|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Subaru Impreza WRX STI z HGF'em!
NoPE - Pią Gru 26, 2014 13:32 Temat postu: Subaru Impreza WRX STI z HGF'em! Zainteresowałem się tym autkiem, bo bardzo mi się podoba i patrzcie:
"- 2,5tys km temu zrobiona bolączka tego silnika czyli uszczelka pod głowicą zakuta szpilkami ARP co gwarantuje nie powrócenie tej usterki + wszystkie inne uszczelki silnika, olej motul 300V ( w zasadzie jakaż to bolączka skoro seryjna uszczelka wysiadła dopiero po 125tys km, teraz ze szpilkami ARP pewnie będzie dożywotnie )"
Ja to mam pecha do autek Które mi się spodoba pod niemalże każdym względem, to ma jakiś totalny error.
http://otomoto.pl/subaru-...-C32976282.html
greg-si - Pią Gru 26, 2014 13:39
Ogólnie Imprezy miały problem z silnikami w swoich boxerach. Sam rozglądam się za jakimś czterołapem lecz w mniejszych pieniądzach.
Jeszcze jak stroiłem swoją 400`ke turbo to byłem w 4Turbo i na placu stało kilka Imprez z różnych lat i we wszystkich te same problemy. Obrócone panewki i problemy z głowicami po jednej stronie (już nie pamiętam której).
Ogólnie jakbym miał wydawać na auto okolice 50k to celowałbym w Evo.
NoPE - Pią Gru 26, 2014 13:51
W aukcji napisane, że "auto znane na forum". Ale na jakim? Poczytałbym o tych wadach i ciekawi mnie też czy te szpilki ARP rzeczywiście gwarantują bezawaryjną pracę. Swoją drogą kilometraż HGF'u zbliżony do tego z K-Serii.
greg-si - Pią Gru 26, 2014 13:56
forum pewnie SIP
NoPE - Pią Gru 26, 2014 14:34
Ok, może z silnikiem diesel'a 150KM bo 2,5 benzynka zagląda do portfela po naprawdę tłuste nominały.
adam_26 - Pią Gru 26, 2014 16:55
Pod tym linkiem https://www.facebook.com/RsserviceRzeszow
jest profil firmy RS service która się specjalizuje w imprezach i tego typu autach Na profilu jest opis kilku ciekawych projektów, a także przypadki spotkanych usterek silnika.
NoPE - Sob Gru 27, 2014 00:39
Nie mam "fejsa", nie zobaczę.
Na oficjalnej RS Service tylko projekty z dokonanymi zmianami, bez usterek.
To ja lepiej wrócę na ziemię, bo widzę, że to zabawa dla elity...
Pyros - Sob Gru 27, 2014 11:48
2.5 litrowe benzyny maja problem uszczelkami glowicy z racji tego ze blok silnika pochodzi od 2.0 i jest rozwiercony. Czyli zmniejsza sie przerwa miedzy tulejami cylindrow co prowadzi do wywalania uszczelki.
NoPE - Sob Gru 27, 2014 22:42
Ale te zakucie szpilkami ARP może rzeczywiście daje dożywotnie rezultaty. Może gdyby tak kupić z już zrobioną uszczelką?
maniaq - Pon Gru 29, 2014 12:53
TO tak jakbys wierzyl, ze R na nowych szpilkach bedzie dozywotnio pozbawiony HGF-u
Panewki, uszczelki... to niekonczaca sie historia skarbonka po porstu, jezeli liczysz, ze bedziesz lal i jezdzil... to nawet nie mysl o kupnie, szybciej schodza klocki, opony, oleje... generalnie serwisowke w S powinno sie robic przy 10 k km, albo i wczesniej , zalezy ile upalasz. Nikt nie kupuje S zeby po bulki do sklepu 40km/h jezdzic.
Ja choruje na S, ale jeszcze bardziej choruje na brak kasy na takie zabawki
bociannielot - Pon Gru 29, 2014 13:03
maniaq napisał/a: | szybciej schodza klocki, opony, oleje... generalnie serwisowke w S powinno sie robic przy 10 k km | olej zalecane zmieniac po 5 tys km jest
Robią modyfikacje pozwalające ominąć pewne problemy z 2.5 ale jednego nie kumam, skoro ma byc subaru i mozliwy nawet diesel, to czemu nie wziac pod uwagę zwykłego 2.0N/A (ani to ani to nie jedzie a w benzynie przynajmniej nie trzeba bedzie co chwila dwumasu ze sprzęgłem zmieniac) albo po prostu starszej budy z 2.0T
maniaq - Pon Gru 29, 2014 13:27
imho albo 2.0 T albo wcale
No niestety, to zabawka, ktora wymaga Generalnie znam ludzi co jezdza tym na codzien, do pracy, ale ... nawet do pracy nie jada normalnie
NoPE - Pon Gru 29, 2014 13:40
maniaq, nie znam silnika w STI (jakbym znał jakikolwiek ) ale sądzę, że nie ma projektowego błędu umiejscowienia szpilek i powód wydmuchiwania jest inny niż w K-serii. maniaq napisał/a: | Ja choruje na S, ale jeszcze bardziej choruje na brak kasy na takie zabawki |
No z tym to zawsze jest problem.
bociannielot, w moi przypadku tylko w/w buda, ten kolor, a silnik jak najmniej awaryjny dlatego wszystko jedno. Diesel zdaje się być tańszy w exploatacji, a bynajmniej na stacji paliw nie ssie ROR'a tak często jak benzyna.
Więcej niż 10-15kkm rocznie nie zrobię więc...
Z drugiej strony za >50 000 zł można mieć nowe auto z salonu
bociannielot - Pon Gru 29, 2014 13:47
NoPE napisał/a: | bociannielot, w moi przypadku tylko w/w buda, ten kolor, a silnik jak najmniej awaryjny dlatego wszystko jedno. Diesel zdaje się być tańszy w exploatacji, a bynajmniej na stacji paliw nie ssie ROR'a tak często jak benzyna. | no jak bedziesz cigle wymienial dwumase ze sprzegłem to tanszy w eksploatacji nie bedzie 2.0N/A by Ci z 10l wypiło a zawsze można gaz założyc
choc diesel ma ten wlot na masce i bardziej sportowy bodykit
maniaq - Pon Gru 29, 2014 16:15
Tylko pytanie po co S , jak to niewiele bedzie mialo wspolnego z TYM subaru ? To juz lepiej polataj ZR-em bo frajda wieksza niz S w dyszlu a i w kieszeni nadal zostanie
bociannielot - Pon Gru 29, 2014 16:41
maniaq napisał/a: | bo frajda wieksza niz S w dyszlu a i w kieszeni nadal zostanie |
maniaq, ja wiem ze to nie wyglada dobrze, impreza w dieslu, ale z pewnosci lepiej lata niz Zr - inne zawieszenie, trakcja kosmos w porównaniu z fwd, mialem 1.6 i w gorach szybciej tym jezdzilem niz r25 po podkreceniu (a roznica mocy +/- 50km na kozysc r)
dziwne wszedzie panuje przekonanie ze jak subaru to musi byc turbo, a jak ktos chce solidne, dobre wozidlo AWD to czemu nie subaru? jakby NoPE takim sprinciazem był to by też 1.4 nie kupował
NoPE - Pon Gru 29, 2014 17:00
1.4 bo przestraszyłem się VVC (nikt w okolicy tego nie ogarnie). Do tego pierwsze auto i lepiej żeby nie kusiło mocą.
Obecnie brakuje mi zbiórki i wciśnięcia w fotel. Wyprzedzanie z 1.4 też nie należy do bezpiecznych. Nie wiem jakie będzie następne autko (raczej polift ZR diesel albo 160VVC ) ale właśnie Impreza WRX mnie się podoba. I naprawdę nie zależy mi na 300KM. Nie bez powodu są też inne jednostki w tym diesel.
maniaq - Pon Gru 29, 2014 17:34
To, że sa.... tylko kto to kupuje FOrka w dyszlu jeszcze rozumiem, ale impreze ?
Sory ale nikt mnie nie przekona do dyszla od S.
Kupuj ZR-a, ale ja tam bym szukal 2004 dobrej sztuki bo polift kiespko wykonczony byl, wiem co mowie bo mialem ZR-a 2004 i 2005 oba w dyszlu i zlego slowa nie powiem, jedynie problem z zamarzajacym paliwem, ale rozwiazanie proste, dolac ze 2-3 l benzyny na bak i nigdy pozniej nie zawiodl
tuners - Pon Gru 29, 2014 20:28
Bier zra w dieslu z kasy co zaoszczedzisz nie kupując subary starczy na zawias podkręcenie w okolice 200 i i full doposażenie xD a jak na siłe szukasz skarbonki to też się da zresztą co będę mówił zobacz w Mój "garaż"
NoPE - Pon Gru 29, 2014 20:58
41147 ZL
tuners - Pon Gru 29, 2014 22:22
i nadal rośnie a nie jestem najbardziej " rozrzutny " na forum tak że dla chcącego nic trudnego
NoPE - Pon Gru 29, 2014 22:38
Super są te boczne kierunkowskazy. Masz gdzieś swój wątek z modami albo filmy na YT?
tuners - Pon Gru 29, 2014 22:48
zaczynam coś klecić pierw muszę zdjęcia gdzieś zamieścić a jest tego ponad 800szt
NoPE - Pon Gru 29, 2014 22:52
Google Drive i podpowiem później jak wstawiać direct linki albo sam wyguglujesz.
bociannielot - Wto Gru 30, 2014 09:20
tuners, i tyle co żeś wydał to już byś miał impreze WRX STi
tuners - Wto Gru 30, 2014 10:18
A ile bym musial do tego dolozyc zeby bylo takie jak chce pozatym to woz zbyt pospolity jak dla mnie jezdzi ich mase
bociannielot - Wto Gru 30, 2014 10:46
200/25/ZR jest u mnie od groma więc argument że masz nieposoplite auto do mnie nie trafia
tuners - Wto Gru 30, 2014 11:46
W krakowie jest chyba 5 zrek a takiej jak moja nie znajdziesz drugiej xd a subarek z tych nowych około 50 jezdzi
bociannielot - Wto Gru 30, 2014 12:52
tuners, proszę Cię Kraków kilkaset tys. ludzi i 5 ZR, u mnie w powiecie jest kilka a powiat ma ok 100tys osób
po prostu tak się nie rzucają ZRy w oczy jak impreza
A zawsze mogłeś sobie inne tak przerobic zeby nie bylo drugiego takiego - nawet jak bys kupił Tico się tak da
tuners - Wto Gru 30, 2014 16:51
bociannielot,
już rozpisze Ci dokładnie
są 3 Zry szare poliftowe
2 żółte przedlifty (jeden z przerobionym tyłem)
1 Niebieski przedlift ale nie widziałem go od pół roku
1 Ciemny granat przedlift
Więcej jeżdżących po krakowie nie widziałem pracując spędzam po 8-10h jeżdżąc po mieście i bez konkretnego rejonu a nos na MG mam wyczulony
Jak kupiłem swojego to więcej Mg jezdzilo po Krku
Nie wliczam aut które na obcych blachach widzę pierwszy raz na oczy bo przejezdnych się czasem widuje
bociannielot - Wto Gru 30, 2014 16:57
tuners, może jeszcze by że kraków bogatsze miasto to i mniej szrotów jeździ niż u mnie a więcej porządnych aut
tuners - Wto Gru 30, 2014 19:25
Ja tam niewiem czy impreza to taki cud do naśladowania
Przeto to tylko zmodernizowana nexia z mocniejszym i bardziej awaryjnym silnikiem pozatym można wszystko przerabiać ale ZR jest uznany ogólnie za mało popularną i "gównianą" baze bo nie pojdziesz sobie do sklepu kasa na stół, zbierasz graty i do pierwszego mechanika zeby zrobil wsio dla mnie niczymnie różni się to od kupna gotowca jak focus rs. Niedługo wrzucam temat i będziecie rozumieli o co chodzi
dzięki za pomoc Nope
NoPE - Wto Gru 30, 2014 19:32
Aleś pojechał po WRX'ie
maniaq - Wto Gru 30, 2014 21:52
tak czytam i jedyne co moge powiedziec w temacie to... zaden ZR nie berdzie WRXem ni RSem... niestety ale in plus dla innych aut. To ze twoj ZR bedzie jak zaden innyy...ok fun na pewno, ale niebedzie jezdzil i nie bedziewyposazony jak inne... niestety MG to konstrukcje z konca lat 90... wiec daleko im do tu wymienianych, bo to ze 3 generacje...
Wyciszylem ZS-a ale nadal szumi. Silnik fajnie brzmi i fajnie sie wkreca + zawias daje rade, na moje jezdzenie , po 15 k km rocznie do roboty i powrot, plus jakies upalanie, to w sam raz Koszty nei powalaja, pali 9,5-10 L na sto z tych 47 tys km moich i jak na moje dosc krotkie trasy to uwazam za bdb wynik
Gerelanie to bardziej o filozofie zahacza, a nie argumenty, bo racjonalnie patrzac NIC nie przemawia za ZR-em Mowie to jako milosnik marki, ale i posiadacz ZS-a bo nie wszystko co robimy musi byc racjonalne.
Nope masz kase kup banan na twarzy bedzie mega. Ale musisz wiedziec, ze zakup to nie wszystko, bo koszta sa wieksze serwisu, duzo czy lekko wieksze zalezy tez co wsadzasz, bo i zamiennikow wiecej wbrew pozorom niz do ZR-a, wiec opsji tuningu plug and play.
Jakbysmy tylko keirowali sie rozsadkiem wszyscy by mieli octavie w combi i dyszlu
NoPE - Wto Gru 30, 2014 22:25
maniaq napisał/a: | racjonalnie patrzac NIC nie przemawia za ZR-em |
I w tym cały ten cholerny problem...
maniaq - Wto Gru 30, 2014 22:33
Spoko, ale za subaru tez nic racjonalnego
jak w reklamie MG " life is to short not to MG" zamien na S w konscowce i to samo, nie zawsze trzeba rozumem sie kierowac Ja rownie dobrze te 12 km do pracy moglbym seicento pokonywac ;)no dobra punto 5d, bo mi sie 4 furtki przydaja... ale cos z zycia trzeba miec, nie mam S, ale mam ZS
Markzo - Wto Gru 30, 2014 23:51
Za zr czy zs przemawia bardzo prosta sprawa za bardzo małą kasę dają ogromną frajdę z jazdy, bdb prowadzenie i relatywnie niski koszt serwisu fakt, ośka (fwd) to najtańszy z rodzajów napędu jaki można spotkać w pseudo-sportowych samochodach, ale co by nie mówić, nawet z HGF przy kserii koszty utrzymania ZR to ułamek tego co spotka nas przy Subaru
Aga - Sro Gru 31, 2014 09:03
Tak jak pisał Markzo hgf w zr to pikuś cenowy w porównaniu do remontu silnika w subaru.
Vigoslaw - Sro Gru 31, 2014 10:59
Aga,
To jest ten subarak z samochód marzeń w TVN Turbo?
Pozdrawiam,
V.
maniaq - Czw Sty 01, 2015 22:56
AGA
Aga - Pią Sty 02, 2015 08:55
Nie , to spełnienie marzeń Mariusza .Trochę było z nim na początku problemów ale teraz śmiga jak strzała .
bociannielot - Pią Sty 02, 2015 10:18
Sorry ale jakies Alusy byście walneli na zimę, kaman to Turbo GT nie wypada jeździć na stalusach
Aga - Pią Sty 02, 2015 10:39
alusy sa na lakierni
bociannielot - Pią Sty 02, 2015 11:02
Aga, a to zwracam honor
maniaq - Pią Sty 02, 2015 23:09
Esh ile razy widze S w tej budzie to od razu wspominam plakaty z holkiem
|
|