Zobacz temat - Jago - R200i
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Nasze auta - Jago - R200i

Jago - Sro Cze 01, 2011 17:47
Temat postu: [Jago - R200i]
Rover 200 1.4 8V 75km

Wygląd po zakupie:



Nie mogłem jeździć seryjnym roverkiem więc postanowiłem trochę modyfikować lecz bez przesady :wink:
Projekt nie skończony bo wiele przeróbek przede mną.
Zrobiłem w nim:

- Lampy przednie Angel Eyes black
- Progi od Vectra B lifting
- Zmiana radia na Clarion z USB
- Zmiana głośników przednich na PHILIPS
- Felgi 15" 6cala ET28 od MG MGF (przerobiony rozstaw śrub)
- Przedni hokey gumowy od Vectra B przed liftem
- Przeróbka grilla i wstawienie siatki
- Zmiana tarcz przednich na wentylowane
- Zlikwidowanie chromowanych listew
- Końcówka tłumika zmieniona na ozdobna z dyfuzorem
- Z mechanicznych to tylko wywaliłem zwężkę w dolocie


Plany:

- Lifting zderzaków skromnie bez szaleństw. Możliwe ze tylny zderzak będzie miał dyfuzor (dla bajeru)
- Obniżenie przodu (sprężyny zamówione lecz już 3 tydzień ich nie ma :neutral: )
- Pomalowanie lotki i elementów plastikowych czyli listew bocznych
- Swap na 16V
- Modyfikacje wnętrza
- Chromowany dodatek nad tablicą rejestracyjną
- Zmiana opon ze 195/50R15 na 185/55R15

Oto jak wygląda jeszcze nieskończony roverek :wink:














bonus89 - Sro Cze 01, 2011 18:20

To ja się wypowiem :P
Z plusów:
Alu (chodź 15 to prawidłowo że te)
zlikwidowanie chromów
heble
atrapa
i gleba będzie na plus o ile będzie przód i tył.
Z minusów:
AE (dobrze że czarne przynajmniej ;) )
dokładka ni w pupe ni w oko tak pod zderzakiem (wygląda jak by coś się urwało i wisiało)
dyfuzor w końcówce :/ po co Ci ten pierd powietrza? :P Zwykła była by na +

Takie moje zdanie :) Ale generalnie jest w dobrą strone ;)

Jago - Sro Cze 01, 2011 18:29

bonus89, Końcówka nie daje praktycznie żadnego dźwięku :wink: jak dojdzie gleba to prawdopodobnie zdejmę to listwę pod zderzakiem bo w planach jest coś innego :wink: trochę boje się gleby ze względu na ET felg i tego czy nie zawieszę go gdzies :sad:
leszczu - Czw Cze 02, 2011 10:21

bonus89 napisał/a:
Z minusów:
AE (dobrze że czarne przynajmniej ;) )

Jeszcze tak ładnie spasowanych AE na roverku nie widziałem. :grin:
bonus89 napisał/a:
dokładka ni w pupe ni w oko tak pod zderzakiem (wygląda jak by coś się urwało i wisiało)

Kurde ja chyba ślepy, bo żadnej dokładki nie widzę. :mrgreen:

Jago - Czw Cze 02, 2011 17:03

Słaba jakość zdjęć to nie widać :wink: ale wygląda to ok :wink: co sądzicie żeby kierownice i uchwyt drzwi wewnętrznych okleić folią termoplastyczną drewnianą???? :smile: i listwę nad tablicą rejestracyjną folią chromowaną? :smile:
leszczu - Czw Cze 02, 2011 17:06

Jago napisał/a:
co sądzicie żeby kierownice i uchwyt drzwi wewnętrznych okleić folią termoplastyczną drewnianą???? :smile: i listwę nad tablicą rejestracyjną folią chromowaną? :smile:

Nie rób tego. :nonono:

Jago - Czw Cze 02, 2011 17:07

Czemu? :wink: Odpadnie?
leszczu - Czw Cze 02, 2011 17:10

Jago napisał/a:
Czemu? :wink: Odpadnie?

Odpaść to nie odpadnie, ale myślę, że wizualnie będzie kiepsko. :/

Jago - Czw Cze 02, 2011 17:11

To jakieś inne propozycje ulepszenia wnętrza? :smile:
leszczu - Czw Cze 02, 2011 17:17

Jago napisał/a:
To jakieś inne propozycje ulepszenia wnętrza? :smile:

Ja wiem. Oprócz zmiany tych pseudo drewnianych wstawek na jakiś inny kolor, mało co można zmienić w wnętrzu.
Może inna gałeczka zmiany biegów ?? np.: od ZR ??

Jago - Czw Cze 02, 2011 17:22

Się pomyśli zobaczę co mi się uda dorwać :wink: myślałem zmienić te wstawki na aluminowę (folią). I korci mnie by kierownicę trochę zmodyfikować :wink: tam gdzie są strzałki to aluminiowa folia :wink:


leszczu - Czw Cze 02, 2011 17:26

Jago napisał/a:
I korci mnie by kierownicę trochę zmodyfikować :wink: tam gdzie są strzałki to aluminiowa folia :wink:

Z czasem użytkowania ta folia zejdzie. :/
Jak już tak bardzo chcesz zmienić coś w kierownicy to obij ją skórą. :wink:

Jago - Czw Cze 02, 2011 17:30

Zobaczę jeszcze :wink:
Muszę coś z dolnym grillem porobić :wink: myślałem żeby pozbyć się tych pionowych nie wiem jak to nazwać :grin: i siatka poszłaby trochę do przodu

Raptile - Czw Cze 02, 2011 17:37

Fajny szkoda ze silnik z kosiarki ;)
bonus89 - Czw Cze 02, 2011 17:45

Raptile, przynajmniej nie klepie :D :D :P
Jago - Czw Cze 02, 2011 18:12

Może na wakacjach wpadnie kasy to o 1.6 16v bym się pokusił :wink:
leszczu - Pią Cze 03, 2011 14:27

Jago napisał/a:
Muszę coś z dolnym grillem porobić :wink: myślałem żeby pozbyć się tych pionowych nie wiem jak to nazwać :grin: i siatka poszłaby trochę do przodu

Najlepiej wymienić siatkę i już efekt będzie widoczny. :wink:
Jago napisał/a:
Może na wakacjach wpadnie kasy to o 1.6 16v bym się pokusił :wink:

Już tu jeden robił swap na 1.4, 16V i wiemy jak to się skończyło. :mrgreen:

Jago - Sob Cze 04, 2011 13:46

Ale zmiana na 16v ponoć jest prosta :wink:
bonus89 - Sob Cze 04, 2011 17:34

Jago, Ja to robiłem osobiście, jeśli wiercenie w bloku żeby spasować głowice to rzecz prosta to tak :)
Jago - Sob Cze 04, 2011 18:01

bonus89, czyli łatwiej jest zmienić cały silnik?
bonus89 - Sob Cze 04, 2011 18:09

jeśli planujesz tylko 16V bez żadnych sterydów to tak
Jago - Sob Cze 04, 2011 18:17

Myślałem o 1.6 16v ale patrzyłem i poduszka silnika jest inna i nie wiem jak reszta :/
greg-si - Sob Cze 04, 2011 22:49

Jago napisał/a:
Myślałem o 1.6 16v ale patrzyłem i poduszka silnika jest inna

Niby która?

Jago - Nie Cze 05, 2011 09:33

greg-si, Ta koło rozrządu :wink: i puszka z płynem do wspomagania jest w innym miejscu przez to a mi doszła instalacja lpg i ciasno się zrobiło
greg-si - Nie Cze 05, 2011 11:20

Jeśli kupisz silnik 1.6 z R400 (oczywiście rovera) to wszystkie mocowania są takie same. W R200 silnik 1.6 ma inną łapę którą powinno dać się przełożyć z 1.4 gdyż ona jest dokręcana do bloku.
Jago - Nie Cze 05, 2011 11:41

A jak z instalacją? wszystko zostaje?
bonus89 - Nie Cze 05, 2011 22:23

Jago, wszystko zostaje, teoretycznie wyciągasz stary silnik a wkładasz 1.6 16V oczywiście kolektor wydechowy i portki do tego musisz wrzucić z 16V od kata dalej jest to samo
Jago - Pią Cze 10, 2011 13:51

O to jak kasę dorwę to 1.6 16v wpadnie :wink: kitowo bo dalej nie mam paczki ze sprężynami H&R od racka :sad:

[ Dodano: Pią Cze 10, 2011 14:51 ]
Panowie jak zrobić żeby moje lampy wyglądały tak jak te?

Folia czarna?

bonus89 - Pią Cze 10, 2011 19:46

ale to wygląda tandetnie :/ pewnie jakimś SZPRAJEM psiknięte są
Jago - Sob Cze 11, 2011 11:18

bonus89, W sumie masz racje popatrzyłem na więcej zdjęć i lepsza seria :wink: lexus nie są złe moim zdaniem ale czarne
leszczu - Sob Cze 11, 2011 14:16

Jago napisał/a:
Panowie jak zrobić żeby moje lampy wyglądały tak jak te?

Racja, wygląda brzydko. :sad:
Jak chcesz inne lampeczki na tył to tylko wybielone od ZR, albo takie co ma Krzysi3k, tylko że je dorwać ciężko. :/

Jago - Sob Cze 11, 2011 14:26

leszczu, Hmm zamiast wybielenia podoba mi się by były tam jeszcze ciemniejsze :grin:
leszczu - Sob Cze 11, 2011 14:35

Jago napisał/a:
leszczu, Hmm zamiast wybielenia podoba mi się by były tam jeszcze ciemniejsze :grin:

To może lekko przyciemnij całe lampy ??


Jago - Sob Cze 11, 2011 14:40

leszczu, Jakoś mało mi się to widzi a sporo ogranicza świecenie lamp :sad:

leszczu - Sob Cze 11, 2011 14:48

Jago napisał/a:
leszczu, Jakoś mało mi się to widzi a sporo ogranicza świecenie lamp :sad:
Obrazek

Najlepiej było by to przyciemnić od wewnątrz, ale w tym celu trzeba rozbierać lampę. :/

Jago - Sob Cze 11, 2011 15:03

Miałem starą lampę i naprawdę trzeba uważać przy rozbieraniu :neutral:
bonus89 - Sob Cze 11, 2011 15:34

dokładnie, też próbowałem tylne rozbierać. Przednie to pestka przy tym
Jago - Wto Cze 14, 2011 13:06

Ja trochę złotko uszkodziłem więc jest ryzyko :/ ponoć podgrzanie coś pomaga ale nie jestem pewny

[ Dodano: Wto Cze 14, 2011 14:06 ]
Co wy na to by w miejsce halogenów wstawić światła do jazdy dziennej? :smile:


Krzysi3k - Wto Cze 14, 2011 18:04

Jago, dobry pomysł, ktoś wstawiał już do R25, hm... kto to był...
leszczu - Wto Cze 14, 2011 18:08

Krzysi3k napisał/a:
Jago, dobry pomysł, ktoś wstawiał już do R25, hm... kto to był...

Mówisz masz. :wink:
http://forum.roverki.eu/v...nta%BF&start=20

Jago - Sro Cze 29, 2011 21:08

Właśnie zbieram na okrągłe dzienne LED. Powinno to ciekawie wyglądać :smile:

[ Dodano: Sro Cze 29, 2011 22:08 ]
Panowie mam dylemat czy zakładać sprężyny H&R na przód. Tył mi siedzi bo doszło LPG. Ale chodzi mi o to czy na polskie drogi się opłaca i czy bardzo trzeba uważać żeby spodem nie trzeć?

bonus89 - Czw Cze 30, 2011 11:19

Jago napisał/a:
Tył mi siedzi bo doszło LPG.
To nie jest "siedzenie" :P
A z tym obniżaniem to jedna główna zasada, albo wygląd albo komfort. Tragedii nie ma ale wiadomo, trzeba uwarzać. A jak tylko na przód wrzucisz to będzie to słabo wyglądało :/ na tył też jak już.

Jago - Czw Cze 30, 2011 13:41

Rezygnuje z zakładania sprężyn :neutral: może oszukam trochę wielkością opon albo prześwit nad błotnikiem zlikwiduje robiąc jakieś fajne poszerzenie
Pływak - Czw Cze 30, 2011 13:54

Oszukam? Chyba tylko siebie bo na wysokiej oponie będzie wyglądało jak traktor. Dobry kompletny zawias -30mm + 16" i komfort powinien być zachowany w granicach rozsądku.
Jago - Wto Lip 05, 2011 13:24

Pływak, no masz racje :wink: ale jednak zostaje przy 15calach i mam pytanie. Które opony dać? mam do wyboru takie kombinacje:
1 Przód 195/50R15 a tył 185/55R15
2 Przód 185/55R15 a tył 195/50R15
3 Przód 185/55R15 a tył 175/60R15
4 Przód 175/55R15 a tył 185/55R15

Wariant 3 mnie się widzi :grin:

greg-si - Wto Lip 05, 2011 14:17

Jago, wszystko zależy od zasobności portfela
185/55 są sporo droższe od 195/50. Wysokość ta sama więc licznik nie będzie przekłamywał.
Co do różnych szerokości opon. Odpuściłbym bo może to się kiepsko skończyć. Różnice niewielkie ale w przyczepnościach różnica może być spora.
I co najważniejsze. Szersza opona i większe koło nie musi oznaczać większego spalania.
Sam przesiadłem się z 185/55/15 na 195/50/16 więc koło większe i szerokość większa a paradoksalnie mniej spala mi samochód. Wcześniej licznik przekłamywał i mając licznikowe 100km/h w rzeczywistości na gps było ok 95km/h a teraz mam równe 100 na jednym i drugim.

Pływak - Wto Lip 05, 2011 15:19

Po co takie kombinacje alpijskie? Wsadź 4x185/55, a nie coś rzeźbisz...
Kozik - Wto Lip 05, 2011 16:15

popieram Pływaka
1. Samochód dalej będzie się odpychał
2. będzie łatwiejszy do ogarnięcia na drodze przy dynamicznej jeździe

komik88 - Wto Lip 05, 2011 16:59

też się zgadzam z Pływakiem. 4x takie same, ja bym też zaryzykował 195.50.15 miałem taki w roverze i super mi się jeździlo.
leszczu - Wto Lip 05, 2011 17:17

Jago, Wstawiaj serie i tyle. :wink:
racek - Wto Lip 05, 2011 18:27

165/50 r 15 :mrgreen: :mrgreen:
Kozik - Wto Lip 05, 2011 18:41

komik88 napisał/a:
195.50.15


przy 1,4 16V miałem takie i wyraźnie spadły mi osiągi (V max z 210km/h do 195km/h licznikowe) po założeniu serii 185/60 R14 było znowu ponad 200 :D

Jago - Nie Sie 21, 2011 10:37

195/50R15 miałem i odczuwał koleiny a Vmax słabiutko ciężko 150km/h
Na przodzie założyłem 185/55R15 i zakręty o niebo lepiej tak samo na koleinach:) chciałem na tył większe oponki i węższe bo od instalacji lpg dupa siadła trochę :???: 175/60R15 by mi podniósł tył

[ Dodano: Nie Sie 21, 2011 11:37 ]
No Panowie w końcu nadszedł czas na poważniejsze modyfikacje :grin:
Zderzak tylny od Mg Zr po lifcie :smile: muszę tylko wygładzić w zderzaku miejsce po tablicach
Będę też malował lotkę pod kolor auta
I tu pytanie do was. Mam przedni zderzak od Mg Zr przed liftem. Czy w palić tylko samą dokładkę przednia od Mg czy więcej? :smile: I pytanie do tych co wygładzali zderzak z tych listw chromowanych :wink: Czym i jak wygładzić? spawać czy coś szpachli?

leszczu - Nie Sie 21, 2011 10:50

Jago napisał/a:
Czy w palić tylko samą dokładkę przednia od Mg czy więcej?

A może tak. :mrgreen:

Jago - Nie Sie 21, 2011 12:32

No myślałem coś w tym stylu ale tam gdzie miejsce na halogeny to dzienne okrągłe a gdzie kierunek to przerobić na listwę
Doradzcie :wink:

Raptile - Nie Sie 21, 2011 14:15

nie brzydaśnie to wyglada
Jago - Nie Sie 21, 2011 21:50

Więc do zderzaka od Rover 200 wspawać tylko dokładkę od Mg Zr? :razz:
I tak zrobię i lekko przerobię stary zderzak

leszczu - Pon Sie 22, 2011 12:34

Jago napisał/a:
Więc do zderzaka od Rover 200 wspawać tylko dokładkę od Mg Zr? :razz:

Chyba tak będzie najlepiej. :wink:

Jago - Pon Sie 22, 2011 22:07

Też tak sądzę :wink: ale wygładzę jeszcze listwy i przerobie dolny grill bez tych pionowych wstawek i w palę zaślepki i pod kolor :wink:

[ Dodano: Pon Sie 22, 2011 23:07 ]
Panowie warto jest dawać spojler od Mg Zr? wizualnie i czy coś dociska przy szybszej jeździe?

hertz25 - Wto Sie 23, 2011 06:35

Jago napisał/a:
Panowie warto jest dawać spojler od Mg Zr?
pewnie ze warto wizualnie ładniej wygla R
leszczu - Wto Sie 23, 2011 17:29

Jago napisał/a:
Panowie warto jest dawać spojler od Mg Zr?

Pewnie, że warto. :wink:

Jago - Wto Sie 23, 2011 21:27

Aj to muszę polować bo miałem okazje mieć za 100zł :smile: ale zwlekałem i już nie ma:/
Markzo - Wto Sie 23, 2011 22:50

skąd: okolice Rzeszowa... a na spota nie łaska wpaść? :roll:
Kozik - Sro Sie 24, 2011 07:41

Jago, no właśnie na spota zapraszamy :D
Jago - Sro Sie 24, 2011 11:05

Panowie kiedy i gdzie i może pomyślimy :wink:

[ Dodano: Sro Sie 24, 2011 12:03 ]
No i czekam na lakier :wink: mam akrylowy więc taniutki na następny rok przemaluje całe auto bo słaby lakier :sad: teraz siąść i skończyć zderzaki ale mało mam czasu :neutral:

[ Dodano: Sro Sie 24, 2011 12:05 ]
Markzo, Dokładniej to z Kolbuszowej jestem :smile:

Markzo - Sro Sie 24, 2011 11:10

daleko nie masz :P Kozik ma dalej :D co do auta to bym go zglebił, fajne koło i nie zakładał gratów od zr ;)
Jago - Sro Sie 24, 2011 11:19

Markzo, Nie te drogi :wink: do panny mam kawałek polnej drogi i w ogóle trzeba uważać przy obniżeniu :sad:
Markzo - Sro Sie 24, 2011 12:17

nie przesadzaj, u mnie tez dziura na dziurze a daje rade w zs 205/40/17 i w coupe tak samo, jak mu dasz -30 i fele 15 nie bedzie zle, Kozik tak ma i wyglada super a wieszac sie nie bedzie wszedzie przeciez :)
Jago - Sro Sie 24, 2011 17:26

Mam przednie sprężyny H&R do założenia :wink: ale się waham :neutral: wiem że powiecie czemu sam przód ale dlatego że tył siedzi niżej bo już mam gaz i butla go dociążyła:)
Krzysi3k - Sro Sie 24, 2011 18:06

Jago, jeśli myślisz, że przy takim zestawie będziesz zadowolony z trakcji to się mylisz...
Tył będzie niestety miękki... Wygląd to nie wszystko :)
Poza tym twarde sprężyny mniej się uginają, więc nie byłoby tak naprawde różnicy między przodem a tyłem :)

Jago - Sro Sie 24, 2011 19:42

Wątpię że obniżę samochód bo dziś właśnie przykładałem przednią dokładkę od Mg Zr i jest fajna wysokość :wink:



[ Dodano: Sro Sie 24, 2011 20:42 ]
Wygładzę listwy i przerobię dolny wlot i zaślepki w palę i pod kolor i git :lol:

Raptile - Sro Sie 31, 2011 18:53

Czemu ta dokładka jest w dwóch częściach ?
Jago - Sro Sie 31, 2011 21:16

Ponieważ przesyłka sporo by kosztowała i nie opłacało by mi to się. Zostanie zespawane :smile:
leszczu - Czw Wrz 01, 2011 10:02

Jago napisał/a:
Ponieważ przesyłka sporo by kosztowała i nie opłacało by mi to się. Zostanie zespawane :smile:

Drogo !! :hmm: Ja płaciłem za przesyłkę i to pobraniową coś koło 20 zł. :wink:

HiS - Czw Wrz 01, 2011 14:43

Zamiast dołożyć parę zł czy nawet te 10-20 zł do kosztów wysyłki... lepiej pociąć :hm:
Jago - Pią Wrz 02, 2011 14:47

Już pospawałem :smile: :) miałem cały zderzak mieć od mg zr ale szerokość ponad 150cm i poczta nie przyjmuje :smile: Zostało mi czyszczenie zderzaków i malowanie :smile:
greg-si - Pią Wrz 02, 2011 15:26

Jago napisał/a:
ale szerokość ponad 150cm i poczta nie przyjmuje

Dziwne że ja pas przedni i zderzak dostałem Pocztą Polską. Zresztą nie żyjemy w średniowieczu by skazywać się tylko na usługi Poczty Polskiej. Tym bardziej że firmy kurierskie mają bardzo konkurencyjne usługi i ceny.

Jago - Czw Wrz 08, 2011 13:02

Panowie to zależy od poczty i nie ma co dyskutować na ten temat :smile: Prace trwają i może w sobotę uda mi się złożyć wszystko :grin:
hertz25 - Czw Wrz 08, 2011 13:36

Jago napisał/a:
Prace trwają i może w sobotę uda mi się złożyć wszystko
to wrzuc foty jak zrobisz :grin:
leszczu - Czw Wrz 08, 2011 15:07

Czekamy na foteczki. :grin:
Jago - Pią Wrz 16, 2011 19:00


Raptile - Sob Wrz 17, 2011 10:27

brzydko :mrgreen:
hertz25 - Sob Wrz 17, 2011 10:53

fajnie fajnie :ok: a przod zrobiony :?: :razz:
Jago - Sob Wrz 17, 2011 11:55

Zrobiony ale sesje zrobię jak będę w jakimś fajnym miejscu :wink:
leszczu - Nie Wrz 18, 2011 09:36

Jeśli mam być szczery, to dla mnie ze zderzakiem z przed liftu wyglądałby by ładniej, ale to jest twój samochód i tobie ma się podobać. :wink:
Markzo - Nie Wrz 18, 2011 11:16

fajny rów :ok: weź zrob jakies lepsze zdjecie bo tu nic nie widac :P
Jago - Wto Wrz 27, 2011 11:13

Witam wrzucam dwa zdjęcia ale postaram się zrobić prawdziwą sesję pozdro






Krzysi3k - Wto Wrz 27, 2011 17:49

Weź mniejsze fotki daj, bo ładuje mi pół godziny :lol: :mrgreen:
leszczu - Wto Wrz 27, 2011 19:19

Jago, no nie wstydź się. :mrgreen:
Jago - Wto Paź 11, 2011 20:55

Panowie doradzcie. Te lampy angel eyes swieca zle i zalozylem zwykle. Czy lepiej wybielic kierunki i przepolerowac wewnatrz i zewnatrz lampy czy miec te tuningowe? Bo mam metlik w glowie
Kozik - Wto Paź 11, 2011 21:52

Jago, ja mam EA ale ze zwykłymi żarówkami świecą tragicznie (szczególnie z tymi dołączonymi do zestawu) ja miałem philipsy jakieś plus 50% i dawały radę fajnie, teraz dla testów kupiłem osram night braker i kosmicznej różnicy nie widzę ;)

Ogólnie lampy EA świecą lepiej jeśli się ma stare styrane oryginalne lampy. Nie wiem jak oryginały nówki świecą, ja miałem lampy z 98 roku.

Jago - Wto Paź 11, 2011 22:16

Tylko mam problem z regulacja tych lamp bo swieca mi dosc wysoko mimo ze opuscilem soczewke nawet na silniczku i na regulacji. Chwile pojezdze chyba na oryginalnych bo te AE to i tam blokuja miejsce na spryskiwacze i wogole troche zle sa wykonane. Nie wiem jaki idiota myslal tworzac je.
Kozik - Sro Paź 12, 2011 06:33

Jago, no niestety co do regulacji to ja miałem ten sam problem i drastycznie obszedłem się z mocowaniami lamp u góry (podpiłowałem), teraz lampy świecą należycie i jest regulacja ;)

Minus jest taki że świecą zezowato na oryginalnych mocowaniach i będę musiał pokombinować co z tym zrobić ;)

Jago - Sob Lis 12, 2011 21:53

Aktualnie zmienilem przednie lampy na oryginalne:) lecz nie odbylo sie bez przerobek bo nie moglem na takich seryjnych jezdzic wiec wybielilem kierunki:)

Jako ze zima to zalozylem 14'' zimowki i ostatnio podobaja mi sie ciemne felgi. Wiec mam w planach przemalowanie felg 15'' na lato. I tu mam pytanie do was jaki kolor polecacie?
Czarny mat
Czarny polysk
Grafitowy polysk

greg-si - Sob Lis 12, 2011 22:20

Mi ostatnio bardzo się widzi czarny mat ale wtedy kółka wyglądają jak w wózku dziecięcym.
Jago - Sob Lis 12, 2011 22:49

Do tego koloru auta jaki mam to fajnie wyglada czarny mat. Moda sie zmienia i duzo osob zmienia na czarne
Kozik - Nie Lis 13, 2011 07:59

Jago napisał/a:
Grafitowy polysk


zdecydowanie, troszkę się odcina ale są ciemne fele, będzie fajnie wyglądał.

Ja u siebie na zimę mam felgi alu ale z opla kadeta GSi pomalowane na czarno to wyglądają jak kołpaki ;D

leszczu - Nie Lis 13, 2011 10:24

Też jestem za grafitowym połyskiem. :wink:

PS- ktoś mi tu coś obiecywał. ;>

Kozik - Nie Lis 13, 2011 20:57

tak wyglądają kółka czarne czyste i brudne ;)



[ Dodano: Nie Lis 13, 2011 20:57 ]
grafit będzie ładniejszy :)

Jago - Nie Lip 22, 2012 14:20

Tak grafit wygrywa:)

[ Dodano: Nie Lis 13, 2011 21:49 ]
leszczu, mam fotki ale robione o zmroku:) wysle Ci dzis:p

[ Dodano: Nie Lip 22, 2012 15:20 ]
Temat można zamknąć samochód zmienił właściciela :???: