Mam powazne wątpliwosci, czy od Beemki będzie pasowac. Przeciez ona ma napęd na tył, a w skrzyni Roverkowej jest jednocześnie mechanizm róznicowy i wyjścia na obie półosie Tak wiec szukać skrzyni od R75 pozostaje.
tylko rover 75 cdt i od innego modelu nie dopasujesz ponieważ są inne przełożenia
No ale inne przełożenie nie determinuje przecież "przekładalności" skrzyni.
Dobrym przykładem jest zamienność skrzyń od 1.4 i 1.6 serii K (inne przełożenia główne).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
No ale inne przełożenie nie determinuje przecież "przekładalności" skrzyni.
Dobrym przykładem jest zamienność skrzyń od 1.4 i 1.6 serii K (inne przełożenia główne).
Tak ale w CDT to tylko 2 litry a od benzyny to nie ma szana zbyt różne
Tak ale w CDT to tylko 2 litry a od benzyny to nie ma szans
Ja nie twierdzę, że wsadzę skrzynię od benzyny, tylko że gdyby była skrzynia pasująca wymiarowo i mechanicznie, ale miała inne przełożenia, to bez problemu ją wsadzimy i będziemy jeździć.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Jeździć bedzie ale kulawo bo manualna skrzynia od benzyny ma większe przełożenia - z silnikiem diesla bedzie auto bardzo zrywne ale za to prędkości sie beda kończyć wcześniej na poszczególnych biegach - nie mówiąc juz o Vmax który skończy się koło 150 a nie 210 km. Diesel nie kręci do 7000 obrotów jak V6 tylko do 4-5 tyś.
Jeździć bedzie ale kulawo bo manualna skrzynia od benzyny ma większe przełożenia
W benzynach są zazwyczaj krótsze przełożenia, co przekłada się na LEPSZĄ dynamikę (bo obroty szybciej rosną) w przypadku włożenia do auta, które przełożenia miało dłuższe. Vmax oczywiście spadnie.
Nie rozumiem jednak dlaczego w ogóle poruszacie temat przekładki skrzyni z benzyny do diesla. Nikt tutaj w tym wątku nic takiego nie sugerował...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Wreszcie koniec problemu ze zgrzytaniem 3 biegu !!!!!
Marian K dzięki za kontakt z panem Darkiem ! Nawet synchronizator był dobry, tylko jakić cymbał w tym grzebał i żle poskładał synchronizator.
Marian K, jeszcze raz wielkie dzięki !!
Mam taki problem wciaz nierozwiązany tzn uruchamiam silnik wciskam sprzegło wbijam 1 bieg zgrzyta ale gdy wciskam sprzegło czekam 4-5s wbijam 1 bieg jest ok problem jest tylko z 1 biegiem.
Gdy robie to samo na wyłączonym silniku tzn wciskam sprzegło wbijam 1 bieg nic nie zgrzyta
Troche to denerwujace i mały komfort jazdy zwłaszcza w miescie:/
Ostatnio zmieniony przez mondigo Sob Kwi 07, 2012 19:41, w całości zmieniany 1 raz
[quote="Tomek0019"]Wreszcie koniec problemu ze zgrzytaniem 3 biegu !!!!!
Marian K dzięki za kontakt z panem Darkiem ! Nawet synchronizator był dobry, tylko jakić cymbał w tym grzebał i żle poskładał synchronizator.
Marian K, jeszcze raz wielkie dzięki !![/quote
A czy tobie tylko 3bieg zgrzytał czy miałeś gwizdy ze skrzyni? U mnie 3 wchodziła własnie z takim zgrzytem (ale nie zawsze) od początku. Teraz czsem 4 tak wejdzie. Tylko że bardziej mnie denerwują gwizdy i odgłosy mielenia czegoś z okolić skrzyni. Też myślałe że to może
synchrozitaror ale gwizdy mam na kilku biegach.
Witam ponownie w moim przypadku mam podobno padniety synchronizator 1 biegu
Prosze o informacje czy da sie to naprawic gdzie i jak orientacyjna cena oraz czy sie oplaca
czy kogos polecacie w krakowie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum