|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - [R25] wykres
gralu - Nie Maj 09, 2010 17:17 Temat postu: [R25] wykres fajnie banan na gębie ale za duża moc trzeba trochę zmniejszyć
kurde jak mam dołączyć ten wykres mam go w pdf i nie moge go dodać dlaczego
Remigiusz - Nie Maj 09, 2010 17:20
wykres:
Krzysi3k - Nie Maj 09, 2010 17:49
Ty masz u siebie tyle mocy? O kurde... co robiłeś oprócz chipa? Remi to te Twoje chipy?
Remigiusz - Nie Maj 09, 2010 17:57
Krzysi3k, To jest wykres gralu, nie moj
Krzysi3k - Nie Maj 09, 2010 17:58
Ja wiem, ale możliwe, że już Adi przekopiował chipy
Tak mi się nasunęło, bo Ty wkleiłeś
Remigiusz - Nie Maj 09, 2010 18:01
Krzysi3k, Nie chipy jeszcze lezą nie ruszane w Strzyżowie A kiedy to Adriana dojdą to jeszcze potrwa dłużej niestety
Krzysi3k - Nie Maj 09, 2010 18:10
Poczekam aż gralu się wypowie co zrobił
Remigiusz - Nie Maj 09, 2010 18:17
Krzysi3k,
Cytat: | komputer był wyciągany a co on z nim robił to nie wiem |
Krzysi3k - Nie Maj 09, 2010 18:21
To jest kontynuacja jakiegoś tematu? Bo nic prawie nie napisane
Czyli tylko program zmieniony?
Remigiusz - Nie Maj 09, 2010 18:22
Krzysi3k, Gralu mi to napisał na GG myślę ze wymienili mu mapy
gralu - Nie Maj 09, 2010 18:28
Remi55 napisał/a: | Krzysi3k, Gralu mi to napisał na GG myślę ze wymienili mu mapy |
ano ano i ciupkę podkręcona turbina to tyle
Krzysi3k - Nie Maj 09, 2010 18:50
Aż trochę za dużo, tak jak w pierwszym poście napisałeś
Może skrzynia i sprzęgło długo nie pożyć. Moim zdaniem 300 NM i 130 KM będzie optymalne
Poza tym tuner trochę spłaszczył Ci rozłożenie momentu... i bardzo dobrze
Jak będziesz obniżał to poproś żeby Ci spłaszczył jeszcze trochę i dół obrotów Ci jakoś ulepszył, bo pewnie dalej na niższych obrotach słabo jeździ...
[ Dodano: Nie Maj 09, 2010 19:50 ]
Wcześniej miałeś mapy od ZRa, że 110 KM?
gralu - Pon Maj 10, 2010 19:22
Poza tym tuner trochę spłaszczył Ci rozłożenie momentu... i bardzo dobrze
Jak będziesz obniżał to poproś żeby Ci spłaszczył jeszcze trochę i dół obrotów Ci jakoś ulepszył, bo pewnie dalej na niższych obrotach słabo jeździ...
Wcześniej miałeś mapy od ZRa, że 110 KM?[/quote]
wcześniej zaczynał przyśpieszać(odczuwalnie) od 1800-2000 a teraz na 5 biegu ciągnie(odczuwalnie) od 1500 a przy 1800-2000 to już ładnie wgniata
tak wcześniej miałem od ZRa i szczerze też zle nie chodził ale jak się człowiek przyzwyczai to braknie tej mocy
w wakacje będę zmniejszał moc bo naprawdę za dużo jej jak na 25 a szkoda bo fajnie się jezdzi nie jeden się na ciął no ale.....
Krzysi3k - Pon Maj 10, 2010 19:45
A jak katalizator? Wycięty? Filtr powietrza? EGR? Czyściłeś kolektor?
gralu - Pon Maj 10, 2010 19:55
Krzysi3k napisał/a: | A jak katalizator? Wycięty? Filtr powietrza? EGR? Czyściłeś kolektor? |
katalizator jest nie wycięty, filtr powietrza orginalny, EGR nie zaślepiony działa ok jak kolektor wyciągałem był czysty jak na diesla ale i tak przeczyściłem
Mix - Pon Maj 10, 2010 20:09
Całkiem ładnie Możesz jeszcze napisać gdzie i za ile?
gralu - Czw Maj 13, 2010 18:25
Kreator mocy Wawa ul. młodnicka a co do ceny to może pozostawmy ten temat oki
Matius - Nie Maj 16, 2010 11:14
co aż tyle?
Krzysi3k - Nie Maj 16, 2010 11:47
Mocy dużo, ale ja nie byłbym do końca zadowolony z takiego wykresu. Nawet gdyby miał mniej mocy, ale inaczej moment rozłożony to pewnie lepiej by jechał
Mix - Czw Maj 20, 2010 15:34
Okazuje się, że można wycisnąć więcej, nawet na PG1
148HP, 339NM
http://www.youtube.com/watch?v=Ic7O6E_pCww
Remigiusz - Czw Maj 20, 2010 15:40
Mix, hehe.. znam filmik tylko mnie ciekawi jak długo tak pompa pochodzi
Krzysi3k - Czw Maj 20, 2010 15:46
A tam pompa Skrzynia pójdzie prędzej 339 NM to raczej sporo, ale u angoli to nie problem.
Remigiusz - Czw Maj 20, 2010 15:52
Krzysi3k, Ja obstawie na pompę Trzeba by do faceta napisać czy jeszcze jeździ
Krzysi3k - Czw Maj 20, 2010 15:56
Pompy wcale lawinowo się nie sypią jakoś
Mix - Czw Maj 20, 2010 15:56
Myślę, że prędzej wysypie się skrzynia niż pompa
dobryziom - Czw Maj 20, 2010 15:57
330Nm i jak na razie nie płacze...
najnowszy85 - Sob Maj 22, 2010 18:19
witam! tak z ciekawości .... ile kosztowała ta przyjemność w Kreatorze ? Sam sie zastanawiam czy czegoś nie zrobić .... a co sądzicie na temat boxów?
http://moto.allegro.pl/it...t_25_45_75.html
Matius - Sob Maj 22, 2010 20:55
to jest fajne ale słyszałem że jakby wybierać ten box czy normalny chiptuning to jednak chiptuning jest lepszy. box to tylko takie wyjście bez ryzyka
Krzysi3k - Nie Maj 23, 2010 16:17
Daj sobie spokój z boxem.
Ja jutro jadę na chip tuning, więc dam znać
azer - Pon Maj 24, 2010 12:30
Krzysi3k, podbije temat
jakbyś mógl wrzuć wykresy z hamowni o ile robisz
Krzysi3k - Pon Maj 24, 2010 17:47
126 KM
261 NM, ale tuner mówił, że gdyby hamować na 5-biegu na stacjonarnej hamowni (było hamowane na dynomecie - przenośnej) to byłoby więcej momentu.
Jeszcze wywalę kata, egr, wyczyszczę kolektor i wstawię mbc. Wtedy znów do niego jadę i jeszcze się popatrzy
Turbo dmucha około 1,15 bara (było 1,0 bara).
Idzie jak burza koledzy.
Jak ktoś z okolic Białego by chciał to polecam gorąco kolege Zaprzal'a z Tykocina. www.turbodiesel.pl
PS. A mój serię trzymał aż nad to - 103 KM. Pierwszy wynik wyniósł 71 KM
Wyczyściliśmy przepływkę i od razu pomogło.
azer - Pon Maj 24, 2010 18:13
w końcu jakieś konkrety
jeszcze może podaj koszta, aby mieć jakiś odnośnik w razie szukania u siebie magików
Krzysi3k - Pon Maj 24, 2010 18:16
Powiem tak - cena w porządku
Najlepiej dogadywać się indywidualnie.
Mix - Pon Maj 24, 2010 19:16
Krzysi3k, zrób pomiary jak możesz - sprint do 100km/h itp.
Krzysi3k - Czw Maj 27, 2010 14:33
Jak zrobię to wszystko o czym wspomniałem wyżej to pojadę do Zaprzala znów i wtedy zmierzę też 0-100 km/h na tym Dynomecie To da najbardziej miarodajny wynik. Ale podejrzewam, że może być nawet poniżej 9 sekund teraz. Idzie jak burza
Mapami dałoby radę jeszcze trochę koników dodać, ale bez sensu, bo kopciłby. Teraz przy 4k rpm potrafi bąka czarnego puścić. Ale do 130 KM dociągnie pewnie jak zrobie to wszystko
EDIT: Ważyłem też samochód Wygłuszony, skrzynia basowa w bagażniku i mnóstwo pierdół typu progi, dokładka przedniego zderzaka, hak, gaśnice, linki itp itd... sprawiło, że samochód zamiast ważyć 1130 kg waży 1220 kg
[ Dodano: Czw Maj 27, 2010 15:33 ]
Jaką rurkę kupić zamiast kata? 60mm czy 62,5mm? Spotkałem się z oboma wymiarami...
borek88 - Czw Cze 24, 2010 21:28
moze ktos zna dobrego magika z hamownia co chipnie iTD w dobej cenie??
rejon wielkopolska
Konin-Poznan
moze tez byc Bydgoszcz
łodz raczej daleko i jakos w tamtych stornach nie bywam wcale
moze byc jeszcze kalisz, gniezno, lub gdzies na trasach tych miast lub obrembie
moze ktos pomoze??
marcinZG - Czw Cze 24, 2010 21:47
goodhope.pl
Pływak - Czw Cze 24, 2010 21:51
Dokładnie goodhope w Pleszewie z konina masz niedaleko. Cena koło 1000zl w tym dwa hamowania jedno przed i po...
borek88 - Czw Cze 24, 2010 21:59
wlasnie do nich napisalem. mam blisko a i tak mialem jechac do jarocina na komputer
a ta poza tematem gdzie maja jeszcze test booka do roverkow bo konin slupca nic nie moge znalezc
Pływak - Czw Cze 24, 2010 22:01
Nowe Miasto nad Wartą...
borek88 - Pią Cze 25, 2010 15:38
no to juz mam odp do goodhope
przy zdrowym rozsadku powiedzieli mi ze wyciagna max 125KM i 285nm i ciezko bedzie przy takiej mocy z lagodna linia wykresu.
i ze z wieksza moca pompa sobie nie poradzi.
co o tym sadzicie??
i powiedzcie co moge zrobic przed chipem zeby moc ulatwic/zwiekszyc ten wynik??
wywalic kata?? zamiast tego rura lub strumienica??
sportowa wkladka filtra lub jakis stozek moze wogole zmiana filtra na nowy??
moze cos wydechem??
cos jeszcze ktos mowil o czyszczeniu kolektora (co moge przez to rozumiec)
moze jakies inne zabiegi??
Krzysi3k - Pon Cze 28, 2010 23:59
Wywal kata, sportowa wkładka filtra też nie zaszkodzi.
EGR zaślep, wyczyść kolektor.
|
|