Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Mam pewne podejrzenia co do prawidłowego działania korka od zbiorniczka wyrównującego. Po otworzeniu korka przy gorącym silniku nastąpiło cofnięcie się płynu chłodniczego- dosyć intensywne - Przez chwilę przybyło go około 20-30% by po ok. 30 min wrócić do normy. Korek był wymieniany ok. miesiąc temu a uszczelka pod głowicą parę dni temu
pzdr nowy 123
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 21:42, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 21:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
i niczym się nie przejmuj, bo to była jak najbardziej normalna reakcja rozgrzanego, a później ochłodzonego płynu chłodniczego
... i jeszcze tylko jedno, czy odkręcając korek słychać było psssssssss ?
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Wto Cze 26, 2007 22:27
korek najlepiej kupić nowy:
i nie można odkręcać korka jak silnik jest gorący, nawet troszeczkę. bo wtedy spuszczamy ciśnienie, i jednocześnie obniżamy temperaturę wrzenia, więc woda w głowicy może się zacząć gotować wtym momencie, powstaną bąbelki i głowica zamiast stygnąć to będzie się miejscowo nagrzewać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum