Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998
Mam problem z uszczelniaczem wałka rozrządu od strony aparatu zapłonowego
zalożyłem już trzeci nowy uszczelniacz i ciągle są przecieki oleju. Jaki może być powód tych przecieków?? sprawdziłem odpowierzenie silnika jest ok.
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Gru 14, 2010 13:31, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 10:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja kupuje zwykle uszczelniacze np. firmy corteco, wymienilismy juz w sumie ich ze 6 szt. i nie bylo zadnych problemow
sam wymieniasz te uszczelniacze
moze krzywo je wkladasz
moze ktos przy wyciaganiu starego porysowal powierzchnie
moze zle zakladasz uszczelniacze, sa kierunkowe ,ale moga byc tez uniwersalne
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
ja kupuje zwykle uszczelniacze np. firmy corteco, wymienilismy juz w sumie ich ze 6 szt. i nie bylo zadnych problemow
sam wymieniasz te uszczelniacze
moze krzywo je wkladasz
moze ktos przy wyciaganiu starego porysowal powierzchnie
moze zle zakladasz uszczelniacze, sa kierunkowe ,ale moga byc tez uniwersalne
To nie były kierunkowe, zakładam sam ale chyba 3 razy źle założyć nie mogłem, chociaż......
Tylko z tego co zauważyłem przeciek występuje w środku, tam gdzie obraca się wałek.
hmm przeciek na walku, sugeruje mi jednak zle dobranie usczelniacza do kierunku walka,
ty masz jeden walek, wiec wymieniasz dwa uszczelniacze, jeden z przodu drugi z tylu,
jesli oba sa tego samego koloru, to moze to swiadczyc ze jednak sa kierunkowe, przyjzyj sie skosnym kreseczkom na wewnetrznej powiewrzchni uszczelniacza tej ktora wspolpracuje z walkiem, jesli w obydowch sa w ta sama strone to ...
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
hmm przeciek na walku, sugeruje mi jednak zle dobranie usczelniacza do kierunku walka,
ty masz jeden walek, wiec wymieniasz dwa uszczelniacze, jeden z przodu drugi z tylu,
jesli oba sa tego samego koloru, to moze to swiadczyc ze jednak sa kierunkowe, przyjzyj sie skosnym kreseczkom na wewnetrznej powiewrzchni uszczelniacza tej ktora wspolpracuje z walkiem, jesli w obydowch sa w ta sama strone to ...
Siema, wiem że temat stary, ale może ktoś jest mi w stanie pomóc. Mam rovera 214i 8v 1996r. Kupiłem w Tomateam takie uszczelki:
Czy będą pasować? Czy obie są potrzebne? jak wcześniej wyjmowałem wałek rozrządu, to pamiętam, że były dwie uszczelki, ale obie czarne... Może mam zamówić dwie czarne? Z góry dzięki za info.
Te wcześniejsze Twoje mogły być uniwersalne i dlatego byly jednego koloru.
Odnosząc się do podanych przez Ciebie linków, do swojego silnika powinieneś kupic dwa rodzaje(kolory) oczywiście w twojej wersji silnikowej masz jeden walek czyli po jednym kazdego koloru
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum