|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Klubowy MG ZT V8 mariusza418
emes - Wto Lip 28, 2009 16:29 Temat postu: Klubowy MG ZT V8 mariusza418 Witam,
Poniżej kilka zdjęć jedynego w klubie MG ZT V8 , mariusza418
Nie wiem jak Wam, ale jak dla mnie, skromnie mówiąc, to ten V8 niezły kozak
wiciu2xlc - Wto Lip 28, 2009 16:34
pikny panie, pikny ale ja nie zazdroszczę..... spalania miłego użytkowania
Deamian - Wto Lip 28, 2009 16:41
Ło matko Piękny
A powietrza to on nie za mało tam z przodu ma
Raptile - Wto Lip 28, 2009 16:50
Ło KU!@#!!!!!
MaReK - Wto Lip 28, 2009 18:10
A czemu ma inne felgi z przodu inne z tylu ?
Zrobiony juz jest? Czy dalej brak czesci?
Markzo - Wto Lip 28, 2009 18:13
piękny!!! jakies foto serducha?? zamawiam przejażdzke przy najblizszej okazji
Mix - Wto Lip 28, 2009 18:24
Przepiękny...no i ten kolor. Moje auto marzeń...niestety na chwilę obecną niedoścignionych...
praktis - Wto Lip 28, 2009 19:04
A ja bym chętnie posłuchał serducha tego cacka. Dźwięk takiego V8 jest poprostu ZAJEDWABISTY
Ley - Wto Lip 28, 2009 19:54
ZA JE FAJ NY Kiedy można się umówić na jazdy?
Marrkus - Sro Lip 29, 2009 21:00
Ale kierownica jes po złej stronie !
Kolorek cudny z kolekcji monogram-a - bitersweet (czy jakoś tak)
Auto na części czy pod przekładkę??
Tomas - Sro Lip 29, 2009 21:03
Marrkus napisał/a: | Ale kierownica jes po złej stronie ! |
W takim aucie to kierownice mogłbym mieć nawet w bagażniku
AndrewS - Sro Lip 29, 2009 22:13
pikny sprzet, kolor super
dawac fote silnika
Ciufa - Sro Lip 29, 2009 22:19
Tomas220 napisał/a: | W takim aucie to kierownice mogłbym mieć nawet w bagażniku |
dobre to było
praktis napisał/a: | A ja bym chętnie posłuchał serducha tego cacka. Dźwięk takiego V8 jest poprostu ZAJEDWABISTY |
to nie to samo co na żywo ale zawsze coś http://www.youtube.com/watch?v=kXd7LmHshHQ
Marrkus - Czw Lip 30, 2009 15:48
Tomas220 napisał/a: | W takim aucie to kierownice mogłbym mieć nawet w bagażniku |
Ale czy wtedy można by było się cieszyć zazdrosnymi spojrzeniami innych kierowców i przechodniów? słabo. A w bagażniku to jedyne koło jakie powinno się znajdować to niestety zapasowe.
DAWAĆ ZDJĘCIE SILNIKA - ta V8 wygląda lepiej niż gołe baby w świerszczykach
Najlepiej wysłać tam MaRkA z kamerą, niech zarejestruje to na filmiku. Tylko żeby było ładnie bulgot wydechu słychać....
ten filmik jest niezły http://www.youtube.com/wa...feature=related - pewnie już było ale jak dla mnie to ten silnik w tym nadwoziu to potęga..
dobryziom - Czw Lip 30, 2009 15:50
przecież to ta sama V8 co w mustangu
Marrkus - Czw Lip 30, 2009 15:54
no niby tak ale to jest forum rovera i tą marką się tu podniecamy
dobryziom - Czw Lip 30, 2009 15:58
http://www.evoperform.com...m-6007-3v46.jpg
oki to ja tez się jaram dawać silnik
Ciufa - Czw Lip 30, 2009 18:06
ile kilometrów ma pasek rozrządu ?
Toshiro - Czw Lip 30, 2009 19:13
Dobre hehehehe :
Mix - Czw Lip 30, 2009 19:19
Marrkus, IMO kiepski przykład filmiku podałeś Polecam to - LINK - gdzie bezpośrednio, a wręcz gołym uchem wychwycić można różnicę między 2,5 V6 i 4,6 V8
jaro12 - Czw Lip 30, 2009 19:28
Pewnie też już było ale nie zaszkodzi obejrzeć jeszcze raz: http://www.youtube.com/wa...qzA&feature=fvw
staf - Czw Lip 30, 2009 20:11
Robi wrażenie. Ja jednak wolę "klasycznego" Roverk-a
Mix - Czw Lip 30, 2009 20:53
Dla mnie R75 jest zbyt "kanapisaty" W planach pewnie MG ZT CDTi, bo z dostępnością 260 jest problem, pomijając kwestię ceny Najtańszy jaki znalazłem kosztuje 17tyś ojro
Zukowaty - Pią Lip 31, 2009 01:20
Foty silnika. Co prawda nie Mariana ale zawsze coś.
dobryziom - Pią Lip 31, 2009 08:01
mnie dziwi dlaczego MG ma 260KM a Mustang zależnie od wersji 300 lub 320KM
kzrr - Pią Lip 31, 2009 08:08
Mustang ma moment obr.: 434 Nm a mariuszowy Rover ile ?
xROnx - Pią Lip 31, 2009 08:09
fajny.
a wszyscy idą w zaparte że nie da się/nie opłaca przerabiać R75/MG ZT z anglika. a tu proszę....
dobryziom - Pią Lip 31, 2009 08:18
kzrr napisał/a: | Mustang ma moment obr.: 434 Nm a mariuszowy Rover ile ? |
http://www.roverki.pl/article.php?sid=354
410Nm
rodi_ - Pią Lip 31, 2009 09:30
dobryziom napisał/a: | mnie dziwi dlaczego MG ma 260KM a Mustang zależnie od wersji 300 lub 320KM |
byc moze ograniczyli moc, zeby silnik spelnial europejskie normy emisji spalin
A moze przymulili go specjalnie do 260KM, po to zeby pozniej wejsc na rynek z wersja 360KM
dobryziom - Pią Lip 31, 2009 09:49
zapewne masz racje z tymi normami... ale wniosek z tego ze spokojnie z tego silnika będzie można wyciągnąć drzemiący w nim potencjał
kzrr - Pią Lip 31, 2009 10:09
dobryziom, ostatnio gdzieś na onecie czytałem że z silnika 1,4 (chyba z Golfa ale nie jestem pewnien) wycisneli 200 koni
bociannielot - Pią Lip 31, 2009 10:10
Mnie by te 260 starczyło . A jeśli juz przy angielskich muscle carach jesteśmy :
http://www.youtube.com/watch?v=1UtM_NtDqzA
dobryziom - Pią Lip 31, 2009 10:23
kzrr jak samochód jest w NA to 200km to na prawdę godne podziwu musieli kupę kasy władować w ten silnik...
bocianie nielocie (w ogóle dobra ksywka hehe) ten link już był na samej górze tej strony wklejał jaro12
kzrr - Pią Lip 31, 2009 10:29
dobryziom, "NA" tzn ? również na onecie był filmik z serii "uwaga pirat" koleś w Wieśwagonie Polo miał dwieturbiny i coś koło 280 kucy oraz nowa Fiesta po totalny przeróbkach która miala 800 koni
pietro - Pią Lip 31, 2009 10:49
kzrr napisał/a: | ostatnio gdzieś na onecie czytałem że z silnika 1,4 (chyba z Golfa ale nie jestem pewnien) wycisneli 200 koni |
co Ty to było z 1,4 V8 Rovera
silniki 1,4 TSI z golfa i sirocco mają po 180 i pewnie o te chodzi
rodi_ - Pią Lip 31, 2009 13:34
dobryziom napisał/a: | zapewne masz racje z tymi normami... ale wniosek z tego ze spokojnie z tego silnika będzie można wyciągnąć drzemiący w nim potencjał |
No potencjal to on napewno ma.
Po zmianie kilku rzeczy konstruktorzy MG pociagneli do 360. Jeszcze troche dlubneli i wyszlo MG TF 500, MG ZT 500. Gdzies kiedys znalazlem stonke z czesciami do tego silnika, i za kilka tys $ byl do kupienia kompletny zestaw doladowania. Kompresor i wszystko co potrzebne zeby podnies moc o 160KM. Taki kit to ja rozumiem
kzrr - Pią Lip 31, 2009 13:38
że niby co ? Zrobili MG które miały 500 koni ?
Mariusz418 - Pią Lip 31, 2009 13:42
witam
powoli potem malutki kompresor z usa juz patzyłem spoko
pajda - Pią Lip 31, 2009 13:45
http://www.mgcars.org.uk/news/news632.html
MG ZT XPOWER 500
kzrr - Pią Lip 31, 2009 13:49
To była seria czy jednorazowy wybryk ?
dobra już mam
"MG Extreme vehicles are individual developments, not intended for series production"
dobryziom - Pią Lip 31, 2009 13:50
mariusz418 napisał/a: | witam
powoli potem malutki kompresor z usa juz patzyłem spoko |
no w ten silniczek tylko i wyłącznie albo duży kompresor albo porządny holsen
bociannielot - Pią Lip 31, 2009 13:54
dobryziom napisał/a: | kzrr jak samochód jest w NA to 200km to na prawdę godne podziwu musieli kupę kasy władować w ten silnik...
bocianie nielocie (w ogóle dobra ksywka hehe) ten link już był na samej górze tej strony wklejał jaro12 |
Ale wtopa ! Sorki ja dziś zakręcony jak czeski termos chodzę.
Mix - Pią Lip 31, 2009 15:37
Powaliła mnie waga tego bolidu - 1600kg i 4,5s. do 100 km/h
rodi_ - Pią Lip 31, 2009 19:01
4,5 , w tym artykule ze strony klubowej jest 6,5s. Ta wersja chyba bardziej prawdopodobna, co nie zmienia faktu ze i tak zapyla niezle
TomC - Pią Lip 31, 2009 19:49
8,4s ma do 160km/h więc 6,5s do 100 raczej mało prawdopodobne
staf - Pią Lip 31, 2009 20:06
TomC napisał/a: | 8,4s ma do 160km/h więc 6,5s do 100 raczej mało prawdopodobne |
To możliwe?
Zukowaty - Pią Lip 31, 2009 20:08
Panowie mylicie pojęcia.
6.5s ma do 100km/h MG ZT 260
4.5s ma do 100km/h XPower 500
Mix - Pią Lip 31, 2009 20:22
Chodziło mi oczywiście o ZT 500, jak słusznie zauważył kolega Zukowaty
rodi_ - Pią Lip 31, 2009 22:13
"Po zmianie kilku rzeczy konstruktorzy MG pociagneli do 360. Jeszcze troche dlubneli i wyszlo MG TF 500, MG ZT 500"
Male sprostowanie do wczesniejszej odpowiedzi
MG TF 500 nie jest napedzany silnikiem V8 od Forda tylko 2l 4 cylindrowym turbodoladowanym motorem, ktory ma 560KM
Sorki za wprowadzenie w blad
A i link do poczytania
http://www.telegraph.co.u...wild-Rover.html
kris_1987 - Wto Sie 11, 2009 13:16
piękny jest ten MG, kiedy będzie można zrobić jazdę próbną:)??
llygas - Wto Sie 11, 2009 15:25
Marian a kiedy bedziesz sprzedawał? Zaczynam kase zbierać
A tu fotka tego silnika w fabryce na kilka chwil przed wrzuceniem go w bude ZT.
dobryziom - Wto Sie 11, 2009 15:31
ja za te 4,6L był bym w stanie poświęcić swoje 2.0 T
des - Wto Sie 11, 2009 17:49
A ja swojego R400 1,6l nie sprzedam never ever. To mój pierwszy samochód i będę nim jeździł ile tylko można.
Peace,
Piciu - Pon Sie 17, 2009 10:10
Piękny kolor, słuszny silnik, niepowtarzalna buda "75" i tylny napęd Zazdrosne spojrzenia przechodniów i wyprzedzanych kierowców masz jak w banku
Gratuluję autka!
Pozdr!
Piciu
Wojtek88 - Pon Sie 17, 2009 20:37
Niesamowity.. Kolor jest niepowtarzalny, ale szkoda, ze kiera po prawej
MaReK - Wto Sie 18, 2009 07:42
Z tego co wiem, to juz jest po lewej i z tego tytulu nie byl zaprezentowany od razu po zakupie
Rowan - Wto Sie 18, 2009 10:22
MaReK, to ja już bym się bał nim jeździc teraz...
MaReK - Wto Sie 18, 2009 10:54
A to niby czemu?
Wszystko jest na oryginalnych czesciach.
Zrobione w/g sztuki rzemiosla, a nie u zdzisia w stodole, wiec czego sie bac?
Mariusz418 - Wto Sie 18, 2009 11:07
WITAM
LIPY NIE BĘDZIE WYJDZE 98 % ORGINAŁ
NIE TAK JAK FEELANDERY ŻE MAGIEL OD OPLA ZAKŁADAJĄ
POZDRAWIAM
Rowan - Sro Sie 19, 2009 11:28
MaReK, widziałem już kilkanaście przerabianych aut, z czego z wujkiem przekładaliśmy trzy, powiem szczerze, że tylko jednym jeździłem tylko po podwórku, bo się po prostu bałem. A wujek jechał nim potem 200km/h przez Niemcy
MaReK - Sro Sie 19, 2009 21:57
No wiec sam widzisz, ze wszystko zalezy od tego jak rzetelnie zostalo to wykonane.
Mysle, ze mariusz418 jak pisze ze lipy nie ma i mowi na spotach o tym, ze ciezko poskladac auto, bo trudno dostac oryginalne czesci do europejczyka, tzn. ze tak jest i ja tam nie bede mial obaw przed jazda takim autem.
Zukowaty - Sro Sie 19, 2009 22:01
MaReK napisał/a: | ja tam nie bede mial obaw przed jazda takim autem. |
Ja też nie będę miał obaw
Brt - Sro Sie 19, 2009 22:17
i ja ja ja ja też nie będę miał obaw
emes - Sro Sie 19, 2009 22:24
I ja też nie będę miał obaw
(Pewnie każdy, kto coś niecoś wie o podejściu do aut mariusza418 nie będzie miał żadnych obaw )
A co do samej przekładki, to zgadzam się z tym, co zostało napisane wyżej, wszystko zależy od tego, jak dobrze to zostało zrobione
Markzo - Czw Sie 20, 2009 07:48
i ja też nie będe miał obaw Mariusz418 to nasz MG/Rover Master
Zukowaty - Czw Sie 20, 2009 09:25
emes napisał/a: | Pewnie każdy, kto coś niecoś wie o podejściu do aut mariusza418 nie będzie miał żadnych obaw |
To też jest dość istotne ale jeśli mowa o ZT 260 to nie miałbym obaw żeby się w nim przejechać nawet jak by było zrobione z plasteliny
|
|