Forum Klubu ROVERki.pl :: [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
Autor Wiadomość
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Sob Lip 07, 2007 21:45   [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy

Witam wszystkich. Mam pytanie czy da się podnieś jakoś w miare niedrogo podnieść moment obrotowy w 1.8 16v 120km k-series ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 07, 2007 21:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 09, 2007 07:40   

Nie da się w miarę niedrogo.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bartko100 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 135
Skąd: Łosice



Wysłany: Wto Lip 10, 2007 21:32   

Dzięki Piter, a tak nawiasem to co sie da zrobić? pytam czysto teoretycznie bo nigdy niczego nie kombinowałem ale może spróbuje. Za tydzień jade na bokserską licze że oni naprawią mojego k-series
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 10, 2007 22:58   

Cytat:
Dzięki Piter, a tak nawiasem to co sie da zrobić?

Dbać o silnik, aby Nm i KM nie gubił po drodze.
Mam tu na myśli terminowe wymiany filtrów, świec, przewodów, itd.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Adolf 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 62
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lip 12, 2007 20:15   

niedrogo i bez ingerencji w silnik będzie ciężko..

ale na dzień dobry możesz sobie wywalić puszkę rezonansową z dolotu,
zastąpić prostą rurą (tylko zachować mniej więcej całkowitą długość dolotu)
i wyprowadzić sobie w dogodne miejsce (w miarę chłodne)..

zapewne nie poczujesz nagle rakiety.. ale minimalną poprawę, być może..
koszty 0,- (ew. kawałek rury..)
a popsuć, przy zachowaniu w/w parametrów na pewno nie popsujesz..
_________________
ex - MGF
 
 
markos620SDi 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 103
Skąd: Mińsk Mazowiecki



Wysłany: Czw Lip 12, 2007 20:23   

piter34 napisał/a:

Dbać o silnik, aby Nm i KM nie gubił po drodze.
Mam tu na myśli terminowe wymiany filtrów, świec, przewodów, itd.


A przede wszystkim oleju !! !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Sob Maj 12, 2012 23:56
Markzo
Brak nowych postów [K-series] VCC w 1.4?
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 31 Pią Lip 15, 2011 21:39
marcinmarcin
Brak nowych postów [L-series] boost / RPM / tps
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Sob Kwi 19, 2014 15:50
Remigiusz
Brak nowych postów [L-series] Alternatywa dla VNT
Remigiusz Tuning mechaniczny 46 Sob Paź 10, 2015 09:39
kadzaf
Brak nowych postów [K-Series] Głowica VCC ->1.6
kezmanq Tuning mechaniczny 9 Wto Sie 27, 2013 12:11
rafalrz1989



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink