Zobacz temat - [R200] Nie chce się immo odblokować
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200] Nie chce się immo odblokować

dziki - Sro Gru 01, 2010 18:18
Temat postu: [R200] Nie chce się immo odblokować
Witam
Po raz kolejny mam problem z immo :cry: Ostatnio miałem problemy z pilotem nie działał i nie mogłem odblokować immo pojechałem do kumpla coś mi polutował coś przeczyścił i było ok czasem się zacinał pilot ale zawsze odpalał a dziś byłem zmuszony zostawić auto pod firmą i wrócić do domu z kumplem bo mój pilot odmówił posłuszeństwa a ja już tak wymarzłem że miałem dość męczenia się.Odłączyłem ako i jutro spróbuje może jakoś załapie i będę mógł podjechać Roverkiem do elektryka.Macie jakąś radę co zrobić z tym pilotem?Bateria jest wymieniona.A może szukać przyczyny gdzie indziej?Mróz?
Najlepiej chyba będzie jak odłączę immo i będzie po problemie.Dużo roboty jest z odłączeniem immo?Muszę jechać do elektryka czy dam radę sam to zrobić?

szoso - Sro Gru 01, 2010 19:30

jak odłączysz aku to pamiętaj o synchronizacji pilota
a masz awaryjny kod do wyłączenia immo?
sam raczej sobie nie poradzisz z odłączeniem immo

dziki - Sro Gru 01, 2010 19:43

Nie nie mam kodu do pilota.Podłącze jutro ako i będę znów próbował.A jak z tym synchronizowaniem pilota?Jak podłącze ako to kilka razy nacisnąć zamykanie tak?
szoso - Sro Gru 01, 2010 19:55

dziki napisał/a:
Jak podłącze ako to kilka razy nacisnąć zamykanie tak?

jakieś 4 razy

dziki - Sro Gru 01, 2010 20:07

No ok dzięki spróbuję.
A jak to nie pomoże to co robić?

kipy - Sro Gru 01, 2010 20:09

dziki a jak kluczykiem otwierasz autko to immo ci się nie wyłącza ??
dziki - Sro Gru 01, 2010 20:15

kipy napisał/a:
dziki a jak kluczykiem otwierasz autko to immo ci się nie wyłącza ??

Nie niestety nie :cry:
Odłączyłem na noc ako ale klem plusową dobrze zrobiłem czy miałem odłączyć minus?Bo mi się wydaje że to jest chyba bez różnicy

szoso - Sro Gru 01, 2010 20:25

kipy napisał/a:
dziki a jak kluczykiem otwierasz autko to immo ci się nie wyłącza ??

nie wyłączy, trzeba mieć kod przecież

kipy - Sro Gru 01, 2010 20:37

[/quote]nie wyłączy, trzeba mieć kod przecież[/quote] Kurcze szoso u mnie jest tak że jak mam zamkniętego roverka i otwieram go sobie kluczykiem a nie pilotem to immo się mi wyłącza. Skoro u dzikiego tak nie jest to wielka szkoda :neutral:
dziki - Sro Gru 01, 2010 20:58

Dzięki za rady idę spać bo mi już głowa pęka od myślenia co tu zrobić :/ może jutro jakoś uda mi się rozkodować tego pilota albo jakimś cudem odpali i będę mógł dojechać do elektryka.
Paul - Czw Gru 02, 2010 14:05

kipy napisał/a:
otwieram go sobie kluczykiem a nie pilotem to immo się mi wyłącza.
To znaczy, że nie masz immo, albo masz jakieś nieoryginalne :]
dziki - Czw Gru 02, 2010 19:18

I niestety nie odpalił Roverek :beczy: idę zaraz do elektryka z tym pilotem może go przeczyści obejrzy może znów będzie coś trzeba podlutować i jutro znów będę próbował.Ma ktoś jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem?W takim śniegu holowanie auta raczej odpada :/

[ Dodano: Czw Gru 02, 2010 19:18 ]
Elektryk sprawdził mi pilota i się okazuje że pilot nie działa.Zostawiłem mu go mam wrócic około 21 i mam nadzieje że jakoś go uda się reanimować.

kipy - Czw Gru 02, 2010 21:22

powodzenia :grin:
dziki - Czw Gru 02, 2010 21:47

I dupa elektryk twierdzi że pilot umarł :cry:
Co teraz robić jak odpalić mojego Roverka :?:

marcingv - Czw Gru 02, 2010 23:22

dziki napisał/a:
I dupa elektryk twierdzi że pilot umarł :cry:
Co teraz robić jak odpalić mojego Roverka :?:


A próbowałeś wyłączyć immo za pomocą kodu EKA ? Jeżeli nie masz tego kodu to ostatnio na forum jakiś użytkownik pisał, że udało mu się otrzymać kod za pomocą tej strony: http://www.mgrovercodes.com/ . Podajesz numer VIN i płacisz ~80zł i podobno otrzymujesz poprawny kod EKA

szoso - Pią Gru 03, 2010 08:50

marcingv napisał/a:
Jeżeli nie masz tego kodu to ostatnio na forum jakiś użytkownik pisał, że udało mu się otrzymać kod za pomocą tej strony: http://www.mgrovercodes.com/ . Podajesz numer VIN i płacisz ~80zł i podobno otrzymujesz poprawny kod EKA

do mojego nie mieli kodu

dziki - Pią Gru 03, 2010 19:50

Wyjąłem komputer i zaniosę go do elektryka żeby mi odłączył immo i będzie po kłopocie.Tylko ciekawe ile mnie taka przyjemność będzie kosztować?

[ Dodano: Pią Gru 03, 2010 19:50 ]
Zna ktoś może jakiegoś elektryka z okolic Murowanej Gośliny lub Poznania żeby odłączył immo.

Balcek - Pon Gru 27, 2010 07:14

dziki i jak tam skonczyla sie historia z twoim immo ? wszystko juz ok? ile takie odlaczenie tego ehh... kosztowało? mam podobny problem tylko ze jeszcze czasami pilot otwiera mi samochod. Mysle wymienic baterie ale jeszcze nie wiem jak a samochod mam od miesiaca z jednym pilotem bez kodów Wiec tez moze byc ciekawie ;]
dziki - Pon Gru 27, 2010 08:59

Balcek napisał/a:
dziki i jak tam skonczyla sie historia z twoim immo ? wszystko juz ok? ile takie odlaczenie tego ehh... kosztowało? mam podobny problem tylko ze jeszcze czasami pilot otwiera mi samochod. Mysle wymienic baterie ale jeszcze nie wiem jak a samochod mam od miesiaca z jednym pilotem bez kodów Wiec tez moze byc ciekawie ;]

odłączyłem immo i Roverek chodzi bez problemu :smile: a cała ta przyjemnosc kosztowała mnie 240zł

piter1 - Sob Sty 29, 2011 02:51

tak się zastanawiam, skoro my mamy takie problemy, tak jak udaje się złodziejom odjechać w kilka sekund ?? Ja właśnie zgubiłem kluczyki :/
dziki - Sob Sty 29, 2011 10:58

piter1 napisał/a:
tak się zastanawiam, skoro my mamy takie problemy, tak jak udaje się złodziejom odjechać w kilka sekund ?? Ja właśnie zgubiłem kluczyki :/

to są zawodowcy hehe :lol:

R-200 - Sob Sty 29, 2011 11:02

dziki napisał/a:
odłączyłem immo i Roverek chodzi bez problemu :smile: a cała ta przyjemnosc kosztowała mnie 240zł

To teraz musisz go bardziej pilnować! :roll: :roll: :roll:

bigkahoona - Sob Sty 29, 2011 12:51
Temat postu: immo
mój problem jest taki, że wymieniłem akumulator i nastąpiła blokada auta. Mam 2 piloty ale przestały działać po wymianie aku. Wymieniłem w nich baterie na nowe i tez nic. Po podłączeniu aku żarzą sie kontrolki ciśnienia oleju i ładowania. Jak przekręce kluczyk na 2 to świecą się normalnie, ale auto nie odpala. Nie działa centralny. Czy mógł spalić się jakiś bezpiecznik? Dlaczego żarzą się te 2 kontrolki? Może nie mam masy? Help, co poradzicie? :/
szoso - Sob Sty 29, 2011 13:00

piloty należy zsynchronizować naciskając 4 razy przycisk "zamknij" na pilocie
Adrian - Sob Sty 29, 2011 13:02

bigkahoona napisał/a:
Help, co poradzicie?

Czytać, czytać i jeszcze raz czytać! :mrgreen: Otwórz samochód. Wejdź do środka i naciśnik 4-5 razy na pilocie przycisk zamykania drzwi.

bigkahoona - Sob Sty 29, 2011 16:56

nic to nie daje. Bateria nowa w pilo9cie a zachowuje sie jakby nie działał. Co dealej robić Panowie?
szoso - Sob Sty 29, 2011 17:01

rozładowałeś pilota po wyjęciu starej baterii?
radzę się zapoznać z tym
http://www.roverki.pl/zro...serii-400-.html

leszczu - Sob Sty 29, 2011 17:07

bigkahoona napisał/a:
Nie działa centralny. Czy mógł spalić się jakiś bezpiecznik?

Pewnie że mógł. :wink: Bezpiecznik od centralki znajduje się w puszcze pod maska i go koniecznie sprawdź, bo nie dawno koleżanka z forum też miała ten sam problem i okazało się że to właśnie przez spalony bezpiecznik. :grin:

marcino2000 - Pon Sty 31, 2011 07:55

miałem podobny problem. Najpierw była słaba bateria w pilocie, po otworzeniu auta z pilota szybko migała kontrolka w zegarach. ale nie wiedziałem o co chodzi więc jeździłem dalej aż bateria padła całkiem. No to wyciągłem baterię, rozładowałem pilota, włożyłem nową, poszedłem do autka otwarłem drzwi KLUCZYKIEM i przy OTWARTYCH drzwiach cztery razy nacisnąłem przycisk zamykania auta. (Przed procedurą synchronizacji wył buzer w desce rozdzielczej. Alarm był wcześniej nie zazbrojony tak że z nim miałem spokój)Centralny się zazbroił i wszystko wróciło do normalności:) Pilot to Lukas 17TN Key.
Powodzenia:)

face2 - Pon Sty 31, 2011 12:46

Miałem to samo ostatnio. W moim przypadku rozwiązanie było bardzo proste. WYstarczyło wymienić baterię w pilocie. Na początku wymieniłem i nie zwróciłem uwagi na jaką i nic to nie dało. Okazało się, że piloty od naszych Roverków pracują z baterią minimalnie 3,5 V. Ja kupiłem słabszą i dlatego było źle. Uzbroiłem pilota na zamkniętych drzwiach po włożeniu nowej baterii i działą do dziś nawet z dalekiej odległości co wcześniej było cudem.
bigkahoona - Pon Sty 31, 2011 17:49
Temat postu: immo kaputt
Witam,

zrobiłem jak mówiliście i nic. Po podłączeniu klem żarzą się słabo kontrolki ładowania i oleju, zamiast alarmu bzyczy coś słabo w desce rozdzielczej. Dzwoniłem do warsztatu i mówili że często pada immo w tym samochodzie, a jego wymontowanie kosztuje 450 zł. Nie bedzie juz wtedy pilota. Czy macie jakies inne propozycje co zrobic zeby nie holowac rovera do warsztatu? Wygląda mi na jakies zwarcie. Wszystko przez głuypie wymienienie akumulatora?

leszczu - Pon Sty 31, 2011 18:56

bigkahoona, sprawdź wiązkę tylnej klapy. Przez porozdzierane tam kabelki różne jajca się dzieją. :grin:
DaQwiD - Pon Sty 31, 2011 22:28

Witam kolegów forumowiczów, mam podobny problem czy ktos mógł by mi wyjasnic o co chodzi? Miałem odłączony aku i teraz nie mogę odpalić swojego roverka, centralny normalnie działa, zamyka elegancko z pilota i z kluczyka, rozrusznik kręci ale silnik nawet nie reaguje, zadnego odzewu :/ niedawno padł mi alternator więc auto stoi w garażu, alternator jest wyjęty i czekam na nowy ale wydaje mi sie ze nie powinno mieć to wpływu na odpalanie samochodu? Wie ktoś moze co moze byc przyczyna tego ze auto sie nie odzywa? Aha noi jak dluzej zakrece rozrusznikiem to czuc dosyc mocno zapach benzyny :/ pozdrawiam wszystkich
leszczu - Wto Lut 01, 2011 12:53

A przy odpalaniu dodaj lekko gazu i zobacz wtedy czy odpali. :grin:
Kh4mell - Wto Lut 01, 2011 13:54

Podepnę się pod temat! U mnie sprawa wygląda tak: postoi z godzinkę na dworze i nie chce się otworzyć - zadziała za 50 naciśnięciem. Zamykanie śmiga za każdym dotknięciem. Jak silniczek ciepły, mogę zamykać i otwierać do woli? Jakieś sugestie?
leszczu - Wto Lut 01, 2011 17:25

Kh4mell napisał/a:
Jakieś sugestie?

Bateria w pilocie rozumiem wymieniona ??

Kh4mell - Wto Lut 01, 2011 18:25

Tak, dopiero wymieniana była(tydzień, czy dwa tygodnie temu), ale zastanawiam się, czy znowu nie wymienić, bo po wymianie też nie chodził od razu, bo zalany był...
leszczu - Wto Lut 01, 2011 18:31

To raczej pewnie pilot siada. :/
Trzeba do fachowca. :/

DaQwiD - Wto Lut 01, 2011 18:45

leszczu19901 napisał/a:
A przy odpalaniu dodaj lekko gazu i zobacz wtedy czy odpali. :grin:


Próbowałem już wiele razy z gazem i bez, a czy to moze być zablokowany immo jeżeli działa normalnie centralny itp? Bo jeżeli nie immo to bede wyjmowal cewke sprawdzał świece itp.

bigkahoona - Pią Lut 04, 2011 15:57

kabelek od masy od akumulatora był przerwany u mnie, to była przyczyna
rafek1 - Sro Lut 23, 2011 01:01

Witam panowie mam problem chyba z immo gdyz po otwarciu autka kluczykiem bo centralny nie dziala przekrecam kluczyk w stacyjce ,slysze pompke a gdy probuje odpalic to cisza,chociaz wszystkie kontrolki sie swieca i nie przygasaja nawet z pociagu nie odpalil bardzo prosze o pomoc

P.s nie posiadam kodu

domel101 - Sro Lut 23, 2011 06:46

a nie masz pikania po przekręceniu kluczyka? jak tak to wymień baterie w pilocie bo immo go nie odczytuje i powinna Ci wtedy centralka zadziałać. a jak nie to pilot do elektryka. i proponuje poczytać ten cały artykuł, a szczególnie 2 strone.
leszczu - Sro Lut 23, 2011 11:34

Sprawdź bezpiecznik od centralki pod maską. :grin:
rafek1 - Czw Lut 24, 2011 14:25
Temat postu: immo
Przepraszam panowie ze tak dlugo sie nie oddzywalem ale niestety obowiazki,jak wsiadam po otwarciu z kluczyka to dioda na chwile gasnie a pozniej pali sie ciaglym swiatlem do momentu odpalania i gasnie jak wyjne kluczyk to slysze 3 pykania pod deska i jak sadzicie co moze byc
piezu - Wto Mar 01, 2011 17:14

face2 napisał/a:
Okazało się, że piloty od naszych Roverków pracują z baterią minimalnie 3,5 V.

poważnie?!

Tomi - Wto Mar 01, 2011 17:27

kipy napisał/a:
Kurcze szoso u mnie jest tak że jak mam zamkniętego roverka i otwieram go sobie kluczykiem a nie pilotem to immo się mi wyłącza. Skoro u dzikiego tak nie jest to wielka szkoda :neutral:


U Ciebie też się nie wyłącz. Być może wyłącza się u Ciebie, ponieważ masz już immo dynamiczne i nie trzeba nic naciskać w pilocie. Spróbuj odczepić pilota (dać go komuś) i otworzyć auto kluczykiem i odpalić (samym kluczykiem bez podpiętego do niego pilota).

kayunia - Wto Cze 25, 2013 19:42

Mam problem w roverku 25, immo szaleje, otwieram i zamykam z kluczyka, bo co jakiś czas mam problem z immo i jak korzystam z pilota to nie odpala mi auto :/
Znacie kogoś z Krakowa bądź okolic, kto mógły/potrafiłby ten immo całkiem wywalić?

Adrian - Wto Cze 25, 2013 19:47

Podstawowe pytanie: wymieniałaś baterię w pilocie?
Sabz - Wto Cze 25, 2013 20:03

Po co komu wywalać immo? Nie lepiej je porządnie zrobić?
Co do baterii - jest to najczęstsza pierdółka w takich wypadkach. Sam już się raz na to nabrałem, a immo mam od jakiś 2-3 miesięcy.

Sirk - Sro Cze 26, 2013 08:28

Znalazłem ciekawy artykuł na temat naprawy pilota firmy LUCAS na stronie NISSANA LINK. Może komuś się przyda przy walce z immo.
kayunia - Sro Lip 03, 2013 12:21

baterie były wymieniane. Raz na czas mi się dzieje coś takiego :/ Nie odpala i koniec :/
Teraz zdarza mi się, że po otwarciu z kluczyka, otwieram drzwi i wyje alarm :/ Muszę zamknąć i otworzyć pilotem i działa, ale za każdym razem zastanawiam się czy odpalę :(
Jeżdżę z małym dzieckiem i nie chcę ryzykować, że znowu mi gdzieś nie odpali...
Zastanawiam się już nawet nad sprzedażą, ale kto mi kupi zepsute auto :D

Luukaaszek - Czw Lip 04, 2013 16:54

Miałem również problem z immo. Co się okazało to paliły się bezpieczniki pod maską (drugi od lewej) po wymianie było ok. Później bezpieczniki nie pomogły... Przytrzymałem na pilocie oby 2 guziki i się odblokował. Ogólnie immo już sobie usunąłem i mam problem z głowy (koszt ok. 50zł)
jeefrey87 - Sro Gru 07, 2016 19:56

ja mam podobny problem, bo mój r416 stał prawie rok czasu bez aku. I teraz mam problem z rozkodowaniem, bo mi odcina iskrę na świecach. Co zrobić ewentualnie jak go ominąć ?. Proszę o pomoc
djziolek - Sob Sty 28, 2017 14:35
Temat postu: Immo
Koledzy dajcie nr tel do kogoś kto kuma kwestie immo w rover200 dostaje już szału!!
robsson78 - Sob Sty 28, 2017 19:54

Nie napisałeś nawet co się dzieje. Może można rozwiązać ten problem.
m166 - Sob Sty 28, 2017 21:48

he he... przerabiałem to
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=102402
pozdrawiam

djziolek - Pon Sty 30, 2017 08:41
Temat postu: Immo.
Panowie u mnie wygląda sprawa tak...
Kupiłem auto z rozładowanym akumulatorem.
Właściciel nie używał w ogóle pilotów, działał tylko za pomocą kluczyka.
Baterie w pilocie rozładowane.
Otwarcie/ zamykanie kluczykiem... raz tylko udało sie tak że zadziałał centralny zamek i uzbroił się alarm i raz się otworzył :)
Później postanowiłem włożyć nową baterię do pilota i zsynchronizować zgodnie z instrukcjami. Po naciśnięciu 4x guzika na pilocie auto się zamknęło, immo się uzbroiło i już... koniec kurde, pilot nie otwiera, nie rozbraja immo, dioda na desce świeci i zapłon odcięty!
Mam niby kartę z kodem, ale nie mogę, nie udaje się wpisać kodu kluczykiem.
Za pierwszym razem, kiedy wpisywałem kluczykiem, auto zaczęło WYĆ.

Później już nie.. dodam tylko że jak kupowałem auto to akumulator był rozładowany i naladował się tylko tyle co przez ok 70 km jazdy. MOże tu jest problem? słaby aku?

nie wiem czy wystarczająco zrozumiale ropisałem problem...

Proszę o radę jak odpalić ten pocisk ;)

Pzdr

robsson78 - Pon Sty 30, 2017 10:03

Dołącz akumulator na dłużej. Około godzinki. Wyjmij baterie z pilota wciśnij oba przyciski na pilocie aby pozbyć sie resztek prądu. Włóż baterie do pilota, podłącz akumulator i dokonaj synchronizacji przy aucie z otwartymi drzwiami kierowcy wciskając 4 razy symbol otwartej kłódki na pilocie.
Pilot powinien zsynchronizować się z autem a mimo powinno się wyłączyć. Jak będziesz miał otwartego pilota sprawdź jakość ścieżek pod względem uszkodzeń, przerw, najlepiej jak byś miał miernik i sprawdził działanie przycisków microswitch.

djziolek - Pon Sty 30, 2017 10:48

nie wiem czy to ważne ale tą synchronizacje pilota o ktorej piszę wyżej wykonałem (na 99%) przy zamkniętych drzwiach! czy to może coś znaczyć dla sprawy?
abuk888 - Pon Sty 30, 2017 23:29

zrob tak jak kolega wyzej pisze, rozkoduj wszystko, pamietaj tylko zeby auto otwarte zostawic bo to nigdy nie wiadomo :D sprawdz czy bateria ktora wsadziles jest 3,5V. pozdrawiam
djziolek - Wto Sty 31, 2017 06:50

panowie, nowa bateria bateria DURACELL 2032 ma 3,255 V

Skąd mam niby bądź jaką włożyć baterię aby miała 3,5 V?

m166 - Wto Sty 31, 2017 15:10

ja kupiłem w sklepie RTV a następnym razem w Mrówce :)
SONY CR2032 ale też może być innej firmy
pozdrawiam

robsson78 - Wto Sty 31, 2017 16:37

Co do słabych baterii, roverek to mądra bestia, jeśli bateria jest słaba to odpowiednio wcześniej sygnalizuje to poprzez bardzo szybkie miganie diody na zegarach, tylko trzeba obserwować bestię. Nie można tego nie zauważyć, od razu widać że coś jest nie tak.
W moim przypadku sygnalizowanie takie trwało około tygodnia, ponadto pilot działał tylko z bardzo bliska i po kilkukrotnym wciśnięciu. Wymieniłem baterię i wszystko wróciło do normy.

NoPE - Wto Sty 31, 2017 18:29

djziolek napisał/a:
panowie, nowa bateria bateria DURACELL 2032 ma 3,255 V
Skąd mam niby bądź jaką włożyć baterię aby miała 3,5 V

CR2032 ma 3V nominalnie i tak ma być.
Skąd ktoś wziął 3,5V to nie wiem, ale kitów nie łykaj.
CR2032 battery

djziolek - Nie Lut 05, 2017 05:56

Dzięki za info o Cr2032! Od poniedziałku zaczynam walkę z tym Immo!
Co jeszcze mogę zrobić aby to odblokować?? Dajcie jeszcze jakieś rady!
Czy niedoładowany Alu główny w aucie może powodować takie problemy??

jeefrey87 - Nie Lut 05, 2017 14:43

W moim przypadku sprawa jest taka, że auto było bez aku jakiś rok czasu. Baterie w pilotach wymieniłem na nowe. Auto kreci, lecz nie odpala ( nie ma iskry na świecach ) mimo że używałem obu pilotów. Nie mam pojęcia jak go rozkodować stosowałem wszystkie pomysły z forum może jakieś inne ?
robsson78 - Nie Lut 05, 2017 18:36

Może brak iskry spowodowany jest innym problemem np. palec rozdzielacza, cewka...
U mnie jeśli immo. jest aktywne to rozrusznik nie kręci.

seraph - Nie Lut 05, 2017 19:49

A u mnie immo piszczy, kręci, ale paliwa nie podaje, bo pompa nie działa - po przekręceniu kluczyka się nie załącza. To wszędzie jest inaczej?
Odcinanie zapłonu bez odcinania dostaw paliwa byłoby pozbawione sensu, bo to zalewanie cylindrów benzyną przecież.
Skoro samochód tak długo stał to może coś zawilgło, albo prześniedziało na amen.

djziolek - Pon Lut 06, 2017 11:02

u mnie jest tak że dioda przy zamknietym aucie mruga, po otworzeniu świeci ciągłym światłem, po przekręceniu klouczyka zaczyna piszczeć i nie kręci wcale.

z innej beczki....

Gdzie jest, jeśli w ogóle jest, złącze OBDII w tym aucie? dodam że rocznik to 1998.11

jeefrey87 - Pon Lut 06, 2017 12:33

w moim przypadku przy zamkniętych drzwiach dioda w ogóle nie świeci. Nawet jak odepnę pilota i próbuję odpalić to nic mi nie piszczy. I tak samo jest z pilotem, sprawdzałem z dwoma pilotami i jest to samo. Auto kreci, lecz nie ma iskry sprawdzałem cewkę itp
seraph - Pon Lut 06, 2017 14:21

Wygląda jakby w ogóle immo nie działało.

Złącze diagnostyczne jest po prawej stronie nóg kierowcy od tyłu środkowego tunelu - za gniazdem zapalniczki. Jak sobie wyjmiesz popielniczkę to da się je zobaczyć. Ogólnie jest nieźle ukryte :mrgreen:

djziolek - Pon Lut 06, 2017 15:47

Chyba jednak działa bo zapłon odcięty
robsson78 - Pon Lut 06, 2017 19:13

djziolek napisał/a:
Gdzie jest, jeśli w ogóle jest, złącze OBDII w tym aucie? dodam że rocznik to 1998.11

OBDII to raczej w tym aucie nie znajdziesz :grin:

[ Dodano: Pon Lut 06, 2017 19:13 ]
jeefrey87, ale że co ? Nie wychodzi iskra z cewki ?

NoPE - Pon Lut 06, 2017 21:20

Chłopaki kombinujecie z immo i centralką jak tylko się da. Ten wytnie, ten obejdzie, ten nie wie co robi i tak w kółko.
Do tego jest interfejs diagnostyczny.
Skontaktujcie się z kimś z forum kto posiada AutoComa np. z Remigiusz'em i za niewielką kwotę przeprogramuje Wam immo, kluczyk czy co tam chcecie.
Na zlocie (profity za bycie klubowiczem) Remigiusz w 30 sekund odczytał mi EKA i błędy (których na szczęście nie było). Piwo postawiłem ale nawet gdyby chciał 150zł to chętnie bym zapłacił, bo to cena za brak zmartwień.

djziolek - Pon Lut 06, 2017 21:37

robsson78 napisał/a:
djziolek napisał/a:
Gdzie jest, jeśli w ogóle jest, złącze OBDII w tym aucie? dodam że rocznik to 1998.11

OBDII to raczej w tym aucie nie znajdziesz :grin:

[ Dodano: Pon Lut 06, 2017 19:13 ]
jeefrey87, ale że co ? Nie wychodzi iskra z cewki ?
o

Złącze znalezione, za konsola centralna tak jak pisali koledzy!
Jutro wspinam kompa i zobaczymy!

robsson78 - Wto Lut 07, 2017 18:15

Złącze jest ale na pewno znalazłeś OBDII ?
Wydaje mi się że OBDII było od 2000 roku.

djziolek - Wto Lut 07, 2017 19:47

robsson78 napisał/a:
Złącze jest ale na pewno znalazłeś OBDII ?
Wydaje mi się że OBDII było od 2000 roku.


wydaje mi się że tak, podłączyłem się kontrolerem DELPHI

[ Dodano: Wto Lut 07, 2017 19:47 ]
po naładowaniu akumulatora i wumianie baterii w pilotach problem dalej pozostał, IMMo zablokowane.
nie wiem już co robić, czy pozostaje mi tylko wywalić immo u elektromechanika?

robsson78 - Wto Lut 07, 2017 20:14

I co ten Delphi pokazał na temat mimo. ?
Chyba niewiele.
Z tego co wiem potrzeba T4 do takich rzeczy ale przyznam szczerze ze nie mam doświadczenia w tym temacie z roverem i ciesze się z tego, wiec niech wypowie się ktoś bardziej kompetentny w temacie.

djziolek - Wto Lut 07, 2017 21:10

Faktycznie nie powiedział nic na temat IMMO.

Czy ktoś tu ogarnia programowanie sterownikó a dokładniej Edycja 93c46 i chciałby mi wywalić immo z Rovera?

NoPE - Wto Lut 07, 2017 21:38

Koln autocom ogarnia. starszy model.
Napisałem wyżej, żeby skontaktować się z Remigiuszem.

djziolek - Wto Lut 07, 2017 21:54

NoPE napisał/a:
Koln autocom ogarnia. starszy model.
Napisałem wyżej, żeby skontaktować się z Remigiuszem.


Pisałem do Remigiusza... jest za granicą i nic nie ogarnie.

NoPE - Wto Lut 07, 2017 23:45

Ajć :|
jeefrey87 - Sro Lut 08, 2017 11:44

nie mam iskry na żadnej ze świec. Z tego co wyczytałem to immo trzyma. Nawet jak wezmę sam kluczyk i próbuję odpalić to auto kręci a nic nie piszczy. Jakiś czas temu jak mi padła bateria od pilota to nie mogłem odpalić auta ale było piszczenie. Teraz czy mam pilota obok stacyjki, czy nie. To auto kręci bez żadnej reakcji. Dioda podczas zamykania auta normalnie miga szybko i później pulsacyjnie jak powinno być. Ale po otwarciu auta nie świeci się w ogolę. Co mogę zrobić żeby go uruchomić ( wielokrotne zamykanie i otwieranie z pilota itp nic nie pomaga ) jakieś inne propozycje ? :(
sebeks - Wto Lut 28, 2017 21:25

No więc samochód ożył. Chwilowo bo jeszcze bez obiegu chłodzenia, ale immo rozgryzłem. Okazało się, że nie ten kod EKA wbijałem. Kartka ma tam dwa kody podane po 4 cyfry, i wbijałem nie ten co trzeba. A że ja po włosku nie gadam, to jakiś inny "pin" wbijałem :mrgreen:

jeefrey87 napisał/a:
nie mam iskry na żadnej ze świec. Z tego co wyczytałem to immo trzyma. Nawet jak wezmę sam kluczyk i próbuję odpalić to auto kręci a nic nie piszczy. Jakiś czas temu jak mi padła bateria od pilota to nie mogłem odpalić auta ale było piszczenie. Teraz czy mam pilota obok stacyjki, czy nie. To auto kręci bez żadnej reakcji. Dioda podczas zamykania auta normalnie miga szybko i później pulsacyjnie jak powinno być. Ale po otwarciu auta nie świeci się w ogolę. Co mogę zrobić żeby go uruchomić ( wielokrotne zamykanie i otwieranie z pilota itp nic nie pomaga ) jakieś inne propozycje ? :(


Masz kod EKA ?

Adrian - Wto Lut 28, 2017 22:03

Jak kręci, to nie wina immo. Nie masz iskry, to jej poszukaj. Może palec padł, może kopułka...
Roverka_24 - Pią Sie 18, 2017 09:42

Podepnę się pod temat ! Po wyjęciu akumulatora na czas wymiany sprzęgła, auto po przekręceniu kluczyka pozostaje martwe , odcięty jest zapłon. Czy to immo ? bo na to wychodzi
mimo wbicia kodu ECU nadal jednak nic się nie dzieje
Chętnie pozbyłabym się immo , czy ktoś w okolicy Dąbrowy Tarnowskiej jest w stanie to zrobić ?

robsson78 - Pią Sie 18, 2017 14:55

Po przekreceniu kluczyka zapalają się jakieś kontrolki czy zupełnie nic, martwy, cisza ?
Roverka_24 - Pią Sie 18, 2017 15:06

światła są, centralny działa immo świeci, po przekręceniu kluczyka cisza rozrusznik nie kręci, przygasza się zegarek z kontrolek zapala się tylko od ABS i hamulca ręcznego
nanab - Pią Sie 18, 2017 16:19

Immo by piszczało. Rozrusznik na krótko spróbuj, raczej przy wymianie sprzęgła coś zepsuli.
robsson78 - Pią Sie 18, 2017 16:38

Po wymianie sprzęgła działał czy nie ?
Może brak jest masy. Z aku. idzie na rozrusznik i do nadwozia.

Roverka_24 - Pią Sie 18, 2017 16:49

immo piszczy na krótko nie pali dlatego myślę ,że to coś z immo

[ Dodano: Pią Sie 18, 2017 17:49 ]
masa jest kabelki sprawdzone

seraph - Pią Sie 18, 2017 17:55

Immo nie odcina rozrusznika. Sprawdź kabel sterujący rozrusznika - ten najcieńszy lubi się zsunąć, bo to wsuwka i mogli go zruszyć przy naprawie.
robsson78 - Sob Sie 19, 2017 14:19

Oczywiście ze mimo odcina rozrusznik. Po przekreceniu zaplonu dźwięk piszczący naprzemienny rozrusznik nie kręci.
Roverka_24 - Sob Sie 19, 2017 15:19

robsson78 napisał/a:
Oczywiście ze mimo odcina rozrusznik. Po przekreceniu zaplonu dźwięk piszczący naprzemienny rozrusznik nie kręci.


Tak było u mnie dlatego dalej się upieram, że to coś ze sterownikami i immo samochód stał 2 tygodnie bez akumulatora , wcześniej wszystko było ok

seraph - Sob Sie 19, 2017 17:46

To ja mam coś pokręcone czy były takie wersje immo, które odcinały tylko paliwo i ewentualnie zapłon?
robsson78 - Nie Sie 20, 2017 08:52

Czytałem różne tematy i ludzie mieli i tak i tak.