Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Zawór recyrkulacji par paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Zawór recyrkulacji par paliwa

1.8 T 2003r.
Autor Wiadomość
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Gru 01, 2009 13:06   [R75] Zawór recyrkulacji par paliwa
Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003

Witam,
Mam pytanie co to jest za część i czy powinna ona "tykać" to znaczy jak sobie wisi nie przyczepiona do obudowy akumulatora to jest ok, jedynie jak sie jej dotknie to czuć ze w tej części ze coś tyka, jednak gdy ją założę tam gdzie jej miejsce czyli na trzymanie na obudowie akumulatora, to obudowa dostaje rezonansu i wydaje denerwujący dźwięk tykania. Czy ktoś mi powie co to za część, jakie jej zadanie i czy wszystko ok?


Ostatnio zmieniony przez apples Nie Maj 22, 2011 13:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Gru 01, 2009 13:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Wto Gru 01, 2009 13:45   

To jest zawór recyrkulacji par paliwa tzw. PCSV (Purge Control Solenoid Valve).

Jeżeli w układzie zasilania pojawiają sie opary paliwa są kierowane przez ten zaworek ponownie do zasilania silnika (żeby je spalić - 1.wykorzystać 2.ograniczyć wydalanie do atmosfery).
Jeśli włącza się i wyłącza to działa prawidłlowo - a co do rezonującej obudowy - można zostawić zdjęty albo spróbowac usztywnić obudowę.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Gru 01, 2009 14:34   

hmmm ale on ciagle dziala:-D w srodku czuc w palacach jak stuka cos
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Wto Gru 01, 2009 14:41   

Ale to "ciągle" to po właczeniu silnika tak? - jeśli tak to jest ok - przecież pary benzyny wydzielają się cały czas podczas jej przepływu :wink: .
A to moje "włącza i wyłącza" to w sensie pracuje jak pojawiają sie pary z Pb. Raz szybciej raz wolniej ale w sumie stale. A stuka bo to zaworek (się otwiera i zamyka jak np. wtryski itp).
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Gru 01, 2009 14:55   

ok:-) dzięki uspokoiłeś mnie:-) to teraz pomysle jak to na gpąpce jakiejś zamontować bo strasznie mi rezonas sie robi
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 04, 2009 14:43   

wszystko tak jak wyżej opisane, jeżeli masz rezonans to dziwne, może masz skrzynkę na akumulator nie dokręconą i drga? albo jak to zakładasz luźny jest sam uchwyt ? ten zaworek nie może aż takich drań robić, coś musi być luźne w skrzynce
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Zawór zwrotny paliwa, zapach paliwa w aucie
lukaszh Rover serii 75, MG ZT 18 Nie Lut 14, 2016 00:04
lasper
Brak nowych postów [R75] Zawór zwrotny paliwa w cdt
maras62 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Wrz 08, 2023 21:27
sTERYD
Brak nowych postów [R75] Zawór zwrotny paliwa
vlvlvl Rover serii 75, MG ZT 13 Sro Lut 06, 2019 22:36
Marcin84
Brak nowych postów [R75] zawór zwrotny paliwa
alpacino Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Lip 18, 2017 10:24
dawidd
Brak nowych postów [R75] terkoczący zawór podcisnienia paliwa
hribsatan Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Gru 12, 2014 22:26
hribsatan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink