|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Sporty Samochodowe - Sportowy spam 2012
greg-si - Wto Mar 06, 2012 20:28 Temat postu: Sportowy spam 2012 Tak sobie rzucałem okiem tu i tam i takie coś znalazłem:
http://www.kurierlubelski...aleria-material
Kto to? Przyznać się bez bicia
maniaq - Sro Mar 07, 2012 23:33
LPU nie kojarze, widywalem zoltego przed liftem z gazem, ale chyba na warszawskich blachach, kiedys pisywalem w pozdrowieniach. To bym musial pogrzebac.
Ale ramki wygladaja jakby z podpisem kllubowym... mam nadzieje ze wyniki byly godne
greg-si - Pią Mar 09, 2012 08:00
maniaq napisał/a: | Ale ramki wygladaja jakby z podpisem kllubowym... |
Dlatego to tutaj napisałem
maniaq napisał/a: | mam nadzieje ze wyniki byly godne |
Jeździł ten ZR przez cały rok w jakiś Rally Sprintach i w klasie chyba 2 miejsce.
maniaq - Nie Kwi 01, 2012 23:36
W klasie to by znaczylo do 1.8 = to by znaczylo bdb wynik, bo to hondzie juz wpadaja. Wiertarki na kjs-ach bardzo dobrze daja sobie rade GRATKI zatem dla kierowcy
[ Dodano: Nie Kwi 01, 2012 23:36 ]
no to niezle pierwsze starty MG
bedzie pewnie jutro tutaj :
http://mg.co.uk/news-events/
info z FB :
MG
Well done to Jason Plato for coming 1st in the final race at Brands Hatch! Well done to Andy Neate too! What a great way to end a great day! Well done to the whole MG KX MOMENTUM RACING team!
Roj - Sro Maj 16, 2012 07:29
jak miał 1,8 (wcale nie lekkim) dobre miejsca w klasie (jeśli klasa była obsadzona oczywiście a nie - dwa samochody ) to jestem pod ogromnym wrażeniem bo chyba w większości podziałów jest 1.6 - 2.0. Więc tu wpada się ze wszystkim od Hond (jak napisał Maniaq) i tu od starszych lekkich 1.6 (>160KM) do nowszych 2.0 (200KM), przez Astry GSI/OPC, Saxo i Pugi od od 106 (które mają często po 160 koni) albo 206 RC, Clio Sporty różnych generacji itp.
maniaq - Sob Maj 19, 2012 15:42
IMHO w KJS ach nawet +/- 20 koni nie daje ogromnej przewagi tylko zestrojenie auta pod trase, jak np masz za dluga skrzynie a jest ciasno, to ciezko ci sie napedzic... itd. Nie raz widywalem Subaki ktore krecily gorsze czasy , bo A- kierowca nie ogarnial, B auto za duze- mniej skretne i turbo nie dawalo rady dmuchac, bo za wolno na 2 bieg, za szybko na 1
KJS to zazwyczaj bardzo krotkie przejazdy, zeby smiescic sie w regulaminie imprez bez zabezpieczenia zglaszania itd.
Roj podjedz swoim kasaczem keidys na spota
Roj - Nie Maj 20, 2012 18:15
masz 100% racji ale Rally Sprinty jakoś kojarzą mi się z odrobinę szybszą jazdą niż takie kjs "naokoło trzepaka". Chociaż na rally służew wbijałem 6 razy jedynkę na jeden przejazd więc zrezygnowałem z takiej rozrywki
ale wracając, można i maluchem objechać subaru ale już w klasie 1.6-2.0 wszystkie chyba fury, które wymieniłem są tak samo zwrotne jak MG (albo bardziej bo felgi 17 w MG trochę go słoniują ) i są albo lżejsze, albo mają więcej mocy albo jedno i drugie
Bumelant - Czw Cze 21, 2012 14:45
Odnośnie tego z Lublina żółtego to chyba kolegi Spider666 i nie wiem co tu się dziwić, że to auto może dobrze pojechać. Liczy się przygotowanie zawieszenia, hamulce, łącznik mięsny i bezawaryjność. To przedewszystkim. Mocy jest w ZR wystarczająco.
greg-si - Czw Cze 21, 2012 23:39
Bumelant napisał/a: | Liczy się przygotowanie zawieszenia, hamulce, łącznik mięsny i bezawaryjność. |
Tak przygotowane auto pojedzie prawie każde.
maniaq - Czw Cze 28, 2012 00:09
A ja widzac rozne imprezy nadal powiem, ze najbardziej liczy sie wjezdzenie Sa tacy maniacy, ze zaiataja konkurencje nie na setne, a na sekundy, na krotkich oesowych trasach. Nie bierze sie to tylko z mocy auta
|
|