Forum Klubu ROVERki.pl :: [r220sdi] uruchamianie silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 13:50
[r220sdi] uruchamianie silnika
Autor Wiadomość
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Sie 06, 2007 01:45   

Cytat:
no dobra a może mi ktoś podać 1 powód po co wkaładać większy aku ? Skoro japoński inżynier tak wyliczył to po co po nim poprawiać ? Normalny radzi sobie bez problemów i wytrzymuje z powodzeniem 6 lat

ale czasem trzeba zakręcić kilka razy więcej (nawet na mrozie), i wtedy japoński inżynier już może nie wziąć pod uwagę wszystkiego... (np. tego, że ktoś będzie kręcił przez pół godziny bezskutecznie, bo mu sie przewód z cewki zsunął ;))
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 06, 2007 01:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mcjg 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 292
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Sie 06, 2007 07:47   

markos620SDi napisał/a:
no dobra a może mi ktoś podać 1 powód po co wkaładać większy aku ? Skoro japoński inżynier tak wyliczył to po co po nim poprawiać ? Normalny radzi sobie bez problemów i wytrzymuje z powodzeniem 6 lat

Odpowiedź podał w załączonym opracowaniu Damianin:
Cytat:
Dlaczego więc fabryka montuje akumulator 45Ah skoro można z lepszym skutkiem
55Ah? No cóż, Pan Księgowy się kłania... A informacje o zalecanym typie
akumulatora należy traktować jak te o zalecanym rodzaju oleju czy klocków
hamulcowych - informacyjnie.

Do leciwego maluszka wsadziłem kiedyś 45 zamiast instrukcyjnego 36 i udało mi się jeździć z nim aż 7 lat. Nie było problemów nawet po 4 - ro miesięcznym przymusowym postoju. Była to zwykła "Centra". Z doswiadczenia nie polecałbym "Boscha". U teściowej w autku już po roku sprawia problemy.
 
 
maryba 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 621
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 02, 2007 09:58   

Skiba napisał/a:
Sprawdź przekaźnik świec żarowych.


gdzie to "leży " ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Wrz 02, 2007 11:17   

przykręcone do kielicha amortyzatora tuż nad akumulatorem. Taki przekaźnik z dwoma większymi nóżkami i dwoma "normalnymi" ;) Najlepiej zmierz napięcie na świecach. Powinno być ok. 10-12V
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220SDi 97r] zła praca silnika
Marekkkkkk2 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Mar 07, 2010 11:11
komarek666_2007
Brak nowych postów [R220SDi 98r]Szarpanie silnika
Damian00 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Gru 19, 2008 23:06
thef
Brak nowych postów [R220SDi] Wyciek spod silnika ?
grembi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pią Paź 09, 2009 14:46
Remigiusz
Brak nowych postów [R220Sdi] Temperatura silnika (nagrzewanie)
MaReK Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Czw Maj 24, 2007 10:36
szmer
Brak nowych postów [R220sdi 105hp] Problem z obrotami silnika
Piotrek90xd Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Maj 10, 2011 09:00
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink