Zobacz temat - Klubowy MG ZT V8 mariusza418
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Klubowy MG ZT V8 mariusza418

emes - Wto Lip 28, 2009 16:29
Temat postu: Klubowy MG ZT V8 mariusza418
Witam,

Poniżej kilka zdjęć jedynego w klubie MG ZT V8 :ok: , mariusza418 :)

Nie wiem jak Wam, ale jak dla mnie, skromnie mówiąc, to ten V8 niezły kozak :ok:

wiciu2xlc - Wto Lip 28, 2009 16:34

pikny panie, pikny :) ale ja nie zazdroszczę..... spalania ;] miłego użytkowania
Deamian - Wto Lip 28, 2009 16:41

Ło matko :shock: Piękny :grin: :obłoki:
A powietrza to on nie za mało tam z przodu ma :?: :?: :razz:

Raptile - Wto Lip 28, 2009 16:50

Ło KU!@#!!!!! :wink:
MaReK - Wto Lip 28, 2009 18:10

A czemu ma inne felgi z przodu inne z tylu ?
Zrobiony juz jest? Czy dalej brak czesci?

Markzo - Wto Lip 28, 2009 18:13

piękny!!! jakies foto serducha?? :twisted: zamawiam przejażdzke przy najblizszej okazji :mrgreen:
Mix - Wto Lip 28, 2009 18:24

Przepiękny...no i ten kolor. Moje auto marzeń...niestety na chwilę obecną niedoścignionych...
praktis - Wto Lip 28, 2009 19:04

A ja bym chętnie posłuchał serducha tego cacka. Dźwięk takiego V8 jest poprostu ZAJEDWABISTY :grin:
Ley - Wto Lip 28, 2009 19:54

ZA JE FAJ NY :) Kiedy można się umówić na jazdy? :D
Marrkus - Sro Lip 29, 2009 21:00

Ale kierownica jes po złej stronie !! !

Kolorek cudny z kolekcji monogram-a - bitersweet (czy jakoś tak)

Auto na części czy pod przekładkę??

Tomas - Sro Lip 29, 2009 21:03

Marrkus napisał/a:
Ale kierownica jes po złej stronie !


W takim aucie to kierownice mogłbym mieć nawet w bagażniku :razz:

AndrewS - Sro Lip 29, 2009 22:13

pikny sprzet, kolor super :mrgreen:

dawac fote silnika

Ciufa - Sro Lip 29, 2009 22:19

Tomas220 napisał/a:
W takim aucie to kierownice mogłbym mieć nawet w bagażniku :razz:

:hahaha: dobre to było ;)
praktis napisał/a:
A ja bym chętnie posłuchał serducha tego cacka. Dźwięk takiego V8 jest poprostu ZAJEDWABISTY

to nie to samo co na żywo ale zawsze coś :) http://www.youtube.com/watch?v=kXd7LmHshHQ

Marrkus - Czw Lip 30, 2009 15:48

Tomas220 napisał/a:
W takim aucie to kierownice mogłbym mieć nawet w bagażniku :razz:


Ale czy wtedy można by było się cieszyć zazdrosnymi spojrzeniami innych kierowców i przechodniów? słabo. A w bagażniku to jedyne koło jakie powinno się znajdować to niestety zapasowe.

DAWAĆ ZDJĘCIE SILNIKA - ta V8 wygląda lepiej niż gołe baby w świerszczykach :twisted:

Najlepiej wysłać tam MaRkA z kamerą, niech zarejestruje to na filmiku. Tylko żeby było ładnie bulgot wydechu słychać....

ten filmik jest niezły http://www.youtube.com/wa...feature=related - pewnie już było ale jak dla mnie to ten silnik w tym nadwoziu to potęga..

dobryziom - Czw Lip 30, 2009 15:50

przecież to ta sama V8 co w mustangu :)
Marrkus - Czw Lip 30, 2009 15:54

no niby tak ale to jest forum rovera i tą marką się tu podniecamy :wink:
dobryziom - Czw Lip 30, 2009 15:58

http://www.evoperform.com...m-6007-3v46.jpg

oki to ja tez się jaram dawać silnik :)

Ciufa - Czw Lip 30, 2009 18:06

ile kilometrów ma pasek rozrządu ? :P
Toshiro - Czw Lip 30, 2009 19:13

Marrkus napisał/a:
ten filmik jest niezły http://www.youtube.com/wa...feature=related - pewnie już było ale jak dla mnie to ten silnik w tym nadwoziu to potęga..


Dobre hehehehe :D :

Mix - Czw Lip 30, 2009 19:19

Marrkus, IMO kiepski przykład filmiku podałeś :wink: Polecam to - LINK - gdzie bezpośrednio, a wręcz gołym uchem :lol: wychwycić można różnicę między 2,5 V6 i 4,6 V8 :mrgreen:
jaro12 - Czw Lip 30, 2009 19:28

Pewnie też już było ale nie zaszkodzi obejrzeć jeszcze raz: http://www.youtube.com/wa...qzA&feature=fvw
staf - Czw Lip 30, 2009 20:11

Robi wrażenie. Ja jednak wolę "klasycznego" Roverk-a :mrgreen:
Mix - Czw Lip 30, 2009 20:53

Dla mnie R75 jest zbyt "kanapisaty" :mrgreen: W planach pewnie MG ZT CDTi, bo z dostępnością 260 jest problem, pomijając kwestię ceny :wink: Najtańszy jaki znalazłem kosztuje 17tyś ojro :grin:
Zukowaty - Pią Lip 31, 2009 01:20

Foty silnika. Co prawda nie Mariana ale zawsze coś.
dobryziom - Pią Lip 31, 2009 08:01

mnie dziwi dlaczego MG ma 260KM :( a Mustang zależnie od wersji 300 lub 320KM
kzrr - Pią Lip 31, 2009 08:08

Mustang ma moment obr.: 434 Nm a mariuszowy Rover ile ?
xROnx - Pią Lip 31, 2009 08:09

fajny.
a wszyscy idą w zaparte że nie da się/nie opłaca przerabiać R75/MG ZT z anglika. a tu proszę....

dobryziom - Pią Lip 31, 2009 08:18

kzrr napisał/a:
Mustang ma moment obr.: 434 Nm a mariuszowy Rover ile ?


http://www.roverki.pl/article.php?sid=354

410Nm

rodi_ - Pią Lip 31, 2009 09:30

dobryziom napisał/a:
mnie dziwi dlaczego MG ma 260KM :( a Mustang zależnie od wersji 300 lub 320KM


byc moze ograniczyli moc, zeby silnik spelnial europejskie normy emisji spalin :?:
A moze przymulili go specjalnie do 260KM, po to zeby pozniej wejsc na rynek z wersja 360KM :wink:

dobryziom - Pią Lip 31, 2009 09:49

zapewne masz racje z tymi normami... ale wniosek z tego ze spokojnie z tego silnika będzie można wyciągnąć drzemiący w nim potencjał :)
kzrr - Pią Lip 31, 2009 10:09

dobryziom, ostatnio gdzieś na onecie czytałem że z silnika 1,4 (chyba z Golfa ale nie jestem pewnien) wycisneli 200 koni :P
bociannielot - Pią Lip 31, 2009 10:10

Mnie by te 260 starczyło :mrgreen: . A jeśli juz przy angielskich muscle carach jesteśmy :mrgreen: :
http://www.youtube.com/watch?v=1UtM_NtDqzA

dobryziom - Pią Lip 31, 2009 10:23

kzrr jak samochód jest w NA to 200km to na prawdę godne podziwu musieli kupę kasy władować w ten silnik...

bocianie nielocie (w ogóle dobra ksywka hehe) ten link już był na samej górze tej strony wklejał jaro12 :)

kzrr - Pią Lip 31, 2009 10:29

dobryziom, "NA" tzn ? również na onecie był filmik z serii "uwaga pirat" koleś w Wieśwagonie Polo miał dwieturbiny i coś koło 280 kucy :P oraz nowa Fiesta po totalny przeróbkach która miala 800 koni ;p :shock:
pietro - Pią Lip 31, 2009 10:49

kzrr napisał/a:
ostatnio gdzieś na onecie czytałem że z silnika 1,4 (chyba z Golfa ale nie jestem pewnien) wycisneli 200 koni

co Ty to było z 1,4 V8 Rovera :P

silniki 1,4 TSI z golfa i sirocco mają po 180 i pewnie o te chodzi

rodi_ - Pią Lip 31, 2009 13:34

dobryziom napisał/a:
zapewne masz racje z tymi normami... ale wniosek z tego ze spokojnie z tego silnika będzie można wyciągnąć drzemiący w nim potencjał :)


No potencjal to on napewno ma.
Po zmianie kilku rzeczy konstruktorzy MG pociagneli do 360. Jeszcze troche dlubneli i wyszlo MG TF 500, MG ZT 500. Gdzies kiedys znalazlem stonke z czesciami do tego silnika, i za kilka tys $ byl do kupienia kompletny zestaw doladowania. Kompresor i wszystko co potrzebne zeby podnies moc o 160KM. Taki kit to ja rozumiem :razz:

kzrr - Pią Lip 31, 2009 13:38

że niby co ? Zrobili MG które miały 500 koni ? :mrgreen: :shock:
Mariusz418 - Pią Lip 31, 2009 13:42

witam


powoli potem malutki kompresor z usa juz patzyłem spoko

pajda - Pią Lip 31, 2009 13:45

http://www.mgcars.org.uk/news/news632.html

MG ZT XPOWER 500

kzrr - Pią Lip 31, 2009 13:49

To była seria czy jednorazowy wybryk :> ?


dobra już mam :P

"MG Extreme vehicles are individual developments, not intended for series production"

dobryziom - Pią Lip 31, 2009 13:50

mariusz418 napisał/a:
witam


powoli potem malutki kompresor z usa juz patzyłem spoko


no w ten silniczek tylko i wyłącznie albo duży kompresor albo porządny holsen :)

bociannielot - Pią Lip 31, 2009 13:54

dobryziom napisał/a:
kzrr jak samochód jest w NA to 200km to na prawdę godne podziwu musieli kupę kasy władować w ten silnik...

bocianie nielocie (w ogóle dobra ksywka hehe) ten link już był na samej górze tej strony wklejał jaro12 :)


Ale wtopa :oops: ! Sorki ja dziś zakręcony jak czeski termos chodzę.

Mix - Pią Lip 31, 2009 15:37

Powaliła mnie waga tego bolidu - 1600kg i 4,5s. do 100 km/h :mrgreen:
rodi_ - Pią Lip 31, 2009 19:01

4,5 :shock: , w tym artykule ze strony klubowej jest 6,5s. Ta wersja chyba bardziej prawdopodobna, co nie zmienia faktu ze i tak zapyla niezle :razz:
TomC - Pią Lip 31, 2009 19:49

8,4s ma do 160km/h więc 6,5s do 100 raczej mało prawdopodobne :razz:
staf - Pią Lip 31, 2009 20:06

TomC napisał/a:
8,4s ma do 160km/h więc 6,5s do 100 raczej mało prawdopodobne :razz:

:shock: To możliwe?

Zukowaty - Pią Lip 31, 2009 20:08

Panowie mylicie pojęcia.
6.5s ma do 100km/h MG ZT 260
4.5s ma do 100km/h XPower 500

Mix - Pią Lip 31, 2009 20:22

Chodziło mi oczywiście o ZT 500, jak słusznie zauważył kolega Zukowaty :grin:
rodi_ - Pią Lip 31, 2009 22:13

"Po zmianie kilku rzeczy konstruktorzy MG pociagneli do 360. Jeszcze troche dlubneli i wyszlo MG TF 500, MG ZT 500"

Male sprostowanie do wczesniejszej odpowiedzi :oops:
MG TF 500 nie jest napedzany silnikiem V8 od Forda tylko 2l 4 cylindrowym turbodoladowanym motorem, ktory ma 560KM :razz:
Sorki za wprowadzenie w blad

A i link do poczytania
http://www.telegraph.co.u...wild-Rover.html

kris_1987 - Wto Sie 11, 2009 13:16

piękny jest ten MG, kiedy będzie można zrobić jazdę próbną:)??
llygas - Wto Sie 11, 2009 15:25

Marian a kiedy bedziesz sprzedawał? Zaczynam kase zbierać :wink:

A tu fotka tego silnika w fabryce na kilka chwil przed wrzuceniem go w bude ZT.

dobryziom - Wto Sie 11, 2009 15:31

ja za te 4,6L był bym w stanie poświęcić swoje 2.0 T :roll:
des - Wto Sie 11, 2009 17:49

A ja swojego R400 1,6l nie sprzedam never ever. To mój pierwszy samochód i będę nim jeździł ile tylko można.

Peace,

Piciu - Pon Sie 17, 2009 10:10

Piękny kolor, słuszny silnik, niepowtarzalna buda "75" i tylny napęd :mrgreen: Zazdrosne spojrzenia przechodniów i wyprzedzanych kierowców masz jak w banku :)
Gratuluję autka!
Pozdr!
Piciu

Wojtek88 - Pon Sie 17, 2009 20:37

Niesamowity.. Kolor jest niepowtarzalny, ale szkoda, ze kiera po prawej :(
MaReK - Wto Sie 18, 2009 07:42

Z tego co wiem, to juz jest po lewej i z tego tytulu nie byl zaprezentowany od razu po zakupie ;D
Rowan - Wto Sie 18, 2009 10:22

MaReK, to ja już bym się bał nim jeździc teraz... :/
MaReK - Wto Sie 18, 2009 10:54

A to niby czemu?
Wszystko jest na oryginalnych czesciach.
Zrobione w/g sztuki rzemiosla, a nie u zdzisia w stodole, wiec czego sie bac?

Mariusz418 - Wto Sie 18, 2009 11:07

WITAM


LIPY NIE BĘDZIE WYJDZE 98 % ORGINAŁ

NIE TAK JAK FEELANDERY ŻE MAGIEL OD OPLA ZAKŁADAJĄ


POZDRAWIAM

Rowan - Sro Sie 19, 2009 11:28

MaReK, widziałem już kilkanaście przerabianych aut, z czego z wujkiem przekładaliśmy trzy, powiem szczerze, że tylko jednym jeździłem tylko po podwórku, bo się po prostu bałem. A wujek jechał nim potem 200km/h przez Niemcy :mrgreen:
MaReK - Sro Sie 19, 2009 21:57

No wiec sam widzisz, ze wszystko zalezy od tego jak rzetelnie zostalo to wykonane.
Mysle, ze mariusz418 jak pisze ze lipy nie ma i mowi na spotach o tym, ze ciezko poskladac auto, bo trudno dostac oryginalne czesci do europejczyka, tzn. ze tak jest i ja tam nie bede mial obaw przed jazda takim autem.

Zukowaty - Sro Sie 19, 2009 22:01

MaReK napisał/a:
ja tam nie bede mial obaw przed jazda takim autem.

Ja też nie będę miał obaw :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted:

Brt - Sro Sie 19, 2009 22:17

i ja ja ja ja też nie będę miał obaw :lol:
emes - Sro Sie 19, 2009 22:24

I ja też nie będę miał obaw :)

(Pewnie każdy, kto coś niecoś wie o podejściu do aut mariusza418 nie będzie miał żadnych obaw :ok: :) )

A co do samej przekładki, to zgadzam się z tym, co zostało napisane wyżej, wszystko zależy od tego, jak dobrze to zostało zrobione :ok:

Markzo - Czw Sie 20, 2009 07:48

i ja też nie będe miał obaw :D Mariusz418 to nasz MG/Rover Master :hura: :brawo:
Zukowaty - Czw Sie 20, 2009 09:25

emes napisał/a:
Pewnie każdy, kto coś niecoś wie o podejściu do aut mariusza418 nie będzie miał żadnych obaw

To też jest dość istotne ale jeśli mowa o ZT 260 to nie miałbym obaw żeby się w nim przejechać nawet jak by było zrobione z plasteliny :mrgreen: