Forum Klubu ROVERki.pl :: tłumik sportowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
tłumik sportowy
Autor Wiadomość
banek 



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 13
Skąd: Łaziska Górne ;)



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 12:30   tłumik sportowy

Witam
Ostatnio w moim roverku posypał sie tłumik końcowy a konkretnie ten kawałek rury który idzie od łączenia do tłumika i tak myśle żeby założyć sobie sportowy tłumiczek. Wiec mam pytanko czy da rade kupic dedykowany tłumik do roverka (214) czy tylko uniwersalny? A może idzie dopasować z innego autka????
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 06, 2007 12:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
peter200 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Lip 2003
Posty: 36
Skąd: W-wa/Konstancin

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 06, 2007 14:22   

Oczywiście, że są dedykowane, np. Supersprint- tłumik końcowy: 978,12zł.
A do tego żeby zrobić komplet: przedni tłumik (zamiast katalizatora): 544,34zł i rura środkowa: 408,46zł.
Ceny podałem z jednego ze sklepów internetowych.
_________________
MG ZT-T 190 02r, Był: R45 2.0iDT saloon 02r R.I.P. Był: R200 1,4 16V 3d 99r.
 
 
banek 



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 13
Skąd: Łaziska Górne ;)



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 15:05   

eeee z przyczyn ekonomicznych dedykowane raczej odpadają :P

To może macie w swoich roverkach załozone uniwersalne tłumiki. Jakie byscie polecali???
 
 
 
xavier 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 49
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 18:05   

ja mam wsadzony koncowy uniwersalny ultera:)..jezdze juz 3 miechy na takim i jestem bardzo zadowolny :twisted:
_________________
R620Si ltd Nightfire Red
 
 
 
pawciu87 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 265
Skąd: Wieluń



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 18:19   

ja mam koncowke ultera tylko, ale tak zalozona ze wyglada jak sportowy,kompletny wydech... a co najwazniejsze pieknie wyglada i cicho pracuje :mrgreen:
_________________
"Tylko auta z duszą..."
 
 
 
xavier 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 49
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 18:24   

u mnie o cichosci niema mowy :twisted: ..kompletny przelot od kolektroa wydechowego rurka 70mm zakonczona tym ze wlasnie tlumikiem :twisted: ..powiem jedno jak przycisne na 3 biegu to wlaczaja sie alarmy w innych autkach :twisted:
_________________
R620Si ltd Nightfire Red
 
 
 
pawciu87 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 265
Skąd: Wieluń



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 18:29   

xavier napisał/a:
u mnie o cichosci niema mowy :twisted: ..kompletny przelot od kolektroa wydechowego rurka 70mm zakonczona tym ze wlasnie tlumikiem :twisted: ..powiem jedno jak przycisne na 3 biegu to wlaczaja sie alarmy w innych autkach :twisted:


haha :mrgreen: wiesz ale przy dieslu taki dzwiek bylby zachaczeniem o kiche... wiec postawilem tylko na efektowny wyglad :grin:
_________________
"Tylko auta z duszą..."
 
 
 
Valander_wwa 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 06, 2007 18:39   

pawciu87 napisał/a:
xavier napisał/a:
u mnie o cichosci niema mowy :twisted: ..kompletny przelot od kolektroa wydechowego rurka 70mm zakonczona tym ze wlasnie tlumikiem :twisted: ..powiem jedno jak przycisne na 3 biegu to wlaczaja sie alarmy w innych autkach :twisted:


haha :mrgreen: wiesz ale przy dieslu taki dzwiek bylby zachaczeniem o kiche... wiec postawilem tylko na efektowny wyglad :grin:


zawsze mozna modulator walnąć... tak jak teraz robią w serii nowych bmw 3 z literką d;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pawciu87 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 265
Skąd: Wieluń



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 18:43   

Valander_wwa napisał/a:


zawsze mozna modulator walnąć... tak jak teraz robią w serii nowych bmw 3 z literką d;)


zebym to ja mial czas i checi na takie zabawy :twisted:
_________________
"Tylko auta z duszą..."
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Maj 06, 2007 22:59   

polecam Mugena ;) ale ze len ze mnie i nie chce mi sie pisac , to uzyj opcji szukaj i znajdziesz w tym dziale temat o tym ;)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pon Maj 07, 2007 23:42   

Jak masz kolo 1200 PLN to zrob od razu caly uklad wydechowy z kwasowki i przynajmniej bedziesz go mial na wieki. A przede wszystkim daj odetchnac swojemu autku, sam ryczacy wydech to w co drugim seicento siedzi, ale oprocz daleko zbyt basowego dzweku jak na taki gowniany maly silniczek nic ale to nic nie daje. Kompletny uklad wydechwy oprocz pieknego dzwieku jaki w rzeczywistosci wydaje silnik (a napewno nie jest to brzeczacy ryk) pozwala uzyskac w wolnossacych autach w zaleznosci od tego pod jaki kolektor wydechowy go podepniesz, od 7 do nawet 15 konikow. Wiem bo w poprzednim aucie mialem efekt zmierzony na hamowni, ale to jaki efekt odczule jak wsiadlem do srodka, jest porostu nie do opisania.. jak by ktos wycagnal z rury wydechowej dlugo tam zalegajacego ziemniaka :mrgreen: naprawde warto. Polecam firme El-tec ale tez ZT Zastec Tuning, Trax Racing, Tomson..
 
 
peter200 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Lip 2003
Posty: 36
Skąd: W-wa/Konstancin

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 08, 2007 00:08   

Zdecydowanie popieram przedmówcę.
Jak coś robić, to robić dobrze albo nie robić nic.
A najtaniej będzie kupić używany, fabryczny tłumik.

BTW "ceremony" czy nie stałeś wczoraj (poniedziałek) ok. 17.00 na skrzyżowaniu przy "śpiących" żółtym ZR-em?
_________________
MG ZT-T 190 02r, Był: R45 2.0iDT saloon 02r R.I.P. Był: R200 1,4 16V 3d 99r.
 
 
Moloch 



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 06:44   

ceremony napisał/a:
Jak masz kolo 1200 PLN to zrob od razu caly uklad wydechowy z kwasowki i przynajmniej bedziesz go mial na wieki. A przede wszystkim daj odetchnac swojemu autku, sam ryczacy wydech to w co drugim seicento siedzi, ale oprocz daleko zbyt basowego dzweku jak na taki gowniany maly silniczek nic ale to nic nie daje. Kompletny uklad wydechwy oprocz pieknego dzwieku jaki w rzeczywistosci wydaje silnik (a napewno nie jest to brzeczacy ryk) pozwala uzyskac w wolnossacych autach w zaleznosci od tego pod jaki kolektor wydechowy go podepniesz, od 7 do nawet 15 konikow. Wiem bo w poprzednim aucie mialem efekt zmierzony na hamowni, ale to jaki efekt odczule jak wsiadlem do srodka, jest porostu nie do opisania.. jak by ktos wycagnal z rury wydechowej dlugo tam zalegajacego ziemniaka naprawde warto. Polecam firme El-tec ale tez ZT Zastec Tuning, Trax Racing, Tomson..


No zgodzę się z Tobą, że z kwasu da się dużo zrobić ale 1200 to troszke przymało...

Ale Czemu się czepiasz seicento kumpel mojego znajomego uzyskał jak narazie 146 km z silniczka 1.1 (Turbo)
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 08:39   

peter200 napisał/a:
Zdecydowanie popieram przedmówcę.
Jak coś robić, to robić dobrze albo nie robić nic.
A najtaniej będzie kupić używany, fabryczny tłumik.

BTW "ceremony" czy nie stałeś wczoraj (poniedziałek) ok. 17.00 na skrzyżowaniu przy "śpiących" żółtym ZR-em?


Chyba nie, bo mój ZR jest czarny ;)

[ Dodano: Wto Maj 08, 2007 9:48 am ]
Moloch napisał/a:


No zgodzę się z Tobą, że z kwasu da się dużo zrobić ale 1200 to troszke przymało...


no mowie ze za 900-1200 mozna zrobic z kwasowki ale z jednym tlumikiem koncowym i bez katalizatora, taka.. uboga wersja ;) na komplet trzeba wydac nie wiecej niz 1700PLN do naszych autek, bo krotkie sa.


Moloch napisał/a:
Ale Czemu się czepiasz seicento kumpel mojego znajomego uzyskał jak narazie 146 km z silniczka 1.1 (Turbo)


Nie czepiam sie profi zrobionego auta, 143 km w seicento to rakieta kolo 6 sekund do setki ma pewnie :twisted: szacunek do takich malych scigaczy mam akurat.

Mowilem o seryjnych seicento czy cinquecento z glosnym na maxa tlumikiem, a to jest dla mnie smieszne jak cos ryczy a nie jezdzi. :lol: To sie tyczy niestety wszystkich, czasem nawet sportowych samochodow, ktorych wlasciciele nie maja pojecia o tuningu mechanicznym i montuja sobie byle tlumik "basowy".. :roll:
 
 
Moloch 



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 09:20   

ceremony napisał/a:
no mowie ze za 900-1200 mozna zrobic z kwasowki ale z jednym tlumikiem koncowym i bez katalizatora, taka.. uboga wersja na komplet trzeba wydac nie wiecej niz 1700PLN do naszych autek, bo krotkie sa.
ceremony napisał/a:
Nie czepiam sie profi zrobionego auta, 143 km w seicento to rakieta kolo 6 sekund do setki ma pewnie szacunek do takich malych scigaczy mam akurat.

146 KM :razz: no to jest rakieta jak chcesz sobie go zobaczyć to jest on w którymś GT takie niebiesko-granatowe seicento :wink: ale to jest dopiero pierwszy etap zmian przeprowadzonych w nim... :roll: pewnie zrobią w nim z 300 KM

Mowilem o seryjnych seicento czy cinquecento z glosnym na maxa tlumikiem, a to jest dla mnie smieszne jak cos ryczy a nie jezdzi. To sie tyczy niestety wszystkich, czasem nawet sportowych samochodow, ktorych wlasciciele nie maja pojecia o tuningu mechanicznym i montuja sobie byle tlumik "basowy"..


Tak Zwany Wiejski Tuning :razz: mnie najbardziej denerwują takie Calibry i Bety z LPG :evil: :evil:
 
 
banek 



Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 13
Skąd: Łaziska Górne ;)



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 09:57   

ceremony napisał/a:

Mowilem o seryjnych seicento czy cinquecento z glosnym na maxa tlumikiem, a to jest dla mnie smieszne jak cos ryczy a nie jezdzi. :lol: To sie tyczy niestety wszystkich, czasem nawet sportowych samochodow, ktorych wlasciciele nie maja pojecia o tuningu mechanicznym i montuja sobie byle tlumik "basowy".. :roll:



Szczególnie fajnie wyglądają golfy z ryczącymi wydechami i kupą plastiku ponaklejaną :P

Jeszcze pomyśle o normalnym tłumiku i jakiejś fajnej końcówce żeby ciekawie wyglądało
 
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 10:08   

Moloch napisał/a:


Tak Zwany Wiejski Tuning :razz: mnie najbardziej denerwują takie Calibry i Bety z LPG :evil: :evil:


He he uwielbiam Calibry! :lol: jezeli jest jakies auto ktorego bym sie wstydzil jako wlasciciel to napewno jest to Calibra :mrgreen: wolalbym jezdzic na hulajnodze do pracy, bo tych przynajmniej jest mniej na ulicach :razz:
bety to juz traktuje jak 10letnie Polonezy, bo tej samej klasy autem sie staly w naszym kraju, poprostu zlewaja sie z maluchami i innymi takimi, nic ciekawego.. no chybaze prawdziwe stare M3 :twisted:
 
 
Moloch 



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 10:29   

ceremony napisał/a:
He he uwielbiam Calibry! jezeli jest jakies auto ktorego bym sie wstydzil jako wlasciciel to napewno jest to Calibra wolalbym jezdzic na hulajnodze do pracy, bo tych przynajmniej jest mniej na ulicach
bety to juz traktuje jak 10letnie Polonezy, bo tej samej klasy autem sie staly w naszym kraju, poprostu zlewaja sie z maluchami i innymi takimi, nic ciekawego.. no chybaze prawdziwe stare M3


Widziałem kilka Calibr którymi bym się nie wstydził jeździć ale były one w idealnym stanie no i nietknięte dresiarskimi rękoma no może poza szczegółami (felgi, audio, wydech nie mówie tu o grzędzie tylko naprawde kawał dobrej roboty)

Co do Betek to w sumie, nie wstydziłbym się jeździć taką 5 lub 7 z 2000 roku są najładniejsze :roll:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Maj 08, 2007 11:07   

ceremony napisał/a:
Kompletny uklad wydechwy oprocz pieknego dzwieku jaki w rzeczywistosci wydaje silnik (a napewno nie jest to brzeczacy ryk) pozwala uzyskac w wolnossacych autach w zaleznosci od tego pod jaki kolektor wydechowy go podepniesz, od 7 do nawet 15 konikow

Wyobraź sobie, że masz auto z silnikiem 300KM. Te od 7 do 15KM nic Ci nie da.
Moim zdaniem źle się wyraziłeś.
Operujmy wartościami procentowymi (np. wzrost rzędu 7-15%), a nie bezwzględnymi, bo każdy silnik jest inny.

A tak na marginesie, to bym wolał więcej Nm niż KM. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Moloch 



Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Wto Maj 08, 2007 11:55   

piter34 napisał/a:
Wyobraź sobie, że masz auto z silnikiem 300KM. Te od 7 do 15KM nic Ci nie da.
Moim zdaniem źle się wyraziłeś.
Operujmy wartościami procentowymi (np. wzrost rzędu 7-15%), a nie bezwzględnymi, bo każdy silnik jest inny.

A tak na marginesie, to bym wolał więcej Nm niż KM.


Więcej Nm daje dobry kolektor wydechowy 4-1 i strumienica no i układ dolotowy

A co do wzrostu KM i Nm to różnie bywa 7-15% w przypadku 1.6 i 1.4 16V to daje 7-1 KM tak na marginesie :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Di'96] Sportowy tłumik
danterape Tuning mechaniczny 1 Pon Gru 31, 2007 09:08
dobryziom
Brak nowych postów [MG ZR] Tłumik sportowy nie dedykowany..
dragonlol Tuning mechaniczny 5 Nie Wrz 27, 2009 09:54
pajda
Brak nowych postów Sportowy tłumik do r200 98r 1,4i
Owczar89 Tuning mechaniczny 17 Sro Sie 05, 2009 10:02
kharry
Brak nowych postów [220 D '97 2.0] Sportowy tłumik do dieselka
matlacz Tuning mechaniczny 14 Czw Sie 28, 2008 21:26
kamil_luczak
Brak nowych postów [r214si] Tłumik "sportowy"
Lisus Tuning mechaniczny 10 Pon Wrz 05, 2011 21:33
Kozik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink