Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214si '97] - Syf w silniku?!!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 13:01
[R214si '97] - Syf w silniku?!!!
Autor Wiadomość
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Sro Lip 11, 2007 07:45   

AndrewS napisał/a:
mam kilka watpliwosci
w jaki sposob kurz z powietrza dostaje sie do oleju ??
co najwyzej kurz moze szybciej zniszczyc gladz cylindra, bo zeby dostac sie do oleju to musialby przecisnac sie przez pierscienie


kurz i brud był nad filtrem powietrza i w całym dolocie, natomiast rzeczewiście nie powinien się dostać do silnika pod tłoki. Ale gdy brałem palcem tą czarną maź pod pokrywą zaworów to czułem jakieś drobinki piaski, albo jakiejś gruboziarnistej pasty ściernej, tylko oczywiście wszystko czarne. Gdyby to była tylko sadza, to te drobinki byłyby jak mąka, coś w rodzaju czarnego osadu w rurze wydechowej. A po tym płukaniu nie ma już tego czarnego osadu, tylko wnętrzości mają kolor brązowy.

Cytat:
druga sprawa to siatka w smoku pompy oleju, ktora zasysa olej z dna miski,
opisana procedura w/g mnie moze sie przyczynic do calkowitego zatkania tym szlamem wspomnianego sitka smoka,
moze warto po takich zabawach zdjac miske i zobaczyc jak to wyglada

tego nie robiłem, ale teraz sobie przypominam że z tego co znalazłem w necie na ten temat to zaleca się właśnie odkręcic miske i dodatkowo ją umyć od środka. może tak zrobię gdy będe nalewał docelowego oleju.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 11, 2007 07:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
214_SI 



Dołączył: 15 Kwi 2007
Posty: 117

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 12, 2007 00:31   

Tylko miałem wymieniany olej na Mobil 1 jakieś 2,5 micha temu - niecałe 3800km
Z silnikiem nie miałem żadnych problemów śmiga aż miło...
A propo takiego płukania to bym się nie odważył nie leje żadnych uszczelniaczy czy czegoś do czyszczenia silnika.

Pozdro...
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pią Lip 13, 2007 06:55   

ATF to nie uszczelniacz tylko plyn przekladniowy... mniedzy innymi do ukladow wspomagania kierownicy i automatycznych skrzyn biegow :-) a kolega Blue827 wykorzystal pewnie to ze jest innej konsystencji i lepkosci niz olej silnikowy 10w40
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214Si 103KM 97`] Buczenie w silniku
Kruti Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Sie 21, 2009 12:19
Kruti
Brak nowych postów [R214Si 99r.] Problem z odpalaniem na ciepłym silniku
kubski84 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Sob Kwi 24, 2010 22:49
Kot
Brak nowych postów klekto w silniku MG ZR 160
co moze oznaczac klekot w silniku benzynowym 1,8 w ZR160??
kaczor1983 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pon Gru 17, 2007 13:36
piter34
Brak nowych postów [25] Stukanie w silniku.
adamk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 29 Wto Lip 03, 2012 20:16
Biernik20
Brak nowych postów [MG ZR 105]stuki w silniku
obrus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Czw Kwi 02, 2009 08:22
lamer



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink