Nadchodzi zima więc i czas na zmianę płynu chłodzącego silnik. Obcenca ciecz która krąży w układzie po włożeniu do zamrażalnika próbki ze zbiorniczka wyrównawczego zamarzła na kośc w temp -20 stopni..
No i pytanie do forumowiczów. Czy wystarczy jak na zimnym silniku odkręcę dolny wąż od chłodnicy i poczekam aż płyn spłynie i potem zaleje układ nowym płynem (pokrętło ogrzewania na max przy całej operacji). Czy nagrzewnica i układ się nie zapowietrzy?
Silnik Hondy D16A8.
_________________ pozdrawiam
Leszek Kowalski
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 23, 2007 21:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 157 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Wto Paź 02, 2007 12:53
napewno ci całość płynu nie zejdzie przez wąż od chłodnicy. Musisz jeszcze wypuścić płyn z bloku silnika (odpowiednim korkiem w bloku silnika) lub wymiana przelewowa tzn po wypuszczeniu z chłodnicy nie zakładasz węża tylko powoli wlewasz nowy płyn do zbiorniczka do momentu gdy zamiast starego z węża będzie wypływał nowy następnie załóż wąż zalej nowy płyn i odpowietrz układ odpowietrznikiem.
napewno ci całość płynu nie zejdzie przez wąż od chłodnicy. Musisz jeszcze wypuścić płyn z bloku silnika (odpowiednim korkiem w bloku silnika) lub wymiana przelewowa tzn po wypuszczeniu z chłodnicy nie zakładasz węża tylko powoli wlewasz nowy płyn do zbiorniczka do momentu gdy zamiast starego z węża będzie wypływał nowy następnie załóż wąż zalej nowy płyn i odpowietrz układ odpowietrznikiem.
Witam,
Ano wlasnie, czy ktos moze mi powiedziec czy i gdzie jest korek spustowy plynu z bloku silnika w R25?
_________________ Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum