witam serdecznie. posiadam rovera 220 sd z 98r
poziom plynu w układzie kierowniczym jest minimalny jednak nie mam pojecia jakiego powinienem uzyć...
prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony przez grzegorz187 Sob Wrz 01, 2007 17:42, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 01, 2007 13:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
super chlopaki dzieki slicznie za pomoc, a na zbiorniczku niestety nic nie ma napisane
[ Dodano: Sob Wrz 01, 2007 6:45 pm ]
jeszcze jeden problem
wymienilem ostatnio tarcze i klocki hamulcowe w przednich kolach piszcza mi jak hamuje niby jest ok bo ponoc niektore klocki tak maja tyle ze ostatnio popiskuje mi cos podczas normalnej jazdy i skretow, nie wiem czy jest to ok i czy moge cos z tym zrobic
pozdrawiam
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sob Wrz 01, 2007 18:01
jakiej firmy są te klocki?? Piszczenie może byc powodowane niską jakościa wykonania tarcz lub klocków ... Jeśli Ci to piszczenie nie przeszkadza to możesz jeżdzic
...poziom plynu w układzie kierowniczym jest minimalny jednak nie mam pojecia jakiego powinienem uzyć...
sTERYD napisał/a:
...powinien tam być olej do automatycznych skrzyń biegów zgodny ze specyfikacją dexron II ...
to zdanie ewentualnie rozszerzyłbym jeszcze o olej przekładniowy ATF DEXRON III , który jak najbardziej również nadaje się do układów wspomagania, a zwłaszcza co najważniejsze jest olejem w pełni mieszalnym ze zdecydowaną większością specyfików stosowanych w układach wspomagania aut spoza Europy Wschodniej (pomimo ich np. różnego koloru)
grzegorz187 napisał/a:
...jeszcze jeden problem
wymienilem ostatnio tarcze i klocki hamulcowe w przednich kolach piszcza mi jak hamuje niby jest ok bo ponoc niektore klocki tak maja tyle ze ostatnio popiskuje mi cos podczas normalnej jazdy i skretow, nie wiem czy jest to ok i czy moge cos z tym zrobic
pozdrawiam
jeśli pisk dochodzi od kół podczas hamowania to rzeczywiście przyczyny można się dopatrywać w jakości okładzin ciernych lub kończących się klockach (zależy jaki rodzaj pisku)
... natomiast jeśli pisk słyszalny jest podczas jazdy to objaw (oczywiście moim zdaniem) zależy od rodzaju tego pisku (np. nie powracający tłoczek hamulcowy, skorodowane, zapieczone "pływaki" zacisków, blaszka pod klockiem przenosząca odgłos, a może być np. szum łożyska) ... może spróbuj bardziej precyzyjnie określić rodzaj tego odgłosu i sytuację w jakiej wystepuje
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum