Zobacz temat - [MG ZR/ZS] Skórzana kierownica
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR/ZS] Skórzana kierownica

Mix - Wto Paź 28, 2008 12:17
Temat postu: [MG ZR/ZS] Skórzana kierownica
Mam już serdecznie dosyć plastiku, więc postanowiłem obszyć kierownicę skórą :/ . Zależy mi, aby po obszyciu wyglądała jak oryginalna. Stąd prośba: czy użytkownicy MG z oryginalną skórzaną kierownicą mogą podesłać mi jej zdjęcia? Forma dowolna: link, mail, bądź wrzucenie do wątku. Muszę tapicerowi pokazać dokładnie jak to wygląda - gdzie są przeszycia, w którym miejscu jaki rodzaj skóry itp. Zależy mi na zdjęciach w takiej rozdzielczości, by wydruk A5 był czytelny (muszę zostawić tapicerowi na wzór).
Mam "swojego" tapicera, ale kawałek drogi do niego mam :sad: . Na stronie klubowej znalazłem namiar:
Usługi Tapicerskie Adamczyk Andrzej Popularny
Opis: Zakład tapicerski, szycie tapicerki skórzanej na zamówienie, obszywanie skórą kierownic, szycie mieszków etc. Mały zakład, ale bardzo rozsądne ceny.
Adres: ul. Żeromskiego 17, 01-882 Warszawa

Czy ktoś korzystał z jego usług i może go polecić lub wręcz przeciwnie?

Brt - Wto Paź 28, 2008 12:21

co prawda R200, ale sądzę, że w ZS jest tak samo:
http://forum.roverki.eu/v...hlight=obszycie

Mix - Wto Paź 28, 2008 12:27

No właśnie jest nieco inaczej :grin: Tapicer ma swoje wzory, ale żaden nie pasował :cry:
Mam przykładowe zdjęcie z internetu, ale szczegółów pomocnych tapicerowi w pracy na nim nie widać :mrgreen: Zależy mi aby uzyskać wygląd i jakość oryginału...

maniaq - Sro Paź 29, 2008 01:43

moja kiera, moze sie przyda

jezeli dopowiada wzor i potzreba detali to powiedz co i jak , a zrobie foty ;)

Mix - Sro Paź 29, 2008 08:27

Dokładnie o to chodziło, dzięki piękne :mrgreen: Jak byś mógł zrobić jeszcze zdjęcie, na którym będzie widać wzór szwu i grubość/średnicę kierownicy (to już dla mnie, nie dla tapicera :wink: )...
maniaq - Sro Paź 29, 2008 10:36

porobie dzis foty, ale wrzuce pewnie dopiero wieczorem lub jutro z ranca ;)
Brt - Sro Paź 29, 2008 10:42

no popatrz, rzeczywiście jest inna :lol: ;) Moim zdaniem szkoad, ze zrezygnowali z tych zgrubień na dłonie - bardzo wygodna rzecz. Mixtated, pochwal sie jak już odbierzesz swoja kierownicę zrobioną :ok: ;)
Mix - Sro Paź 29, 2008 10:56

maniaq, nie ma problemu, nie popędzam :mrgreen: Możesz przy okazji napisać po jakim przebiegu jest Twoja kierownica?
Brt, masz rację. Miałem okazję jeździć parę razy kanciastą 200 z właśnie taką kierownicą - wygodne to to :grin: Przez parę ładnych lat przyzwyczaiłem się do czteroramiennej kierownicy z Civica, więc ta z MG jest jeszcze dla mnie średnio wygodna - do tego ten plastik...blee :razz: Brakuje miejsca na dole na oparcie dłoni. Brakuje szczególnie w korkach...
Oczywiście jak tylko kierownica będzie w skórce :wink: wrzucę fotki :ok:

marcinmarcin - Sro Paź 29, 2008 13:43

To ja wrzucę moją - wydaje się jaśniejsza
maniaq - Sro Paź 29, 2008 14:09

foty nowe
a kolor -odcien to chyba zalezy od zdjecia bardziej- moj ma licznikowe 67 k km malo realne ;)

Mix - Sro Paź 29, 2008 14:16

marcinmarcin, dzięki :wink:
Możesz opisać w jaki sposób skóra "kończy się" w okolicach przycisków klaksonów? W jaki sposób jest przymocowana? Dziś podczas jazdy zdałem sobie sprawę, że przecież jasiek wychodzi a przyciski zostają.
Znalazłem stare zdjęcie mojego ZS'a, wrzucam odrazu jako "BEFORE" :wink: Jak się obszyje pojawi "AFTER" :lol:
Wszystkim serdeczne dzięki, już odpowiednio klikam gdzie trzeba... :rotfl:

maniaq - Sro Paź 29, 2008 14:19

ale skora konczy sie przed tymi PLASTIKAMI ktore sa naokolo przycisku, wiec tam ze skora nie ma problemu ;)

skora konczy sie wczesniej

Brt - Sro Paź 29, 2008 14:24

skóra kończy się przed przyciskami (patrząc od zewnątrz kola kierownicy) i po prostu jest tak ładnie "wciśnięta". U Ciebie całosć bedzie troche grubsza, bo kierownica orginalnie obszywana skórą już po obszyciu ma taką grubosc, jak Twoja obecna bez obszycia. A nie zastanawiałeś się nad zakupem kierownicy orginalnie obszytej ??
Mix - Sro Paź 29, 2008 14:29

Brt napisał/a:
A nie zastanawiałeś się nad zakupem kierownicy orginalnie obszytej ??

Przeglądam od jakiegoś czasu allegro, ale ceny nie zachęcają. 150-200PLN to lepiej obszyć i mieć teoretycznie nową kierownicę. Ponadto sprzedawcy takie dokładne fotki robią, że ciężko stwierdzić czy kierownica błyszczy się od światła lampy błyskowej czy od przebiegu :roll:

Brt - Sro Paź 29, 2008 15:44

Mixtated napisał/a:
Ponadto sprzedawcy takie dokładne fotki robią, że ciężko stwierdzić czy kierownica błyszczy się od światła lampy błyskowej czy od przebiegu
No nie da sie ukryć ;) Tak mi się przypomło jeszcze że Tomi w cabrio obszywał - skóra naszywana na kierownicę orginalnie z tworzywa.
http://www.roverki.pl/mod...1&orderby=dateD

Mix - Pią Paź 31, 2008 20:05

Brt, podsunął mi dobry pomysł co do zakupu kierownicy oryginalnie obszytej skórą. W związku z tym mam pytanie czy kierownica od MG ZR będzie pasować do ZS? Czy średnica i inne wymiary są identyczne? No i pozostaje kwestia mocowania, rozmiaru jaśka itp...
Brt - Pią Paź 31, 2008 21:23

Mixtated napisał/a:
No i pozostaje kwestia mocowania

i chyba tu jest niestety różnica :|| o ile wiem, to właśnie mocowania byly rózna dla R200 i R400, czy tak samo jest w R25/45 MG ZR/ZS musiałby ktoś potwierdzić/zaprzeczyć. Cała reszta jest identyczna. Jedynie mocowanie jest niewiadomą. Moze w EPC jest odpowiedź, ale ja teraz nie dam rady poszukać.

Tomi - Pią Paź 31, 2008 21:31

Brt napisał/a:
co prawda R200, ale sądzę, że w ZS jest tak samo:
http://forum.roverki.eu/v...hlight=obszycie


W ZS-ie jest obszyta w całości z perforowanej skóry i nie ma wybrzuszeń na kciuki... i odnoszę wrażenie, że jest cieńsza.

Brt - Pią Paź 31, 2008 21:46

no własnie zdjęcie od maniaqa pokazało róznice ;) Tomi a nie wiesz jak to jest z mocowaniem kierownic ?? Czy jest różnica pomiędzy serią 2X a 4X ??
Tomi - Pią Paź 31, 2008 22:19

Brt napisał/a:
no własnie zdjęcie od maniaqa pokazało róznice ;) Tomi a nie wiesz jak to jest z mocowaniem kierownic ?? Czy jest różnica pomiędzy serią 2X a 4X ??


Różnic pomiędzy 200 a 400 jest sporo (R25 v 45 nie sprawdzałem). Ponadto jest różnica pomiędzy R400 z jedną poduchą i z dwoma :)

Inna jest poducha. W wersji z jednym jaśkiem sterownik w kierownicy (pod poduchą) i kontrolka SRS w kierownicy (fajnie wygląda), ponadto pomiędzy R200 i 400 jest inne odsadzenie i inny wieloklin.

Kiedyś chciałem do cabrio załozyć oryginalną kierownicę z drewnem. Wziąłem więc pod pachę nowe kierownicę do R200 i R400 i poszedłem do garażu. Okazało się, że w kanciaku jest jeszcze inna kierownica (jakby połączenie tych, które miałem). Mocowanie kierownicy było jak w R200 (odsadzenie i wieloklin), jednak sposób mocowania poduszki był taki jak w R400... dlatego zmuszony byłem obszyć swoją :(

A w kwestii różnic, może na spocie odkręcimy od ZS'a i ZR'a i po prostu je porównamy :)

Mix - Sob Lis 01, 2008 19:08

Tomi napisał/a:
A w kwestii różnic, może na spocie odkręcimy od ZS'a i ZR'a i po prostu je porównamy :)

Ja niestety jutro nie dam rady ściągnąć do Wawy do 20 :cry: Na zdjęciach i filmach widziałem, że na zlocie pare ZR'ów się znajdzie, a co z ZS'ami? :mrgreen:
Jakby faktycznie naszło Was na odkręcanie kierownic i nie było by problemu to strzelcie jakieś fotki. Porównam u siebie, bo najdalej do wtorku muszę podjąć decyzję, czy kupuję kierownicę od ZR (dostępna w fajnym stanie) czy obszywam. Swoją drogą tych w skórce do ZS jak na lekarstwo... :???:

Tomi - Nie Lis 02, 2008 08:47

Ja mam w skórce
Mix - Sob Mar 21, 2009 22:21

To świetnie. Jakbyś mógł porównać z ZR i podzielić się spostrzeżeniami to byłbym Ci orgomnie wdzięczny :mrgreen:

[ Dodano: Sob Gru 06, 2008 20:02 ]
Drobne uaktualnienie w temacie :smile: Znalazłem info na angielskim forum MG, że raczej kierownica z modelu ZR nie podejdzie. LINK Nie będę się bawił w kombinowanie i dopasowywanie. Na forum jest mowa o jakiś adaptorach, których nawet nigdy nigdzie nie spotkałem. Będzie jednak obszywanie :mrgreen:

EDIT: Odświeżam temat. Fajera już obszyta. Polecam tym samym użytkownika Allegro o nicku seba394. Cała operacja trwała ok. 3 godzin. Miałem ze sobą fotki z tego tematu, za co jeszcze raz dziękuję. Poniżej fotki kierownicy przed i po "zabiegu" :wink: Komfort prowadzenia auta nie do porównania :ok:

[ Dodano: Sob Mar 21, 2009 22:24 ]
Aha, i dla wielu osób najważniejsze - cena :wink: 150PLN za skórę perforowaną i rodzaj szwu (X zamiast 8 ) jak w oryginale, gładka 130.

Markzo - Sob Mar 21, 2009 23:09

Gdzie to robiłeś?? :wink:
Krzysi3k - Sob Mar 21, 2009 23:21

150 PLN? Hm... :D
Chyba też się skuszę, tylko poszukam w mojej okolicy dobrego tapicera ;)

komarek - Nie Mar 22, 2009 00:24

Mixtated, bardzo fajnie to wygląda, przyznam, że sam zacząłem się zastanawiać czy nie obszyć :smile:
Mix - Nie Mar 22, 2009 09:16

Markzo napisał/a:
Gdzie to robiłeś?? :wink:

Radom, Żeromskiego 118

Brt - Nie Mar 22, 2009 10:06

czad :) :ok: to jest to :) :brawa:
Markzo - Nie Mar 22, 2009 10:25

wygląda bossko!! Nie wiesz może czy można im kiere wysłać do obszycia?
BoloSr - Nie Mar 22, 2009 11:10

wyglada jak moja orginalna ale pewnie lepiej sie trzyma w lapkach bo nowa :)
Mix - Nie Mar 22, 2009 12:56

Markzo napisał/a:
wygląda bossko!! Nie wiesz może czy można im kiere wysłać do obszycia?

Można. Początkowo chciałem właśnie wysyłać, ale postanowiłem zrobić sobie wycieczkę po Radomiu. Myślałem, że będę długo tłumaczyć jak chcę żeby kierownica wyglądała, ale sympatyczna Pani wzięła kierę foty i powiedziała "będzie właśnie tak, zapraszam za ok. 3 godziny" :grin:
I jeszcze jedna ważna sprawa - jeśli ktoś chce do nich jechać lub wysyłać, to dzwońcie wcześniej i umawiajcie się kiedy dokładnie będą obszywać. Ja byłem umówiony na godzinę, więc sprawa została załatwiona od ręki. Widziałem, że osoby, które przyszły "z marszu" miały odbiór za parę dni (w tym przypadku po weekendzie).

[ Dodano: Nie Mar 22, 2009 13:00 ]
BoloSr, Twoja błyszczy się tak od jakiegoś kokpit spray'a czy od przebiegu ;> ? Minie trochę czasu zanim moja będzie wyglądała w 100% tak jak chcę - musi się lekko przytrzeć, żeby perforacja nie kontrastowała tak bardzo z gładkimi miejscami.

BoloSr - Nie Mar 22, 2009 13:03

ona si e tak blyszczala od jakiegos sprayu bo teraz juz tak nie jest bo przebieg to mam maly :)
marcinmarcin - Nie Mar 22, 2009 18:42

Bardzo ładna robota i cena umiarkowana :ok:
Mix - Pon Mar 23, 2009 00:06

Przypomniała mi się jeszcze informacja, która może się przydać. Przyznam, że obawiałem się, że kierownica po obszyciu będzie dużo grubsza. Pomacałem wcześniej płachtę :wink: skóry i miała ona grubość ok. 1mm. Do środka nie dali na szczęście żadnej gąbki. Sama skóra no i klej, więc jest idealnie :ok2:
PTE - Pon Mar 23, 2009 13:34

A może mi ktoś z wtajemniczonych napisać jak to jest z ponownym założeniem kierownicy po takiej operacji? Czy nakrętka trzymająca koło na wieloklinie jest samokontrująca i trzeba zakładać nową, czy też może zwykła?
Brt - Pon Mar 23, 2009 13:53

O ile pamiętam (dawno było) jest zwykła z podkładką, tylko mocno dokręcona. Nie trzeba kupować nowej. :)
PTE - Wto Mar 24, 2009 08:35

Zajrzałem wczoraj do Haynesa. Opis demontażu dotyczy R200 i R25 (zdjęcia w książce są w tym przypadku są z R200). W tekście jest mowa o "self locking nut", która przy ponownym montażu kierownicy musi być wymieniona na nową. Zastanawiam sie, czy nie będzie potem problemów ze znalezieniem takiej nakrętki - ma pewnie jakiś drobnozwojowy gwint. A może wystarczy jak na starą dam 2 krople Thread Lock?
Brt - Wto Mar 24, 2009 09:12

Dla bezpieczeństwa mozesz dać, ale i bez tego na bank się nie odkreci :)
Mix - Wto Mar 24, 2009 09:39

Brt napisał/a:
Dla bezpieczeństwa mozesz dać, ale i bez tego na bank się nie odkreci :)

Dokładnie :ok: U mnie kierownica została przykręcona ponownie tą samą nakrętką i nie widzę żeby łapała luz, czyli nakrętka trzyma :wink:

Pat - Wto Mar 24, 2009 11:05

Mixtated napisał/a:
Można. Początkowo chciałem właśnie wysyłać, ale postanowiłem zrobić sobie wycieczkę po Radomiu.


no to znajdzie wiecej chetnych .. i zapraszam do radomia .. moze zrobimy jakis szybki spot ... miejscowka ( mieszkanie ) tez sie znajdzie jesli by ktos chcial zakotwiczyc na dluzej . nawet z noclegiem :)

PTE - Wto Mar 31, 2009 12:49

A czy to jest kierownica od R200/25/MG ZR czy R400/45 MG ZS? Można to w ogóle sprawdzić jedynie na podstawie zdjęcia?

P.S. Byłem wczoraj u dobrego tapicera, który stwierdził, że nie obszyje mi plastikowej kierownicy, bo będzie wyglądać "jak w Żuku". Chodzi podobno o łączenie w m-cu gdzie część dziurkowana łączy się z ramionami - jako że jest to odlew i nie ma gdzie założyć skóry, to będzie odstawać. Prawda li to?

Aha, gdybym przyniósł do obszycia kierownicę, która oryginalnie miała już skórę, to musiałbym zapłacić jedyne 300zł...

Mix - Wto Mar 31, 2009 13:09

PTE, kierownice w R25/... i R45/... są identyczne z zewnątrz i to jest kierownica R400/45 MG ZS.
PTE napisał/a:
bo będzie wyglądać "jak w Żuku"

Nie bardzo wiem o co autor miał na myśli :wink:
PTE napisał/a:
Chodzi podobno o łączenie w m-cu gdzie część dziurkowana łączy się z ramionami - jako że jest to odlew i nie ma gdzie założyć skóry, to będzie odstawać. Prawda li to?

U mnie nic nie odstaje i nie słyszałem żeby Pani obszywająca :wink: skarżyła się, że miała z czymś problem.

[ Dodano: Wto Mar 31, 2009 13:16 ]
Żeby widać było szczegóły wrzucam jeszcze zdjęcie w oryginalnym rozmiarze:
http://rs714.rapidshare.c.../kierownica.JPG

Plik waży ok. 2,4MB

PTE - Wto Mar 31, 2009 13:18

Dzięki. To nie pozostaje mi chyba nic innego jak przesłanie swej kierownicy do Radomia :mrgreen: Tylko boję się, ze zostaną potem bez fajery na 2 tygodnie :mrgreen:
Mix - Wto Mar 31, 2009 19:28

Najlepiej zadzwoń i zapytaj jak stoją z wolnymi terminami. Dogadaj się tak, żeby obszyli tego dnia co dostaną kierownicę i zaraz ją wysłali do Ciebie. Stracisz nie więcej jak 3 dni: 1 wyślesz, 2 obszyją i wyślą, 3 będziesz miał ją z powrotem (poczta priorytet lub dla pewności kurier).
Brt - Wto Mar 31, 2009 22:00

W R200 i R400 inne jest mocowanie (wielowypust) reszta jest taka sama. Mysle, że po numerach tylko da się rozpoznać. :hm: A i dodam jeszcze, ze plastiowa kierownica obszyta wygląda grubiej niż orginalna skórzana. Mały przykład.
http://www.roverki.pl/mod...1&orderby=dateD

Mix - Wto Mar 31, 2009 23:27

Brt, jest dokładnie tak jak piszesz. Porównywałem swoją kierownicę z oryginalnie obszytą u kolegi w R45 i moja jest na średnicy grubsza o 2mm. Ta z linka jest wizualnie grubsza od mojej.
PTE - Wto Maj 05, 2009 19:53

W końcu i ja się pochwalę. Dzisiaj odebrałem przesyłkę z moją kierownicą, którą wysłałem celem "obróbki" do Kamiennej Góry. Trochę to trwało, bo kierownicę nadałem na poczcie 22 kwietnia, ale warto było czekać. Zwłaszcza że wykończenie brzegów w okolicy przycisków klaksonu jest idealne, wbrew twierdzeniom pewnego renomowanego gdańskiego tapicera, który zapowiedział mi, że będzie to wyglądać jak w Żuku (a za robotę chciał 300zł). Oto kilka obrazków:

Przed:





Po:







Całość kosztowała mnie 156,50zł (przesyłka priorytetowa o zadeklarowanej wartości 100zł do Kamiennej Góry - 16,50zł, obszycie wraz z przesyłką pobraniową 138zł + 2zł dla pana listonosza - nie miał wydać :wink: ).

Co do osoby obszywającej, to jest to pani, która wcześniej pracowała w Takacie w Wałbrzychu - kiedyś japońskiej (teraz chyba niemieckiej) firmie produkującej kierownice do wielu aut. Na Allegro występuje pod nickiem korca.

BoloSr - Wto Maj 05, 2009 19:57

nawet to fajnie wyglada chyba trza sie zaopatrzyc w nowa kiere bez skory i jak wyslac do tapicera wyzej polecanego :) chyab ze zrobia cos z kiera co juz ma skore :roll:
Brt - Wto Maj 05, 2009 20:07

PTE, piękna robota :brawa: dla obszywającego :ok:


BoloSr napisał/a:
chyab ze zrobia cos z kiera co juz ma skore


Lepiej wysłac tą co ma juz skórę na sobie .... stara zostanie zdjęta i w jej miejsce wszyta nowa.

BoloSr - Wto Maj 05, 2009 20:09

Brt napisał/a:
PTE, piękna robota :brawa: dla obszywającego :ok:


BoloSr napisał/a:
chyab ze zrobia cos z kiera co juz ma skore


Lepiej wysłac tą co ma juz skórę na sobie .... stara zostanie zdjęta i w jej miejsce wszyta nowa.


tylko czas ma przeraza a auto caly czas jezdzi :rotfl: ale pokombinuje :)

Brt - Wto Maj 05, 2009 20:44

To lepiej załatw kiere jakąklowiek na czas obszycia (ja pozyczyłem ze szrotu za 4 browarki) a wyslij swoją ;)
BoloSr - Wto Maj 05, 2009 20:47

Brt napisał/a:
To lepiej załatw kiere jakąklowiek na czas obszycia (ja pozyczyłem ze szrotu za 4 browarki) a wyslij swoją ;)


tylko skad ja dorwe kiere od r45 :beczy: no chyba ze podpasuje mi od 400 albo innego R chyba ze tez podejdzi od Hondy Civic :rotfl: bo to bym mial na miejscu prawie :)

vanish - Wto Maj 05, 2009 20:53

BoloSr napisał/a:
tylko skad ja dorwe kiere od r45 :beczy: no chyba ze podpasuje mi od 400 albo innego R


chyba R400/45/200/25 mają taką samą, albo b.podobna

BoloSr - Wto Maj 05, 2009 20:57

vanish napisał/a:
BoloSr napisał/a:
tylko skad ja dorwe kiere od r45 :beczy: no chyba ze podpasuje mi od 400 albo innego R


chyba R400/45/200/25 mają taką samą, albo b.podobna


jak ja lubie to słowo "chyba" :rotfl:

Brt - Wto Maj 05, 2009 21:02

Od R400/45/MG ZS ... od R200/25/MG ZR nie pasuje mocowanie .
BoloSr - Wto Maj 05, 2009 21:10

Brt napisał/a:
Od R400/45/MG ZS ... od R200/25/MG ZR nie pasuje mocowanie .


i to mi sie podoba a jeszce jedno mam pytanko czy jak nie podlacze poduchy (to wiadomo ze blad bedzie ) to podem jak podepne to bedzie juz ok (blad zniknie) czy bede musial jechac na kasowanie bledu ?? ?

Brt - Wto Maj 05, 2009 23:45

odpinasz aku ... czekasz 15 min ... odkręcasz poduchę i ją odpinasz, zdejmujesz kierownicę, zakładasz drugą ... zakładasz i podpinasz poduchę .... podpinasz aku .... synchronizujesz lipota i gotowe ... nic się nie wyświetli. A nawet jesli, to układ SRS ma samodiagnostykę i jeśli jest wsio ok, to kontrolka sama zgaśnie :ok:
Mix - Sro Maj 06, 2009 11:47

U mnie człowiek, który demontował kierownicę do obszycia nie odpinał akumulatora. Po odpięciu kostki od poduszki, zabronił tylko przekręcania kluczyka w stacyjce. Żadne błędy nie wyskoczyły, no i nie musiałem ustawiać radia od nowa :mrgreen:
PTE - Sro Maj 06, 2009 14:54

Ja się bałem tylko pierwszego przekręcenia kluczyka po podłączeniu poduszki i akumulatora. Wszystko sprawdziłem dziesięć razy, zatkałem uszy watą, zamknąłem oczy (mimo okularów na nosie) i... przekręciłem. Uff, nic nie wybuchło. Lampka SRS też prawidłowo zgasła po 2 sekundach. Może niektórych z Was to śmieszy, ale tyle się naczytałem na temat przypadkowych eksplozji poduszek spowodowanych głupim niedopatrzeniem, ze wolałem się zabezpieczyć. Zwłaszcza że podobno taki wystrzał pozbawia człowieka do 17% słuchu...

Aha, samochód miał odłączony akumulator prawie 2 tygodnie, po podłączeniu konieczna była jedynie synchronizacja pilota (chyba z 10 razy trzeba było nacisnąć przycisk zamykania).

Brt - Sro Maj 06, 2009 15:05

Dla własnego BHP ... lepiej dmuchać na zimne po prostu ... niż przez głupotę "sie uszkodzić" ;) :ok:
Krzysi3k - Pią Maj 08, 2009 17:55

Ja mam pewien pomysł ;) Otóż jadać na zlot będzie już całkiem blisko do Radomia, więc można będzie podskoczyć i zrobić parę kierownic :D
Ja swoją planuje wtedy zrobić ;)

Dam-Kam - Pią Maj 08, 2009 18:00

PTE napisał/a:
Ja się bałem tylko pierwszego przekręcenia kluczyka po podłączeniu poduszki i akumulatora. Wszystko sprawdziłem dziesięć razy, zatkałem uszy watą, zamknąłem oczy (mimo okularów na nosie) i... przekręciłem. Uff, nic nie wybuchło.

skąd to znam... ;) Sam 30 IV wymieniałem kierownicę i obawy potem miałem takie same - taka chwila prawdy :lol:

PS. Ja kierownicę zamówiłem w Art-bizar już obszytą, kolor dobrany perfekt !!