21:56

Z chęcią przeczytałem cały post i dochodzę do takich wniosków

na plus:
-felgi
-środek (aczkolwiek mam zastrzeżenia-patrz minusy)
-pomalowane lusterka
itd

minusy:
-siatka w miejscach halogenów. Dlaczego ich nie kupisz i zamontujesz ? siatka wyglada niczym rodem z calibry
-złoty kolor dodatków
-milion dodatkowych wskaźników....nasuwa się pytanie...PO CO ? pod maska masz 1.4 L a zaczyna to wyglądać jak pseudowyscigowka...pamiętaj, ze to ROVER
-tweetery, a raczej sposób ich montażu
-Mega Hiper Wielki Stożek na co i po co ? w ogóle poczytałeś trochę przed jego założeniem ? czy był to kolejny pomysł a'la Need for Speed ?

Ogólnie proponuję czerpać pomysły z inwencji twórczych kolegi Pływak'a, jak dla mnie jego samochód jest wypieszczony na glanc !


Prosisz o opinie wiec ją dostajesz, mam nadzieję, że słowa krytyki przyjmiesz jak prawdziwy facet i wyciągniesz wnioski.

Pozdrawiam i życzę owocnej pracy na dalszymi modyfikacjami :wink:

faecd - Sro Paź 28, 2009 22:51

camaro17 napisał/a:
Nigdzie nie jest napisane że uszy rozpórki muszą być mocowane do śrub amortyzatora
slucham?

Niewiem czy tylko ja tak sadze ale rozporki do silnika 1.4 to po prostu przerost formy nad trescia.

A slupki...nie bede powtarzal po kolegach. Jednym zdaniem do poproawy

camaro17, Na poczatku dokonywales ciekawych modow wskazowek, felgi, malowanie zaciskow, chwala Ci za to ale masz jakies odchyly czasami. Zaczelo sie chyba od tych zielonych wskazowek (dobrze, ze ich nie ma) poprzez dodatkowe liczniki napiecia aku itd konczywszy wlasnie na rozporce

Tweetery jak najbardziej super pomysl ale zrob to ladnie!

zippermann - Wto Lis 17, 2009 09:18

Tak jak pisze 50Juro, ten samochód ma specyficzny angielski temperamentem i spokój.
Jest ładny sam w sobie. Chcesz coś dodać, rób to ze smakiem, aby nie zniszczyć jego stylu.

Dołożyłeś ramki na zegary, ok. Świecące wskazówki, ok, ale led'y w podświetleniu to już masakra. Oryginalny bursztyn naprawdę idealnie pasuje
Tweetery poprawiają jakość dźwięku, nie wiem czy wiesz, ale twórcy tego auta i o tym pomyśleli.

Co do "modyfikacji" silnika, to też się pytam po co tam ta pucha ? Silniczek miał za mało powietrza ?

Foczes - Wto Lis 17, 2009 11:59

zippermann napisał/a:

Co do "modyfikacji" silnika, to też się pytam po co tam ta pucha ? Silniczek miał za mało powietrza ?


Kolejny zwolennik fabrycznych Modów ... :nook:

Markzo - Wto Lis 17, 2009 12:15

tylko, że stożek na seryjnym silniku nic nie daje :)
zippermann - Wto Lis 17, 2009 12:19

A co zyskasz pchając tam taki filtr ?
Magicznie zmieni się w turbo i cudownie pojawi się dodatkowe 100KM ?

Identyczny dolot jest stosowany od 1.4 8V do 1.8 VVT. Jeśli dla tego ostatniego wystarczy powietrza, to i dla tego pierwszego...

Większe "tjuningowe" efekty da wymiana przewodu masowego łączącego akku z budą.
Lepsze światła, łatwiejsze odpalanie itp...


Niby co jest złego w fabrycznej konstrukcji ?

Foczes - Wto Lis 17, 2009 12:26

hmm...według (niemojego) wykresu z hamowni... taki filtr z dolotem daje w silniku 1,6 16V +/-5Km i +/- 12Nm (zależy od kondycji silnika) :wink: może nie jest to efekt zastraszający...ale ...od grosza do grosza...i będzie kokosza :mrgreen: w dodatku fajny jest dźwięk zasysanego powietrza :mrgreen:
Pływak - Wto Lis 17, 2009 12:32

Temat wałkowany na forum wiele razy i wychodzi na to, że różnicy przy takich mocach między dobra wkładką (K&N, JR itp), a stożkiem nie ma no chyba, że ten dźwięk ;)
zippermann - Wto Lis 17, 2009 12:37

A sprawdzałeś jaka będzie różnica między różnymi stanami czystości tegoż filtra ?

Jaka będzie różnica między standardowym starym a nowym? Jaka będzie jak ten stożek oblepi się syfem dzięki olejowi na nim ?
Ile zyskasz np. montując inaczej fabryczną rurę pod filtrem ?

A dźwięk ? Ja różnicy nie słyszę... może tyle, że jest głośniej. Ale żeby to zaliczyć in +, to nie wiem...

kpt - Wto Lis 17, 2009 13:18

Foczes napisał/a:
taki filtr z dolotem daje w silniku 1,6 16V +/-5Km i +/- 12Nm

czyli np ze 111KM zrobi sie 116 lub 106? ;)

Foczes - Wto Lis 17, 2009 14:55

Okej ...zamiast +/- powinno byc "~" :razz:
camaro17 - Nie Maj 02, 2010 10:12

Witam po dłuższej przerwie, wreszcie ciepełko się zrobiło i można zabrać się za swego Roverka, na razie zrobię mała aktualizację co tam nowego wleciało do środka.

Co prawda modzik z podświetlanymi nogami już dawien dawna zrobiłem dokładniej przed zimą ale jakoś zapomniałem o aktualizacji tematu :wink:

Obecnie w samochodzie wszystkie elementy podświetlenia są wymienione za diodowe zamienniki a prace nad poprawieniem tylnej przestrzeni pasażerskiej trwają. :mrgreen:






zippermann - Nie Maj 02, 2010 11:50

Szczerze, to mi się nie podoba. Światło jest zbyt zimne i jest go zdecydowanie za dużo...
Markzo - Nie Maj 02, 2010 12:22

cool :) musze się zabrać i to u siebie zrobić :D tylko mógłbyś te diody schować bardziej po stronie kierowcy, żeby ich widać nie było ;)
LU - Nie Maj 02, 2010 12:31

zippermann napisał/a:
Szczerze, to mi się nie podoba. Światło jest zbyt zimne i jest go zdecydowanie za dużo...


+1

olek997 - Pon Maj 03, 2010 13:55

camaro17, piękne podświetlenie, że żadne niebieskie tylko białe! jest git, też coś takiego będę zakładam. pięknie podswietlenie będzie wyglądać jak kupiz sobie jasne dywaniki:)
camaro17 - Pon Maj 03, 2010 18:26

Dzięki olek997, co do dywaników, wiadomo trzeba jak najszybciej zmienić na coś nowego w beżach a nie te szajsy co mam :!: Jednak będę dywaniki robił sam a nie kupował gotowe.

Co do samego podświetlenia zrobiłem dzisiaj mały filmik kom. widać na nim ewidentnie jak działa ściemnianie w całym układzie podświetlenia wnętrza, od razu mówię że w lampce sufitowej jest taka sama listwa led zwinięta w podkowę .

http://www.youtube.com/watch?v=bUuCFbHoVtY

Markzo - Wto Cze 29, 2010 22:04

up up up co tam ciekawego? ;>
monia0023 - Wto Cze 29, 2010 22:39

camaro17, Imponujące :brawa: Nie wszystkie zmiany przypadły mi do gustu :> , jednak szacunek dla włożonej pracy. Widać, że z tym samochodem łączy Cię szczególna więź :mrgreen:
camaro17 - Czw Lip 01, 2010 21:30

monia0023, dzięki za dobre słowa :)

Wreszcie przyszedł czas na montaż halogenów zakupionych rok temu :)
Nie było by w tym nic dziwnego jeżeli owe halogeny były by oryginalne, jednak ja musiałem jak zwykle zrobić inaczej i kupiłem co prawda nowe lecz uniwersalne polskiego producenta firmy Wesem.
Montaż, nie powiem żeby było prosto, trochę trzeba było pogłówkować ale wyszło OK, dodatkowym utrudnieniem był brak wiązki elektrycznej, jednak tu nie było co myśleć tylko pociągnąć nowe kable. :)
Oceńcie sami.







Teraz pytanie do was, pamiętacie przedtem miałem tzw. siatexa w miejscach na halogeny, obecnie jest to ściągnięte, jednak muszę zrobić jakieś maskowanie, raczej chyba niczego nie wymyśle nowego. Pytanko do was czy siatkę prysnąć czarną farbą czy pozostawić w kolorze siatki? Podpowiedzcie coś :)

Robert_ - Sob Lip 03, 2010 23:57

Moim skromnym zdaniem-kawał dobrej roboty.
A co do siatki, to pomaluj na czarno, będzie się lepiej komponowało z tym czarnym plastikiem poniżej rejestracji.

Markzo - Nie Lip 04, 2010 10:34

jest moc :ok: wstaw czarną siateczkę jako obudowe halogenu i powinno być spoko :ok:
camaro17 - Sob Sie 07, 2010 20:15

Witam, dobra pogoda sprzyja ciągłym nowym pomysłom i pracy na świeżym powietrzu przy samochodzie :) A oto kilka nowych robótek które się ostatnio wykonało. :)

Ciągle mnie męczyło woskowanie swego samochodu i tak oto się zdecydowałem na taki mały zestawik z allegro.pl kosztował mnie ok. 50pln z wysyłką co prawda nie uzyskałem aż takich zamierzonych efektów po woskowaniu jednak jest lepiej niż było :)



od lewej :

- wosk z nanotechnologią
- koncentrat zapachowy, jak dla mnie genialny produkt, każą go mieszać 1:30 ja zastosowałem od razu po mocnym wymieszaniu na wszystko co we wnętrzu można spryskać, zapach genialny i utrzymuje się już 3 tydzień :)
- aktywna piana
- nabłyszczacz do opon również bardzo trwały i nadaje się do nabłyszczania plastików na zderzakach :)
- dwie miktrofibry
- dwie gąbeczki do nakładania wosku

Dzisiaj natomiast odnowiłem wcześniej zakupiony drążek stabilizatora tylnego od MG ZS 2,5 V6 jednak z montażem poczeka do kompletu customowej rozpórki dolnej tylnego zawieszenia którą niebawem ktoś dla mnie powinien wyprodukować :)



Z nowych rzeczy to jeszcze nowe, lepsze uziemienie na karoserię i silnik bo jakoś nie palił za bardzo dobrze a teraz od przysłowiowego dotyku :)



I rzecz która mnie najbardziej cieszy a mianowicie zegary od MG ZS w milach :razz:



Pozdrowionka dla wszystkich :)

michu1123 - Sob Sie 07, 2010 23:04

Świetne zegary :) daj fotkę jak to wygląda z dalszej perspektywy. Chcę zobaczyć czy się nie zlewają te białe tarcze z jasną tapicerką.

Jak tam spoglądanie na prędkość w milach ?? ??? Nie przeszkadzają wieczorkiem, bo km/h nie są podświetlane wieczorkiem prawda ?? ????

camaro17 - Nie Sie 29, 2010 14:05

Po prawie roku czasu użytkowania stożka...... i jego testach powróciłem w pełni zadowolony do standardowej puszki z świeżym "papierzakiem" :mrgreen:
Śmiało mogę stwierdzić że w najbliższym czasie nawet nie będę myślał o ponownym zakładaniu tego bajeru pod maskę, prócz głośności w czasie rozpędzania i "lepszej" dynamiki w górnych partiach obrotów której i tak większości sytuacjach nie wykorzystuje nie ma innych zalet.
Reasumując lepiej 2 razy w ciągu roku załączyć świeży papierowy filtr za 15-20 pln niż pakować się w stożek a na pewno nie w sportową wkładkę :razz:
Jednak wcale nie odradzam testowani tego innym, niech sami się przekonają jak to będzie wyglądać na dłuższa metę :wink:

Jedynie z nowych gadżetów pod maską to zawitało kolano 90 st w 3 warstwowym oplocie w kolorze niebieskim oraz wymiana wszystkich śrub na śruby z łebkiem imbusowym :mrgreen:




camaro17 - Nie Lis 14, 2010 17:34

Witam wszystkich, zima już tuż tuż, więc przy zmianie opon na zimowe postanowiłem dołożyć tzw. pakiet zimowy do swego R400, powiem szczerze że dosyć długo chodziłem za tym chlapaczami aż wreszcie je dorwałem :) OEM z Hondy Civic 5d, jeżeli chodzi o moje osobiste zdanie są lepiej i ładniej wyprofilowane niż org. z Rovera. Ale to tylko moje zdanie, zresztą oceńcie sami.



Przy okazji pochwalę się już zamontowany stabilizatorem tylni od MG ZS, wrażenia przednie.... :) tył stał się teraz twardszy, bardziej zwarty i co najważniejsze przy obciążeniu 4 osobami tył nie rozchodzi się na boki jak to miało sytuację wcześniej. Ogólnie operacja bardzo przydatna do użytkowania na co dzień i jeszcze lepsza na dalsze mody, kompletne zawieszenie z MG ZS już czeka w garażu na montaż :razz:

Markzo - Nie Mar 20, 2011 18:43

up ;)
camaro17 - Pon Mar 21, 2011 21:52

Taka mała aktualizacja na nowy sezon - nowe Springi :razz: Już niedługo zagoszczą w zawieszeniu R w raz z kompletem wszystkich gum jakie trzeba wymienić przy okazji wyjazdu zawieszenia na warsztat :)


zuber84cool - Pią Maj 20, 2011 16:35

Piękne springi, VOGTLAND jak mniemam?
adamsky - Pią Maj 20, 2011 17:52

zuber84cool napisał/a:
Piękne springi, VOGTLAND jak mniemam?

są już na sprzedaż :P na giełdzie są wystawione ZTCP :)

zuber84cool - Pią Maj 20, 2011 19:01

Ano fakt ;) , ostatnio nie zaglądałem do giełdy :razz: .
Daraz2 - Nie Cze 05, 2011 17:50

super auto, bardzo podobają mi się twoje modyfikacje. To podświetlenie na nogi na pewno tez sobie zrobię w moim aucie :)
camaro17 - Pon Cze 06, 2011 18:51

Daraz2, dzięki za dobre słowa, ale to podświetlenie nóg już jest, powiedzmy sobie nie aktualne ...... :mrgreen:

W najbliższym czasie zostanie zamontowane ponownie ale już w całkiem innej formie tak aby stwarzało bardziej przytulniejsze wnętrze, jednak w jesienno-zimowe dni takie zimne ostre światło nie jest eleganckie. Znacznie lepiej wygląda cieplejszy odcień bieli, oraz całkowicie inne wykonie samego montażu, w stronę bardziej OEM.

Ale to już czas pokaże :)

Daraz2 - Pon Cze 06, 2011 21:38

ooo to bardzo ciekawy pomysł :)
camaro17 - Wto Lip 19, 2011 21:49

Plany jednak się zmieniły i pokazane wyżej sprężynki Voglanda za miast na sprzedaż zostały zamontowane do mego R400, przy okazji na tył wjechały nowe amorki oraz duże cukierasy wahacza tylnego :)

Na razie zdjęcie poglądowe z kolegą TommiYogi jak będę niedługo w plenerze to strzelę więcej foto jak to się prezentuje :)

Jak dla mnie efekt końcowy został osiągnięty :)




bonus89 - Wto Lip 19, 2011 21:54

Przyjemnie leży ;)
tronsek - Wto Lip 19, 2011 21:58

bonus89 napisał/a:
Przyjemnie leży
Ta kupka śmieci obok auta :d


Ale generalnie fajnie wygląda :ok2:

arczi83 - Wto Lip 19, 2011 22:00

Tego właśnie brakowało w tym aucie :brawa:
camaro17 - Wto Lip 19, 2011 22:13

arczi83, twoje sprężynki musiały nabrać mocy urzędowej aż doczekały się montażu, ale powiem Ci że nawet moi mechanicy stwierdzili że sprężynki w stanie IDEALNYM

Także jeszcze raz wielkie dzięki za interes :)

pajda - Sro Lip 20, 2011 11:27

camaro17, dobra robota :grin:
arczi83 - Sro Lip 20, 2011 14:30

camaro17, oby służyły jak najdłużej. Pokaż dokładniejsze zdjęcia jak się Rover teraz prezentuje
camaro17 - Sro Lip 20, 2011 15:18

arczi83, na dokładniejsze zdjęcia trzeba będzie jeszcze poczekać bo na razie nie ma dobrej pogody, oraz czasu. Dzisiaj na szybko zrobione 2 foty pokazujące z lepszej strony na R400 siadło :)




leszczu - Sro Lip 20, 2011 19:18

camaro17, to na tylnym nadkolu to rdza ?? :/
camaro17 - Sro Lip 20, 2011 19:50

leszczu, dokładnie :/ niestety i mnie dopadła ta dolegliwość z tym bonusem że równo na lewej i prawej stronie wyszło to cholerstwo :/
Ale nie ma tego złego przed zima idzie do gruntownych poprawek blacharsko - lakierniczych, nie chcę jeszcze niczego przesądzać ale prawdopodobnie kompleksowo zostanie rozwiązana sprawa lakieru :) Może będzie zamian na inny :)

leszczu - Sro Lip 20, 2011 19:52

No to patrzę, że R400 są bardziej podatne na rdzę niż R200.
adamsky - Sro Lip 20, 2011 20:19

leszczu napisał/a:
No to patrzę, że R400 są bardziej podatne na rdzę niż R200.

nie powinno Cię to dziwić bo R200 mają ocynk a R400 już nie.
edit : ztcp to chyba od 98` ale jest na pewno ktoś kto lepiej pamięta
camaro17, wiadomo coś już nt barwy lakieru ? ;) zostajesz przy BRG czy coś kozackiego:P ?

leszczu - Sro Lip 20, 2011 20:20

Cytat:
nie powinno Cię to dziwić bo R200 mają ocynk a R400 już nie.

A myślałem, że R400 też miały ocynk. :grin:

greg-si - Sro Lip 20, 2011 20:46

Z tego co się orientuje to R400 też ma ocynk. W 100% pewien nie jestem ale nie ma co gadać lata robią swoje. Tym bardziej że R400 ma bardzo cienką blachę.
Camaro jak byś miał malować to dokładnie sprawdź też błotniki przednie odrazu za chlapaczami. Lubi zbierać się tam syf (piach, liście etc.) co w efekcie prowadzi do korozji od wewnątrz.
Hmm... zmiana koloru. Z wieloma osobami co gadałem to twierdzą że BRG jest najlepszym kolorem dla R choć ja uważam inny kolor za ładniejszy.

camaro17 - Sro Lip 20, 2011 21:49

Tak jak napisałem, zobaczymy co przyniesie przyszłość, na pewno nie odwracalnym pkt będzie regeneracja nadkoli oraz całego nadwozia pod względem niwelacji korozji oraz kompleksowe zabezpieczenie podwozia.

Co do samej zmiany koloru samochodu, zobaczymy, nie dawno nosiłem się ze sprzedażą sprężyn a tu jak widać wpadły do R wraz z wymiana innych podzespołów, także niczego nie wykluczam co może się stać :)

Markzo - Nie Lip 31, 2011 00:45

bump! :)
camaro17 - Sro Sie 03, 2011 23:05

A takie coś ostatnio wpadło do wnętrza mego R :)




borek88 - Sro Sie 03, 2011 23:18

szkoda ze te ramiona są tak wygiete w tej kierce
ładna bo mniejsza tylko te ramiona tak sobie mi sie widzą
ale kolorystyka pasuje fajnie sie komponuje
tak trafiłeś??

camaro17 - Pon Sie 15, 2011 10:27

Ostatnio takie nowe gadżety wpadły do mego R :)

Nowe kable WN :



Oraz nowy GAUGEREK :) tym razem elektroniczny i 52 mm a nie " słoikowa 60 mm "


pelson91 - Pon Sie 15, 2011 19:03

szczerze? nie podoba mi się jego umieszczenie. ale bajer sam w sobie ok
camaro17 - Czw Sie 18, 2011 21:58

Takie nowe PARTSY do mego R znowu zakupione :) W najbliższym czasie montaż a to dopiero początek :mrgreen:





emes - Nie Sie 28, 2011 22:56

Bardzo fajne zmiany. Wygląda dużo lepiej bez dodatkowych zegarów w miejscu środkowego nawiewu. Ale to już moje subiektywne zdanie :)
Co się stało z zegarami od MG ZS?

Dildo - Pią Wrz 02, 2011 13:51

Podziwiam chęć zmian jak i same zmiany (chociaz nie wszystko są w moim guście), ja bym się chyba nie podjął tylu zmian w takim aucie - widać ze na prawdę lubisz swojego Roverka. Ja miałem plany, kupiłem felgi, ale po dluzszym zastanowieniu zrezygnowałem z jakichkolwiek. Szkoda mi pieniędzy. Pozdrawiam i z miłą checią będę dalej śledził Twoje poczynania z Roverkiem.. ;)
Pazdzioch. - Sro Wrz 21, 2011 11:33

Przejrzałem twój temat od początku i jestem pełen podziwu twoich modyfikacji. Trzymaj tak dalej :)
camaro17 - Sob Paź 29, 2011 16:21

Po pewnym czasie trzeba zrobić mała aktualizację, rozpórki po montażu :







przy okazji zamówiłem i zamontowałem przedni stabilizator z MG ZS V6, teraz mam komplet tył i przód :)


Markzo - Sob Paź 29, 2011 16:31

i jak wrażenia po tej dolnej rozpórce?
rovek - Pią Lip 20, 2012 15:03

Ten czujnik na wężu do chłodnicy jest do pomiaru ciśnienia w układzie?
leszczu - Sro Lip 25, 2012 10:31

rovek napisał/a:
Ten czujnik na wężu do chłodnicy jest do pomiaru ciśnienia w układzie?

To chyba będzie dodatkowy czujnik temp. :wink: