|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR] zmiana rozstawu szpilek
Krejzol.17rr - Sob Maj 19, 2012 07:53 Temat postu: [MG ZR] zmiana rozstawu szpilek witam koledzy jestem tu nowy wienc to moje pierwsze pytanie mam nadzieję ze ktoś mi jakoś pomożę a wienc czy istnieje możliwość zmiany piasty w MG ZR z orginalnych na np z MG ZS albo rovera 75 coś co ma 5x100 rozstwam da sie to przerasować jakoś nie chce zadnych dystansów chce na stałę rozstaw 5x100 bo to smutne ze w takim samochodzie jest tylko 4x100 prosze o odp
[ Dodano: Sob Maj 19, 2012 08:53 ]
jest tu ktoś czy nikt nic nie wie
Kozik - Sob Maj 19, 2012 07:56
z tego co wiem to raczej nikt się w to nie bawił, ZS ma 4x100
greg-si - Sob Maj 19, 2012 09:16
Mi tylko przychodzi do głowy kwestia podmiany piast z civic`a, prelude, integry. Jednak nie wiem czy to podejdzie. Trzeba by było testować.
Nie wiem co Ci nie pasuje w tym rozstawie.
bociannielot - Sob Maj 19, 2012 09:39
Krejzol.17rr, tak z czystej Ciekawości - po co Ci to robić?
Krejzol.17rr - Sob Maj 19, 2012 12:33
mam dwa komplety felg które chcę wkomponować w swoja lale i chce zmienić ten rozstaw jakoś mało felg jest fajnych w tym rozstawie 4x100 a co innego 5x100 możecie coś wiencej wspomnieć z której civic szukać piasty ?
bociannielot - Sob Maj 19, 2012 12:45
Krejzol.17rr, mało felg fajnych w 4x100 - od groma jest bo to bardzo popularny rozstaw 5x100 też więc problemu ze znalezieniem kupca też byś nie miał no ale to Twoje auto i Twój wybór, do np vw można dystanse zrobić, ale tam są śruby nie szpilki jak u nas więc nie wiem jak taki dystans się montuje 4x100 - 5x100, ale w każdym razie są na rynku może jkoś z tym dystansami byś pokombinował
DawidNB - Sob Maj 19, 2012 17:44
Krejzol.17rr, praktycznie każda felga która występuje w wersji 5x100 występuje również w wersji 4x100 więc jakoś nie widzę problemu.
Krejzol.17rr - Sob Maj 19, 2012 21:35
Ale ja widze problem po za tym nie o tym mieliśmy dyskutować ja zadałem konkretne pytanie do ludzi co wiedza coś wienc licze na konkretną odpowiedź co zrobić a nie pytania typu po co ci to na co chcę wiedzieć co zrobić by zmienić rozstwa oprócz dystansów
flapjck1 - Sob Maj 19, 2012 23:59
robota glupiego
Krejzol.17rr - Nie Maj 20, 2012 09:07
Tylko na taka wypowiedź cie stać to nie popisałeś się dla tego że nic nie wiesz szkoda ze sie wogole wypowiadasz, potrzebuje konkretnych informacji jak to zrobić ale widze ze wiekszość tu ludzi wie tyle co nić w tej sprawie
greg-si - Nie Maj 20, 2012 09:19
Krejzol.17rr, a ile Ty wiesz?
Też nic nie wiesz. Chciałbyś gotową odpowiedź a takiej na forum na pewno nie znajdziesz bo nikt czegoś takiego nie robił bo to jak wspomniał flapjck1 robota głupiego.
Wystarczy ciut pomyśleć żeby dostrzec więcej problemów. Zmieniasz rozstaw to automatycznie idzie do wymiany piasta i tarcza, a być może też zaciski hamulcowe do tego może adaptery, czujniki ABS. Spoko uda Ci się zmienić żeby miało to ręce i nogi czyli było bezpieczne, założysz felgę a tu wystaje Ci kilka centymetrów poza obrys auta.
Oczywiście 'Twój cyrk Twoje małpy'. Ja Ci tylko nakreśliłem gdzie możesz szukać. Dalej musisz sam wykazać chęć by zrobić coś czego nikt nie próbował zrobić.
slax - Nie Maj 20, 2012 09:43
IMHO lepiej tę kasę którą wydasz na tę przeróbkę dołożyć do nowych markowych felg, a rozstaw 4x100 jest tak samo popularny jak 5x100.
rovek - Nie Maj 20, 2012 09:51
Dokładnie, a to żaden argument - Krejzol.17rr napisał/a: | bo to smutne ze w takim samochodzie jest tylko 4x100 prosze o odp |
Samochód ma zbyt małą masę własną aby bawić się w poprawę bezpieczeństwa. Na dobrą sprawę masz dystanse ok 3 stówki za komplet lub dobieranie i zmiana zestawów na cztery koła w koszcie połowy samochodu.
Krejzol.17rr - Nie Maj 20, 2012 09:54
greg-si, kolego to ze tarcze bedzie trzeba wymienić to sie odp pocztku liczę z tym i doskonale wiem chce po prostu wiedziec czy jest jakaś piasta identycna jak orginalna tyle ze z 5x100 gotowej odp tak nie dostane bo nic nie wiecie ale jakoś sobie dam rade szkoda ze te forum tak działą ale dobra
rovek - Nie Maj 20, 2012 09:58
Krejzol.17rr napisał/a: | chce po prostu wiedziec czy jest jakaś piasta identycna jak orginalna tyle ze z 5x100 gotowej odp tak nie dostane bo nic nie wiecie ale jakoś sobie dam rade szkoda ze te forum tak działą ale dobra | Od początku wszyscy ci mówią, że nikt tego nie robił, nie porównywał i nikt nie wie bo w grupie MG Rover 5 szpilek jest tylko w ZT, a ty nie czytasz ze zrozumieniem, trudno.
Drwal85 - Nie Maj 20, 2012 10:03
to jest po prostu typ człowieka, co sobie sam szuka problemów w życiu i nastepnym razem czytać co ludzie do Ciebie piszą
Krejzol.17rr - Nie Maj 20, 2012 10:14
Jesli to jest dla ciebie problemem to wymiana zarówki też stanowi tyle zachodu koniec tematu tak nic z gdybania
Drwal85 - Nie Maj 20, 2012 10:42
żarówkę wymieniam jak trzeba, a nie modernizuje wejscia na zarówkę żeby pasowała z innego auta
a co do zmiany rozstawu szpilek i zmian jakich musisz dokonać, to tak jak kolega wyżej pisał. Sprzedać felgi te co masz, dołożyć te pieniążki co masz władować w te zmiany i kupić nówki takie co ci się podobają.
flapjck1 - Nie Maj 20, 2012 10:58
no ale po co ta cala dyskusja? cokolwiek nie napiszecie i tak nie trafi do odbiorcy jako rzeczowy argument
Drwal85 - Nie Maj 20, 2012 11:00
może akurat dojdzie, to do niego ale mniejsza z tym koniec tematu
Krejzol.17rr - Nie Maj 20, 2012 11:28
dobra pow że kupię felgi takie jakie mi sie podobaja dajmy ze jakieś 17" co z szpilkami nie beda za któtkie ? bo z tego co sie dowiedziałem to ktoś powiedział ze jesli założe felgi to szpilki i tak bedą za któtkie
marcin316 - Nie Maj 20, 2012 11:32
Krejzol.17rr, można dorwać katalog z częściami do samochodów i spróbować dobrać coś po wymiarach. Inna opcja to zmienić całe zawieszenie, w tym piasty, tarcze, hamulce i wahacze na takie które Ci będą pasować rozstawem ale to koszt kilka tys. zł. Znam parę osób które robią takie rzeczy ale w autach terenowych...
[ Dodano: Nie Maj 20, 2012 12:32 ]
Same szpilki można wymienić na dłuższe bez większych problemów.
Kozik - Nie Maj 20, 2012 12:34
Krejzol.17rr napisał/a: | bo z tego co sie dowiedziałem to ktoś powiedział ze jesli założe felgi to szpilki i tak bedą za któtkie |
w większości przypadków nie ma takiego problemu, na 19" też nie było dłuższych szpilek czy czegoś innego no i rozstaw był 4x100
jeśli zrobisz te 5 szpilek to wrzuć opis na forum z czego i jak to zrobić to przyczynisz się do zwiększenia zasobu wiedzy forum
Drwal85 - Nie Maj 20, 2012 13:13
http://moto.allegro.pl/sz...2335174019.html
np. takie szpilki tylko dopasować do swojego i nie ma problemu z założeniem felgi.
rovek - Nie Maj 20, 2012 13:16
Drwal85, w roverkach szpilki są wbijane na wielowypuście, także trzeba by takich szukać. To co podałeś to adaptery ze śrub na szpilki.
Drwal85 - Nie Maj 20, 2012 13:21
http://moto.allegro.pl/sz...2329576263.html
to są chyba wbijane? tylko było by trzeba dobrać odpowiedni rozmiar. najlepiej wybić z swoich bębnów i dopasować.
DawidNB - Nie Maj 20, 2012 14:01
kolejny trol na forum było tu dużo takich ale szybko się wykruszyli.
imho za taką zmianę w aucie powinni zabierać dowód. bo to za poważna ingerencja w konstrukcję która na pewno na dobre nie wychodzi!
[ Dodano: Nie Maj 20, 2012 15:01 ]
Drwal85, szpilka z forda nie pasuje do Rovera. szpilki z civica są OK
OK teraz widzę ze ma Rovera w ofercie i średnicy 12,2
Kozik - Nie Maj 20, 2012 14:05
DawidNB napisał/a: | kolejny trol na forum było tu dużo takich ale szybko się wykruszyli. |
nie wiem jaki cel miała ta wypowiedź ale wg mnie była niezbyt uprzejma, potem się dziwić że wątki są wydzielane i kilometrowe tematy ubliżań
Adrian - Nie Maj 20, 2012 14:24
DawidNB napisał/a: | kolejny trol na forum | Za tę wypowiedź otrzymujesz ostrzeżenie o wadze 1.
Drwal85 - Nie Maj 20, 2012 15:03
Adrian wyluzuj troche z tym dawaniem ostrzeżeń wolność słowa koelgo heheh a tak poważnie dobże mu napisał DawidNB bo jeżeli komuś się nie podobają Forum samochodowe to po co tu wchodzą i robią zamieszanie?
Wypowiedz od: Krejzol.17rr
,, bo nic nie wiecie ale jakoś sobie dam rade szkoda ze te forum tak działą ale dobra ,,
mysli, że kazdy na forum jest wszechwiedzący
DawidNB - Nie Maj 20, 2012 15:48
Drwal85, spoko administratorka uznała ze moja wypowiedz była na worna ok akceptuje to nie dyskutuje, bo pewnie tak było.
i proszę wszystkich o nie wypowiadanie się na temat tego co ja pisałem i na to temat ostrzeżenia.
Nie zabieram już głosu w tym temacie
Drwal85 - Nie Maj 20, 2012 18:49
bociannielot - Nie Maj 20, 2012 19:22
DawidNB napisał/a: | Drwal85, szpilka z forda nie pasuje do Rovera. | ,i tam mechanik jakoś zamontował do poprzedniego rovera
Krejzol.17rr - Pon Maj 21, 2012 06:34
Kozik, kolego chcesz pow ze feli 19" weszły ci i nigdzie nie obciera i nie zmieniałeś na dłuższe szpilki.
tronsek - Pon Maj 21, 2012 06:46
Krejzol.17rr napisał/a: | Kozik, kolego chcesz pow ze feli 19" weszły ci i nigdzie nie obciera i nie zmieniałeś na dłuższe szpilki. | Jeżeli będzie zachowana średnica koła, to nic nie będzie obcierać. Można założyć np. 15" i bedzie tarło.
Średnica felgi nie ma żadnego wpływu na długość szpilek.
Krejzol.17rr - Pon Maj 21, 2012 09:17
czyli felga gdzieś muasiała by mieć do 7-7.5j i oponki 205 na to by przy szerszej nie tarł rant nadkola tylko idealnie siedziało w nadkolu i utwardzić go
tronsek - Pon Maj 21, 2012 09:34
szerokość 7" a ET40-45 z oponkami 205/40 i będzie
Krejzol.17rr - Pon Maj 21, 2012 11:39
to biore sie za kompletowanie
Kozik - Pon Maj 21, 2012 18:59
Cytat: | Kozik, kolego chcesz pow ze feli 19" weszły ci i nigdzie nie obciera i nie zmieniałeś na dłuższe szpilki. |
to auto już takie kupiłem, felg pozbyłem się natychmiast bo ciężko by było je sprzedać co do obcierania to tarło mimo tego że był założony gwint, nadkoli z przodu prawie nie było (bo tarło), z tego co pamiętam było tam 215/35 ZR 19, parametrów felgi Ci nie podam bo nie pamiętam ale z tego co widziałem to wyglądało to na 7,5" szerokości, szpilki nie były dłuższe bo hample przełożyłem do siebie, z tyłu piasty w całości do siebie i nie były dłuższe szpilki, nakrętki też nie były specjalne (wpuszczane) tylko zwykłe.
Nie polecam takiego rozmiaru kół przejechałem się dosłownie na nich z 15-20km po nierównej drodze i koła z przodu obcierały na każdej nierówności, nie wspominając o braku trakcji, przy przyspieszaniu na 3 biegu zrywało przyczepność na nierównościach
Krejzol.17rr - Pon Maj 21, 2012 20:54
Kozik, feli 19" to troche za dużo jak na nasz drogi 18" sie obawiam ze wogole zmule samochód wogole na 14+opony zimowe i jakoś mam dziwne wrażenia z jazdy ze strasznie muli a coe bedzie jak założę wiekszą felgę może być lipa patrzeć a tu sie nie uciągnę
Kozik - Wto Maj 22, 2012 21:33
ja jeżdżę na 195/50R15 mi tego nie musisz pisać Krejzol.17rr, takie auto kupiłem na dawcę organów
Drwal85 - Sro Maj 23, 2012 16:20
Polecam ten rozmiar co Kozik też śmigam na takim i jest bardzo fajnie.
Krejzol.17rr - Sro Maj 23, 2012 18:50
Kozik, co masz myśli na dawce ? czy myslisz ze moj jest dojechany i sie tak zbiera ?
Drwal85 - Sro Maj 23, 2012 19:03
chyba mu chodzi, że takie autko kupił aby pobrać z niego narządy ale mogę się mylić hehehhe
Krejzol.17rr - Nie Maj 27, 2012 18:16
ziomki jeszcze jedno pytanie bo nie chce zakładać nowego tematu gdzie mogę kupić sportowe zderzak tylny coś ala to http://w961.wrzuta.pl/obraz/2AmPAUM4Cxt/mg_zr bo nie spotkałem sie nigdzie gdzie można kupić oprócz orginalbych
Kozik - Nie Maj 27, 2012 20:16
Drwal85 napisał/a: | chyba mu chodzi, że takie autko kupił aby pobrać z niego narządy ale mogę się mylić hehehhe |
o to chodziło
Krejzol.17rr napisał/a: | ziomki jeszcze jedno pytanie bo nie chce zakładać nowego tematu gdzie mogę kupić sportowe zderzak tylny coś ala to http://w961.wrzuta.pl/obraz/2AmPAUM4Cxt/mg_zr bo nie spotkałem sie nigdzie gdzie można kupić oprócz orginalbych |
Ty to jesteś faktycznie krejzol jak chcesz coś takiego założyć ale to Twoje auto
Krejzol.17rr - Pon Maj 28, 2012 08:18
no własnie o to musze tak i tak jakiś zderzak kupić bo stary trzyma sie na pejsach i wyglada to tak jak wy był po strzale przeróbka na werjse lift to troche dyuzy wydatek klapa tylna przednie lapmy zderzak a to juz kosztuje
leszczu - Pon Maj 28, 2012 16:10
Krejzol.17rr, to już lepiej napraw swój stary, niż masz wstawiać taki wynalazek.
Krejzol.17rr - Pon Maj 28, 2012 20:09
e nie mów dyfuzor fajny hehe zobacze czy edzie coś sie dąło zrobić wogołe bo wiekszosć zaczepów wyrwane
rovek - Pon Maj 28, 2012 21:05
Jeśli chcesz to porób zdjęcia i wyślij mi na pw, trochę zajmuję się spawaniem plastików, powiem ci czy jest sens go naprawiać.
Krejzol.17rr - Pią Cze 08, 2012 11:50
rovek, jak bede miał czas to zrobie jakieś foto i najwyżej się odezwę a jeszcze jedno nie wie ktoś gdzie mogę znajść szrot z cześciami do MG rovera gdzieś okolicach krakowa Wieliczki
[ Dodano: Pią Cze 08, 2012 12:50 ]
Koledzy czy na tył do mg ZR na felge 17"moge wrzucić opony 235/40/17 jak narazie mam opony 205/ale sa do wymiany a mam owe takie jak wyżej
Drwal85 - Pią Cze 08, 2012 14:33
nie trochę za szerokie jak do tak małego i słabego autka? ja mam 195/50/15 i sądzę, że to już wystarczająco. Opór czuć mocno.
Taki zestaw to można dać ale do autka co ma 170 - 200 kucyków a nie 110 lub 120 chyba że masz silnik 1.8 WC to masz 160 kucyków.
bociannielot - Sob Cze 09, 2012 12:47
Drwal85 napisał/a: | ja mam 195/50/15 i sądzę, że to już wystarczająco. | no ja mam obecnie 205/50 r16 i już trzeba pilnować kierownicy na tych naszych dziurach i dziureczkach, generalnie 205 to max tego co producent podaje dla tego modelu więc z 235 bym raczej nie próbował.
rovek - Sob Cze 09, 2012 12:53
Za szeroki kapeć, nie wsadzisz w nadkole, nie będziesz mógł skręcać.
Krejzol.17rr - Pon Cze 11, 2012 19:44
no to nie dobrze bo chiałem je wrzucić na tył bo obecnie mam 215/40/17 jeżdzić sie jeżdzi koszmarnie wszystko czuć ale nie w tym problem dwie tyle opony nadaja sie na wymianę i miałem w gratisie do felg dostać jeszcze jeden komplet na tył by wrzucić i dla tego pytam już wiem ze tym samochodem da się jeżdzić fajnie ale na 14stalówkach bo na tych to się nie chce zbierać
bociannielot - Wto Cze 12, 2012 08:05
Krejzol.17rr, to wal wtryski od SDi i będziesz miał lepsze i przyspieszenie i v max
Krejzol.17rr - Wto Cze 12, 2012 14:41
mowisz ze wymiana wtrysków załatwi sprawę ? zastanawia mnie czmu do takiego autka jeszcze do sportowej wersji nie mozna było coś fabrycznie podrasować tego 2l disla bo zbiera sie gorzej niz mojego brata golf IV na 19" i na oponach przód 225 tył 235 i jest tak zmulony jak moj
bociannielot - Sro Cze 13, 2012 08:16
Krejzol.17rr napisał/a: | niz mojego brata golf IV na 19" | z jakim silnikiem? bo ja z tym 110km jeszcze problemu nie miałem żeby wyprzedzić a mam silnik 101km, Ty możliwe że masz pewnie 113 więc masz nawet lepiej. generalnie rover jest leniwym diesel'em od 0 do 1800,2200 obrotów nie jedzie potem dopiero zaczyna się fun . Wtryski dają radę ja chwilowo nie montuje, ale chwilowo tylko . Możesz potem pomyśleć o mapkach do kompletu ale kopa to najwięcej wtryski ze starszego modelu dają .
Krejzol.17rr - Czw Cze 14, 2012 10:35
już zdążyłem sie przyzwyczaić ze ten samochód żyje dopiero od 2000/obrotów wtedy można jechać ale trzymanie go na takich obrotach by to chciało jeżdzić jeszcze w takim otoczeniu jak ja mieszkam to nie przekłąda sie na ekonomie co do 1.9-90km ostatnio ciezko mi było dogonić
bociannielot - Czw Cze 14, 2012 10:49
Krejzol.17rr, e tam, kolega ma nawet do tych 2k cięzko mu było ostanio za mną nadążyć może warto by przeczyścić dolot do turbo, ew. może IC zapchany już jest - kij wie kiedy ostatnio to robiono
Krejzol.17rr - Czw Cze 14, 2012 12:30
bociannielot, tego kolego ci nie powiem wiem ze podlewa mi gdzies z okolicy turbo moze to już koniec ale nie znasz kogoś z małopolski kto moze mi ulepszyć mojego MG ZR ktoś kto sie specializuje roverkami tak jak wy bo jak narazie nie spotkałem nikogo z swoich okolic co dłubie w nich i wie co jest od czego a nie tak jak inni mechanicy byle zgarnąć kase i nastepny
bociannielot - Czw Cze 14, 2012 12:45
wtryski wymienisz sam, jest opis na forum parę kluczy , godzinka zabawy wystarczy tylko kupić wtryski i w razie czego podkładki mapki to jakikolwiek punkt naprawiający RTV Ci pomoże jakbyś też chciał właśnie to jest najlepsze w tym naszym pakiecie że można go prawie samemu zrobić, zresztą mechanik za wymianę wtrysków tez pewnie wiele nie weźmie poszukał bym ci tematu o wtryskach ale nie mam teraz czasu - może jutro ogarnę, ale jest wsio na bank - wystarczy wtryski kupić
Krejzol.17rr - Czw Cze 14, 2012 17:31
bociannielot, ok to jak znajdziesz coś czasu to wrzuć ten temacik i bede coś myslał dzięki
rovek - Czw Cze 14, 2012 20:31
Krejzol.17rr, wykaż trochę inicjatywy.. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=73404
bociannielot - Pią Cze 15, 2012 11:24
Krejzol.17rr, http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=78152 no tu masz w miarę opisane o co kaman,
rovek, nie widziałem w tamtym spisie to też w razie czego wkleiłem
Krejzol.17rr - Sro Cze 20, 2012 15:51
troche mnie nie było ale dobra jestem teraz na poziomie poszukiwania dobrych wtrysków czekam bo kumpel ma mi załatwić je no to zobaczymy jeszcze mama takie pytanie bo nie chce zakładac nie potrzebnie tematów jak sie juz z tym uporam co z wydechem można by było coś w tej sprawie zmienić by bardziej rasowo brzmiał czy w tym przypadku nie bardzo raz pytałem na stacji gdzie wymieniaja tłumiki i mowił ze nic z dislu nie da sie zrobić
bociannielot - Sro Cze 20, 2012 15:53
Krejzol.17rr, na pewno wytnij katalizator, tłumik, niektórzy robią przelotowy, czy to dużo daje - no cóż to dalej klekot nie będzie brzmiał jakoś mega sportowo
Krejzol.17rr - Sro Cze 20, 2012 19:25
Czyli moge zrobić przelotówkę kata wyciać lubie ten klekot ale chce by był troszke lepszy ale gdzieś wyczytałem ze ktoś napisał ze pozbycie sie katalizatora w roverkach moze przynieść odwrotne korzysci winc nie wiem czy to prawda na zdrowa logike to nie wiem w czym moge mu zaszkodzić
rovek - Sro Cze 20, 2012 22:47
Krejzol.17rr, następnym razem nie omijaj szczegółów i skojarz fakty, bo skoro czytałeś że w roverkach wycinka kata jest niewskazana ze względu na strate mocy, co jest poparte wynikami z hamowni Kozika, to powinieneś tam znaleźć też iż nie odnosi się to do wszystkich silników ze stajni rovera.
bociannielot - Czw Cze 21, 2012 09:37
rovek, generalnie jak jest turbo to śmiało kata można wywalić uściślając dobrze prawisz
Kozik - Czw Cze 21, 2012 19:21
bociannielot napisał/a: | rovek, generalnie jak jest turbo to śmiało kata można wywalić uściślając dobrze prawisz |
ja słyszałem, że przy silnikach turbo może za turbiną być wiadro i też będzie dobrze jechać
Krejzol.17rr - Wto Cze 26, 2012 20:03
więc raczej wywale go
[ Dodano: Wto Cze 26, 2012 21:03 ]
Koledzy jak juz zabrałem sie za silnik potrzebuje wymienić w Swoim MG ZR 2.0TDi 113km 2004r pasek mikro czy jakos tak co napedza alternator klime i pompe wauku jesli dobrze mowie jesli nie to poprawcie mnie i nie wiem czy ten bedzie dobry http://allegro.pl/rover-d...2432775746.html
czy macie jakieś inne sugestie.Drugie to mam jeszcze pytanie czy tylną klape da sie jakoś wyregulować bo mam nie równe szczeliny i pytanie czy da sie jakoś to regulować
Drwal85 - Sro Cze 27, 2012 13:05
co do tylnej klapy to zobacz te gumowe odboje, może któryś jest za mocno wykręcony a drugi na maksa wkręcony. O innej regulacji nie słyszałem
A może był kiedyś klepnięty?
Krejzol.17rr - Sro Cze 27, 2012 18:35
był był hehe a pasek koledzy macie jakies pomysły
Drwal85 - Sro Cze 27, 2012 19:04
To masz odp. czemu masz nierówne szczeliny
Co do pasków masz tutaj
http://www.tomateam.pl/sklep/index.php
np: pasek do autka z klimą.
http://www.tomateam.pl/sk...al=paski&c=1526
Krejzol.17rr - Sro Cze 27, 2012 20:39
Drwal85, no to nic trzeba sie pogodzuić ze juz nie da sie nic wyregulowac co do tych gumek to tam jest ok tylko szczeliny sa nie rowne pewno eden słupek został słabo naciągnięty ale dobra dzieki
|
|