Witam serdecznie posiadam R214 i poszukuje jakichs ciekawych leflektorów przednich, pisałem do różnych sklepów zajmujacych sie tym ale odpowiedz zawsze była negatywna może ktoś pomoże
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 26, 2009 13:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Więc ten tego...
Temat wraca
Wiosna bardzo powoli, ale zbliża się, a wiosną miałem zająć się lampami, więc już zaczynam przygotowania.
Malowanie środka na czarno i soczewka, na 90% pod żarówkę H7, bo z xenonem może być różnie.
I teraz pytanie. Czy wiecie może czy montując soczewkę da się zachować oryginalną regulację?
Nie wiem czy zabierać się za to samemu, czy oddawać do firmy, która zedrze ze mnie połowe oszczędności
Krzysi3k, a sa soczewki do R25 ?
daj namiary bo ja nie znalazłem
Są uniwersalne montowane w oryginalny reflektor ew robi się przeszczep z innego auta i o takie zapewne koledze chodzi inaczej nie pytał by o możliwość regulacji. W przeróbce własnoręcznej może być problem bo za regulacje normalnego reflektora odpowiada odbłyśnik więc tu regulować musiała by się cała soczewka ale gdybyś to jakoś sprytnie zmontował mogło by działać. Jeśli firmy wołają za to naprawdę sporo myślę, ze warto samemu pokombinować. Zarzuć temat na google na pewno znajdziesz jakieś poradniki z fotkami....
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Uniwersalne to z reguły bixenon i tam wg. sprzedawców montaż jest bajecznie prosty.
No tak Pływak, w sumie masz racje, odbłyśnik się reguluje... chce mieć regulacje, np. żeby facet przy przeglądzie mógł ustawić dobrze.
Z tego co się orientuje to za zrobienie czegoś takiego 300 zł od lampy. Ja patrzyłem, że za materiały zapłaciłbym góra 200 zł dla obu lamp (2 szt. soczewek, papiery, pasty polerskie, czarna farba, podkład), czyli 400 zł w kieszeni zostaje. Napisłem do gościa w sprawie ceny i jeszcze nie dał mi odpowiedzi. Bo powiem szczerze, że nie mam pomysłu na dzień dzisiejszy jak wykombinować regulacje soczewki, ale pewnie rozbierając lampe coś by się wymyśliło.
Camaro na 1 stronie wkleił zdjęcia z uniwersalnymi bixenonami:
[ Dodano: Pią Sty 07, 2011 16:43 ]
Taką odpowiedź dostałem od faceta... 450 PLN/szt - kpina w żywe oczy. Zapytałem się jeszcze jak z regulacją, wyglądem, jakie soczewki i czy z maskownicami. Jak odpowie to wkleje.
Cytat:
Nie wiem czy to się oplaca, tuning na czarno 70zł/szt. Oświetlenie soczewkowe to zawsze lepiej wykorzystana moc żarówki, lampa zwykła to efektyw. na poziomie 30%, soczewka o 50% więcej, xenon to ponad 90%.
Koszt przeróbki na soczewki zwykłe z mocowaniem H7 i D2S (oddzielne długie światło) to koszt 450-500zł/szt, natomiast przy soczewce bixenonowej (gdy jest jedna lampa z żarówka dwuwłókową ) na D2S to koszt 550zł jeśli lampa jest duża (wysoka i głęboka) to można zrobić na zwykłą H7 wtedy koszt może oscylować w granicach 650zł/szt. dorobienie lampy postojowej białej (tylko w USA) to plus 50zl/szt.
Jeżeli lampy są starego typu na ogół przed 1999r to konieczne jest szlifowanie kloszy na gładko pod soczewkę. Koszt ok 120zł (plastikowe) oczywiście sztuka. Szklane od 150zł! Czas przeróbki 3-4 dni - nie robimy na samochodach, lampy należy do nas dostarczyć osobiście lub pocztą. Gwarancja na użyte elementy i szczelność 12m.
Krzysi3k, ja przerabiałem sobie w r400 lampy na soczewkowe, koszt całej zabay to jakies 150 złociszy,ale jeszcze musze pokombinować nad maskownicami. Co do regulacji to ja przymocowałem soczewki do odbłyśników właśnie i regilacja została zachowana w 100% z tego co wiem, torobi sietow ten sposób, ze w oryginalnym odbłyśniku wycina się otwór, tak zeby "przeszła" przez niego obudowa projektora (soczewki), nastepnie trzeba sobie wykombinować jak przymocować projektor do tegoż odbłyśnika, (ja goprzykleiłem,sylikonek odpornym na wysokie temperatury) przedmocowaniem/klejeniem trzeba to oczywiscie ustawić odpowiednio. Na koniec zostaje tylko zrobinie jakichś estetycznych maskownic i ot cała robota.
Ten chłop z Włoch (zdjęcia na 1 stronie tego tematu) to montował.
Tylko jak Ci zabiorą dowód to miej pretensje do siebie, bo żeby xenony nie oślepiały muszą być idealnie ustawione i mieć samopoziomowanie.
Mi się super podoba
Wieczorem potwierdze, ale świeci dużo lepiej, jak w Golfach, Audi itd
W końcu normalnie świeci, a nie że musze w ciemnościach długimi mrygać żeby coś zobaczyć.
Wyniosło mnie to 120 zł za angliki + 400 zł za przeróbke.
Chciałem sprzedać swoje europejczyki, ale okazało się, że prawa lampa jest pęknięta z tyłu po tym jak zimą szanowny ojczulek walnął lekko jakiś samochód w dupe...
Tak bym wyszedł mniej więcej na zero, tak jedną lampe sprzedam i połowa kosztów mi się zwróci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum