|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR 160] Wycena naprawy uszczelki + sprzęgło
kitek88 - Pią Cze 06, 2014 18:51 Temat postu: [MG ZR 160] Wycena naprawy uszczelki + sprzęgło Witam
2 dni temu stałem sie posiadaczem wymarzonego pierwszego auta i dołączam do zacnego klubu "roverowego" Kupiłem auto bardzo okazyjnie bo był problem z silnikiem i miałem nadzieję że to nic poważnego.
Dziś zajechałem do jedynego polecanego na forum warsztatu z wrocka Piotr i Gawin.
za uszczelkę pod głowicą 1600zł bez planowania jak zajdzie taka potrzeba to jeszcze więcej (ponąć tak drogo bo to vvc i doplata 100 zł bo mam gaz)
sprzegło 450 zł robota + 600-700 częśći (luk lub skf bodajże byłem tak przytłoczony że sam już nie wiem)
Nie znam się zbytnio na tym ile to może kosztować ale przeglądając to forum to uważam że to raczej drogo. czy może sie myle?
dopiero jak to będzie zrobione to będzie możliwe rozpoznanie kolejnych usterek silnika bądź na tym sie skończy. Troszkę nie uśmiecha mi sie pakować przeszło 2,5 tys aby sie dowiedzieć że musze zapłacić drugie tyle. Czy na prawdę nie można od razu stwierdzić co konkretnie jest do wymiany? Bardzo proszę o poradę co zrobić
NoPE - Pią Cze 06, 2014 19:09
A ten problem z silnikiem to co takiego? HGF?
Dla mnie cena za HGF raczej w normie (biorąc pod uwagę, że to Wrocław)
Nie planuj głowicy bo to daremny wydatek.
"[...] the head gasket was designed to blow to protect the engine."
A z tym klubem to nie tak hopa-siupa. Składka, weryfikacja i wtedy.
Ale witaj w gronie sympatyków.
kitek88 - Pią Cze 06, 2014 19:30
Szczerze to sam nie wiem jaki jest konkretny problem z silnikiem. Wiedząc że coś jest nie tak (powiedziano mi jak kupowałem że przepustnica jak sie dziś dowiedziałem w tym autku nie ma przepustnicy) oszczedzałem go na autostradzie. Temp była w normie . Jadąc na lpg przy szybszym dodawaniu gazu była dziura czasami szarpało , na niskich obrotach bylo gorzej niż np pow 3 tys . jak 2 razy sie zapomniałem to na chwilkę mignęła ikonka silnika a jak zwolnilem zgasła. Na benzynie jest 100 razy lepiej niż na gazie ale też nie to co być powinno lekkie szarpanie niekiedy i minimalne dziury przy dodawaniu gazu. temperatura kiedy mechanik robiąc rundkę ok 12 min krecąc go wyżej wzrosła do 3/4. ciśnienie ze zbiorniczka trwało dużo dłuzej po czym test na co2 niestety pozytywny. świece ok , w oleju nic nie ma , w zbiorniczku minimalna smużka oleju. A po podpieciu pod kom bład katalizatora ( co dziwne wymieniany w styczniu) i jakieś chyba błedy silnika.
A co do klubu to racja troszkę sie zagalapowałem ale chodziłomi o to że dołączyłem do posiadaczy brytyjskich autek
wpłatę zrobię czytałem troszkę o tym ale coś w 2013 roku sie pozmieniało z legitkami a nie powiem bo by mi sie przydała u Gawina zniżka na nią
paolinio - Pią Cze 06, 2014 21:59
kitek88, Ja płaciłem tyle: 300 zł części, 350 zł mechanior, 350 zł planowanie i co najważniejsze sprawdzenie głowicy. Do tego dolicz koszty płynów czyli olej i płyn chłodniczy. Jak mechanik by mi powiedział ,że 100 zł więcej bo mam gaz to bym buchnął śmiechem. Pamietaj, że jako konsument masz prawo wiedzieć ile zapłacisz, jak mechanik nie umie się określić to jest szansa ,że Cię naciągnie. Oczywiście zdaje sobie sprawe ,że we Wrocku inne cenniki obowiązują niż u mnie.
NoPE - Pią Cze 06, 2014 23:01
Kitek, ileś Ty dał za to auto?
I nie ma przepustnicy?
sTERYD - Pią Cze 06, 2014 23:37
paolinio napisał/a: | Ja płaciłem tyle: 300 zł części, 350 zł mechanior, 350 zł planowanie |
no to nieźle jak same szpilki kosztują 200 zł do tego uszczelka 100 a gdzie rozrząd, uszczelki kolektorów uszczelniacze? za to za planowanie przepłaciłeś, u nas za pełną regenerację głowicy (z wymianą uszczelniaczy i docieraniem zaworów i sprawdzeniem ) wołają 250.
Gawin na pewno wie co mówi, i mało prawdopodobne, że chce Cię naciagnąć. Pełne koszta będą oczywiście zależeć od tego co będzie do wymiany, stąd widełki.
Jak chodzi o sprzęgło to pewnie części udałoby się taniej wytargać na allegro, ale do wersji vi to tam trochę mało ofert
kitek88 - Sob Cze 07, 2014 01:39
sTERYD rozrząd był wymieniany z pompą wody w styczniu ( potwierdzone u Gawina ale bez jakiś uszczelek które teraz dołożą ) Na allegro sprzęglo za 680 znalazłem ale fakt mało ofert.
NoPE mój błąd nie chodziło o przepustnicę a przepływomierz , a dałem w moim odczuciu niewiele 5,5k zł ale teraz mnie trzepnie po kieszeni
Z tego co Gawin mówił to głowicę oddaje komuś innemu i dopiero on stwierdzi czy należy coś z nią robić czy nie. Za to co jest zdiagnozowane to wiem ile zapłace wiec o naciąganiu nie ma mowy ( dochodzi ewentualny koszt planowania o czym zostałem poinformowany), ale chodziło mi o to że dopiero po zrobieniu głowicy może sie okazać że coś jeszcze jest do roboty. Czy faktycznie nie da sie stwierdzić od razu co jest do wymiany? Czyli wychodzi na to że ceny nie są z kosmosu .....pytanie tylko czy na tym sie skończy a czuje że nie bo np listwę mam valdek a z tego co czytałem to powinny być dwie bo jedna nie daje rady [/b]
Markzo - Sob Cze 07, 2014 06:14
kitek88 napisał/a: | NoPE mój błąd nie chodziło o przepustnicę a przepływomierz |
dalej coś nie gra, ZR160 nie ma przepływki... dla mnie ceny są dość mocno wygórowane...
bociannielot - Sob Cze 07, 2014 07:22
kitek88 napisał/a: | Z tego co Gawin mówił to głowicę oddaje komuś innemu i dopiero on stwierdzi czy należy coś z nią robić czy nie | do sprawdzenia ją daje to normalne, tylko że taka usługa w świdnicy np to 50zł, moze i polecany ale z takimi cenami to sorry ale zmienił bym mechanika, jak kuźwa 450 za wymiane sprzęgła wszędzie max 300,350 wołają, aha i CEny Są Z KOSMOSU
paolinio - Sob Cze 07, 2014 08:14
sTERYD, rozrząd wymieniłem wcześniej więc tego nie liczyłem. Planowanie głowicy 350 zł bo tylko jeden człowiek u mnie ma pojęcie jak to zrobić, nie miałem wyjścia. Jeśli mechanik mówi ,że liczy więcej bo jest gaz w aucie to dla mnie jest nie poważny. Uszczelniacze i całą reszte wymieniłem bo kupowałem cały zestaw z allegro za 300 zł. Dyskusji na temat jakości i trwałości tego zestawu nie podejmuje
bociannielot - Sob Cze 07, 2014 08:26
paolinio napisał/a: | Planowanie głowicy 350 zł bo tylko jeden człowiek u mnie ma pojęcie jak to zrobić, nie miałem wyjścia. | 60 pln w Świdnicy
NoPE - Sob Cze 07, 2014 08:47
Ceny usług w warsztatach zależne są od rejonu Polski więc trudno mówić, że za coś przepłacił bądź nie. Ważne czy ktoś jest solidny czy partacz.
5,5k za "niesprawnego" ZR'a 160 wydaje się uczciwą ceną, chociaż gdybyś punktował sprzedawcę za usterki to jeszcze tysiąc może byś zbił. No ale jak to mówią po ptokach.
Wyższa cena z racji zainstalowanego gazu to nic dziwnego. Przecież to więcej pracy dla mechanika.
Kitek, załóż garaż bo interesuje mnie jak Twój ZR'ek wygląda. Albo fotki wrzuć tutaj.
A planowanie głowicy tylko w przypadku uszczelki MLS (wielowarstwowa stalowa). Osobiście bym się w to nie bawił.
bociannielot - Sob Cze 07, 2014 08:55
NoPE napisał/a: | Ceny usług w warsztatach zależne są od rejonu Polski | no ja właśnie mieszkam niedaleko i znam ceny - te są bardzo zawyżone nawet polecany warsztat moim zdaniem nie powinien miec takich cen, choc fakt że z samej roboty tam na 99% bedzie zadowolony to jednak te ceny
NoPE - Sob Cze 07, 2014 09:23
Pozostaje mu próbować negocjować ale nie wyjdzie mu to na dobre.
Jak już chce planowania to niech zawiezie tam gdzie taniej, proste. Z ceną dowozu i odbioru będzie i tak taniej.
bociannielot - Sob Cze 07, 2014 09:51
NoPE napisał/a: | Pozostaje mu próbować negocjować ale nie wyjdzie mu to na dobre. | tu masz racje, sprzęgło zrobił bym gdzie indziej, planowanie + sprawdzenie głowicy może zrobic też gdzie indziej
kitek88 - Sob Cze 07, 2014 10:43
Czy koszt wymiany sprzęgła jest zależny od rodzaju auta np ze zwykłym 1.4 a nie 1.8 vvc czyli w tym drugim powiedzmy dużo wiecej roboty? Bo jak nie to rzeczywiście 150 zł to sporo wiecej . np u gawina uszczelka w zwykłym k16 kilka stówek taniej.
Przy kupnie powiedziano mi że problemy z przepływomierzem a własnie w autko go nie ma wiec źle mnie zrozumiałeś Markzo ale to wynikalo z poprzednich postów.
NoPE Cytat: | 5,5k za "niesprawnego" ZR'a 160 wydaje się uczciwą ceną, chociaż gdybyś punktował sprzedawcę za usterki to jeszcze tysiąc może byś zbił. No ale jak to mówią po ptokach. |
Po pierwsze aby tak zbijać cenę trzeba sie znać na samochodach a ja pojechalem sam z zamiarek kupna w ciemno (wiem może głupota ale cena zachęcała ) Moi rodzice wzięli mechanika jak kupowali poprzedni samochód i tylko na tym interesie on kręci lody bo doradził złoma. A cena spadała w przeciągu 2 tyg z 10900 do 8500. Jak zadzwoniłem do własciciela dowiedziałem sie że już sprzedał a na kolejny dzień ogłoszenie w komisie za 6300 . Poszedł w końcu za 5500. Rozpiętości cenowe tych autek są spore i tak naprawdę nie wiem ile takie autko jest warte.
a z pierdółek które sam stwierdziłem to sam zrobie już znalazłem w tutkach problem z cieknącym płynem do spryskiwaczy do bagażnika i wymiana zamka bagażnika ( niestety w starym plastiki sa połamane) wiec bedę miał 2 kluczyki
Jak ogarnę co to garaż to tak zrobie a na razie linki do ogłoszenia:
link
link 2 ze zdjęciem silnika
jest oklejony folią która powoli zaczyna schodzić ale do puki nie dowiem sie co jest pod spodem nie ruszam.
A za wymianę płynu hamulcowego 100 zł to w normie? Bo wydaje mi sie to łatwe do ogarnięcia i sam mógłbym to zrobić tylko jaki płyn (bo w silniku obecnie mam olej niezalecany i może z płynem też ma to jakieś znaczenie ).
I jeszcze mam malutki problem z centralnym nie będę zakładać nowego tematu tylko tutaj spytam. Centralny działa ale za każdym razem z prawych drzwi wydobywa sie głośne buczenie tak przez 2 sek tylko przy otwieraniu, przy zamykaniu jest ok. Owe buczenie jest naprawdę głośne jakby głośno chodził jakiś mechanizm a sie zacinął. Co to może być
bociannielot - Sob Cze 07, 2014 10:51
hahaha pelson się na niego slinił teraz wiemy czemu tak cen w dół szybowała
MultecFSO - Sob Cze 07, 2014 10:56
paolinio napisał/a: | sTERYD, rozrząd wymieniłem wcześniej więc tego nie liczyłem. Planowanie głowicy 350 zł bo tylko jeden człowiek u mnie ma pojęcie jak to zrobić, nie miałem wyjścia. Jeśli mechanik mówi ,że liczy więcej bo jest gaz w aucie to dla mnie jest nie poważny. Uszczelniacze i całą reszte wymieniłem bo kupowałem cały zestaw z allegro za 300 zł. Dyskusji na temat jakości i trwałości tego zestawu nie podejmuje |
To ładnie Cie oszukali, bo w Radomiu na Wolanowskiej planowanie jest za 60zł. Swoją do 1.6 16V robiłem w lutym i jestem bardzo zadowolony.
NoPE - Sob Cze 07, 2014 12:12
Płyn hamulcowy DOT4.
Do silnika 10W40 markowy syntet lub półsyntet.
Na dzień dzisiejszy wartość zadbanego ZR 160 to 9-11k
kitek88 napisał/a: | aby tak zbijać cenę trzeba sie znać na samochodach |
No masz rację, a ja ją uściślę do znajomości bolączek ZR'a.
Jeśli mogę ocenić autko to nie takie straszne z wyglądu. Czarne lampy tylko wewnętrzne mi nie podchodzi. Mógł już wszystkie przyciemnić.
I zdaje się fotele z kanapą z polifta przywędrowały
Tylny zderzak z dokładką z 2003?
Doprowadź go do właściwego stanu i
paolinio - Sob Cze 07, 2014 18:35
MultecFSO, ja u ososkiego robiłem, ale ta cena to jest również ze sprawdzeniem?
NoPE, o ile więcej pracy ma mechanik przez ten gaz? wtryski poodpinać?
robsson78 - Sob Cze 07, 2014 20:14
kitek88 napisał/a: | listwę mam valdek |
Ale literówka Ci wyszła. Nie veldek tylko valtek. Listwy Valtek są wolne, za wolne tym bardziej do takiego silnika.
kitek88 napisał/a: | z tego co czytałem to powinny być dwie bo jedna nie daje rady [/b] |
Listwa powinna być jedna tylko lepsza i szybsza.
Masz cztery cylindry i listwa powinna mieć cztery wtryskiwacze.
Każdy wtryskiwacz do jednego cylindra.
Z tego co zauważyłem u Ciebie listwa zamontowana jest w złym miejscu, gazownik poszedł na łatwiznę, wężyki od wtrysków są za długie co może powodować problemy z prawidłowym zebraniem mapy LPG.
Za szybszą listwę np. Barracuda zapłacisz około 400 zł ale to już niech gazownik doradzi.
I znowu wydatki......
NoPE - Sob Cze 07, 2014 20:36
paolinio napisał/a: | NoPE, o ile więcej pracy ma mechanik przez ten gaz? wtryski poodpinać? |
A ja tam nie wiem. Zawsze coś dodatkowego na co trzeba uważać.
bociannielot - Nie Cze 08, 2014 10:26
NoPE napisał/a: | Zawsze coś dodatkowego na co trzeba uważać. | PRzy wymianie sprzęgła?
Strike - Wto Cze 10, 2014 14:04
Co za bzdura, instalacja jest podpięta do układu dolotowego i wtryskowego głównie, nie ma to żadnego związku ze sprzęgłem, zwykłe widzimisię mechanika.
Jedź do innego, normalnego...
robsson78 - Wto Cze 10, 2014 17:16 Temat postu: Re: [MG ZR 160] Wycena naprawy uszczelki + sprzęgło Trzymajcie się tematu
kitek88 napisał/a: | za uszczelkę pod głowicą 1600zł bez planowania jak zajdzie taka potrzeba to jeszcze więcej (ponąć tak drogo bo to vvc i doplata 100 zł bo mam gaz)
|
Co odpowiedź to ktoś coś dodaje a potem takie klocki wychodzą.
Strike napisał/a: | instalacja jest podpięta do układu dolotowego i wtryskowego głównie, nie ma to żadnego związku ze sprzęgłem, zwykłe widzimisię mechanika. |
Nie zmienia to jednak faktu że ta dopłata za gaz 100 zł jest nieuzasadniona.
kitek88 - Czw Cze 12, 2014 15:35
Po waszych odpowiedziach poszukałem tańszego mechanika i znalazłem takiego co mi sprzegło za 200 zł zrobi a część sam kupie zdecydowałem sie na national bo opinie ma całkiem dobre i jest w dobrej cenie 350 zł. Przy okazji jak podjechałem skorzystałem z okazji aby dowiedzieć sie czy napewno siadła mi uszczelka i .....no właśnie:
po pierwsze zmierzył mi ciśnienie na cylindrach . pierwszy tłok odstaje od reszty ma 8,5 reszta po 12-13
olej czysty nie ubywa go
płyn czysty też go nie ubywa (jedynie minimalna smużka)
temp w normie nawet jak go kręce , wzrasta do ok 3/4 tylko jak stoje w mega korku (wentylator sprawdzony działa)
świece ok
podczas dynamiczniejszej jazdy czasami po 5 tys zaczyna migać kontrolka silnika po czym gaśnie jak zaczynam oszczędniej jechać
za pierwszym razem podpiety pod kom wyskoczył błąd katalizatora z tego co poczytałem może to być problem z sondą lambda
co2 w zbiorniczku z płynem chłodniczym ( pytanie czy u pierwszego mechanika dobrze ten test przeprowadzili)
pytanie czy to aby napewno uszczelka czy może pierścienie?
Ten mechanik doradził mi jeśli przebieg mam nie kręcony 130tys wymianę samej uszczelki za 500 zł z planowaniem plus jej koszt 120 zł
Chyba zakupie sobie elm327 bo z moimi problemami sądze żemi sie nie raz przyda
Markzo - Czw Cze 12, 2014 16:21
Spadek ciśnienia sprężania to może być dmuchnięta uszczelka właśnie... robił bym ją, a pierścienie zostawił w spokoju. Super, że znalazłeś coś w normalnej cenie
kitek88 - Czw Cze 12, 2014 17:16
to radzisz tylko wymieniać uszczelkę pod głowicą bez całej reszty ( tj uczczelka pod pokrywę zaworów ,uszczelniacze zaworowe ,uszczelka dolotu i wydechu )?
group1320 - Czw Cze 12, 2014 18:25
Wymieniaj wszystko wyjdzie troszke drożej ale masz z głowy i spokój na dłuższy czas
paolinio - Czw Cze 12, 2014 18:26
kitek88, wymienia się wszystko bo to jedna robota, w sumie inna sprawa ,że uszczelki jak stare założysz to mogą już nie trzymać potem.
kitek88 - Czw Cze 12, 2014 18:54
to nie chodzi o koszt uszczelek bo te grosze kosztują ale za robocizne za dodatkowe te co wymieniłem kolejne 400 zł przynajmniej tak mechanika zrozumiałem . I tak wyjdzie trochę taniej niż u pierwszego ale już mam mętlik w głowie. To nie da sie ( nie powinno) wymienić tylko i wyłącznie uszczelki pod głowicą?
kezmanq - Czw Cze 12, 2014 19:08
chyba go coś ... jeśli chce dodatkowo za to 400zł
trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą (splanować i sprawdzić szczelność) oraz wymienić szpilki głowicy.
A uszczelki kolektorów i pokrywy też warto wymienić po i tak te elementy się odkręca więc więcej roboty nie ma. Jedynie z uszczelniaczami zaworów nie wiem jak jest
group1320 - Czw Cze 12, 2014 19:09
Żeby się dostać do głowicy i tak musi poodkręcać wszystko więc za robotę nie powinien wziąć więcej.
paolinio - Czw Cze 12, 2014 19:13
kitek88, Wymienisz uszczelke, a przecież mechanik musi się do niej jakoś dostać więc rozbiera kolektory, wykręca śruby itd. Potem wszystko składa, a różnica jest taka ,że stare uszczelki do kosza nowe do auta. Tak powinno to wyglądać, pomyśl sam założysz starą uszczelke, mechanik poskłada ,a za tydzień ona puści i znowu pojedziesz do niego wymienić , a on znowu Cie skasuje. Zmień mechanika trafiłeś na kolejnego fachmena, prawdziwy mechanik to nawet by się nie podjął hgf bez wymiany całej reszty, ale co tam jego nie obchodzi ile Ty na tym pojeździsz. Ważne żeby Cie oskubać do cna. Ręce opadają na takich fachowców.
kitek88 - Pią Cze 13, 2014 12:32
Znalazłem następujące części w sklepie petrocar we Wrocławiu do odbioru osobistego w pon i to 300 m od mojego domu o dziwo część jest tańsza i to sporo niż w tomateam a część lekko droższa
ceny:
sprzęgło national ck9074 286 zł gdzie w tomateam 350zł
uszczelka pod głowicę Reinz lub fai starego typu 130,00 zł
pokrywy zaworów Fai 65,00 zł
śruby głowicy Elring 150,00 zł kpl
Wałek rozrządu od czoła Fai 19,00 zł szt wymagane 2 szt (musze je kupić bo poprzedni właściciel zaoszczędził przy wymianie rozrządu)
Wałek rozrządu od skrzyni Fai 19,00 zł szt wymagane 2 szt
Kolektor ssący Fai dół 19,00 zł
Kolektor ssący Fai góra 21,00 zł
Kolektor wydechowy Reinz 21,00 zł
Te części wystarczą czy coś jeszcze muszę dokupić ?
I który z płynów chłodniczych polecacie czy to bez różnicy i czy 5l wystarczy?
płyny
leszczu - Pią Cze 13, 2014 12:34
kitek88 napisał/a: | temp w normie nawet jak go kręce , wzrasta do ok 3/4 tylko jak stoje w mega korku |
Przy sprawnym układzie chłodzenia w tych sinikach temperatura niema prawa nawet drgnąć.
paolinio - Pią Cze 13, 2014 16:41
kitek88, ja bym wymienił też uszczelniacze zaworowe. Na allegro jest cały zestaw do wymiany, nie musisz go kupować ,ale tam jest opisane na aukcji co jest w tym zestawie. Przeczytaj i porównaj sobie z tym co Ci proponują w sklepie, będziesz wiedział czego Ci brakuje.
płyn chłodniczy kup jaki chcesz byle nie najtańszy.
NoPE - Pią Cze 13, 2014 19:09
leszczu napisał/a: | Przy sprawnym układzie chłodzenia w tych sinikach temperatura niema prawa nawet drgnąć |
Racja! W tym mega kroku gdzie jest +700 powinien załączyć się wentylator i tyle. Wskazówka lekko pod połową skali i ani drgnie!
kitek88 - Sob Cze 14, 2014 14:04
I dostałem właśnie informacje od poprzedniego właściciela co sprzedał auto do komisu.
Jego zdaniem silnik nadaje sie do kapitalnego remontu nie wie czy to wina uszczelki czy pierścieni ale autko wg niego bierze dużo oleju litr na 2000km a wycieków brak. Ja tego jeszcze nie zauważyłem bo zrobiłem nim góra 400km. Wiec co radzicie zabierać sie od razu za pierścienie czy te objawy i te wymienione wcześniej wskazuja na 99 % na uszczelkę?
NoPE - Sob Cze 14, 2014 20:09
Zrób raz a porządnie.
kitek88 - Czw Lip 10, 2014 13:06
Autko mam już (dopiero teraz) zrobione i śmiga i rwie aż miło . Miałem szczęście że wybrałem sie do kolejnego mechanika (Krystian Walter) którego polecam. Poprzednich dwóch u których byłem w tym polecanego na tym forum Gawina stwierdziło walniętą uszczelkę pod głowicą a jak to się zrobi to dopiero wtedy zobaczy czy coś więcej. Okazało sie że 1 cewka i świece do wymiany, a błędy kat itd które komp pokazywał to były następstwem wypadających zapłonów. Najprawdopodobniej termostat do wymiany ale to musze go w korku przetestować w upały czy sie przycina. Wiec radzę wszystko najlepiej sprawdzić a nie ślepo wierzyć w np test co2 w zbiorniczku bo z tego co sie teraz dowiedziałem w wiekszosci przypadków to samo wskazuje. Wywaliłbym niepotrzebnie kupe kasy aby silnik remontować . A drugi mechanik nawet zmierzyć ciśnienia nie potrafił powiedział mi że w 1 cylindrze mam 8 barów a u obecnego ( końcówka wkręcana) wyszło że mam po równo we wszystkich cylindrach.
Zostałem tylko z częściami do uszczelki pod głowicą, mam nadzieję że uda mi sie je zwrócić a jak nie to będę próbował je sprzedać.
|
|