Wysłany: Pon Lip 30, 2007 08:11 [R75] Czy ktoś stosuje magnetyzery?
Typ: v6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Znajomy ostatnio pelecił mi coś takiego jak magnetyzery. Twierdzi, że jego samochód mniej spala i silnik chodzi ciszej i równiej. Trochę poszperałem po internecie i znalazłem nawet rekomendacje automobilklubów : Wrocław, Bydgoszcz, Olsztyn. Rekomendują stosowanie magnetyzerów paliwa i powietrza. Oni testowali te urządzonka przez 3 miesiące na kilku modelach i potwierdzają w/w osiągi: spadek spalania paliwa, wzrost mocy i dynamiki silnika, lepsze przyspieszenie samochodów.
Zdjęcia rekomendacji automobilklubów:
Czy ktoś z posiadaczy R75 stosuje takie magnetyzery?
Jeżeli tak. To jakie ma osiągi?
Czy wogóle warto z tym eksperymentować?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lis 21, 2010 01:28, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 30, 2007 08:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tak, stosuje właśnie dokładnie te megnetyzery których tutaj testy przytoczyłeś.
Oczywiście pewnie zaraz spotkasz się z niektórymi opiniami,ze cd zawieszone na lusterku dają lepszy efekt niż one - jednak bynajmniej ja sobie chwale bo efekt jest dokładnie taki jak opisuje ich producent.
romans napisał/a:
Czy wogóle warto z tym eksperymentować?
Oczywiście, że warto
romans napisał/a:
To jakie ma osiągi?
Auto jest bardziej dynamiczne.
Podobno dzięki magnetyzrom ma wzrastać v max - ja ostatnio miałem przyjemność polecieć 220km/h, to troszkę więcej niż podaje producent, nie wiem czy to ich zasługa, ale bynajmniej taki fakt odnotowałem
Auto jest bardziej dynamiczne.
Podobno dzięki magnetyzrom ma wzrastać v max - ja ostatnio miałem przyjemność polecieć 220km/h, to troszkę więcej niż podaje producent, nie wiem czy to ich zasługa, ale bynajmniej taki fakt odnotowałem
Bez magnetyzerów na pewno byś tyle nie pojechał.
Poważnie.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Rozumię , że pozytywy dostrzegłeś po jakimś czasie?
Po zamontowaniu, wskazania spalania w/g komputera zaczęły powoli sie poprawiać. Jednak tak jak to inni sugerowali spalanie powinienem sprawdzić "przy dystrybutorze" i tam okazało się, że wszystko sprawdza się ze wskazaniami komputera.Wszystkie inne pozytywne czynniki z montażu magnetyzerów również minimalnie pojawiły się "od razu" jednak aby w pełni się rozkręciły - trzeba było troszkę pojeździć. Najciekawszy jest efekt kiedy po 8 miesięcznej jeździe z magnetyzerami - zdemontuję się je. Zrobiłem tak w poprzednim aucie - różnice czuć od razu (dynamika, elastyczność, nie mówiąc już o spalaniu)
Dokładnie tak jak mówisz. Dla silnika 1.8 prędkość max jaką podaje producent to 195km/h. Jednak czytałem gdzieś ,że użytkownicy R75 2.5 KV6 bez żadnych problemów i magnetyzerów rozwiną 230km/h ale to już musiał by sie wypowiedzieć jakiś użytkownik.
piter34 napisał/a:
Znajdziesz na allegro dokładnie "te" magnetyzery, które posiadasz?
Ja dziś zamontowałem magnetyzerki kupione na www.diagnostik.pl
Zobaczymy jakie efekty to przyniesie (wg instrukcji adaptacja ma potrwać ok. 1 miesiąca)
I tu mam pytanie do kolegów: W większości aut jest tak że paliwo dochodzi do szyny wtryskiwaczy jednym wężem, przepływa przez szynę a nadwyżka wraca z powrotem do baku - w dokumentacji RAVE nie mogłem nigdzie znaleźć węża zwrotnego więc zacząłem powątpiewać czy dobrze znalazłem w ogóle ten wąż od paliwa.... może ktoś podeśle fotke z zaznaczeniem który to wąż ?
Czy dobrze rozumiem że ten wąż to taki gumowy który wychodzi od spodu za silnikiem po stronie kierowcy, następnie jest takie kolanko i potem leci metalowa rurka równolegle do przepustnicy i wchodzi pod osłonę do jednej z szyn. ta szyna na końcu ma kolejny metalowy wężyk który łączy się z następna szyną, a ta z kolei na końcu ma taki krociec który ma nakręconą plastykową (niebieską) zaślepkę (ten krociec jest koło przepustnicy)
A może ktoś założył magnetyzery w silniku KV6 i się pochwali gdzie je zapiął ?
No u mnie jest w silniku inaczej wszystko poukładane ale juz wiem że magnetyzer nie może być montowny na wężyku stalowym (jedynie na gumowym lub alu) a ja mam prawie pół metra stalowego wężyka do szyny wtryskiwaczy .... a to nie dobrze bo magnetyzerek powinien być jak najbliżej wtryskiwaczy - może go zamontuję na początku szyny - ona jest aluminiowa ale niestety znacznie wieksza i chyba to też się nie uda :-(
NADAL AKTUALNE PYTANIE: Czy jest zwrotny wąż paliwa w silniku KV6 z szyny wtryskiwaczy do zbiornika ? Jeśli tak to gdzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum