Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Witam Wszystkich Forumowiczow,
W czasie jazdy na dlugiej prostej (motorway), przy 4 tys. obrotow, na 5 biegu (obciazenie: kierowca + pasazer; zero bagazu) utrzymuje stala predkosc w granicach 170-175 km/h. Silnik wcale nie wyje Czy jest to oznaka slabnacego silnika, czy wszystko jest w porzadku, bo wydaje mi sie, ze kiedys bylo troche lepiej?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 00:35, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 08, 2007 20:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W czasie jazdy na dlugiej prostej (motorway), przy 4 tys. obrotow, na 5 biegu (obciazenie: kierowca + pasazer; zero bagazu) utrzymuje stala predkosc w granicach 170-175 km/h. Silnik wcale nie wyje Czy jest to oznaka slabnacego silnika, czy wszystko jest w porzadku, bo wydaje mi sie, ze kiedys bylo troche lepiej?
nie mam pojęcia o co Ci chodzi...
czy to że potrafisz utrzymać stałą predkość w zakresie 5km/h to ma być oznaką spadku mocy silnika??
Czy chodzi, Ci o to że gdy wciskasz gaz do dechy to jedzie te 170-175, a kiedyś uzyskiwałeś np 185??
Jeśli to drugie to jeśli różnica jest niewielka to może nawet być wpływ kiepskiego paliwa, włączonej klimy, gorszego oleju w skrzyni biegów (oczywiście zmieniasz go czasem), może syf na filtrze powietrza, albo paliwa, a moze Ci się trochę przytyło, i pasażerowi też i jeszcze pewnie setki innych rzeczy
Jeśli różnica jest znaczna to może niedrożny katalyzatur, może coś ze sprzęgłem (nie jestem pewny czy masz hydrokinetyczne), i też pewnie ktoś mądrzejszy coś dorzuci, ale to zaeży czy jakieś inne objawy zauważyłeś
sector napisał/a:
Pozdrawiam
a to i ja PozdROVię
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
to wiem, tylko że mi w orginale nie puszcza oczka tylko banana
BTW (OT )myślę że ktoś powinien wyciąć tego oftopa bo się znacznie obniża poziom intelektualny forum
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Zeby byla jasnosc: pytanie dotyczy uzyskanych osiagow: 175 km/h przy 4 tys. obrotow (to nie jest gaz wcisniety do dechy, tylko spokojna jazda), a silnik naprawde NIE wyje.
Hmmmm no to chyba tylko się cieszyć, że nie wyje Nie bardzo rozumiem w czym problem Skoro lecisz 170km/h, masz jeszcze miejsce pod pedałem i do tego silnik ładnie pracuje, to niejeden Ci pozazdrości
Zeby byla jasnosc: pytanie dotyczy uzyskanych osiagow: 175 km/h przy 4 tys. obrotow (to nie jest gaz wcisniety do dechy, tylko spokojna jazda), a silnik naprawde NIE wyje.
no to moze pomoc tylko ktoś kto jeździ automatem
ale jeśli masz stałe obroty, i stała prędkość, to raczej nie powinno być nic złego z silnikiem
jedyna ewentualnośc to jeśli masz sprzęgło hydrokinetyczne (nadal nie jestem pewny), to ewentualny spadek prędkości przy danych obrotach mógłby wskazywać, że olej w nim jest kiepskiej jakości i trochę po rozgrzaniu mogłoby niedomagać
ale zgadzam się z Brt chyba nie masz się czego czepić
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Zeby byla jasnosc: pytanie dotyczy uzyskanych osiagow: 175 km/h przy 4 tys. obrotow
Aby była jasność, to wiedz, że w Twoim samochodzie od samego początku było ok. 175kmh przy 4krpm, bo po prostu takie są przełożenia w skrzyni biegów. Nie zależy to od masy pojazdu, liczby pasażerów, stanu silnika, pogody, itp...
Zmień wpis w profilu w polu "Skąd"!
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum