Zobacz temat - [R 216 Coupe] Dorobienie Pilota Do Centralnego
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer - [R 216 Coupe] Dorobienie Pilota Do Centralnego


Goldik - Czw Lut 21, 2013 23:17
Temat postu: [R 216 Coupe] Dorobienie Pilota Do Centralnego
Witam wszystkich.

Stałem się posiadaczem Roverka 216 w Coupe. Niestety zamiast pilota otrzymałem od sprzedawcy jedynie jego strzępy poklejone taśmą izolacyjną... Pilot jeszcze działa, ale nie wiem jak długo. Chciałbym go wymienić.

Przeczytałem kilka tematów, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.

1. Jakie są możliwości, żeby dorobić takiego pilota?
2. Czy da się dorobić tą "bateryjkę" do immo? najlepiej, żeby była w pilocie.

Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam

[ Dodano: Czw Lut 21, 2013 23:17 ]
Nikt nie ma żadnego pomysłu?? :(

sTERYD - Pią Lut 22, 2013 00:12

prawdopodobnie masz pilota 3TXa z jego dorobieniem nie ma problemów, wystarczy, że znajdziesz kogoś w okolicy, kto ma najlepiej T4 lub choćby autocoma trochę pomyślunku i kupisz używanego pilota.
Goldik - Pią Lut 22, 2013 00:57

Ze strzępów pilota jakie mi zostały wnioskuje, że oryginalnie wyglądał tak:

http://moto.allegro.pl/kl...3008705551.html

Gdzie mogę znaleźć instrukcję jak zaprogramować pilota przy pomocy T4 lub autocoma? (zakładam, że mechanik może nie wiedzieć...)

Kupować pilota z powyższej aukcji?

sTERYD - Pią Lut 22, 2013 11:48

jeśli to faktycznie ten pilot, to może być kiszka, z autocomem na 100% ale z T4 może da się zaprogramować, ale to musiałby się ktoś bardziej ogarniety wypowiedzieć.

Co do instrukcji , to program diagnostyczny prowadzi za rączkę, także nic nie potrzebujesz.

Goldik - Sob Lut 23, 2013 15:12

A czy można jakoś rozbroić alarm, żeby się w ogóle nie włączał?

Uzbraja mi się automatycznie przy zamknięciu drzwi z kluczyka...

Gonia - Sob Mar 09, 2013 07:30

sTERYD napisał/a:
jeśli to faktycznie ten pilot, to może być kiszka, z autocomem na 100% ale z T4 może da się zaprogramować, ale to musiałby się ktoś bardziej ogarniety wypowiedzieć.

Co do instrukcji , to program diagnostyczny prowadzi za rączkę, także nic nie potrzebujesz.


Wydaje mi się, że pilotów Valeo nie da się zaprogramować używanych, gdyż T4 wymaga przy programowaniu barcodu.