Hmm to spotykam sie ze sprzecznymi opiniami. Ja rowniez myslalem ze jest ona sterowana elektronicznie, zatem moze wiesz jak mozna w niej regulowac dawke paliwa?
Bo skoro cisnienie doladowania mozna regulowac manualnie to przydaloby sie zwiekszyc rowniez dawke paliwa.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 07, 2007 13:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pompa jest sterowana elektronicznie, ale dawke paliwa się ustawia ręcznie i trzeba ZTCW zdjąć górę od pompy. Ale szczegółów nie znam. Zwiekszenie dawki paliwa eliminuje też w większości przypadków falowania wolnych obrotów.
Kalah, czy wiesz jakie max. ciśnienie doładowania można ustawić dla tego silnika??
Niestety nie wiem, ale podejrzewam, ze 1.2-1.4 bara nie powinno zrobic krzywdy. Planuje podniesc je do takiej wartosci i pozniej lekko zwiekszyc dawke, tylko nie wiem czy robi sie to manualnie czy elektronicznie (oszukiwanie jakiegos czujnika).
U mnie wolne obroty nie faluja, sa rowniutkie. Na poczatek to kupie wskaznik cisnienia doladowania i zobacze jak to u mnie pompuje. Ale jak czytam o tych niewielkich mozliwosciach to nie wiem czy nie zostawie tego w spokoju i nie kupie 2 kolek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum