Forum Klubu ROVERki.pl :: SOLVED [Polonez 1,4 lpg96] Siwy dym z rury wydechowej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 13:28
SOLVED [Polonez 1,4 lpg96] Siwy dym z rury wydechowej
Autor Wiadomość
weganin 



Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 6
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Paź 05, 2007 22:48   

No i już wszystko wiem.
Silnik został rozłożony i do wymiany są pierścienie na tłokach.
Koszt naprawy to od 1000 - 1800 zł bądź też zakup następnego silnika ze szrotu za 1200 zł. Ale jest takie że szrot nie daje żadnej gwarancji nawet uruchomieniowej
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 05, 2007 22:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Paź 06, 2007 08:41   

weganin napisał/a:
No i już wszystko wiem.
Silnik został rozłożony i do wymiany są pierścienie na tłokach.
Koszt naprawy to od 1000 - 1800 zł bądź też zakup następnego silnika ze szrotu za 1200 zł. Ale jest takie że szrot nie daje żadnej gwarancji nawet uruchomieniowej
to jeśli masz silnik rozłożony, usterka zdiagnozowana i wiesz jakie mniej więcej będą koszty to już chyba (moim zdaniem) nieporozumieniem by było kupować używany silnik :shock: ... będziesz miał pewność, że ten używany Ci przejeździ choć z tysiąc km ? czy będziesz go rozbierał, by np. sprawdzić czy nie ma dziury w tłoku ? :/
a tu masz jasną i przejrzystą sprawę... silnik po remoncie odpowiednio traktowany ma większą szansę pojeździć znacznie dłużej niż nie wiadomego stanu używka :mrgreen:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Sob Paź 06, 2007 10:35   

Ja też bym raczej remontował posiadaną jednostkę niż pakował się w zakup następnego potencjalnego trupa.
A co do miarki poziomu oleju, to w poldoroverach zdaje się ma ona inną długość ze względu na odmienne zamocowanie/pochylenie silnika niż w roverkach.
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SOLVED [Polonez 1.4] Problemy z kontrolką ładowania
Polajmoro Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Wto Lut 26, 2008 10:01
Polajmoro
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Rozrusznik Polonez 1.4 vs Rover 1.4
goorsky Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Sro Sty 11, 2017 22:11
goorsky
Brak nowych postów [Polonez] Brak Cut-off'a
fsomr88 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 10 Pon Kwi 13, 2015 10:47
szczur50a
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Manual do
sebastian79 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 1 Nie Paź 13, 2019 12:56
sTERYD
Brak nowych postów [VVC] Polonez in Progres VVC
Lazar Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 41 Sro Paź 31, 2012 13:40
Lazar



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink