Forum Klubu ROVERki.pl :: swap z 1.4 16V na 1.8 VVC? Pytania [R200 '99]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
swap z 1.4 16V na 1.8 VVC? Pytania [R200 '99]
Autor Wiadomość
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Wrz 03, 2007 21:43   swap z 1.4 16V na 1.8 VVC? Pytania [R200 '99]

Zakochałem się w swoim autku ale mam problem ponieważ przestaje mi wystarczac jego moc :( Coraz częsciej myślę o swapie na silniczek z MG ZR :) Może ktoś wie co oprócz silniczka byłoby mi potrzebne? A może wystarczy tylko wyjąc stary włożyc nowy? Ile taki silnik może kosztowac? Proszę o pomoc wszystkich którzy mogą mnie uświadomic. A jak myślicie warto? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez jerzu Sro Paź 10, 2007 20:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 03, 2007 21:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Wrz 04, 2007 14:25   

Na ten z ZR 160 to zdecydowanie za dużo roboty (silnik + osprzęt + układ wydechowy + skrzynia biegów i półosie i inne pierdółki)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Wto Wrz 04, 2007 19:55   

dla chcącego nic trudnego...Napewno bedzie ci potrzebny

-silnik
-osprzet+ECU
-skrzynia
-pol oski
-ukł wydechowy
-reszta co wyjdzie w praniu

Co do kupna silnika zdaję mi sie ze będzie ciężko ci znaleśc taki motor a jak pewnie będzie to nie będzie tani jak i zarówno sama przekładka też nie będzie tania jeśli się zamknie w połowie wartości twojego samochodu to będzie dobrze :mrgreen: jeśli lubisz się bawić to super jeśli nie sprzedaj to co masz i kup MG ZR 160 :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Wrz 05, 2007 13:48   

Wydaje mi sie że łatwiej będzie kupić MG ZR i przerobić go z wyglądu na 214SI :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Wrz 05, 2007 15:22   

Miałem nadzieję że będzie z tym trochę łatwiej... Nie chcę MG ZR :P Bardzo podoba mi się mój roverek ale niestety chciałbym coś mocniejszego :( Muszę jeszcze poszukać i pomyśleć co zrobić :) Dziękuję za informacje :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Wrz 05, 2007 16:33   

Nie no żartowałem :razz: Mój wujaszek włożył do swojego Vauxhalla Vectry Dzisiaj już Opel :razz: Wyją silnik 1.6i 8V i włożył oploski 1.7DTi i co najlepsze komputer od 1.6 jest tak zrobiony w bola że myśli że ma ciągle 1.6 pod maską!!! A było to bardzo konieczne :mrgreen: Z kilku ważnych powodów :mad:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Wrz 09, 2007 17:14   

A jak jest z przełożeniem silniczka z 200vi? Znalazlem taki silnik w Anglii do kupienia za 900 funtów. Jest to silnik po calkowitej regeneracji. Czy z tym silniczkiem również jest tyle problemów co z tym od ZR ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Nie Wrz 09, 2007 19:09   

z tego co się orientuję to ten z Vi i z ZR 160 są bez mała takie same, z tą różnicą, że w ZR jest trochę podciągnięty w górę (o 15HP więcej)
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Wrz 14, 2007 14:27   

jerzu napisał/a:
Czy z tym silniczkiem również jest tyle problemów co z tym od ZR ?
a jakie problemy są z silnikiem od ZR :?: :shock: :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pią Wrz 14, 2007 18:36   

jerzu napisał/a:
...Czy z tym silniczkiem również jest tyle problemów co z tym od ZR ?

hmmm, no właśnie, co sie z nimi miałoby niby dziać
mój - jak na razie na szczęście - chodzi bezproblemowo
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Paź 10, 2007 20:40   

Mam problem poniewaz moge miec silnik 145 koni. Wolalbym ta 160. Czytalem ta stronke: http://www.mgf.ultimatemg...ine_options.htm i mam pytanie czy w wersji 160 sa tylko inne tloki? Bo jezeli tak to wezme 145 i wymienie co trzeba. Czesci akurat sa na sprzedaz i to w Lodzi wiec nie bedzie problemu :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez jerzu Czw Paź 11, 2007 16:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Paź 11, 2007 11:42   

jerzu, podany link nie działa.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Paź 11, 2007 16:15   

Juz dziala :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
freestyler 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 73
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Paź 12, 2007 09:23   Re: swap z 1.4 16V na 1.8 VVC? Pytania [R200 '99]

a moze lepiej swapa na 1.8 16v z MG ZS...

kumpel robił takiego swapa w poldku z 1.4 na 1.8 wszystko pasuje p&p i takie silniczki przynajmniej dostepne sa, co prawda mocy niewiele wiecej ale za to momentu duzo wiecej

osiagi miał ok 12-12.5s do 100 i jakies wysokie 18s na 400m
z 1.8 8.9s do 100 i 16,8 na 400m

moj seryjny MG ZS ma 9,0 katalogowo do 100 wiec R214 jest lzejszy powinien mieć mniej.

jak bedzie za mało moze instalke T załozyc i podniesc znaczaco moc nawet od 200+ :mrgreen:
_________________
ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
 
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Paź 12, 2007 09:30   

W ZS jest 120 koni? Chyba juz wolalbym kupic tego 145 koni i narazie go miec. Cena zapewne podobna a moc wieksza :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Paź 12, 2007 12:19   

jerzu, ale przy 120 konnym wyjmujesz silnik i go wkladasz. Elektronika zostaje taka sama. Z VVC jest wiecej rzezby, ale na pewno sie oplaca :) Jezdzilem 200Vi i bardzo mi sie podobalo. Nawet kupilem taki silnik zeby go do poldka wsadzic, ale wkoncu wyladowal u mnie 120 konny 1.8.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Paź 12, 2007 16:04   

Ale po co isc na latwizne ? :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Paź 12, 2007 21:13   

U mnie nie byla to kwestia latwizny ale troska o skrzynie i most. U Ciebie te aspekty nie wchodza w gre wiec pakuj VVC. Silnik VVC ktory sprzedalem wyladowal w roverku 114. Na trzecim biegu mieli asfalt i jest obecnie postrachem na warszawskich ulicach :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Paź 12, 2007 21:16   

Pozostaje kwestia znalezienia odpowiedniego silnika a jak nie to sciagniecia zr'a z anglii i rozebranie na czesci.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Paź 12, 2007 21:45   

Szukajcie az znajdziecie. Ktos tak kiedys powiedzial :) Pozostaje Ci jeszcze alternatywa w postaci 1.8 Turbo K oraz idac wzorem stanleya silnik od 220 Turbo Coupe jak nie lubisz latwizny hehe
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF 1.8 120KM 1999r] SWAP na VVC 160KM i inne pytania
Mad Tuning mechaniczny 78 Pon Lip 18, 2011 13:43
Gość
Brak nowych postów [R200] Swap do 1.8 16v
Gość Tuning mechaniczny 40 Czw Cze 12, 2008 10:20
michone
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r200]swap na 1.8
rudealis Tuning mechaniczny 3 Wto Lut 19, 2013 19:33
Adrian
Brak nowych postów [r200 97r] swap na 2.0T co potrzeba?
donmulanka Tuning mechaniczny 19 Pią Paź 17, 2008 10:41
dobryziom
Brak nowych postów Swap 2.0 z 25 do mojego R200 też 2.0 sdi
krzdry Tuning mechaniczny 32 Nie Sie 19, 2012 13:56
PawelLuc



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink