Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
mam pytanie odnośnie pasków rozrządu i rolek napinaczy w moim aucie. Jest to silnik 2.0 TD. W najbliższym warsztacie oferują mi paski firmy Conti przekonujac mnie, iż są to paski tej samej klasy co paski firmy PowerGrip. Z góry dziękuję wszystkim roverkowiczom i proszę o opinię i poradę w tej sprawie.
Długi
brt: Nie mam pojęcia co napisać. Zamurowało mnie gdy zobaczyłem tego posta jako odp na Zasady kącika. Temat poprawiłem i przeniosłem na Usterki. Przeczytaj jeszcze raz Zasady.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 24, 2010 00:16, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 19, 2007 22:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W sklepie internetowym zamówiłem do 420 D paski :78 zębów i 112 zębów GoodYeara ,a wielorowkowy Boscha dł. 1460 z klimą. Ceny przystępne a i jakość wyrobów tych firm w miarę pewna.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Kwi 22, 2007 09:37
Witam,
Przed zamontowanie, proponowałbym sprawdzić rozmiary pasków (szczególnie szerokość). Podobnie proponowałbym zrobić z rolkami...
Fakt, że jest to silnik serii "L", nie świadczy, że nie modyfikowano tego silnika od 95 roku. Pompa wtryskowa zamontowana w silnikach IDT, daje prawie dwukrotmie wyższe ciśnienie. Pomimo zewnętrznego podobieństwa różnic jest sporo.
Życzę aby obeszło się bez zwrotów...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum