Zobacz temat - Sportowy spam 2012
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Sporty Samochodowe - Sportowy spam 2012

greg-si - Wto Mar 06, 2012 20:28
Temat postu: Sportowy spam 2012
Tak sobie rzucałem okiem tu i tam i takie coś znalazłem:
http://www.kurierlubelski...aleria-material
Kto to? Przyznać się bez bicia ;)

maniaq - Sro Mar 07, 2012 23:33

LPU nie kojarze, widywalem zoltego przed liftem z gazem, ale chyba na warszawskich blachach, kiedys pisywalem w pozdrowieniach. To bym musial pogrzebac.

Ale ramki wygladaja jakby z podpisem kllubowym... :) mam nadzieje ze wyniki byly godne ;)

greg-si - Pią Mar 09, 2012 08:00

maniaq napisał/a:
Ale ramki wygladaja jakby z podpisem kllubowym...

Dlatego to tutaj napisałem :)

maniaq napisał/a:
mam nadzieje ze wyniki byly godne ;)

Jeździł ten ZR przez cały rok w jakiś Rally Sprintach i w klasie chyba 2 miejsce.

maniaq - Nie Kwi 01, 2012 23:36

W klasie to by znaczylo do 1.8 = to by znaczylo bdb wynik, bo to hondzie juz wpadaja. Wiertarki na kjs-ach bardzo dobrze daja sobie rade :) GRATKI zatem dla kierowcy :)

[ Dodano: Nie Kwi 01, 2012 23:36 ]
no to niezle pierwsze starty MG :D

bedzie pewnie jutro tutaj :
http://mg.co.uk/news-events/

info z FB :
MG
Well done to Jason Plato for coming 1st in the final race at Brands Hatch! Well done to Andy Neate too! What a great way to end a great day! Well done to the whole MG KX MOMENTUM RACING team!

Roj - Sro Maj 16, 2012 07:29

jak miał 1,8 (wcale nie lekkim) dobre miejsca w klasie (jeśli klasa była obsadzona oczywiście a nie - dwa samochody ;) ) to jestem pod ogromnym wrażeniem bo chyba w większości podziałów jest 1.6 - 2.0. Więc tu wpada się ze wszystkim od Hond (jak napisał Maniaq) i tu od starszych lekkich 1.6 (>160KM) do nowszych 2.0 (200KM), przez Astry GSI/OPC, Saxo i Pugi od od 106 (które mają często po 160 koni) albo 206 RC, Clio Sporty różnych generacji itp.
maniaq - Sob Maj 19, 2012 15:42

IMHO w KJS ach nawet +/- 20 koni nie daje ogromnej przewagi tylko zestrojenie auta pod trase, jak np masz za dluga skrzynie a jest ciasno, to ciezko ci sie napedzic... itd. Nie raz widywalem Subaki ktore krecily gorsze czasy , bo A- kierowca nie ogarnial, B auto za duze- mniej skretne i turbo nie dawalo rady dmuchac, bo za wolno na 2 bieg, za szybko na 1 ;)

KJS to zazwyczaj bardzo krotkie przejazdy, zeby smiescic sie w regulaminie imprez bez zabezpieczenia zglaszania itd.

Roj podjedz swoim kasaczem keidys na spota :D

Roj - Nie Maj 20, 2012 18:15

masz 100% racji ale Rally Sprinty jakoś kojarzą mi się z odrobinę szybszą jazdą niż takie kjs "naokoło trzepaka". Chociaż na rally służew wbijałem 6 razy jedynkę na jeden przejazd więc zrezygnowałem z takiej rozrywki ;)

ale wracając, można i maluchem objechać subaru ale już w klasie 1.6-2.0 wszystkie chyba fury, które wymieniłem są tak samo zwrotne jak MG (albo bardziej bo felgi 17 w MG trochę go słoniują ;) ) i są albo lżejsze, albo mają więcej mocy albo jedno i drugie :)

Bumelant - Czw Cze 21, 2012 14:45

Odnośnie tego z Lublina żółtego to chyba kolegi Spider666 i nie wiem co tu się dziwić, że to auto może dobrze pojechać. Liczy się przygotowanie zawieszenia, hamulce, łącznik mięsny i bezawaryjność. To przedewszystkim. Mocy jest w ZR wystarczająco.
greg-si - Czw Cze 21, 2012 23:39

Bumelant napisał/a:
Liczy się przygotowanie zawieszenia, hamulce, łącznik mięsny i bezawaryjność.

Tak przygotowane auto pojedzie prawie każde.

maniaq - Czw Cze 28, 2012 00:09

A ja widzac rozne imprezy nadal powiem, ze najbardziej liczy sie wjezdzenie ;) Sa tacy maniacy, ze zaiataja konkurencje nie na setne, a na sekundy, na krotkich oesowych trasach. Nie bierze sie to tylko z mocy auta ;)