Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998
Witam,
Oczywiście szukałem ale większość tematu związanymi ze światłami dotyczyła silniczka. A mnie interesuje czy ktoś z Was robił coś z parującymi reflektorami? Jakieś doświadczenia -pozytywne? Mi parują nieco po ostrym myciu np.
I zaraz drugie pytanie - też szukałem ale temat dmuchawy (nawiew do kabiny) najczęściej poruszany był w związku z brakiem pełnej regulacji. A mnie interesuje jak mogę się szybko dobrać do wentylatorka bo mu się obywatel piszczyk włączył.
Pozdrawiam
brt: uzupełniłem temat
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Lis 30, 2010 23:59, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 09:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mi tez parował jeden reflektor. Przy okazji "wybielania" kierunkowskazów, czyli rozbierania reflektora i sklejania go na nowo nowym silikonem problem ustąpił. Przynajmniej jak dotąd nie widzialem, żeby parował.
A mnie interesuje jak mogę się szybko dobrać do wentylatorka bo mu się obywatel piszczyk włączył.
Wentylator jest, podobnie jak rezystory i filtr p.pyłkowy, za schowkiem pasażera. Ale ZTCP to nie jest już tak łatwo go wyjąć. Coś przeszkadza chyba, wiec trzeba trochę pokombinować
nie wpadłbym na to aby szukać o parowaniu używając frazy wybielanie...ale jeszcze raz - dziękuje - pewnie, że dam "pomógł" bo pomógł. Ale nie pisz mi tu, że nie szukałem
Teraz tak - już wiem to co chciałem się dowiedzieć. Dziękuje. O reflektorach już jest - a wentylatorowi nawiewu mogę zrobić kilka fotek podczas pracy i coś napisać jeśli jest taka potrzeba oczywiście.
a wentylatorowi nawiewu mogę zrobić kilka fotek podczas pracy i coś napisać jeśli jest taka potrzeba oczywiście.
jak najbardziej A jak przy rozbieraniu silniczka mógłbys wyjąć też plytkę z rezystorami i ja zmierzyć i opstrykać to już byłoby w całkiem super Bo artykuł o rezystorach pisało juz kilka osób (w tym i ja ) ale dalej go nie ma
U mnie nie działa pierwszy bieg nawiewu. Odkręcałem ten element dzisiaj. Te rezystory to takie zwoje drutów, coś jak w żarówce, tylko trochę większe. Ale nie miałem pojęcia co tam można wymienić, chyba całość, bo wyglądało to jakby to była jedna część. Jak masz to na zdjęciu, to proszę o zademonstrowanie.
U mnie nie działa pierwszy bieg nawiewu. Odkręcałem ten element dzisiaj. Te rezystory to takie zwoje drutów, coś jak w żarówce, tylko trochę większe. Ale nie miałem pojęcia co tam można wymienić, chyba całość, bo wyglądało to jakby to była jedna część. Jak masz to na zdjęciu, to proszę o zademonstrowanie.
Musisz wymienić ten zwój (drut oporowy, rezystor), który jest urwany.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum