Zobacz temat - [R620] Uszczelka pokrywy zaworów
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Uszczelka pokrywy zaworów

Tomek_620di - Nie Cze 10, 2007 09:26
Temat postu: [R620] Uszczelka pokrywy zaworów
Witam. Mój Rover to 620 di (diesel) 95r.
Kupiłem go niedawno i jak to mówią zakochałem się od pierwszego wejrzenia. Ale jest mały problem. W moim mieście jest około 6 sklepów motoryzacyjnych z częściami ale nie mogę dostać nawet na zamówienie uszczelki pod klawiature. Poprostu muwią mi że nie ma takiej. Na stronkach z częściami rovera też próbowałem szukać ale niestetu nie znalazłem. Jestem początkującym użytkownikiem autka marki Rover więc proszę o wyrozumiałość i pomoc.
Acha.... i jeszcze jedno. Czy mugłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego mam oznaczenie na aucie jak i w dowodzie rejestracyjnym "di". Skoro wszystkie disle rovera 600 mają oznaczenie "sdi" - jak twierdzą panowie w sklepach z częsciami. I jeśli bywają jakiekolwiek części to tylko do SDI. Proszę o wyjaśnienie mi tego problemu. I jeśli jest różnica między tymi silnikami to jaka?
A jeśli chodzi o uszczelkę to naprawde pilna sprawa więc czekam na pomoc. Bardzo chętnie poznałbym adres jakiegoś sklepu online z częściami do roverka ponieważ jak sie okazuje w moim mieście marka ta jest dla co niektórych niczym UFO.....(bardzo dziwne...)
Dziękuję z góry

Tomi - Nie Cze 10, 2007 10:00

Witaj,
Uszczelkę możesz kupić w oryginale, nie jest specjalnie droga...
Wersje Di od SDi odróżnia uboższe wyposażenie. Mechanicznie są identyczne.

marthinez - Nie Cze 10, 2007 10:02

Tomek_620di napisał/a:
A jeśli chodzi o uszczelkę to naprawde pilna sprawa więc czekam na pomoc. Bardzo chętnie poznałbym adres jakiegoś sklepu online z częściami do roverka ponieważ jak sie okazuje w moim mieście marka ta jest dla co niektórych niczym UFO.....(bardzo dziwne...)

http://www.tomateam.pl/sklep/ moim i innych zdaniem najlepszy.

Tomek_620di - Nie Cze 10, 2007 18:25