Wysłany: Pon Wrz 03, 2007 21:43 swap z 1.4 16V na 1.8 VVC? Pytania [R200 '99]
Zakochałem się w swoim autku ale mam problem ponieważ przestaje mi wystarczac jego moc Coraz częsciej myślę o swapie na silniczek z MG ZR Może ktoś wie co oprócz silniczka byłoby mi potrzebne? A może wystarczy tylko wyjąc stary włożyc nowy? Ile taki silnik może kosztowac? Proszę o pomoc wszystkich którzy mogą mnie uświadomic. A jak myślicie warto? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez jerzu Sro Paź 10, 2007 20:32, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 03, 2007 21:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Wto Wrz 04, 2007 19:55
dla chcącego nic trudnego...Napewno bedzie ci potrzebny
-silnik
-osprzet+ECU
-skrzynia
-pol oski
-ukł wydechowy
-reszta co wyjdzie w praniu
Co do kupna silnika zdaję mi sie ze będzie ciężko ci znaleśc taki motor a jak pewnie będzie to nie będzie tani jak i zarówno sama przekładka też nie będzie tania jeśli się zamknie w połowie wartości twojego samochodu to będzie dobrze jeśli lubisz się bawić to super jeśli nie sprzedaj to co masz i kup MG ZR 160
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Miałem nadzieję że będzie z tym trochę łatwiej... Nie chcę MG ZR Bardzo podoba mi się mój roverek ale niestety chciałbym coś mocniejszego Muszę jeszcze poszukać i pomyśleć co zrobić Dziękuję za informacje
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 18 razy Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 306 Skąd: Radom
Wysłany: Sro Wrz 05, 2007 16:33
Nie no żartowałem Mój wujaszek włożył do swojego Vauxhalla Vectry Dzisiaj już Opel Wyją silnik 1.6i 8V i włożył oploski 1.7DTi i co najlepsze komputer od 1.6 jest tak zrobiony w bola że myśli że ma ciągle 1.6 pod maską!!! A było to bardzo konieczne Z kilku ważnych powodów
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
A jak jest z przełożeniem silniczka z 200vi? Znalazlem taki silnik w Anglii do kupienia za 900 funtów. Jest to silnik po calkowitej regeneracji. Czy z tym silniczkiem również jest tyle problemów co z tym od ZR ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Nie Wrz 09, 2007 19:09
z tego co się orientuję to ten z Vi i z ZR 160 są bez mała takie same, z tą różnicą, że w ZR jest trochę podciągnięty w górę (o 15HP więcej)
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 333 Skąd: Warszawka
Wysłany: Pią Wrz 14, 2007 18:36
jerzu napisał/a:
...Czy z tym silniczkiem również jest tyle problemów co z tym od ZR ?
hmmm, no właśnie, co sie z nimi miałoby niby dziać
mój - jak na razie na szczęście - chodzi bezproblemowo
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Mam problem poniewaz moge miec silnik 145 koni. Wolalbym ta 160. Czytalem ta stronke: http://www.mgf.ultimatemg...ine_options.htm i mam pytanie czy w wersji 160 sa tylko inne tloki? Bo jezeli tak to wezme 145 i wymienie co trzeba. Czesci akurat sa na sprzedaz i to w Lodzi wiec nie bedzie problemu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez jerzu Czw Paź 11, 2007 16:15, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 73 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pią Paź 12, 2007 09:23 Re: swap z 1.4 16V na 1.8 VVC? Pytania [R200 '99]
a moze lepiej swapa na 1.8 16v z MG ZS...
kumpel robił takiego swapa w poldku z 1.4 na 1.8 wszystko pasuje p&p i takie silniczki przynajmniej dostepne sa, co prawda mocy niewiele wiecej ale za to momentu duzo wiecej
osiagi miał ok 12-12.5s do 100 i jakies wysokie 18s na 400m
z 1.8 8.9s do 100 i 16,8 na 400m
moj seryjny MG ZS ma 9,0 katalogowo do 100 wiec R214 jest lzejszy powinien mieć mniej.
jak bedzie za mało moze instalke T załozyc i podniesc znaczaco moc nawet od 200+
_________________ ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
jerzu, ale przy 120 konnym wyjmujesz silnik i go wkladasz. Elektronika zostaje taka sama. Z VVC jest wiecej rzezby, ale na pewno sie oplaca Jezdzilem 200Vi i bardzo mi sie podobalo. Nawet kupilem taki silnik zeby go do poldka wsadzic, ale wkoncu wyladowal u mnie 120 konny 1.8.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
U mnie nie byla to kwestia latwizny ale troska o skrzynie i most. U Ciebie te aspekty nie wchodza w gre wiec pakuj VVC. Silnik VVC ktory sprzedalem wyladowal w roverku 114. Na trzecim biegu mieli asfalt i jest obecnie postrachem na warszawskich ulicach
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Szukajcie az znajdziecie. Ktos tak kiedys powiedzial Pozostaje Ci jeszcze alternatywa w postaci 1.8 Turbo K oraz idac wzorem stanleya silnik od 220 Turbo Coupe jak nie lubisz latwizny hehe
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum